Gå til innhold

Mars-jenter


J'espere

Anbefalte innlegg

Så spennende! Endelig skjer det noe igjen👍 blir en nervepirrende periode så sikkert veldig lurt å være sykemeldt! Bare tenke på seg selv og ta vare på seg selv😉 slappe av er vel å overdrive, målet må vel være å få tida til å gå frem til test❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia tinkerbell74, bare noen dager til "underet" kanskje starter😊😊

 

Jeg har vært altfor sliten til å henge på nettet, men Gullet mitt er altså 9 dager gammel! Superskjønn og blid, og sjarmerer oss i senk😊 Jeg var litt på felgen før fødsel, 4 netter uten søvn hvorav 2 med maserier og 1 i aktiv fødsel gjorde sitt. Ctg ble patologisk de siste timene, så utdrivingsfasen ble litt hektisk og folksom, men hun var kvikk og fin med en gang hun var ute. På barsel måtte vi atskiller I 1 døgn pga gulsott og lysbehandling, ikke noe hyggelig å måtte ha nyfødten på personalrommet. Melken var heller ikke igang før hjemreise, og når hvert måltid med ammeforsøk, mating med pumpet melk, tilleggsmelk og så brystpumpe tar opptil 1,5 timer, og man så har 1,5 timer igjen til å stelle seg og prøve å sove før syklusen gjentar seg, og man føler seg som en ubrukelig mor som bare er sliten og ikke får til å gi barnet det det trenger, så var barsel tungt på slutten. Nå føler jeg meg endelig litt mer ovenpå og vi jobber mot å få til fullamming.

 

Tulla er enda mer fantastisk enn jeg hadde tenkt, og blir beundret opp og i mente av alle 3☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer F*PCO💕 endelig er hun her😍

Heldigvis er kroppen laget så fantastisk smart at melken er nok veldig snart i full gang og du får betalt for all innsats. Nyt tiden med mini❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse FPCO! Tenk nå er du mamma! 💗💗💗

 

Så spennende Tinkerbell, nå skjer det snart! Det blir nervepirrende dager uten tvil ! 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi gratulerer FPCO.

Her er det blødninger og fare for å avbryte... Må ta nye blodprøve og UL imorgen....kjenner jeg er piss nervøs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble avbrutt syklus... De måtte avlyse siden slimhinna mi hadde halvert seg siden mandag😢😢😢 alt må gå galt med meg😔

Men dura til butikken,kjøpte en potetgullpose og bestilte sushi til middag... Så måtte jeg finne positive sider....🤔 Vel da har du mer tid på å komme deg ned i vekt og få kontrakt, det er nærmere sommeren så da er det kanskje varmere i Spania, akupunkturdama får jobba litt mer med meg..... Men så stopper det da😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fy fasan så utrolig kjipt Tinkerbell! Veldig sterkt av deg og finne positive sider nå, dette her skal gå til slutt! Stå på!

Nå fikk jeg og lyst på sushi😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei å nei Tinkerbell! Håpet det skulle være din tur denne gangen! Så bra du klarer å se de positive sidene, stå på - kanskje mars leverer igjen og det blir en desember-baby på deg også 😉😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var kjipt, men heller før avreise👍🏼

Igår kveld tikket det inn ny email og vi starter opp igjen allerede på mandag😳😍😊😊👍🏼 så for meg å vente en stund.. Men da blir det avreise i slutten av feb istedet👏🏼👏🏼 ja det hadde vært perfekt avslutning J'espere😍 Jeg håper at alt går bra nå. Fått noe ny medisin så det kan jo hende🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Godt at februar er en kort mnd og😉👍 da satser vi på at mars blir lykkemnd i år og, vi hadde jo veldig god uttelling i fjor! I år er det din tur Tinkerbell, årets julegavebestilling er lagt inn på dine vegne😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er det jo ikke sååå lenge til, lett for meg å si som ikke må vente selv, men fire uker går forhåpentligvis fort Tinkerbell! 💗💗💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med bursdags-planlegging J'espere? Går alt i boks?

 

Da var vi fire dager inn i februar Tinkerbell, fire dager nærmere målet😉👍

 

Har dere landet litt F*PCO? Går det bra med lillesnuppa di💕?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja nå går det fremover.. Jeg tar det ganske rolig nå... Trener 6 dager i uka og spiser lite..har nå 2 kg igjen...det bør jeg klare....

Til mandag er det lege og sprøyter om alt er ok...

Er så mye som skjer på jobb om dagen at dagene bare flyr avgårde... Og det er jo bra det og.

 

Håper alle dere koser dere masse med sniffing av babyer og endelig ha gullet deres❤️ Klorer meg fast til at mirakler kan skje (føles ut som at det må et mirakel til😝)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flink du er Tinkerbell!! Kudos til deg! Ingenting å si på innsatsen hvertfall, du er en skikkelig jernkvinne! 👍🏻 Jeg tror dere har gode odds denne gangen, ikke bare har du gått ned masse i vekt, men det virket jo også som dere hadde skikkelig uflaks med eggene forrige gang! Denne gangen blir det et gullegg, det MÅ det bli! Du kan hilse de på klinikken fra meg og si at alt annet er uaktuelt! 😉

 

Jo har landet på en overraskelsesbursdag dagtid med barn tilstede. Har alliert meg med svigerfar som skal komme dagen før og hjelpe med å passe lille knøtt mens jeg vasker hus og baker kake 😉 forhåpentligvis takler hun at huset blir fullt, i verste fall får jeg ta henne inn på et rom når festen er i gang og sambo kan underholde gjestene sine selv ☺️

 

Vi var på 6 ukers kontroll på tirsdag og alt stod bra til med lille vidunderet vårt 💗 hun hadde lagt på seg over en kilo og veier nå 5,7 kg, godt å vite at jeg har nok melk og at hun er frisk! Verken jeg eller mini var overbegeistret for helsesøster, vi hadde skikkelig dårlig kjemi faktisk, så lurer litt på om jeg skulle prøvd å bytte til hun som var her på hjemmebesøk, som var verdens søteste.. Kjipt om det ikke skulle gå og vi i tillegg skulle få dårlig stemning men 😁

 

Hva med dere da Embi? Håper dere fortsatt koser dere med lille nurket! 💗

 

Og dere også FPCO! ☺️💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at tida flyr Tinkerbell, ingenting er bedre enn det! Vær snill med kroppen din nå da, to kilo klarer du fint over ett par uker. Bedre for kroppen din er det og😉 extremslanking er skumle greier, da kan hormoner og alt gå i kluss...og d vil vi ikke ha no av nå!!

Og nå er vi på femte dagen i februar, enda en dag nærmere målet👍😁

 

Overraskelsesbursdag blir jo knall J'espere😊 han kommer sikkert til å bli kjempeglad! Blir jo uansett verdens beste bursdag nå etter dere fikk mini!

Samvoeren her hadde bursdag i januar, han har ikke fått gave enda stakkars...hehe. Han fikk lov å gå og kjøpe en duppedings han trengte, men den har han og lagt ut selv...jeg er jo drømmedama nå for tida😜 får overraske han med gave på valentines eller noe i stedet. Uansett så mente han at d var den beste bursdagen i livet hans pga lillesnupp💕 og d er jeg jo enig i😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir definitivt den beste bursdagen i år. Dvs alt i år blir "beste" siden alt blir første gang med henne! 💗💗💗 Gullet mitt, er blitt helt obsessed med henne! Sambo tok henne med ned i kjelleren i stad så jeg skulle få litt alene tid og slappe av. Jeg kan gjøre hva jeg vil ... også sitter jeg bare her i sofaen og ser på bilder av henne på tlf min 😄😄 Mammahjertet begynner å ta overhånd! 😍😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det høres kjent ut! Samboeren har hatt mini når han ser på fotball nede, og jeg ligger på sofaen oppe og ser på alt annet enn fotball. Da må jeg sende mld ned en etasje for å høre om d går bra for jeg savner henne så💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til Tinkerbell! Sender deg mange gode tanker herfra og krysser fingrene for deg! Dette blir spennende 👌🏻💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går det med baby gjengen? De vokser og blir store?

 

Jeg har nå kommet til siste uka før planlagt innsett... Gikk dritt sist men håper alt går bra denne gangen🍀

Så forhåpentligvis er jeg ruger i slutten av uke 9🍀🍀

Jeg har forresten klart målet om å gå ned så jeg kan få kontrakten👏🏼👏🏼👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra Tinkerbell! Da var det en mening med alt som skjedde, nå ordner det seg🍀 Blir utrolig spennende uker fremover! Krysser alt jeg har for dere!

 

Her går alt helt strålende💖 Lillegull vokser og gjør nye ting stadig vekk. Og mor tørker tårer og er verdens stolteste😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra embi, ingenting er som kjærligheten man har for sitt barn❤️ Sku ønske jeg kunne følge dere med bilder for jeg vet hvor søte de er. Men jeg gleder meg over at vi fortsatt kan holde kontakten her... Vi skulle ha hatt et møte men vi er jo spredt over alt...

 

Ja det var jo godt for noe da...jeg klarte målet.. Men det har sitti langt inne...jaggu har jeg jobba for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...