Gå til innhold

Mars-jenter


J'espere

Anbefalte innlegg

Masse lykke til tinkerbell74, krysser fingrene for deg.

 

Vi er straks igang med første forsøk hos Hausken. Var på forsamtale idag og de mente vi hadde gode sjangser for å lykkes :-) Så her håper vi på nyttårsbaby :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe godt det ikke bare er meg som blir til en løvemor J'espere😊

 

Murringer er ikke feil Tinkerbell, men skjønner deg godt at du ikke har trua...det er en beskyttelsesmekanisme vi alle har innebygd❤️ Da får vi andre ha trua for deg😉

 

Så bra dere er i gang hos Hausken 83jenta! Der lager de veldig fine babyer😍 Og de er utrolig dyktige! Masse lykke til! Jeg følger med i de ulike gruppene nå for å følge "gamle kjente". Vi skal alle komme i mål💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok i natt og den slo ut positiv, 2 stk❤

Nå er jeg livredd at det er feil eller at jeg skal miste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiihhhh Tinkerbell💖💖💖💖

skal ikke jinxe noe ved å gratulere enda...men nå ser det veeeeldig lyst ut😁

 

Vi har vært på 3 mnd kontroll i dag. Drikkevaksina ble spydd opp igjen som forrige gang, men nr to holdt seg nede👍 Hun var overtrøtt når vi kom dit så to sprøyter da ble i meste laget og endte i hyyyyyling❤️

En lang trilletur ble svaret, håper hun har glemt alt når hun våkner igjen😥 Puh, tøft for både mor og datter! Det var en gutt på 6 uker der i dag som var mye flinkere enn mini til å holde hodet oppe...shit! Vi må trene, men de sa ikke noe om det i dag når de sjekket motorikken...hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeee Tinkerbell!! Nå ble jeg glad! Håper den lille krabaten krafser seg fast der inne og at det er din tur nå!! 💞💞💞💞💞💞💞

 

Og krysser vi fingre og tær for deg og 83-jenta!! Håper Hausken gjør susen!! 💗🐣

 

Embi, vi har heller ikke vært så flinke til å trene på mageleie. Opplevde det samme som deg, noen i barselsgruppa hadde barn som var kjempeflinke til å ha hodet oppe. Men de fleste var jo ikke det, og i følge fysioterapeut var det helt normalt. Det er bare å øve og øve.. Det skjærer jo i Mammahjertet når lille gull roper i frustrasjon over å ikke mestre det, men det må vel til 😥💗

Er helt utslitt i kveld, lille gull har vært helt krakilsk i dag. Vi var på besøk hos søsteren min og det ble for mye med tre små kusiner som gjerne vil kose med henne hele tiden..lille nurket ble overstimulert stakkars, hun skrek i mange timer og klarte verken å sove eller spise 😢😬😱 Endelig har hun sovnet og nå ligger hun nede sammen med pappaen mens hu mor har tatt en tidlig kveld 😲 All ære til aleneforeldre sier jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det Tinkerbell? Tatt flere tester/blodprøve? Har du begynt å tro på dette?❤️

 

Overstimulering og hyling høres kjent ut ja, huff d er vondt og slitsomt for store og små! All ære til de som gjør dette alene ja!! Da skulle jeg vært blekksprut😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det Tinkerbell? Tatt flere tester/blodprøve? Har du begynt å tro på dette?❤️

Overstimulering og hyling høres kjent ut ja, huff d er vondt og slitsomt for store og små! All ære til de som gjør dette alene ja!! Da skulle jeg vært blekksprut😉

Heisann embi😊

Ja isdag fikk jeg beskjed om at HCG nivået var på 122 og det var veldig bra så da.... Er jeg GRAVID da folkens❤️❤️Bare håper alt går bra denne gangen. Skal på tidlig ul den 29/3🍀

Jeg er bare så happy men samtidig er det så uvirkelig liksom😂 Yezzz det gikk, neste jul har jeg en liten en... Termin 21/11 og får jo før det med Ks. November barn igjen, mistet vårt forrige😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh så fantastisk Tinkerbell! Sitter her med tårer i øynene! Da ble det mars som ble lykkemåneden for deg også ❤️❤️❤️ gratulerer! Høyt hcg nivå er godt tegn! Jeg krysser fingre og tær for deg og den lille spiren! Hurra hurra hurra 🎈🎈🎈🎈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å grøssninger over hele kroppen💖💖 fantastisk morro Tinkerbell! Så utrolig glad på deres vegne😊 Endelig😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinkerbell74!! Nå går det veien😊😊 Det var utrolig koselig å lese❤ Du har virkelig gjort en imponerende innsats for å få dette til, håper mannen din vet å sette pris på deg😊

 

I barselgruppen min har en av babyene kunnet rulle rundt fra 4 ukers alder, embi og J'espere... Så nå må snuppa her ned på magen iblant, hun har vært i fanget mitt non stop omtrent😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei F*PCO😊 Fanget og armene er det beste stedet å ha mini💖 Hun har nå virkelig begynt å få kontroll på hodet, så vi stresser ikke. Nå er det leggerutiner vi jobber med... Mor har svært lav terskel for å bare kose litt til😉 Men ser jo at dette kan bli uvaner og det drar jo ut i timesvis på kveldstid, så vi får fortsette å jobbe med saken. Ikke lett å finne ut av alt, har jo ikke gjort dette før! Og så savner jeg henne så når hun sover😍 Men det er litt godt å få kvelden og armene tilbake og.

Vi jobber også med smukk og flaske...hun tok smukk i starten, men nå vil hun ikke. Så nå trenes det hver dag på dette så mor kan bestille seg en svært nødvendig frisørtime😜 Tar barn stort sett flaske naturlig eller er det vanlig å måtte jobbe med saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei F*PCO😊 Fanget og armene er det beste stedet å ha mini💖 Hun har nå virkelig begynt å få kontroll på hodet, så vi stresser ikke. Nå er det leggerutiner vi jobber med... Mor har svært lav terskel for å bare kose litt til😉 Men ser jo at dette kan bli uvaner og det drar jo ut i timesvis på kveldstid, så vi får fortsette å jobbe med saken. Ikke lett å finne ut av alt, har jo ikke gjort dette før! Og så savner jeg henne så når hun sover😍 Men det er litt godt å få kvelden og armene tilbake og.

Vi jobber også med smukk og flaske...hun tok smukk i starten, men nå vil hun ikke. Så nå trenes det hver dag på dette så mor kan bestille seg en svært nødvendig frisørtime😜 Tar barn stort sett flaske naturlig eller er det vanlig å måtte jobbe med saken?

Det er veldig forskjellig det med flaske embi. Jeg vente barna mine til flaske tidlig samtidig som jeg amma. Jeg har noen venner som har slitt med at barna ikke tar flaske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinkerbell74!! Nå går det veien Det var utrolig koselig å lese❤ Du har virkelig gjort en imponerende innsats for å få dette til, håper mannen din vet å sette pris på deg

I barselgruppen min har en av babyene kunnet rulle rundt fra 4 ukers alder, embi og J'espere... Så nå må snuppa her ned på magen iblant, hun har vært i fanget mitt non stop omtrent

Takk❤ Nå er jeg så forbasket nervøs.... Kjente panikken spredde seg igår... Tenk om jeg mister igjen.... Jeg har jo ingen symptomer....hjelp ass.... Detta er skikkelig tøft... Kommet over en terskel men så mange som gjenstår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går det Tinkerbell? Kjenner meg igjen i panikktankene - men det er også veldig lett å bli nervøs når man leser her på forumet - og kanskje særlig når du allerede har mistet en tidligere. Men faktum er jo at når man har kommet forbi uke 5 er det langt større (statistisk) sannsynlighet for at det skal gå bra enn ikke .. Så må man bare håpe at man er blant flertallet! 💗

 

Her er ammetåken tung og tett for tiden! Lille gull spiser så ofte om natten for tiden og har også begynt å våkne kl 5, så synes egentlig det er et under at jeg faktisk fungerer såpass greit som jeg gjør 😁 i morgen er det 3 mnd kontroll og gruer meg til vaksiner, håper det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det Tinkerbell? Kjenner meg igjen i panikktankene - men det er også veldig lett å bli nervøs når man leser her på forumet - og kanskje særlig når du allerede har mistet en tidligere. Men faktum er jo at når man har kommet forbi uke 5 er det langt større (statistisk) sannsynlighet for at det skal gå bra enn ikke .. Så må man bare håpe at man er blant flertallet! 💗

Her er ammetåken tung og tett for tiden! Lille gull spiser så ofte om natten for tiden og har også begynt å våkne kl 5, så synes egentlig det er et under at jeg faktisk fungerer såpass greit som jeg gjør 😁 i morgen er det 3 mnd kontroll og gruer meg til vaksiner, håper det går bra!

Uff ja husker det natt greiene...jeg ga mine flaske på kvelden jeg for da sov de lengre😜 Jeg fungerte mye bedre når jeg fikk litt mer søvn..

Idag er jeg 5+4.... Ser fram til ul da... Håper hjertet banker da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du ul Tinkerbell? Huff kjenner meg igjen og ja...lange og seige uker nå! Men denne gangen skal d gå bra💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du ul Tinkerbell? Huff kjenner meg igjen og ja...lange og seige uker nå! Men denne gangen skal d gå bra💖

Hei embi.

Jeg har ul den 29/3 klokka 13😊🍀

Jeg har så mange rare tanker nå... Har liksom en følelse av at det ikke går bra... Men det er vel haimusikk.... Kjenner at jeg har absolutt ikke lyst til å gå igjennom det jeg gjorde for to år siden...

Fikk vite at søstera mi venter jente... Og hva gjør jeg jo jeg griner for det og da.... For jeg har jo ønsket meg jente hver gang... Herlighet det sku ikke vært lov.... Var ikke akkurat no selvfølge at vi sku få barn engang..... Men det er noen som får alt med engang...

Jeg er litt engstelig om dagen... Legen søkte om utvidet kontroll og oppfølging på ahus men når jeg ringte igår sa hun jeg snakket med at den var avvist😳😳 når man søker på grunnlag som tidligere fødselsdepresjon, angst og fordi man har gått med dødt foster uten at det har blitt støtt ut....ja da skjønner ikke jeg hvorfor man får avslag.... Men de hadde ikke skrevet begrunnelse så... Får ikke vite mer før etter påske... Hater leger og sjukehus... Og teite folk😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikke no god følelse å føle at man ikke blir fulgt opp, men det løser seg helt sikkert! Ul på tirsdag først, med god tilbakemld der og så kan du begynne å mase om oppfølging etter d. Den som maser, den får😜 Synd at d skal være sånn, men man må bare stå på sitt!

 

Følelsene ovenfor din søster er helt narurlige! Du får kjenne litt på de, men hold de for deg selv og din partner for om litt så vil de følelsene gi seg!❤️ Når man er engstelig for seg selv og har nok med sitt er d helt naturlig å ikke ha overskudd til å føle lykke på andres vegne, men snart klarer du kanskje å slappe litt av og glede deg over egen graviditet og da kommer gleden over andre tilbake😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere har hatt en fin påske jenter! Her har det gått i familiebesøk hver dag, kjenner både jeg og lille gull er litt slitne og trenger noen "fridager" hvor det ikke skjer noe nå. Selv om det har vært deilig å være to hjemme!

Lykke til på ul i morgen Tinkerbell!! Tvi tvi 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påske ja, påskefølelsen har latt vente på seg i år siden hver dag er helg nå😜 Vi har hatt besøk og skulle nå egentlig vært på fjellet, men med det været så har vi drøyd det og flyr heller over i morgen for et etter-påske-besøk😊 Første flytur med mini, kjenner jeg er spent siden vi skal fly alene! Sambo kjører bil over fjellet med vogn og stæsj👍

Koselig å dra på besøk, men kjenner absolutt at det er enklest å være hjemme i fred og ro. Da får mini best søvn og vi har våre rutiner og utstyr, men vi kan jo ikke være hjemme for alltid.

 

Skal tenke masse på deg i morgen Tinkerbell💖 Håper du får se et bankende hjerte og en sprellende reke😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter❤️❤️

Påsken for meg har bestått av å ligge på sofaen...omtrent grønn i tryne.... Har ihvertfall fått symptomer... Så det holder😂😂 sånn går det når man er litt eplekjekk..

Jeg gruer meg så fælt til imorgen... Tror jeg må ha flere timer og... Orker ikke gå fra nå til uke 18😳 Tenker ofte på at jeg gikk med det dødt så lenge sist uten å merke det...

 

Blir spennende å fly da embi' gleder meg til å høre om turen.

Ta dere en velfortjent pust i bakken J'espere og nyt de neste dagene❤️

Jeg gruer meg til jobb og kvalme😷😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippiiiii kvalme👍👍😜 godt å høre Tinkerbell! Symptomer liker vi! Men forstår godt at du vil ha flere kontroller, be om det så får du nok det💕 Hvis ikke så tar du det privat, du skal i hvert fall ikke gå å lure og ha det vondt.

Gleder meg til å høre om ul'en😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et bankende ❤️der👏🏼👍🏼🍀 nå håper jeg bare at det blir der.... Ny ul uten å spørre.... Om 14dg🍀 Så da håper jeg vi ser utvikling....dette er fryktelig nervepirrende assa.... Men det vet dere jo... Blir kvalm av mindre... Går rundt og føler meg grønn i tryne😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...