Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #26 Skrevet 11. april 2015 Får håpe parterapi fungerer bare husk du har lov å være sint hadde det ennå ikke vært involvert noe kyss med en annen , så hadde jeg stått mer på parti med mannen din. Men det at du forsvarer det han gjør , uten å ta det innover deg selv er ikke riktig mot deg selv . Anonymous poster hash: 82b07...724
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #27 Skrevet 11. april 2015 Han har deg rundt lillefingeren dessverre ja, så lettvint skal han ikke få det som å bare flytte ut til broren sin?! Han får det jo mye lettere ved å bare kunne bli boende hjemme fordi du tviholde på han og kommer til å forsette som før. Ikke en date annet enn en kaffekopp ?! Hehe , man kan gjøre mye over en kaffekopp føler virkelig med deg, men ikke la han tro det er du som bestemmer . Ser ut som han får det akkurat som han vil ... De fleste kvinnfolk hadde jo klikka . Om mann mib kom hjem å beklaget han bare måtte kysse en annen , skal jeg nok fortelle han hvor David kjøpte ølet sitt . Ikke la deg bli en nikkedukke , en ting er å gå fra hverandre ved at følelser er borte . Men det han har gjort betyr ikke at du skal møte han med velvilje bare fordi han egentlig "ønsker å være med deg". Anonymous poster hash: 82b07...724 Ingen nikkedukke, og han har fått sitt pass påskrevet. Han vil flytte, jeg sier nei på grunn av ungene inntil vi ha vært til parterapeut. Med en kaffekopp har jeg gjort det klart at det innebærer ingen kYssouf, tafsing eller sex. Han ønsker jo ikke å være med meg, han ser ingen vei tilbake. HI Anonymous poster hash: 9deb7...2cd
sug lut Skrevet 11. april 2015 #28 Skrevet 11. april 2015 Han høres ut som en standard tulling med førtiårskrise. Dere har det bra sammen, det viktigste for ham er deg og barna, men han kjenner døden puste ham i nakken og tar det ut i form av "elsker deg ikke lenger og har blitt forelsket i kollega" for å bevise at det fortsatt er liv i pikken hans - det er så standard at det er helt patetisk. Håper virkelig det er mulig å få noe givende ut at parterapi.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #29 Skrevet 11. april 2015 Bare ikke glem deg selv oppi dette her 💜 hatt endel turbulens med mannen før jeg også , han sa ikke at han ikke elsket meg , men at han ikke var noe forhold fyr og at han passet best til å bo alene . ( før vi fikk barn ) pleide å "true " med at best vi gikk fra hverandre ved de minste uenigheter i hjemmet . Jeg unnskyldte han hver gang, tenkte på hva jeg hadde gjort galt og hva jeg kunne gjøre for at vi kunne få det bedre. Til jeg en gabg fikk nok , når han begynte svarte jeg bare " du vet hvor bagen din er ". Etter det har jeg ikke hørt ett ord om at han ikke er noe forhold fyr gitt . Anonymous poster hash: 82b07...724
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #30 Skrevet 11. april 2015 Han høres ut som en standard tulling med førtiårskrise. Dere har det bra sammen, det viktigste for ham er deg og barna, men han kjenner døden puste ham i nakken og tar det ut i form av "elsker deg ikke lenger og har blitt forelsket i kollega" for å bevise at det fortsatt er liv i pikken hans - det er så standard at det er helt patetisk. Håper virkelig det er mulig å få noe givende ut at parterapi. Kunne ikke vært mer enig 😂 Anonymous poster hash: 82b07...724
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #31 Skrevet 11. april 2015 Det er bra du kan stå på krava, HI. Beklager, men denne mannen høres ut som en selvsentrert fjott. Det er ikke lenger greit å bo sammen, siden han ikke elsker deg. Men det er jo lenge siden han elsket deg, og i hele denne tiden var det heelt greit å ikke bare bo sammen, men også late som om alt var fint og flott. Han høres ut som en fyr som tenker først på seg selv, deretter på seg selv og så, til slutt, hvis det kan gagne ham selv, på deg og barna. Jeģ synes du virker som en flott dame. Stå på krava. Nå får han jaggu være med å rydde opp i det rotet han har skapt. Takk Får se hvordan det her barker i vei. Han er nok ganske selvsentrert ja, men i natt gråt han for første gang på 20 år, og det er ganske stort. Dette gjør at jeg øyner litt håp for at han skal finne tilbake følelsene sine for meg, annet enn glad i og viktigste i livet sammen med barna. HI Anonymous poster hash: 9deb7...2cd
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #32 Skrevet 11. april 2015 Han høres ut som en standard tulling med førtiårskrise. Dere har det bra sammen, det viktigste for ham er deg og barna, men han kjenner døden puste ham i nakken og tar det ut i form av "elsker deg ikke lenger og har blitt forelsket i kollega" for å bevise at det fortsatt er liv i pikken hans - det er så standard at det er helt patetisk. Håper virkelig det er mulig å få noe givende ut at parterapi.Er nok førtrskrise ja, men det ser han forhåpentligvis selv også. Vet ikke hvor givende parterapi er, men det kan ikke gjøre ting verre. HI Anonymous poster hash: 9deb7...2cd
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #33 Skrevet 11. april 2015 Vet du hva? Hvis han virkelig vil være med dere så klarer han å jobbe tilbake følelser og jobbe med at forholdet skal fungere. Jeg har vært sammen med min mann i 15 år nå, og det har vært perioder der jeg har vært forelska i andre og nesten forraktet min egen mann.. men jeg ønsket ikke starte på nytt.. ønsket ikke å splitte opp mine barns familie, osv.. så da måtte jeg jobbe iherdig med meg selv for å lete fram de gode følelsene for mannen. Det var faktisk utrolig hardt og en langdryg prosess! Men nå har vi det bedre enn noen gang! Så mitt inntrykk er at han vil egentlig ikke. Han ønsker å bryte opp familien for sin egen del. Dermed setter han ikke dere fremst, men sine egoistiske behov. Samtidig får han deg til å syns synd på han! DET er toppen av frekkhet spørdu meg! Anonymous poster hash: 8e666...a8a Enig med deg! Har hatt perioder jeg har tenkt at jeg forakter den mannen og bare vil ut. Men det vil jeg jo egentlig ikke. Familien og det vi har bygget opp betyr alt for meg. Derfor jobber vi, til tider beinhardt, for at forholdet skal fungere. Og så kjenner jeg plutselig et blaff av lykke og dyp kjærlighet igjen. Livet er ikke rosenrødt. 😊 Anonymous poster hash: 8c114...2cd
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #34 Skrevet 11. april 2015 Jeg har lest den andre tråden din. Tro meg, du får det bedre uten han. Anonymous poster hash: 33992...aa8
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #35 Skrevet 11. april 2015 Så mange år I lag gir utfordringer. Jeg har 13 år vert sammen med samme mann, og vi startet vårt lange ekteskap som 16 åringer.. På 13 år har det vært mange utfordringer. Vi var unge og har aldri levd livet.. Jeg har vært forelsket/betatt to ganger og har holdt på å bryte ut to ganger av dårlig samvittighet. Jeg har vært ærlig med han og lagt alle kortene på bordet. Har aldri vært "fysisk utro" .. men følelser er nesten verre! Det tok 2 år før jeg kom over forelskelsen av en annen mann. Men nå har jeg og mannen det enda bedre enn før. Jeg lærte av mine feil. Måtte bare bite tenna sammen å komme over det. Det kommer helt sikkert til å skje igjen, men jeg må bare komme over det igjen og igjen. Ingenting kan måle seg med å ha en velfungerende familie, og det å finne noen en kan leve sammen med både på godt og vondt. Forelskelse? Det er sjelden. Men jeg elsker familien. Jeg ville tro dette er noe mannen din kan komme over. Gi han litt rom til å tenke så finner han nok ut av det. Kjenner meg veldig igjen. Forelskelse på jobb... Anonymous poster hash: 8315c...b45
Gjest Jigglewiggle Skrevet 11. april 2015 #36 Skrevet 11. april 2015 Dobbelposting fjernet fra tråden. Jigglewiggle Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #37 Skrevet 11. april 2015 Hvilken annen Tråd? Anonymous poster hash: 82b07...724
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #38 Skrevet 11. april 2015 Vi har vært sammen "hele livet" og har to barn sammen, og det er ikke noe jeg ønsker å gi opp uten videre. Han har både gode og dårlige sider, men det har vi alle. Han kom i natt med en uforbeholden unnskyldning for ting han har sagt og gjort, og sier alt er hans feil. Jeg vil i hvertfall si at jeg har prøvd alt før jeg gir opp, for hele familien sin del. HI Anonymous poster hash: 9deb7...2cd
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #39 Skrevet 11. april 2015 Hvilken annen Tråd? Anonymous poster hash: 82b07...724 Tråden "Snakke med mannen om sex". Anonymous poster hash: 33992...aa8
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #40 Skrevet 11. april 2015 Mannen vil gå fra meg etter over 20 år sammen. Vi har pratet sammen et par timer nå, og han er fryktelig lei seg. Han sier at alt sammen er hans feil, og at jeg egentlig aldri har gjort noe galt. Det er han som har endret seg, og med det hans følelser. Han elsker meg ikke lenger, og synes det er grusomt siden vi faktisk har et utrolig flott liv sammen. Han har blitt pangforelsket i ei på jobb, men følelsene er ikke gjengjeldt foreløpig. Han sier han kysset henne i kveld for å se om det var noe mer der, og det var det dessverre. Dette har ikke noe med oss å gjøre siden følelsene hans for meg er borte uavhengig av denne kollegaen. Han har sagt seg villig til å bli med til parterapi, men kun for min del. Jeg synes uansett det kan være greit å få en tredjepart til å hjelpe oss (spesielt han) å sortere tankene... Han har grått og vært helt fortvilet, men kan ikke fortsette livet vårt sammen siden han ikke lenger elsker meg. Det viktigste li livet hans er meg og barna, men han føler han går til grunne.....Han vet godt hva han mister, og sier at han aldri vil kunne få det like godt med en annen. Vi flyttet for et par år siden fra vårt hjemsted, og jeg kommer mest sannsynlig til å ta med barna og flytte tilbake igjen 80 mil unna han... Det som er vanskelig er jo at han er så glad i meg, og kun vil mitt beste. Barna og jeg er alt for han Anonymous poster hash: 9deb7...2cd Å nå ble jeg skikkelig lei meg på deres vegne.. Så utrolig trist! Du er sikkert i sjokk, for jeg er imponert over roen og hvor klart du forklarer deg og hvilke planer du har videre. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si til deg, annet enn lykke til videre i livet. Og der en dør lukker seg, åpner det seg en ny. Gode klemmer! Anonymous poster hash: 78f66...288
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #41 Skrevet 11. april 2015 Mannen vil gå fra meg etter over 20 år sammen.Vi har pratet sammen et par timer nå, og han er fryktelig lei seg. Han sier at alt sammen er hans feil, og at jeg egentlig aldri har gjort noe galt. Det er han som har endret seg, og med det hans følelser. Han elsker meg ikke lenger, og synes det er grusomt siden vi faktisk har et utrolig flott liv sammen. Han har blitt pangforelsket i ei på jobb, men følelsene er ikke gjengjeldt foreløpig. Han sier han kysset henne i kveld for å se om det var noe mer der, og det var det dessverre. Dette har ikke noe med oss å gjøre siden følelsene hans for meg er borte uavhengig av denne kollegaen. Han har sagt seg villig til å bli med til parterapi, men kun for min del. Jeg synes uansett det kan være greit å få en tredjepart til å hjelpe oss (spesielt han) å sortere tankene...Han har grått og vært helt fortvilet, men kan ikke fortsette livet vårt sammen siden han ikke lenger elsker meg. Det viktigste li livet hans er meg og barna, men han føler han går til grunne.....Han vet godt hva han mister, og sier at han aldri vil kunne få det like godt med en annen. Vi flyttet for et par år siden fra vårt hjemsted, og jeg kommer mest sannsynlig til å ta med barna og flytte tilbake igjen 80 mil unna han... Det som er vanskelig er jo at han er så glad i meg, og kun vil mitt beste. Barna og jeg er alt for han Anonymous poster hash: 9deb7...2cd Å nå ble jeg skikkelig lei meg på deres vegne.. Så utrolig trist! Du er sikkert i sjokk, for jeg er imponert over roen og hvor klart du forklarer deg og hvilke planer du har videre. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si til deg, annet enn lykke til videre i livet. Og der en dør lukker seg, åpner det seg en ny. Gode klemmer! Anonymous poster hash: 78f66...288 Takk Jeg er typen som bevarer roen i krisesituasjoner, men gråter innimellom. Regner med at når ting går litt mer opp for meg så kommer det en kjempereaksjon HI Anonymous poster hash: 9deb7...2cd
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #42 Skrevet 11. april 2015 Det er bra du kan stå på krava, HI. Beklager, men denne mannen høres ut som en selvsentrert fjott. Det er ikke lenger greit å bo sammen, siden han ikke elsker deg. Men det er jo lenge siden han elsket deg, og i hele denne tiden var det heelt greit å ikke bare bo sammen, men også late som om alt var fint og flott. Han høres ut som en fyr som tenker først på seg selv, deretter på seg selv og så, til slutt, hvis det kan gagne ham selv, på deg og barna. Jeģ synes du virker som en flott dame. Stå på krava. Nå får han jaggu være med å rydde opp i det rotet han har skapt. Takk Får se hvordan det her barker i vei. Han er nok ganske selvsentrert ja, men i natt gråt han for første gang på 20 år, og det er ganske stort. Dette gjør at jeg øyner litt håp for at han skal finne tilbake følelsene sine for meg, annet enn glad i og viktigste i livet sammen med barna. HI Anonymous poster hash: 9deb7...2cd Han gråter nok for seg selv.. Ikke for dere, men for seg. Det er jo stakkars han og hvor vondt han har det for alt han utsetter dere for. Anonymous poster hash: 78f66...288
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #43 Skrevet 11. april 2015 Var det du som skrrv om at han var på byrn i natt ogdå, HI? I dag tar du med en venninne og drar på spa hele dagen, med massasje i halvannen time. (Han kan betale, forresten!!) "Mannen" (dvs valpen!) din kan ta seg av hus, unger og hjem i dag. Makan til drittsekk! Anonymous poster hash: ce645...c47
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #44 Skrevet 11. april 2015 Run baby, run! Det finnes nok en diagnose som passer på den mannen! Anonymous poster hash: 2d880...ce3
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #45 Skrevet 11. april 2015 Eksakt slikt hadde mannen min det også da han var midt i førtiårskrisen. Mistet følelsene både for meg og ungene, og var klar til å flytte ut. Bortsett fra det med ny forelskelse da. Jeg var sikker på at mannen var deprimert og forlangte legebesøk, noe som resulterte i null og niks annet enn d-vitamin mangel. Etter inntak av høydose d-vit løsnet depresjonen og følelsene kom tilbake. Jeg sier ikke dermed at mannen din har mangel på d-vitamin, men det kan være verdt et legebesøk for å sjekke at det ikke er noe psykisk/fysisk som ligger, bak siden dette virker til å være langt unna din manns normale oppførsel. Anonymous poster hash: b915e...245
HunMedDeBlå Skrevet 11. april 2015 #46 Skrevet 11. april 2015 Min første tanke et at han går igjennom en personlig krise. Dette finnes det utallige eksempler på. Pass på at han ikke utnytter dine følelser for å heve seg selv. Syntes du skal sette foten ned å ikke godta dette. Du må vise at du verner om deg selv og ungene. Hvis han da virkelig vil tilbake, så er det da han kommer.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #47 Skrevet 11. april 2015 Etter å ha lest så mange innlegg vedr at mannen går, så synes jeg faktisk mannen din vise seg å være ganske så bra. Selvom jeg ikke tror at du ikke har det vondt, så klart. Klart, dette kom som et sjokk på deg stakkars. Klem til deg. Det at mannen er ærlig ovenfor deg, er nok ikke standard virker det som etter å ha lest mange innlegg. Anonymous poster hash: 7f115...28b
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #48 Skrevet 11. april 2015 Han går nok gjennom en personlig krise, tror det er førtiårskrise.... Snakket litt nå på morgenen og han gråter og er deprimert, han er enig i at vi ikke sier noe til ungene før vi har vært hos terapeuten, og det er bra. Har avtalt med broren at han skal dit i ettermiddag så han får pratet med noen andre enn meg. HI Anonymous poster hash: 9deb7...2cd
smiia Skrevet 11. april 2015 #49 Skrevet 11. april 2015 Tipper at det han sier om at "dette har ingenting med den andre damen å gjøre, løpet var kjørt før jeg traff henne" er bullshit, og han kommer til å komme løpende tilbake til deg med halen mellom beina når virkeligheten smeller han i ansiktet i det nye forholdet (problematikk rundt mine-dine, forelskelsesrusen gir seg og han opplever hverdagen med henne etc.).
sug lut Skrevet 11. april 2015 #50 Skrevet 11. april 2015 Han går nok gjennom en personlig krise, tror det er førtiårskrise.... Snakket litt nå på morgenen og han gråter og er deprimert, han er enig i at vi ikke sier noe til ungene før vi har vært hos terapeuten, og det er bra. Har avtalt med broren at han skal dit i ettermiddag så han får pratet med noen andre enn meg. HI Anonymous poster hash: 9deb7...2cd HAN gråter og er deprimert? Han ber jo om pungslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå