Gå til innhold

Mars-jenter


J'espere

Anbefalte innlegg

Kontroll idag og alt så bra ut... Men jeg kjenner jeg er skikkelig nervøs...sist var det også bra...helt til onsdag....

Men håper jeg kan komme i mål nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isdag fikk vi beskjed om at de hadde tilgang på fersk donor til meg.. Men hun matchet ikke blodgruppen min. Men vi skal jo være åpne om at vi har gjort dette ovenfor babyen så det spiller ingen rolle for oss.. Så vi takket ja. Hun skal ta ut på fredag🍀🍀

Håper dette går bra nå🍀🍀👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Tinkerbell, så flink du er! Sier som Embi, nå er du ett skritt videre! 💗💗 Når reiser dere? Håper dere får masse gode egg denne gangen, gullegg inn og flere i fryseren! 👍🏻🍡

 

Her går det bra! Skulle til å skrive at jeg er så stolt over lille gullet og at det skjer noe nytt hver dag, også ser jeg at det er akkurat samme som Embi skrev 😄 Men det er vel kanskje fordi det er den samme følelsen 😉 I dag så hun rett på meg mens hun lo høyt og lenge da jeg bar henne inn fra vogna etter å ha gått tur, hjertet mitt smeltet helt og jeg hadde lyst til å ringe alle og fortelle det 💗💗💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en god nyhet Tinkerbell! Nå faller en og en brikke på plass👍 Bare to dager til fredag😁😁😁 hjelpe meg jeg holder pusten med deg!!

 

Er nok samme følglsen ja J'espere😉 Var på et ammerom i dag, og der var det en mor som stellet sønnen sin. Hun pratet i vei til han om hvor smart og fin han var og min lille drev og pratet og svarte henne fra mitt fang hehe. Jeg synes jo at min lille da var verdens søteste og kunne faktisk ikke forstå der og da at hun ikke snudde seg og så på min vakre skapning og bare smeltet💖 Men vi synes vel alle best om våre egne fant jeg ut, og så er vi vel rimelig forelska alle mammaer😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja, jeg har også blitt litt "skuffet" noen ganger over at enkelte ikke er helt over seg om hvor søt lille gullet mitt er! Selv når hun bæsjer og raper og sikler er hun jo vidunderlig 💗💗💗 Vanskelig å skjønne at ikke alle skulle synes det samme! Og de er jo så fantastisk søte når de prøver å snakke 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så bra, dere er jo i lykkelige verden nå da 💕💕unner dere dette. Ingenting er som å bli mamma...den kjærligheten er evig..💕💕

Jeg sliter med meg og min snart 20 åring... Han sover mye borte og da savner mamma hjerte han assa...hehe

Liker at han bor hjemme så jeg ser han litt...elsker de jo så mye.. Kommer til å slite når han flytter...

 

Vi reiser på søndag ved 06 tia...

Endret av tinkerbell74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den kjærligheten er nok evig❤️ Har en mor som gjerne skulle bodd hos meg det siste året for å sørge for at vi hadde det bra💕 Minstejenta selv om jeg snart er 36år😊

 

Søndag kommer veldig fort Tinkerbell! Og i dag er egghentingen! Krysse krysse håpe håpe👍😉

 

Nå sitter vi og venter på at lillemor skalvåkne, haha. Ser ut til at jeg må opp å vekke henne litt varsomt stakkars😍 Fått sovehjertet til mamman i hvert fall! Så er vi klare for vinterferie på fjellet🎿☃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur Tinkerbell! Håper det ligger en drøss med egg og venter på deg😊 Masse lykke til!

Takk embi.

Nå sitter jeg på hotellrommet. Her har det regna idag..er ikke akkurat varmt her så kofferten har litt feil klær...😂Men det er vel en grunn til å shoppe da😂😂

 

De ringte igår og ga oss beskjed om at det ble ikke fersk egg for de fikk ikke ut noen. De tok derfor plan B og opptining av 12 egg. 9 overlevde det og 5 befrukter seg normalt så langt....så masse egg blir det nok ikke... Er glad hvis det blir ett jeg.

Jeg blødde litt igår ettermiddag så fikk panikk og prøvde desperat å komme til ul. Fikk beskjed om å dra på legevakta så kunne jeg dra til ahus...men etter jeg hadde vært der og legen hadde ringt og sagt jeg var på vei fikk han beskjed om at de ville ikke se på meg siden jeg sku ha en ed😳 Hjelp ass... Snakk om å bli kasta hit og dit... Legen var helt oppgitt siden de hadde sagt at jeg kun komme...

Men blødningene stoppet så vi dro uansett...

Blir å vente til de ringer imorgen og gir dommen da....🙄🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 5 som er med enda og 2 av de skiller seg mer ut. Jeg skal på ul sjekk imorgen for å sjekke at alt er bra pga blødningene jeg hadde. Det blir innsett på onsdag om alt er bra🍀🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooooh så spennende Tinkerbell! 💗💗💗 Jeg holder pusten og krysser fingrene og tærne og alt som krysses kan!! 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt var bra og jeg klarte å gå ned så nå har vi kontrakt også Weeee. Ble bare såååå happy nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååå godt å høre Tinkerbell! Kanskje lykken endelig begynner å smile til deg også 💗💗💗 Håper det!

I dag er det nøyaktig ett år siden vi startet på Progynova og forsøket som ble til lille gullet vårt! Jeg feirer det for meg selv her jeg sitter på vei til Ullevål, har fortsatt ikke sluttet å blø etter fødselen så de må sjekke om det kan være at det fortsatt er noen morkakerester igjen som gjør at det ikke slutter å blø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Ja igår ble jeg ruger til et klasse A egg og vi har fått et B på frys. Nå er det bare den uhorvelige ventetida igjen... Jeg har testdato den 11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu Tinkerbell! Så flott 💗 Gratulerer som ruger! Kanskje det blir et desemberbarn på deg også 😉🎅🏻

 

Det var visst litt rester igjen, men ikke så mye at gyn hadde lyst til å gjøre noen ny utskrapning. Hun mente blødningen antakelig kom til å gi seg innen 3-4 uker. Begynner jo nærmest å bli vant til dette nå, har blødd sammenhengende i 12 uker 😎😲😷 blodprosenten min er heldigvis god igjen da, den var på 13,6 på tross av blødningene 👍🏻👍🏻👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig å blø så lenge J'espere! Men sikkert mest skånsomt for kroppen å slippe utskrapning. Ha lav terskel for smerter og lukt, så går det seg forhåpentligvis til.

 

Få dager igjen til testdag Tinkerbell! Hvordan er formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis ingen smerter, så er mest lukten som er plagsom, pluss at det er irriterende å måtte bruke bind hele tiden. Men glemmer det jo nesten for lille gull tar jo alt fokus uansett 💞 opplevde forresten det samme som du fortalte på forrige barselsgruppe, lille gull satt på fanget mitt og pratet og smilte til de andre også var det ingen som så tilbake på henne 😥 Fikk så vondt av henne og kjente jeg ble til en mammaløve som hadde lyst til å riste de dumme damene som ikke ga henne noe oppmerksomhet 😡

 

Ja Tinkerbell, har du noen symptomer? Tell me tell me, merker jeg nesten gleder meg til vi skal begynne å prøve igjen, skulle gjerne vært gravid igjen allerede! 💗💗💗 Er dere tilbake i Norge igjen foresten?🌲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann😊

Ja vi kom hjem torsdag. Her merker jeg ikke mye annet enn mensmurringer😔 Har vel ingen god følelse på det her men jeg håper jo...en gang må det vel være min tur??? Men noen lykkes jo bare ikke så jeg vet ikke..

Sist begynte jeg å blø før testdag husker jeg... Blir jo lettere hysterisk om dagen😂 Hadde noe rosa på papiret igår og hjertet sank i gulvet før jeg måtte puste og minne meg på at så lenge det er rosa kan det komme av å sette inn pillene...ikke farlig😂

Ventetiden er værst... Hadde man bare visst at det sku gå en gang...🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja akkurat sånn følte jeg det også! Hadde jeg bare visst at det skulle ordne seg en gang så hadde det tatt 90 % av byrden! Håper virkelig at det er din tur nå Tinkerbell! Mensmurringer kan like gjerne være et godt tegn! 👍🏻👍🏻👍🏻 Tenk så bra om du kunne gått påsken i møte med en liten en på gang 🐣💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja akkurat sånn følte jeg det også! Hadde jeg bare visst at det skulle ordne seg en gang så hadde det tatt 90 % av byrden! Håper virkelig at det er din tur nå Tinkerbell! Mensmurringer kan like gjerne være et godt tegn! Tenk så bra om du kunne gått påsken i møte med en liten en på gang

Ja det hadde vært perfekt og virkelig drømmen.... Tør ikke tenke på det nesten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...