Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #51 Skrevet 11. april 2015 Det er ikke HAN som skal gråte her!!! Anonymous poster hash: e8acb...dcd
smiia Skrevet 11. april 2015 #52 Skrevet 11. april 2015 Han går nok gjennom en personlig krise, tror det er førtiårskrise.... Snakket litt nå på morgenen og han gråter og er deprimert, han er enig i at vi ikke sier noe til ungene før vi har vært hos terapeuten, og det er bra. Har avtalt med broren at han skal dit i ettermiddag så han får pratet med noen andre enn meg. HI Anonymous poster hash: 9deb7...2cd HAN gråter og er deprimert? Han ber jo om pungslag. Jepp, jeg er også en blanding av imponert og kvalm av hvordan han klarer å snu dette til at han er offeret og en edel fyr her.
Hønemor30 Skrevet 11. april 2015 #53 Skrevet 11. april 2015 Jøss, dette høres ut som min eks. Den dagen han gjorde det slutt kom det også frem at han ikke hadde følelser for meg. Etter mange år sammen hadde han visstnok gått i over et år og kjent på følelsene sine, jobbet seg gjennom at han ikke elsket meg lengre, blitt ferdig med oss - før han slapp bomben. Da hadde han også møtt en jente han hadde flørtet med å likte godt og møtt flere ganger bak min rygg. For han var ferdig med meg. Når menn gjør dette på en sånn måte blir jeg så forbanna. Hva er greia med å ikke snakke om problemene? Fader altså, de skulle hatt juling. Jo tidligere slike ting blir tatt tak i, jo større er vel muligheten for å klare å komme igjennom dette på. Høres ut som den berømte førtiårskrisa hos dere og jeg håper at terapi kan gjøre noe godt for dere. Ønsker dere masse lykke til en tøff tid! Og en klem til deg! Ikke glem deg selv oppi alt.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #54 Skrevet 11. april 2015 Det han faktisk er mest lei seg for er at han har forelsket seg, for det gjør at han føler det ikke er noen vei tilbake.... Han har gått med på å ikke si noe til barna før vi har vært til parterapi. Det kan jo hende han får hjelp til å se ting annerledes. Han gråter som sagt aldri, men nå gråter han hele tiden. HI Anonymous poster hash: 9deb7...2cd
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #55 Skrevet 11. april 2015 Jøss, dette høres ut som min eks. Den dagen han gjorde det slutt kom det også frem at han ikke hadde følelser for meg. Etter mange år sammen hadde han visstnok gått i over et år og kjent på følelsene sine, jobbet seg gjennom at han ikke elsket meg lengre, blitt ferdig med oss - før han slapp bomben. Da hadde han også møtt en jente han hadde flørtet med å likte godt og møtt flere ganger bak min rygg. For han var ferdig med meg. Når menn gjør dette på en sånn måte blir jeg så forbanna. Hva er greia med å ikke snakke om problemene? Fader altså, de skulle hatt juling. Jo tidligere slike ting blir tatt tak i, jo større er vel muligheten for å klare å komme igjennom dette på. Høres ut som den berømte førtiårskrisa hos dere og jeg håper at terapi kan gjøre noe godt for dere. Ønsker dere masse lykke til en tøff tid! Og en klem til deg! Ikke glem deg selv oppi alt.Takk for gode ord😊 Han har ikke truffet henne bak min rygg bevisst heldigvis. Han har unngått henne, noe som har gjort henne mer spennende. I går var de ute med jobben, og hun bor i byen så de dro hjem til henne for å prate. Han valgte da å kysse henne for å se om det var noe mer...og det var det😔 hun er ikke like interessert, hun vil ikke være med på å splitte et hjem. Håper det kommer noe fornuftig ut av parterapi. Kjipt å høre at du har vært gjennom det samme, håper det går fint med deg❤️ HI Anonymous poster hash: 9deb7...2cd
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #56 Skrevet 11. april 2015 HI -i dette tilfellet virker du svært naiv.. Mannen din er nok en kunstner når det gjelder og pynte og fargelegge på sannheten. Anonymous poster hash: 1208f...89b
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #57 Skrevet 11. april 2015 Hvorfor i alle dager kunne han kysse henne hvis hun ikke er interessert?..... Du er altfor naiv, HI. Anonymous poster hash: 1dd53...599
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #58 Skrevet 11. april 2015 Er nok ikke naiv, han har vært ærlig når det kommer til dette. Han har slitt lenge, men ikke vært noe flink til å formidle med hva, rett og slett fordi han nok ikke helt har forstått det selv. HI Anonymous poster hash: 9deb7...2cd
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #59 Skrevet 11. april 2015 Hvorfor i alle dager kunne han kysse henne hvis hun ikke er interessert?..... Du er altfor naiv, HI. Anonymous poster hash: 1dd53...599 Hun er ikke like interessert som han, men det er en kjekk mann....HI Anonymous poster hash: 9deb7...2cd
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #60 Skrevet 11. april 2015 Hvorfor i alle dager kunne han kysse henne hvis hun ikke er interessert?..... Du er altfor naiv, HI. Anonymous poster hash: 1dd53...599 Hun er ikke like interessert som han, men det er en kjekk mann....HI Anonymous poster hash: 9deb7...2cd Ok, du må bare tro på han da Anonymous poster hash: 1dd53...599
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #61 Skrevet 11. april 2015 Hvorfor i alle dager kunne han kysse henne hvis hun ikke er interessert?..... Du er altfor naiv, HI. Anonymous poster hash: 1dd53...599 Hun er ikke like interessert som han, men det er en kjekk mann....HI Anonymous poster hash: 9deb7...2cd Ok, du må bare tro på han da Anonymous poster hash: 1dd53...599 Han har til nå ikke gitt meg grunn til noe annet.HI Anonymous poster hash: 9deb7...2cd
*Miss Marple* Skrevet 11. april 2015 #62 Skrevet 11. april 2015 Han har jo virkelig klart det! Han klarer faktisk å få deg til å synes synd på han. Synd fordi han har mistet følelsene for deg. Synd fordi han har forelsket seg. Synd fordi han kysset en annen og 'kjente' noe. Synd fordi han 'må' splitte familien og gjøre barna til skilsmissebarn. Han er fortvilet fordi han aldri får det bedre med en annen. Fordi han er glad i deg og barna, men han 'må' bryte opp fordi han ikke elsker deg. Seriøst??? Det er jo en så klassisk midtlivskrise som det går an. Dere har vært sammen lenge og årene går. Om han skal spre vingene litt må han gjøre det nå, tenker han kanskje. Greit det, men sånn som han har prøvd å legge ansvar og skyld på deg tidligere, før han plutselig ble så ærlig, er ikke greit. Det er slemt og feigt og han fortjener ikke din forståelse og medlidenhet etter min mening. Jeg blir helt svett og irritert på dine vegne.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #63 Skrevet 11. april 2015 Damen tar han med hjem, for bare å prate? Nope. Bare kysset? Nope Hun er ikke interessert, sier han? Hvorfor skulle hun ta han med seg hjem da? Du tar ikke med en kollega hjem, hvis du ikke er keen. Åpne øynene dine. Han er på vei inn i et nytt forhold. Og de ligger sammen. Enten du vil eller ei. Bare la kødden gå, og se hvor lang tid før han kommer krypende hjem med halen mellom bena. Anonymous poster hash: 865b3...841
Fandens Oldemor Skrevet 11. april 2015 #64 Skrevet 11. april 2015 Han har jo virkelig klart det! Han klarer faktisk å få deg til å synes synd på han. Synd fordi han har mistet følelsene for deg. Synd fordi han har forelsket seg. Synd fordi han kysset en annen og 'kjente' noe. Synd fordi han 'må' splitte familien og gjøre barna til skilsmissebarn. Han er fortvilet fordi han aldri får det bedre med en annen. Fordi han er glad i deg og barna, men han 'må' bryte opp fordi han ikke elsker deg. Seriøst??? Det er jo en så klassisk midtlivskrise som det går an. Dere har vært sammen lenge og årene går. Om han skal spre vingene litt må han gjøre det nå, tenker han kanskje. Greit det, men sånn som han har prøvd å legge ansvar og skyld på deg tidligere, før han plutselig ble så ærlig, er ikke greit. Det er slemt og feigt og han fortjener ikke din forståelse og medlidenhet etter min mening. Jeg blir helt svett og irritert på dine vegne. Kunne ikke vært mer enig!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #65 Skrevet 11. april 2015 Vet du hva? Hvis han virkelig vil være med dere så klarer han å jobbe tilbake følelser og jobbe med at forholdet skal fungere. Jeg har vært sammen med min mann i 15 år nå, og det har vært perioder der jeg har vært forelska i andre og nesten forraktet min egen mann.. men jeg ønsket ikke starte på nytt.. ønsket ikke å splitte opp mine barns familie, osv.. så da måtte jeg jobbe iherdig med meg selv for å lete fram de gode følelsene for mannen. Det var faktisk utrolig hardt og en langdryg prosess! Men nå har vi det bedre enn noen gang! Så mitt inntrykk er at han vil egentlig ikke. Han ønsker å bryte opp familien for sin egen del. Dermed setter han ikke dere fremst, men sine egoistiske behov. Samtidig får han deg til å syns synd på han! DET er toppen av frekkhet spørdu meg! Anonymous poster hash: 8e666...a8a Signerer. Hvis han vil såååå mye, så klarer han det. 1. Han må kutte å se sin nye forelskelse 2. Parterapi 3. Tenk tilbake til da dere møttes, tenke tilbake når barna kom til verden. Tenke på lykkeøyeblikk. Hvis han vil, så klarer han det. Livet består av opp og nedturer. Et forhold takker begge. Jeg tror ikke han vil, og du blir lurt til å tro at det er synd i han. Det er manipulering Hi. Ikke la deg bli tråkket på. Lykke til videre! Anonymous poster hash: d6a86...1a2
Bare blåbær Skrevet 11. april 2015 #66 Skrevet 11. april 2015 Han har jo virkelig klart det! Han klarer faktisk å få deg til å synes synd på han. Synd fordi han har mistet følelsene for deg. Synd fordi han har forelsket seg. Synd fordi han kysset en annen og 'kjente' noe. Synd fordi han 'må' splitte familien og gjøre barna til skilsmissebarn. Han er fortvilet fordi han aldri får det bedre med en annen. Fordi han er glad i deg og barna, men han 'må' bryte opp fordi han ikke elsker deg. Seriøst??? Det er jo en så klassisk midtlivskrise som det går an. Dere har vært sammen lenge og årene går. Om han skal spre vingene litt må han gjøre det nå, tenker han kanskje. Greit det, men sånn som han har prøvd å legge ansvar og skyld på deg tidligere, før han plutselig ble så ærlig, er ikke greit. Det er slemt og feigt og han fortjener ikke din forståelse og medlidenhet etter min mening. Jeg blir helt svett og irritert på dine vegne. Signerer med sprittusj!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #67 Skrevet 11. april 2015 Han har jo virkelig klart det! Han klarer faktisk å få deg til å synes synd på han. Synd fordi han har mistet følelsene for deg. Synd fordi han har forelsket seg. Synd fordi han kysset en annen og 'kjente' noe. Synd fordi han 'må' splitte familien og gjøre barna til skilsmissebarn. Han er fortvilet fordi han aldri får det bedre med en annen. Fordi han er glad i deg og barna, men han 'må' bryte opp fordi han ikke elsker deg. Seriøst??? Det er jo en så klassisk midtlivskrise som det går an. Dere har vært sammen lenge og årene går. Om han skal spre vingene litt må han gjøre det nå, tenker han kanskje. Greit det, men sånn som han har prøvd å legge ansvar og skyld på deg tidligere, før han plutselig ble så ærlig, er ikke greit. Det er slemt og feigt og han fortjener ikke din forståelse og medlidenhet etter min mening. Jeg blir helt svett og irritert på dine vegne. Signerer med sprittusj!!!! Er så enig... Virker som han kan skrive "egoistisk drittsekk" i sin egen panne og du ville ikke sett det. Synd, og jeg tror ikke du er alene. Anonymous poster hash: ce645...c47
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #68 Skrevet 11. april 2015 Hvorfor i alle dager kunne han kysse henne hvis hun ikke er interessert?..... Du er altfor naiv, HI. Anonymous poster hash: 1dd53...599 Hun er ikke like interessert som han, men det er en kjekk mann....HI Anonymous poster hash: 9deb7...2cd Ok, du må bare tro på han da Anonymous poster hash: 1dd53...599 Han har til nå ikke gitt meg grunn til noe annet.HI Anonymous poster hash: 9deb7...2cd Han kysser en annen, elsker deg ikke mer, men du har full tro på han.....Javel.... Anonymous poster hash: 1dd53...599
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #69 Skrevet 11. april 2015 Du burde ikke en gang vurdere å gå i parterapi med han . Han har allerede ene foten inne i ett nytt forhold . Sikker på at det ikke er henne han skal til ikveld når han sier han skal til broren da? Anonymous poster hash: 82b07...724
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #70 Skrevet 11. april 2015 Jeg synes det er merkelig at du ikke er forbannet på han!! Hvorfor ikke??? Han er på tur å ødelegge familien din og du synes bare synd på han? Jeg skjønner det bare ikke.. Kanskje er det en stund siden du har elsket han også? Ventet på at han skal ta det første steget? Jeg aner jo ikke men tenker at den naturlige reaksjonen her er skuffelse og sinne.. Uansett burde han spare deg for grining og deprisive tanker, det viser jo bare at han tenker mest på seg selv. Har han først baller til å være ærlig så har han også baller til å unngå å dynge ned deg i hans fortvilelse. Nei huff, jeg hadde bedt han dratt avgårde, ikke en natt til under samme tak med en som går å drømmer om en annen og har vært utro. Anonymous poster hash: 81ed1...d13
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #71 Skrevet 11. april 2015 Her var det mange engasjerte mennesker Vi har pratet litt mer nå i dag, og hun er seriøst ikke interessert. Han kysset henne, og hun ble overrasket. Hun er alenemor, og ønsker ikke å være med på å splitte en familie. Han ønsker ikke å kysse, kline, holde hender eller ha sex med henne. Han vil bli kjent med henne for å se om det er noe der, jeg har sagt det får vente. Jeg sa rett ut at jeg tror det er midtlivskrise, han er selvsagt uenig...men er villig til å gå i parterapi for min del. Jeg håper han da kan klare å se ting på en annen måte. Han føler han går til grunne slik som ting er nå, og er redd vi begge gjør det hvis vi fortsetter sammen. Jeg har grått mye i dag, og han holder rundt og trøster og gråter selv. Han sier han har følelser, men ikke de rette. Jeg synes ikke synd på han, jeg er sint, frustrert og lei meg på mine og ungenes vegne og han har fått klar beskjed. Jeg har fått hele mitt fundament knust under meg, i tillegg til hjertet. Vi har vært sammen over halve livet, og det er faktisk verdt noe. Han gjør alt han får beskjed om, og har klare regler å forholde seg til. Hvis ikke parterapi hjelper så har jeg i hvertfall gjort det jeg kan for å få ting til å fungere. Da kan jeg si jeg har gjort alt, så får resten være opp til skjebnen. HI Anonymous poster hash: 9deb7...2cd
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #72 Skrevet 11. april 2015 Du burde ikke en gang vurdere å gå i parterapi med han . Han har allerede ene foten inne i ett nytt forhold . Sikker på at det ikke er henne han skal til ikveld når han sier han skal til broren da?Anonymous poster hash: 82b07...724 Vt han skal til broren siden jeg sendte melding om at han trengte å prate med noen, i tillegg har broren ringt. HI Anonymous poster hash: 9deb7...2cd
Gjest Antarctica Skrevet 11. april 2015 #73 Skrevet 11. april 2015 Samla sett så er vel ikke forelskelse og midtlivskrise akkurat de beste rådgiverne man har når man skal ta store, eksistensielle avgjørelser på vegne av seg selv og 3-4-5 personer til... HI, du og barna er ikke "alt" for ham hvis en flyktig forelskelse i noen han ikke en gang har fått et gjensvar av, er nok til å vippe ham av pinnen. Vi har da alle sammen vært der, og bestemt oss for at det bare er hormoner, våryrhet eller kjedsomhet som spiller oss et puss. Og så har vi bestemt oss for å IKKE dyrke det, å prøve å finne vedkommendes dårlige sider så vi har noe å irritere oss over, og til slutt kan vi bare le av den store himmelstormende forelskelsen. Vi lot den nemlig ikke få lov til å konkurrere i den samme ligaen som det 5, 10 eller 25 år lange forholdet vi var inne i. De er nemlig av to ulike kaliber. Dessuten: Hvilke "følelser" er det han har mistet og vil finne igjen? Er du over natten blitt en fremmed? En han misliker? En han forakter? En likegyldig person, som han ikke syns mer om enn postmannen? Eller er det forelskelse han savner? ...vel, trickset er IKKE å finne forelskelse et annet sted. Ingen ting er lettere, men er det virkelig nok, hvis dere har unger sammen,har etablert dere på et nytt sted sammen, har 20 års historie? Har han stilt seg disse spørsmålene, eller har han bare gått rundt og ventet på at et lyn skulle slå ned og alt skulle føles som i hvetebrødsdagene? Til ham vil jeg si GROW UP! Til deg vil jeg si WAKE UP!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #74 Skrevet 11. april 2015 Jeg tror han har behov for å virkelig SE hva han mister.Det er en ting at han synes det (i teorien) er greit at dere flytter, men hvordan blir det for han når dere faktisk gjør det? Jeg forstår at dette er utrolig vondt, men klarer du å spille litt likegyldig?Slik at han tror at kanskje det er HAN som mister DEG?Flytt uansett hjem, for deg og ikke minst ungene, så tror jeg at etter en stund han kommer etter, når han får mulighet til å virkelig kjenne på ensomheten og at han får mulighet til å "klarne hodet". Men da er jo heller spørsmålet om DU fortsatt har føleleser for HAN! Anonymous poster hash: 171d2...ab6
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #75 Skrevet 11. april 2015 Han er betatt, ikke forelska tror jeg. Hans usikkerhet ligger i henne ikke i deg. Hadde hun villet hadde han gått allerede. Anonymous poster hash: 0b194...420
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå