Gå til innhold

Mars-jenter


J'espere

Anbefalte innlegg

Men du trenger jo ikke ta noen beslutning nå Tinkerbell. Mange som har blitt mødre langt opp i 40-årene. Og nå har dere jo ED-egget også, så da trenger du ikke bekymre deg for økt risiko for diverse syndromer etc. Ønsk lille Felix velkommen til verden så ser du an hvordan du føler det når den tid kommer 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Håper alle dere tidligere mars-jentene har en super sommer - mammaer, gravide og prøvere! 💞 Her er vi på første sommerferie med lille gull! Rart å tenke på at på denne tiden i fjor lå hun inni magen!

Hvordan går det med den lille mageboeren Tinkerbell74?

Og 83-jenta, ikke lenge til august nå!! 🎈 Blir spennende ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle dere tidligere mars-jentene har en super sommer - mammaer, gravide og prøvere! 💞 Her er vi på første sommerferie med lille gull! Rart å tenke på at på denne tiden i fjor lå hun inni magen!

Hvordan går det med den lille mageboeren Tinkerbell74?

Og 83-jenta, ikke lenge til august nå!! 🎈 Blir spennende ☺️

Hei J'espere.

 

Tenk så fort tiden går... Og hvor deilig det er når man får drømmen oppfylt❤️

Vi var på ferie i Spania her.. Og da reiste vi på dagstur til Alicante, det var litt rart å være der, kjøre forbi klinikken og vite at det var ikke derfor vi var der denne gangen... Vi har lille Felix i magen💙

Jeg må si jeg ønsker meg fortsatt jente men det er helt greit at han kommer. Jeg er veldig glad og takknemlig for at vi i det hele tatt klarte det. Nå driver vi å skal male gutterommet og jeg har funnet frem en del ting fra mine gutter var små💙❤️ Hælladussan å jeg husker de brukte de klærne. Blir gøy å se Felix i de også.

Jeg ble sykmeldt her nå for jeg har en del kynnere og "smerter" i magen så de vil jeg skal ta det rolig. Jord,or skulle ordne med svangerskapspenger til meg. Så det blir vel ikke så mye mer jobbing, litt nedtur på en måte... Redd for at folk tror jeg er lat eller bruker graviditeten som unnskyldning for å ikke jobbe....

Felix har noen skikkelige raptuser innimellom...kanskje det blir en skikkelig "gutt", mine har alltid vært rolige og ikke spesielt aktive eller krevende... Blir spennende å se.. Jeg driver jo nå på min 23 uke.... Skal på ny ul den 15/8 så det blir morro.

 

Ja nå går det fort til august 83jenta🍀🍀👏🏼 krysser alt for deg denne gangen og håper at du skal lykkes nå.

 

Ønsker dere alle en kjempefin sommer☀️☀️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så koselig Tinkerbell!! Husker jo så godt selv den perioden fra i fjor sommer, det er så gøy! 😍 Så bra du begynner å føle forventning over den lille gutten som kommer, det er kjempestas å male barnerom og ordne! 💙💙💙💙💙

Må være rart å kjøre forbi klinikken ja. Jeg syntes for min del at det var merkelig hvor fort de "vonde" opplevelsene snudde til å bli nesten gode minner, både fra Rikshospitalet og rugetiden. 😍😍😍 Er såå glad på dine vegne at det endelig gikk, det blir så spennende i november når han gjør sin ankomst!

 

Vil de at du skal være sykemeldt så er det sånn. Skjønner at du føler på det, det gjorde jeg også da jeg var sykemeldt. Men prøv å kos deg med denne tiden og bruk den på å forberede deg til det som kommer..lettere sagt enn gjort, men det er så slitsomt å ha dårlig samvittighet og være redd for hva andre synes, og du kan jo ikke gjøre noe med det uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer seg veldig august ja :) startet på provera nå i ferien og satser på mensen dukker opp i neste uke. Håper å treffe slik at det blir kontroll i slutten av første eller i starten av andre uke og innsett iløpet av andre uke i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvi tvi for mensen! Jeg går og venter på den selv, har nesten sluttet å amme og har kjent murring i korsryggen i nesten en måned. Systemet er vel ganske forvirra foreløpig så det må antakelig gå seg til. Jeg skal jo gifte meg om en uke så uansett greit om den ikke kommer dagen før bryllupet, sexlivet er jo ikke på topp om dagen så når vi for en gangs skyld har en barnefri natt og den samtidig er bryllupsnatta så hadde det vært fint å slippe å ha mensen 😉

Heier på deg 83-jenta! Krysser fingrene for innsett andre uken i august!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi giftet oss på lørdag! Så nå har lille gull gifte foreldre! Og mensen kom to dager før bryllupet, haha 😉 Flax!! 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått bryllup J'espere :) (og velkommen etter :) har fem års bryllupsdag på lørdag)

 

Var på kontroll i dag, alt såg bra ut, og det blir innsett på tirsdag *krysser fingrene for at opptining går bra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye J'espere👰🏼💍❤️

Så spennende 83 jenta🍀🍀 jeg krysser alt for deg nå!

 

Her har vi fått i stand barnerommet, vasket og lagt på plass klær og gubben syr nå bumper cover til bugaboo vogna...

Jeg har snart gått 25 uker👏🏼👏🏼💙 så da er det 13 uker igjen ca...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! ❤️

Så spennende 83-jenta! Krysser fingrene for deg!! 👌🏻

Gratulerer med 25 uker Tinkerbell!! ❤️ Nåååå er det ikke lenge igjen for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gratulerer med overstått bryllup J'espere :) (og velkommen etter :) har fem års bryllupsdag på lørdag)

Var på kontroll i dag, alt såg bra ut, og det blir innsett på tirsdag *krysser fingrene for at opptining går bra*

Hvordan går det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det??

Jeg er ruger til et perfekt tint blastocyst. Fortsatt tre stykk i fryseren også :) Testdag allerede på torsdag, vil da være 14 dpo og rugedag 9. Har litt symptomer, men de kan likegodt være bivirkninger av lutinus og progynova, så ikke godt å si hva testen vil vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ruger til et perfekt tint blastocyst. Fortsatt tre stykk i fryseren også :) Testdag allerede på torsdag, vil da være 14 dpo og rugedag 9. Har litt symptomer, men de kan likegodt være bivirkninger av lutinus og progynova, så ikke godt å si hva testen vil vise.

 

Krysser alt🍀🍀 så godt å ha flere på frys også, sånn i tilfelle. Ikke mange dagene igjen til test dag da🍀🍀🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv test i dag :)

 

💃🏻👏🏼🍀👍🏼🎉🎉🎈whoop whoop gratulerer så mye 83 jenta... Nå ble jeg skikkelig glad på deres vegne❤️ krysser alt for at den klorer seg fast nå🍀🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi 83jenta❤

Nå sitter den!! Hva er planen videre nå? Har "vi" () noen ultralyd å se frem til?

Ultralyd den 8.september -er da 7+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at gleden ble kortvarig denne gangen også :( Våknet med så sterke smerter i natt at det ble en tur på legevakten, var ikke så mye de kunne gjøre, spesielt når smertene var nesten vekke når vi kom dit (ca en time etter jeg våknet, hadde lagt en stund på baderomsgulvet/satt på do før jeg fikk vekt mannen)

Snakket med Klinikk Hausken og de mente det hørtes veldig ut som ny SA, så nå har jeg vært på legekontoret og tatt HCG blodprøve, så skal jeg ta ny over helgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei 83jenta. Huff så vondt på alle måter! Er det blødninger og smerter da? Det må jo ikke ha gått galt? En graviditet inneholder overraskende mange vondter! Lov å håpe helt frem til mandag da i hvert fall! Jeg skal håpe for deg om du ikke klarer det selv💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fy fasan, er det mulig! Hvor mye må en stakkar jente gå gjennom! Ble veldig lei meg nå, hadde håp for at det skulle være din tur denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...