Gå til innhold

Mars-jenter


J'espere

Anbefalte innlegg

Så gøy Tinkerbell, nærmer seg veldig nå :)

 

Her er nytt fryseforsøk i full gang med kontroll i dag. Jeg håpte på å få innsett på fredag, men det ble mandag, så på torsdag er det å starte opp med lutinus igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synd det ikke gikk med den spontane planen din FPCO..men du får nok overtalt mannen din til slutt. Når hun lille snuppa deres begynner å prate litt mer, så kan du jo feks lære henne til å si "jeg vil ha søsken" og se på pappaen sin med store dådyrøyne 😉

 

Ja greit med ekstra utredning..håper jo kanskje at de kan gjøre litt mer utredning på mannen denne gangen.. De har jo aldri funnet noe "feil" på meg, men han hadde jo veldig lavt antall svømmere (under 7,5 mill) og mest sannsynlig er det jo derfor vi ikke har blitt spontant gravide.. Men han vil ikke helt godta at det er han som er "problemet", så har ikke lykkes med å få han til å gjøre noen private undersøkelser. Vi aner jo ikke hva som er årsaken til det lave antallet.. Tenk om det kunne fixes ... Har skjønt at det som regel ikke er noe å gjøre med, men det kan jo hende!

 

Så fint å høre at du er igang 83-jenta! Vi heier fra sidelinjen, denne gangen går det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Testdag på torsdag, første billigstrimmelen tok jeg i går og der kom det en svak strek :)

 

Nå klager jeg om at alt lukter rart, mannen mener jeg kanskje har en litt følsom luktesans for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk 83jenta❤️ Krysser alt jeg har for deg! Denne gangen skal det gå bra!😊

 

Hvordan går det Tinkerbell!? Har Felix kommet til verden💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi 83-jenta! Nå må det gå bra! Jeg og lille gull heier fra sidelinjen på deg og lille spire <3 Vi skal følge dere helt til mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeeee hurraaaa, gratulerer 83jenta👏🏼👏🏼🍀

 

Lille Felix kom til verden 4 november klokka 14:29. Han var 2755 og 48 cm. Alt gikk bra uten komplikasjoner.

Jeg har verdens nydeligste gutt💙💙morsfølelsen er på topp og jeg er super stolt av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeeee hurraaaa, gratulerer 83jenta👏🏼👏🏼🍀

 

Lille Felix kom til verden 4 november klokka 14:29. Han var 2755 og 48 cm. Alt gikk bra uten komplikasjoner.

Jeg har verdens nydeligste gutt💙💙morsfølelsen er på topp og jeg er super stolt av han.

Gratulerer 😍😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud Tinkerbell, får frysninger her! Gratulerer så masse masse! Kos deg og nyt den lille gutten din, han er så 100 % din som et barn kan få blitt ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det 83-jenta? Er så spent og håper det går veien for deg denne gangen  :blomst:

Det går bra er 6+1 :) forbi dagen vi hadde SA sist

Har vært hjemme hele uka med vond rygg, lege på onsdag som henviste meg videre til fysio, så har vært der i dag a syns det var bra å få time allerede, da første jeg snakket med hadde 10 ukers ventetid når det var snakk om refusjon. Fysio mente det mest sansynlig er hormoner (legen henviste på muskel smerter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra! :hjerte:  Når er terminen din? Uff kjipt med ryggvondt! Håper det går seg til ..

 

22. eller 23.juli - alt etter hvilken terminkalkulatoren jeg tar (23. er mannen sin bursdag, så det blir jo verdens beste gave)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se at det går bra 83jenta! Har tenkt mye på deg!

Fortsetter å heie fra sidelinja❤️ Ryggvondt er ikke kult, men tipper du tar alke vondter og symptomer med glede om dagen, det betyr at det skjer store ting i magen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååhh så koselig 83-jenta ❤❤❤ Hvor langt er du på vei nå? Bankende hjerter liker vi

7+5, så det går fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går det med dere jenter her inne? Merker jeg savner dere nå som jeg snart skal igang med nytt søskenforsøk..er jo liksom her jeg hører hjemme føler jeg! 

 

Vi skal ha forsøk i Porsgrunn, og jeg begynner på nesespray 28. desember, og det er jo bare ni dager til nå! Uttak/innsett er planlagt i uke 4, håper det går i orden! :)

 

83-jenta, jeg tenker på deg og håper at alt står bra til! <3

 

Tinkerbell, hvordan går det med lille Felix? Han begynner å bli stor gutt nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj ja det er ikke lenge til J'espere, krysser alt for at det går🍀🍀 kjenner igjen den følelsen om at det er her jeg hører hjemme👍🏼sku bare ønske at vi kunne vise bilder o.l og🙄🍼

Ja Felix har blitt stor...nå har han bikka 4,5kg og 🙈Tenk at endelig har vi et lite mirakel i jula💙❤️ Det er så godt men det vet dere jo alt om... Jeg virkelig nyyyter tiden💙❤️

 

Hvordan går det 83jenta??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10+0 i morgen og gruer meg litt til å slutte på støttemedisinene (lutinus og progynova). Ellers går det går ganske greit. Føler jeg har vært konstant kvalm de siste ukene og har en rygg som ikke helt henger med, men det er vel slik som "hører med"

 

Skal fortelle det til familie nå i jula :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jula i fjor var ikke no gøy... Og jula før det enda værre🙈😢 men i år er den beste jula på det jeg kan huske💙 Vi har et julemirakel hos oss.. Han er verdens beste julegave ever💙

Vi koser oss masse og de fleste pakkene under treet sto det Felix på😂 Tiden går så fort... Han er over 7 uker alt... Tiden flyr🙈

 

Jeg skjønner du gruer deg 83jenta... Jeg husker jeg og sleit lenge for jeg turte ikke tro alt sku gå bra... Jeg var veldig langt på vei før skuldrene mine gikk ned..🙄 Så nå skal vi ha trua for deg🍀🍀det er din tur nå!

 

God jul til dere alle forresten🎄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant, et lite julemirakel! Det er vår lille også, hun er jo født 21. desember - den mørkeste dagen i året, hvor sola snur! Fin symbolikk <3

 

Herregud ja, 7 uker allerede! Og likevel fortsatt så liten! Han er sikkert supersøt!

 

Hvordan var det å fortelle familien 83-jenta? og har det gått bra å slutte på medisiner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig skummelt å slutte på medisiner, men veldig greit å slippe lutinusgriset.

 

Mamma og pappa fikk vi ikke noe veldig reaksjon hos, men jeg tror det kanskje er litt forsvar mekanisme siden vi har mistet så mange ganger tidligere. Rekner med mamma setter seg ned med strikkepinnene etter oul, hun har hatt full produksjon til gutten til søsteren min siden vi fikk vite det var en gutt i fjor høst.

Svigerfamilien fikk vite det rundt middagsbordet lillejulaften, og det ble både tårer på den ene og andre. Niesen vår på 6 syns det var rart, for jeg har jo ikke noe stor mage, og brødrene hennes ville egentlig ikke dele bestemoren med flere.

 

Nå nærmer det seg veldig første svangerskapskontroll på tirsdag (er da 12+0 ifølge tul, men holder meg til min egen frem til oul og er da 11+5)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...