Gå til innhold

Mars-jenter


J'espere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så gøy Tinkerbell! Gratulerer så langt! Dette er spennende - håper du klarer å kose deg litt med det selv om du er dårlig. Husker at jeg følte meg som en utgått sko ..men så er det jo litt koselig å føle seg gravid og 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei jenter.

Hvordan går det med dere??

 

Jeg lurer på hvordan dere kom dere igjennom denne ventetiden og ble dere mindre nervøse for at noe skulle gå galt?? Jeg føler meg helt ødelagt og nervevrak jeg😳😳😱.... Det sitter så det jeg måtte sist jeg var gravid... Jeg veit sannelig ikke om jeg orker flere runder om det ikke går bra nå...

Er 8+1 idag... Føles som en evighet til det er uke 12... Kommer jeg dit så blir jeg vel ikke trygg da heller... Mamma mista i uke 20...

Kjenner jeg er kvalm og vondter i magen... Hjertet banker fort når jeg tørker meg... Ultralyd til tirsdag så det blir jo godt.... Håper jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Kjenner meg igjen Tinkerbell! Det er ikke lett! Men for min del funket det å ta en dag av gangen, avbryte alle tanker som begynte å lage seg om fremtiden. Lage korte målsetninger, som at du ser frem til og kan tillate deg selv å glede deg til ul til uka, ikke tenk lenger frem enda. Husker og at det ikke slapp taket etter uke 12...men det vet man ikke før man er der så ikke ta sorgene eller bekymringene på forskudd! Prøv å kjenn på følelsene dine om det er reel grunn til bekymring, eller hjernen som spinner avgårde med deg. Hvis du driver å skremmer deg selv, men du klarer å se det er det mulig å hente seg selv inn i rasjonell tankegang igjen. Jeg klarte etterhvert å kjenne forskjellen og da kunne jeg på en måte avskrive egne tanker fordi de bare var oppspinn, det er vel det som kalles fortrenging, men d funket👍

Og avledning funker😉 Finn på småting som får deg til å slappe av og tenke på andre ting. Tv-serier, håndarbeid, radioprogrammer, gåturer, venninner osv.

 

Håper du får dagene til å fly😊 Og bare gode beskjeder på hver eneste ul❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Kjenner meg igjen Tinkerbell! Det er ikke lett! Men for min del funket det å ta en dag av gangen, avbryte alle tanker som begynte å lage seg om fremtiden. Lage korte målsetninger, som at du ser frem til og kan tillate deg selv å glede deg til ul til uka, ikke tenk lenger frem enda. Husker og at det ikke slapp taket etter uke 12...men det vet man ikke før man er der så ikke ta sorgene eller bekymringene på forskudd! Prøv å kjenn på følelsene dine om det er reel grunn til bekymring, eller hjernen som spinner avgårde med deg. Hvis du driver å skremmer deg selv, men du klarer å se det er det mulig å hente seg selv inn i rasjonell tankegang igjen. Jeg klarte etterhvert å kjenne forskjellen og da kunne jeg på en måte avskrive egne tanker fordi de bare var oppspinn, det er vel det som kalles fortrenging, men d funket👍

Og avledning funker😉 Finn på småting som får deg til å slappe av og tenke på andre ting. Tv-serier, håndarbeid, radioprogrammer, gåturer, venninner osv.

Håper du får dagene til å fly😊 Og bare gode beskjeder på hver eneste ul❤️

Jeg prøver virkelig... Men jeg er så kvalm og har så mye vondt i magen...veit ikke om det er luft eller kolikk lignende jeg men det tar godt tak... Raper som en helt om dagen så familien blir helt oppgitt...😂

Sover ikke noe godt om natta heller... Blir litt sliten kanskje..kan ikke huske jeg har vært sånn før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å klage da for jeg er utrolig takknemlig for at jeg har blitt gravid og alt er verdt det!

Jeg vet det er noen som ikke kommer dit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt det er jo egentlig gode tegn på graviditet Tinkerbell! Lett å si nyt kvalmen, for jeg vet den er grusom, men den går snart over! Legg deg rett ut og kall dette Untakstilstand til familien din. Tenk på deg selv og hvil så mye du kan!

Har ikke så mye annet lurt å si enn at det er jo verdt det💖 Men d vet du jo😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk veldig bra.. Hjertet slo og lå på 173-178 noe legen sa var veldig bra. Dotten har blitt 2cm.

Men jeg klarer ikke slappe helt av enda da... Men vi er ett skritt nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering fra meg: Nærmer seg egguthenting på første forsøk hos Hausken for oss. Eggløsningssprøyta skal settes i kveld, uttak på torsdag og (forhåpentlig) innsett mandag eller tirsdag neste uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et fint steg nærmere målet Tinkerbell💖 Så flott! Museskritt teller det og😉

 

Spennende 83jenta! Jeg har veldig god erfaring med klinikk hausken👍 Nå er det jammen meg din tur!! Skal krysse alt jeg har for deg nå😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det jenter?

 

Tinkerbell, fortsatt kvalm håper jeg?

 

83jenta ruger du nå?

 

Travle dager med småtten du og J'espere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satt igjen med ett inn sist jeg og 83jenta, hun sitter i vippestolen sin ved siden av meg nå💖

Krysser det jeg har for deg!🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det jenter?

Tinkerbell, fortsatt kvalm håper jeg?

83jenta ruger du nå?

Travle dager med småtten du og J'espere?

Heisann.

Jeg er ikke så kvalm egentlig, bare tom for energi, magevondt og skikkelig oppblåsthet... Men alt var bra forrige uke ihvertfall.. Nå har jeg fått ultralyd med fosterdiagnostikk den 12 mai. Er 10 uker imorgen så nærmer meg den magiske grensa ihvertfall...krysser alt for at det går bra nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmer seg veldig tryggere grunn nå da Tinkerbell! Har du fortalt det til noen eller holder dere dette hemmelig litt til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmer seg veldig tryggere grunn nå da Tinkerbell! Har du fortalt det til noen eller holder dere dette hemmelig litt til?

Ganske mange som vet det siden det har vært vanskelig å skjule syns jeg pga reisene. Men det er noen jeg holder igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei😊

Jeg har vært mye leser her på forumet, ikke så aktiv selv. Men det har vært så stas å følge med deg nå tinkerbell74 😊😊😊 heier på at dette nå går veien for deg😍

Har selv en historie med 6 ferskforsøk og 3 fryseforsøk. Oppturer som har blitt til nedtur 4 ganger, operasjoner og undersøkelser bla bla bla.

Og nå er lykken komplett, kjenner nå lillesøster og lillebror som sparker under ribbeina. Ble dobbelt lykke da vi ENDELIG lykkes.

 

Selv om jeg har vært mye leser og ikke deltager her, så har det vært så fint dele andres opp og nedturer, skjønner denne karusellen her i bunn og grunn er ganske lik for de fleste, lik men dog veldig ulik😊

Kos deg med voksende lillegull. Vi var også til diagnostisk ul og prøver uke 12. Kanskje noe mer vanskelig valg med to huleboere, men verdt det. Så flotte mennesker tok imot oss og grundig undersøkelse.

Lykke til 😍😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei😊

Jeg har vært mye leser her på forumet, ikke så aktiv selv. Men det har vært så stas å følge med deg nå tinkerbell74 😊😊😊 heier på at dette nå går veien for deg😍

Har selv en historie med 6 ferskforsøk og 3 fryseforsøk. Oppturer som har blitt til nedtur 4 ganger, operasjoner og undersøkelser bla bla bla.

Og nå er lykken komplett, kjenner nå lillesøster og lillebror som sparker under ribbeina. Ble dobbelt lykke da vi ENDELIG lykkes.

Selv om jeg har vært mye leser og ikke deltager her, så har det vært så fint dele andres opp og nedturer, skjønner denne karusellen her i bunn og grunn er ganske lik for de fleste, lik men dog veldig ulik😊

Kos deg med voksende lillegull. Vi var også til diagnostisk ul og prøver uke 12. Kanskje noe mer vanskelig valg med to huleboere, men verdt det. Så flotte mennesker tok imot oss og grundig undersøkelse.

Lykke til 😍😍😍

Takk håper2014.

Gratulerer så mye med dobbel lykke❤️❤️ Når er termin?

Ja det er så mange opp og nedturer så man blir jo smårar av mindre... 10+3 idag...hver dag er litt nærmere målet... Føler meg så teit og uverdig noen ganger... Jeg sliter med nattesøvnen og når jeg mister den mye kommer tanker som man egentlig ikke mener eller bør tenke... Hva har jeg gjort..detta orker jeg ikke mer om det ikke går.. Jeg vet det er verdt det... Bare frustrasjon som må ut...

Takk, jeg gleder meg litt til å kunne gå igjennom at alt er bra.. Jeg merker at jeg fint kunne hatt ul hver uke😂😂men skal nå prøve å holde meg unna til den 12.... Men det spørs da...veldig lenge til...😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til tanken om å ha ul hver dag...men hadde nok ikke gjort tankene lettere hanskes med tenker je nå. Vi er kommet til uke 24😊 termin i midten av august, så håper det ender godt (men i øyeblikk kommer tvilen enda...).

 

Rart dette hvordan all denne motgangen man har tatt, tar så mye energi når det også går godt😢

 

Heier på deg😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

April16 var heller ikke vår måned :( så får se når vi prøver på nytt, ingen ting er bestemt enda.

 

Masse lykke til videre i graviditeten tinkerbell74 og håper2014 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

April16 var heller ikke vår måned :( så får se når vi prøver på nytt, ingen ting er bestemt enda.

Masse lykke til videre i graviditeten tinkerbell74 og håper2014 :)

Neiiii😢 Jeg håpa vi sku følge hverandre jeg nå😔 Sender varme klemmer til deg. Åh livet er så urettferdig... Jeg håper dere kommer på en løsning som passer dere❤️ Denne prosessen er rå og brutal... Værste er at den er jo sprø selv om man blir gravid... Jeg er like nervøs hele tiden jeg.... Hatt så mange nedturer så venter på en måte på neste....

 

Er her om du vil ha ut noe gruff🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei ånei 83jenta!! Huff jeg hadde håpt det skulle gå veien for deg nå! Det store ønsket om å bli gravid sitter så hardt i og nedturene er så vonde. Håper dere kjemper videre og at de nå prøver nye triks og gjerne noe superlim for å få spiren til å sitte💕 Heldigvis er Hausken kjappe til å snu seg rundt, så om dere vil er neste forsøk rett rundt hjørnet😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hallo jenter. ☀️

Hvordan går det med dere?

Hvordan går det med deg 83jenta,lagt noen flere planer?

Her har jeg kommet meg til 12+5 idag👏🏼.. Imorgen er det fosterdiagnostikk med ultralyd. Blir spennende🍀...gruer meg og da....blir liksom aldri helt kvitt den redselen for at hjerte skal slutte å slå...jeg har hatt en del ultralyder for å berolige meg sjøl.... Hadde sist den 27/4 så blir artig å se nå siden de utvikler seg så fort.

Formen er stigende, fant ut at jeg sleit med veldig bivirkninger og nå har jeg sluttet så det er godt. Tenk.... At JEG er gravid..... Og det ser ut som det går bra... HURRA... Men tør ikke glede meg for mye enda....🍀❤️

Klem fra meg til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre fra deg Tinkerbell! Må innrømme at jeg henger her inne enda og følger med😉 Går faktisk allerede og drømmer om å bli gravid igjen, hehe. Vet jo at vi trenger hjelp til det og at jeg nå må komme meg på jobb igjen etter to år ute...meeeeen det hadde vært stas å bare oppdaget at man var blitt spontant gravid😍 Rarere ting har skjedd! Og jeg får ikke nok av lillemor om dagen, vil bare ha mer og fler av verdens nydeligste💖

 

Og nå er du jammen meg på god vei dit Tinkerbell! Fantastisk! Livet kan virkelig snues på hodet i løpet av ett år😉❤️ Håper du får et godt bilde og møte med mini i morgen Tinkerbell, alltid så stas å hilse på mageboeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...