Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #1 Skrevet 11. april 2015 Mannen vil gå fra meg etter over 20 år sammen. Vi har pratet sammen et par timer nå, og han er fryktelig lei seg. Han sier at alt sammen er hans feil, og at jeg egentlig aldri har gjort noe galt. Det er han som har endret seg, og med det hans følelser. Han elsker meg ikke lenger, og synes det er grusomt siden vi faktisk har et utrolig flott liv sammen. Han har blitt pangforelsket i ei på jobb, men følelsene er ikke gjengjeldt foreløpig. Han sier han kysset henne i kveld for å se om det var noe mer der, og det var det dessverre. Dette har ikke noe med oss å gjøre siden følelsene hans for meg er borte uavhengig av denne kollegaen. Han har sagt seg villig til å bli med til parterapi, men kun for min del. Jeg synes uansett det kan være greit å få en tredjepart til å hjelpe oss (spesielt han) å sortere tankene... Han har grått og vært helt fortvilet, men kan ikke fortsette livet vårt sammen siden han ikke lenger elsker meg. Det viktigste li livet hans er meg og barna, men han føler han går til grunne.....Han vet godt hva han mister, og sier at han aldri vil kunne få det like godt med en annen. Vi flyttet for et par år siden fra vårt hjemsted, og jeg kommer mest sannsynlig til å ta med barna og flytte tilbake igjen 80 mil unna han... Det som er vanskelig er jo at han er så glad i meg, og kun vil mitt beste. Barna og jeg er alt for han Anonymous poster hash: 9deb7...2cd
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #2 Skrevet 11. april 2015 Så utrolig trist for dere alle. Vet ikke hva jeg skal skrive, for det er jo bare trist. En stor klem til deg. Anonymous poster hash: f38eb...f22
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #3 Skrevet 11. april 2015 Mannen vil gå fra meg etter over 20 år sammen. Vi har pratet sammen et par timer nå, og han er fryktelig lei seg. Han sier at alt sammen er hans feil, og at jeg egentlig aldri har gjort noe galt. Det er han som har endret seg, og med det hans følelser. Han elsker meg ikke lenger, og synes det er grusomt siden vi faktisk har et utrolig flott liv sammen. Han har blitt pangforelsket i ei på jobb, men følelsene er ikke gjengjeldt foreløpig. Han sier han kysset henne i kveld for å se om det var noe mer der, og det var det dessverre. Dette har ikke noe med oss å gjøre siden følelsene hans for meg er borte uavhengig av denne kollegaen. Han har sagt seg villig til å bli med til parterapi, men kun for min del. Jeg synes uansett det kan være greit å få en tredjepart til å hjelpe oss (spesielt han) å sortere tankene... Han har grått og vært helt fortvilet, men kan ikke fortsette livet vårt sammen siden han ikke lenger elsker meg. Det viktigste li livet hans er meg og barna, men han føler han går til grunne.....Han vet godt hva han mister, og sier at han aldri vil kunne få det like godt med en annen. Vi flyttet for et par år siden fra vårt hjemsted, og jeg kommer mest sannsynlig til å ta med barna og flytte tilbake igjen 80 mil unna han... Det som er vanskelig er jo at han er så glad i meg, og kun vil mitt beste. Barna og jeg er alt for han Anonymous poster hash: 9deb7...2cd Så trist å lese. Dessverre må det ofte en ny dame til før en mann bryter, han har sikkert ikke gitt mange hint at det er noe galt mellom oss inntil nå. På den måten har han ikke gitt deg en sjanse å jobbe og helt ærlig er det dødtfødt å prøve det nå, han er ute allerede. Er han forelsket tenker han heller ikke så logisk som han vanligvis gjør og det innebærer også at verken du eller barna er alt for ham. Håper at du kommer deg over dette svik på sikt. Anonymous poster hash: 9fbe4...5c8
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #4 Skrevet 11. april 2015 Mannen vil gå fra meg etter over 20 år sammen. Vi har pratet sammen et par timer nå, og han er fryktelig lei seg. Han sier at alt sammen er hans feil, og at jeg egentlig aldri har gjort noe galt. Det er han som har endret seg, og med det hans følelser. Han elsker meg ikke lenger, og synes det er grusomt siden vi faktisk har et utrolig flott liv sammen. Han har blitt pangforelsket i ei på jobb, men følelsene er ikke gjengjeldt foreløpig. Han sier han kysset henne i kveld for å se om det var noe mer der, og det var det dessverre. Dette har ikke noe med oss å gjøre siden følelsene hans for meg er borte uavhengig av denne kollegaen. Han har sagt seg villig til å bli med til parterapi, men kun for min del. Jeg synes uansett det kan være greit å få en tredjepart til å hjelpe oss (spesielt han) å sortere tankene... Han har grått og vært helt fortvilet, men kan ikke fortsette livet vårt sammen siden han ikke lenger elsker meg. Det viktigste li livet hans er meg og barna, men han føler han går til grunne.....Han vet godt hva han mister, og sier at han aldri vil kunne få det like godt med en annen. Vi flyttet for et par år siden fra vårt hjemsted, og jeg kommer mest sannsynlig til å ta med barna og flytte tilbake igjen 80 mil unna han... Det som er vanskelig er jo at han er så glad i meg, og kun vil mitt beste. Barna og jeg er alt for han Anonymous poster hash: 9deb7...2cd Så trist å lese. Dessverre må det ofte en ny dame til før en mann bryter, han har sikkert ikke gitt mange hint at det er noe galt mellom oss inntil nå. På den måten har han ikke gitt deg en sjanse å jobbe og helt ærlig er det dødtfødt å prøve det nå, han er ute allerede. Er han forelsket tenker han heller ikke så logisk som han vanligvis gjør og det innebærer også at verken du eller barna er alt for ham. Håper at du kommer deg over dette svik på sikt. Anonymous poster hash: 9fbe4...5c8 "noe galt mellom dere" skulle det stå (du skjønner, jeg har vært gjennom akkurat det samme, bare at vi var sammen i 8 år) Anonymous poster hash: 9fbe4...5c8
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #5 Skrevet 11. april 2015 Så trist 😔 Men det ordner seg for deg også! Selv om det er utenkelig nå, så finner plutselig du deg en annen mann å dele resten av livet med 😊 Det viktigste nå er at du og mannen gjør alt for at barna skal ha det bra! Anonymous poster hash: e8acb...dcd
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #6 Skrevet 11. april 2015 Forferdelig trist. Trøsteklem til deg. Hva skal man si... jeg føler med deg. Han er ihverfall dønn brutal ærlig og ikke starter et forfold før han gjør det klart at deres er over... som min tidligere mann gjorde i 40 års krisen. Håper du også får oppleve kjærligheten på nytt. Anonymous poster hash: b0abe...367
Evab Skrevet 11. april 2015 #7 Skrevet 11. april 2015 Så vanvittig trist. Jeg var på samme sted som deg for et halvt år siden, bortsett fra forelskelsesbiten. Vi gikk til parterapi og det har hjulpet oss enormt. Vi har funnet tilbake til hverandre. Jeg tenker at familievernkontoret kanvære til hjelp uansett hvordandet ender. De kan hjelpe dere med å sortere tankene, og tenke videre på hva som er best for dere alle. Håper dere får time der raskt. Ring på mandags morgen.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #8 Skrevet 11. april 2015 Terapi er nok lurt. Det hjalp oss masse selv om vi likevel gikk fra hverandre. Men verdifullt å få hjelp til å snakke gjennom ting. Du må dessverre innse at du ikke er alt for ham. Da ville han ikke gått. Og ikke tenk at det er synd på ham. Det er noe han har tenkt på lenge uten å si noe, og han er allerede ferdig. Vet det er vondt, men det er deg det er synd på her. Ta vare på deg selv, mannen klarer seg. Anonymous poster hash: 66319...57b
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #9 Skrevet 11. april 2015 Trist å høre. Da vi hadde vært sammen i 12 år hadde jeg det som du beskriver mannen din. Dvs vi gjorde det helt slutt først. Jeg flyttet hjem til mine foreldre som en mellomstasjon til nytt hjem. Jeg ble etter to uker stupforelsket i en annen mann. Heldigvis sa fornuften min at det kom til å bli håpløst å hoppe rett i et nytt forhold, så kuttet ut han. Etter et par mnd til(etter terapi og laaaange samtaler med mannen) fant vi tilbake til hverandre. Ikke forelsket i mannen min. Kanskje elsker jeg han ikke heller, men det vi har er for bra til at vi går fra hverandre. Anonymous poster hash: 4ce73...f71
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #10 Skrevet 11. april 2015 Takk for gode ord Det er faktisk synd på mannen, for han ønsker faktisk å elske meg og fortsette vårt liv sammen. Han har blitt forelsket i en annen ja, men det var en overraskelse for han selv. Han kjenner ikke denne damen så godt, så han vet ikke foreløpig om det er noe som vil vare (forelskelsen altså). Han er veldig lei seg for at HAN har latt det gå så langt som til at følelsene har forsvunnet for meg, og gjør alt jeg ber om for at dette skal bli lettere. Han prøver ikke å gi meg skyldfølelse siden ingenting er min feil, jeg kunne ikke gjort noe annerledes. Han blir boende sammen med oss fremover, og skal selv være den som forteller barna at han er en idiot (i følge han selv). Det er viktig for han at barna ikke bebreider meg, men at de skjønner at dette er pappas feil. Jeg håper han kan ha nytte av å prate med en tredjepart, for nå er alt kaos i han. Jeg vil alltid klare meg, synes det er verst for ungene HI Anonymous poster hash: 9deb7...2cd
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #11 Skrevet 11. april 2015 Hva sier han til at du flytter 80 mil med barna da? Anonymous poster hash: 2a441...67c
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #12 Skrevet 11. april 2015 Så tøff du er! Jeg er helt fra meg av beundring over hvor fattet du virker. Jeg synes terapi høres helt genialt ut. For deg også, på sikt. Lykke til! Du har min fulle sympati Anonymous poster hash: ce645...c47
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #13 Skrevet 11. april 2015 Føler med deg! Håper du kommer deg bra gjennom dette. Det var alt i alt en fin måte av mannen din å si det. Han la seg flat og virket oppriktig lei seg, i tillegg til at han var ærlig. Alternativet kunne vært verre. Anonymous poster hash: 7906a...4f9
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #14 Skrevet 11. april 2015 Vet du hva? Hvis han virkelig vil være med dere så klarer han å jobbe tilbake følelser og jobbe med at forholdet skal fungere. Jeg har vært sammen med min mann i 15 år nå, og det har vært perioder der jeg har vært forelska i andre og nesten forraktet min egen mann.. men jeg ønsket ikke starte på nytt.. ønsket ikke å splitte opp mine barns familie, osv.. så da måtte jeg jobbe iherdig med meg selv for å lete fram de gode følelsene for mannen. Det var faktisk utrolig hardt og en langdryg prosess! Men nå har vi det bedre enn noen gang! Så mitt inntrykk er at han vil egentlig ikke. Han ønsker å bryte opp familien for sin egen del. Dermed setter han ikke dere fremst, men sine egoistiske behov. Samtidig får han deg til å syns synd på han! DET er toppen av frekkhet spørdu meg! Anonymous poster hash: 8e666...a8a
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #15 Skrevet 11. april 2015 Etter så mange år sammen skulle det bare mangle om han ikke var ærlig. Jeg synes det her er utrolig tøft, jeg elsker jo fortsatt han! I forhold til flytting så er han enig, jeg har null sosialt nettverk her vi bor nå og vil heller ikke ha mulighet til å kjøpe meg bolig Det er en kort flytur over, og han ser for seg å komme på besøk i helgene. Han sier slv at ungene er helt avhengige av meg, og at de derfor skal bo hos meg. Jeg er utrolig redd for hvordan eldstemann som er helt avhengig av pappaen sin vil ta det, jeg er helt knust på hans vegne:( han mistrives her vi bor nå, og vil gjerne "hjem" igjen, men tror ikke han hadde sett for seg at det ble uten pappa. HI Anonymous poster hash: 9deb7...2cd
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #16 Skrevet 11. april 2015 Vet du hva? Hvis han virkelig vil være med dere så klarer han å jobbe tilbake følelser og jobbe med at forholdet skal fungere. Jeg har vært sammen med min mann i 15 år nå, og det har vært perioder der jeg har vært forelska i andre og nesten forraktet min egen mann.. men jeg ønsket ikke starte på nytt.. ønsket ikke å splitte opp mine barns familie, osv.. så da måtte jeg jobbe iherdig med meg selv for å lete fram de gode følelsene for mannen. Det var faktisk utrolig hardt og en langdryg prosess! Men nå har vi det bedre enn noen gang! Så mitt inntrykk er at han vil egentlig ikke. Han ønsker å bryte opp familien for sin egen del. Dermed setter han ikke dere fremst, men sine egoistiske behov. Samtidig får han deg til å syns synd på han! DET er toppen av frekkhet spørdu meg! Anonymous poster hash: 8e666...a8a Han sier selv at han nå har jobbet med dette så lenge at det går på psyken løs. Han klarer ikke å finne tilbake følelsene, samme hvor mye han prøver Jeg har et lite håp om at parterapi vil hjelpe, selv om han ikke tror det selv. Jeg ringer uansett mandag morgen! HI Anonymous poster hash: 9deb7...2cd
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #17 Skrevet 11. april 2015 Må bare nevne at han fyller 41 i år, så det føles litt som den berømte krisen. Jenta (på 35år) han har forelsket seg i er ikke noe typisk skjønnhet, men han har falt for at hun er rar og de er like.... Han har ingen tanker om at de skal bli sammen og bygge opp et forhold, men han er rett og slett forelsket i henne og ikke i meg. HI Anonymous poster hash: 9deb7...2cd
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #18 Skrevet 11. april 2015 Jobbet med det med en kyndig tredjepart eller bare sittet å tenkt for seg selv? Jeg ville nok heller aldri klart det alene.. Virker likevel på meg som om han vil ut og samtidig hauser sympati fra deg.. blir bare så feil.. Anonymous poster hash: 8e666...a8a
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #19 Skrevet 11. april 2015 Jobbet med det med en kyndig tredjepart eller bare sittet å tenkt for seg selv? Jeg ville nok heller aldri klart det alene.. Virker likevel på meg som om han vil ut og samtidig hauser sympati fra deg.. blir bare så feil.. Anonymous poster hash: 8e666...a8a Han har ikke tro på en kyndig tredjepart, så dette har han tenkt på alene...Han blir i hvertfall med til en parterapeut, så får vi kanskje på plass noen av tankene hans. H Anonymous poster hash: 9deb7...2cd
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #20 Skrevet 11. april 2015 Ikke noe sympati å få, her setter jeg kjørereglene. Han blir boende her på ubestemt tid så ungene får en myk overgang, han forteller dem hva som skal skje, han får ikke "date" denne damen annet enn en kaffekopp, vi skal i parterapi. Jeg gjør det som er best for ungene!!!! Han ville egentlig flytte til sin bror i dag, siden han ikke følte det var riktig å bo her når han ikke lenger elsket meg og var forelsket i en annen. Så lettvint skal det ikke være etter et helt liv sammen, og det gjorde jeg klart for han! HI Anonymous poster hash: 9deb7...2cd
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #21 Skrevet 11. april 2015 Etter 11 år med mannen har jeg selv vært hodestups forelska i en annen , egentlig er jeg fortsatt forelska i en annen. Og det samme er han i meg. Men vi har begge familier, og selvom vi kan prate om hvor fantastisk liv vi kunne fått sammen ( har kjent han i over 11 år også, vi har en fortid sammen ) så holde vi oss unna hverandre fordi vi nok begge vil beholde familien vår. Følelsene for mannen kommer og går, og det tror jeg nok hans for mine også gjør . Ønsker man å være med familien sin må man svelge en kamel eller to. De som går igjennom livet uten å bli forelska eller betatt av en annen er heldige .. Eller uheldige ... Kommer Ann på hvordan man ser det. Kjempe vondt enkelte dager å tenke på han andre , sitte med en du nærmest orker å kysse , mens du vet han du forelsket i gjør det samme. Så kommer dager hvor jeg ser oå mannen min å tenker at jeg aldri kunne klart meg uten denne mannen 💜 min snåle, snille og morsomme mann , som nok ikke er så lidenskapelig som jeg ønsker 😂 spurte mannen min en gang om han noen gang hadde tenkt tanken å bytte meg ut, hvor jeg fikk svaret jeg selv tenker " mange ganger , men det hadde vel blitt samme gnålet med en annen dame også ", så kysset han meg og lo. Ønsker han å holde sammen med deg, vil dere løse det. Sender deg en god klem og masse lykke til ❤️ Anonymous poster hash: 82b07...724
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #22 Skrevet 11. april 2015 Jobbet med det med en kyndig tredjepart eller bare sittet å tenkt for seg selv? Jeg ville nok heller aldri klart det alene.. Virker likevel på meg som om han vil ut og samtidig hauser sympati fra deg.. blir bare så feil.. Anonymous poster hash: 8e666...a8a Han har ikke tro på en kyndig tredjepart, så dette har han tenkt på alene...Han blir i hvertfall med til en parterapeut, så får vi kanskje på plass noen av tankene hans. H Anonymous poster hash: 9deb7...2cd Det blir liksom nok en unnskyldning for å la være å virkelig jobbe med å få det til å funke.. Han har ikke tro på det.. så fordi han ikke har tro på det så er det helt greit å splitte opp familien til ungene, framfor å gjøre alt i sin makt, og prøve alt for å få det til å fungere. Han har deg tydeligvis rundt lillefingeren siden du syns det er så forståelig ... Anonymous poster hash: 8e666...a8a
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #23 Skrevet 11. april 2015 Han har deg rundt lillefingeren dessverre ja, så lettvint skal han ikke få det som å bare flytte ut til broren sin?! Han får det jo mye lettere ved å bare kunne bli boende hjemme fordi du tviholde på han og kommer til å forsette som før. Ikke en date annet enn en kaffekopp ?! Hehe , man kan gjøre mye over en kaffekopp føler virkelig med deg, men ikke la han tro det er du som bestemmer . Ser ut som han får det akkurat som han vil ... De fleste kvinnfolk hadde jo klikka . Om mann mib kom hjem å beklaget han bare måtte kysse en annen , skal jeg nok fortelle han hvor David kjøpte ølet sitt . Ikke la deg bli en nikkedukke , en ting er å gå fra hverandre ved at følelser er borte . Men det han har gjort betyr ikke at du skal møte han med velvilje bare fordi han egentlig "ønsker å være med deg". Anonymous poster hash: 82b07...724
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #24 Skrevet 11. april 2015 Jobbet med det med en kyndig tredjepart eller bare sittet å tenkt for seg selv? Jeg ville nok heller aldri klart det alene.. Virker likevel på meg som om han vil ut og samtidig hauser sympati fra deg.. blir bare så feil.. Anonymous poster hash: 8e666...a8a Han har ikke tro på en kyndig tredjepart, så dette har han tenkt på alene...Han blir i hvertfall med til en parterapeut, så får vi kanskje på plass noen av tankene hans.HAnonymous poster hash: 9deb7...2cd Det blir liksom nok en unnskyldning for å la være å virkelig jobbe med å få det til å funke.. Han har ikke tro på det.. så fordi han ikke har tro på det så er det helt greit å splitte opp familien til ungene, framfor å gjøre alt i sin makt, og prøve alt for å få det til å fungere. Han har deg tydeligvis rundt lillefingeren siden du syns det er så forståelig ... Anonymous poster hash: 8e666...a8a Jeg sier på ingen måte at jeg er enig i håndteringen hans, jeg synes den er elendig! Det jeg tenker er at en parterapeut vil kunne hjelpe han "å se lyset"....Han sier selv at han aldri vil kunne få det så bra som vi har det med en annen, han elsker meg bare ikke lenger og ser derfor ingen fremtid for oss. Jeg håper han kan få sakkyndig hjelp til å finne ut hvordan han finner disse følelsene igjen. HI Anonymous poster hash: 9deb7...2cd
Superdolly Skrevet 11. april 2015 #25 Skrevet 11. april 2015 Det er bra du kan stå på krava, HI. Beklager, men denne mannen høres ut som en selvsentrert fjott. Det er ikke lenger greit å bo sammen, siden han ikke elsker deg. Men det er jo lenge siden han elsket deg, og i hele denne tiden var det heelt greit å ikke bare bo sammen, men også late som om alt var fint og flott. Han høres ut som en fyr som tenker først på seg selv, deretter på seg selv og så, til slutt, hvis det kan gagne ham selv, på deg og barna. Jeģ synes du virker som en flott dame. Stå på krava. Nå får han jaggu være med å rydde opp i det rotet han har skapt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå