Gå til innhold

IKM uke 8


Elise90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Æsj.. I natt drømte jeg at fikk positiv test, og at jeg var i lykkerus!! Så ufattelig nedtur å våkne i dag tidlig😝 måtte selvfølgelig ta en da jeg våkna, og den var blendahvit..

Forøvrig spent på om ikm blir den 17.02, eller om jeg har rett i at EL ble forsinket, så ikm blir den 19. Neste pp går jeg for EL-tester igjen tror jeg😉 hehe..

Jeg gjorde AKKURAT det samme! Men ikke bare på èn test - men tre! Hahah.

Skuffelsen var stor når jeg åpnet øynene og fant ut at det var en drøm.

 

Men forhåpentligvis skjer det en dag <3

Ja, får tru det snart er vår tur til å få to streker nå.. 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig på fredag jeg også, men ser at det er noen som ikke har brukt den oppdaterte lista :-)

 

Sånn!! Da skal det være rett, Mingemaura :Nikke:  Tar visst de nyeste innleggene for god fisk  :babygutt: 

 

Mandag 16.02: 2guttaboys

Tirsdag 17.02: Solan85, zarina

Onsdag 18.02:

Torsdag 19.02: Sage90

Fredag 20.02: Mingemaura, millepersille

Lørdag 21.02:Anonymsuperbruker , Hønemor

Søndag 22.02: Femina, Muff

 

Edit: Tok meg den frihet å ta bort to brukere som tilsynelatende ikke blir med på teste-bonanzaen kommende uke :tog: Masse lykke til i neste pp, MissMj og attpåklattnr2  :gravid:

Endret av millepersille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er egentlig på fredag jeg også, men ser at det er noen som ikke har brukt den oppdaterte lista :-)

 

Sånn!! Da skal det være rett, Mingemaura :Nikke:  Tar visst de nyeste innleggene for god fisk  :babygutt: 

 

Mandag 16.02: 2guttaboys

Tirsdag 17.02: Solan85, zarina

Onsdag 18.02:

Torsdag 19.02: Sage90

Fredag 20.02: Mingemaura, millepersille

Lørdag 21.02:Anonymsuperbruker , Hønemor

Søndag 22.02: Femina, Muff

 

Edit: Tok meg den frihet å ta bort to brukere som tilsynelatende ikke blir med på teste-bonanzaen kommende uke :tog: Masse lykke til i neste pp, MissMj og attpåklattnr2  :gravid:

 

 

Så bra! Da er lista som den skal være!  :wub:

Måtte svi av en test i mårrest etter baby-boom drømmene i natt - men var selvfølgelig blendahvit  :sur: 

Håpet mitt er ganske så lavt akkurat nå, men pakket bort alle testene mine i dag (vi skal flytte!) men lot ÈN ligge igjen så jeg kan ta på fredag... SPENT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synd dere testetøser er tøffe og modige! Jeg orker ikke å teste jeg.. Orker det bare ikke liksom.

Men dere er tøffe, dere som tester så tidlig og så mye! :) 



Anonymous poster hash: c2bab...777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg synd dere testetøser er tøffe og modige! Jeg orker ikke å teste jeg.. Orker det bare ikke liksom.

Men dere er tøffe, dere som tester så tidlig og så mye! :)

 

Anonymous poster hash: c2bab...777

 

 

Jeg syns det er tøffere at dere klarer å vente! :) 

Jeg blir litt mindre skuffet når TR dukker opp da, siden jeg som oftest får negative tester såpass "tidlig" uansett. Så holder forventningene nede - og kanskje det plutselig ender opp med en positiv test til slutt. :) Men testetøsa i meg gjør sånn at jeg slipper "spenningen" med den ene testen på IKM dagen  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende uke nå jenter :)

Jeg har ikke noe håp egentlig, kjenner ingen ting...mens murring har jeg men det pleier jo å dukke opp før mens.. ikm i morra!!

 

Lykke til alle sammen! ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slenger meg på her :-)

 

Mandag 16.02: 2guttaboys

Tirsdag 17.02: Solan85, zarina

Onsdag 18.02: First00

Torsdag 19.02: Sage90

Fredag 20.02: Mingemaura, millepersille

Lørdag 21.02:Anonymsuperbruker , Hønemor

Søndag 22.02: Femina, Muff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende uke nå jenter :)

Jeg har ikke noe håp egentlig, kjenner ingen ting...mens murring har jeg men det pleier jo å dukke opp før mens.. ikm i morra!!

 

Lykke til alle sammen! ! :)

krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slenger meg på her :-)

 

Mandag 16.02: 2guttaboys

Tirsdag 17.02: Solan85, zarina

Onsdag 18.02: First00

Torsdag 19.02: Sage90

Fredag 20.02: Mingemaura, millepersille

Lørdag 21.02:Anonymsuperbruker , Hønemor

Søndag 22.02: Femina, Muff

Av 11 personer må det vel ha klaffet for noen :) Vi får ta en oppsummering når uka er over! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har altså ikke et ENESTE symptom! Ikke vondt i puppene, ikke murringer - INGENTING. Jeg er jo hypokonder hver eneste måned men uansett hvor hardt jeg prøver å kjenne etter så finner jeg ingenting :(
Vi som klaffet sååå bra med EL denne måneden. Ser ut som det blir 4pp for oss. Ikke det værste, men ganske irriterende når førstejenta vår er p-pille barn. Trodde jo jeg var suuuperfruktbar  :sur:  :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har altså ikke et ENESTE symptom! Ikke vondt i puppene, ikke murringer - INGENTING. Jeg er jo hypokonder hver eneste måned men uansett hvor hardt jeg prøver å kjenne etter så finner jeg ingenting :((

Vi som klaffet sååå bra med EL denne måneden. Ser ut som det blir 4pp for oss. Ikke det værste, men ganske irriterende når førstejenta vår er p-pille barn. Trodde jo jeg var suuuperfruktbar :sur::sur:

Samme her, absolutt ingenting!!! 😕

Men har jo hatt dårlig magefølelse helt siden EL, så ganske forberedt på ny pp. Blir da pp 8 på oss.. Enn så forberedt man er, så ligger jo det lille håpet der. Nå er hvertfall uka her, så får vi svar!!😊 så er det bare å krysse fingrene og håpe det blir positive svar for mange her ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sto av en eller annen grunn ikke jeg på lista mer? kaster meg på igjen :)

Nå er IKM-uka vår endelig her!! Lykke til alle sammen <3
 

 

Mandag 16.02: 2guttaboys

Tirsdag 17.02: Solan85, zarina

Onsdag 18.02: First00

Torsdag 19.02: Sage90

Fredag 20.02: Mingemaura, millepersille, Bebisyk

Lørdag 21.02:Anonymsuperbruker , Hønemor

Søndag 22.02: Femina, Muff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har symptomene begynt å melde seg. Rar i puppene, øm men ikke voldsomt. Skikkelig press i korsryggen og stikking i høyre eggstokk. Umulig å si om det er tr eller om det er noe gledelig på gang. Holder fingrene krysset for at det var festeblødning jeg hadde for 3 dager siden 😉 Noen andre som har begynt å kjenne ting på kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har symptomene begynt å melde seg. Rar i puppene, øm men ikke voldsomt. Skikkelig press i korsryggen og stikking i høyre eggstokk. Umulig å si om det er tr eller om det er noe gledelig på gang. Holder fingrene krysset for at det var festeblødning jeg hadde for 3 dager siden Noen andre som har begynt å kjenne ting på kroppen?

Åh, jeg har troa på deg!! Høres jo fantastisk ut :-D Når tenker du å teste? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

slenger meg på her :-)

 

Mandag 16.02: 2guttaboys

Tirsdag 17.02: Solan85, zarina

Onsdag 18.02: First00

Torsdag 19.02: Sage90

Fredag 20.02: Mingemaura, millepersille

Lørdag 21.02:Anonymsuperbruker , Hønemor

Søndag 22.02: Femina, Muff

Av 11 personer må det vel ha klaffet for noen :) Vi får ta en oppsummering når uka er over! :)

 

Ja, det skulle man tro!! :) Det burde jo være gode odds! Håper virkelig det klaffer for noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har symptomene begynt å melde seg. Rar i puppene, øm men ikke voldsomt. Skikkelig press i korsryggen og stikking i høyre eggstokk. Umulig å si om det er tr eller om det er noe gledelig på gang. Holder fingrene krysset for at det var festeblødning jeg hadde for 3 dager siden Noen andre som har begynt å kjenne ting på kroppen?

Vi har ikm samtidig vi da :) Og så moro at du kjenner ting! Jeg meg selv tror ikke jeg har merket noe.

Rett før helga fikk jeg plutselig litt ømme pupper, vondt i høyre side og ekstra utflod. Det har gått over nå..

men jeg har hatt så mye symptomer i gjennom prøvinga at jeg tørr ikke tro at det er noe som helst ;)

 

Lykke til da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kjenner jeg ble skikkelig bitter denne gangen.

Håper pergo gjør susen.

Blir vel et desemberbarn da.

Jeg ble gravid på første enkle pergokur den gangen jeg var gravid. Håper det virker for dere! Jeg har tatt to kurer nå og ikke blitt gravid på noen av dem pausemnd nå! Men lykke til, håper virkelig dere får det til

 

Takk :) Det var oppmuntrende. et første altså :) Håper den sitter for oss begge snart <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klør etter å teste, men får prøve å holde meg tålmodig et par dager til hvertfall 😣 Håper så inderlig at den sitter snart. Forrige PP fikk jeg svak positiv på flere tester, og så kom tr. Men da spottet jeg også i flere dager, noe jeg ikke har gjort nå. Kun en halv dag med lysrosa utflod for 3 dager siden. Satser på festeblødning;)

Håper vi får mange positive nyheter igjennom uken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Kjenner jeg ble skikkelig bitter denne gangen.

Håper pergo gjør susen.

Blir vel et desemberbarn da.

Jeg ble gravid på første enkle pergokur den gangen jeg var gravid. Håper det virker for dere! Jeg har tatt to kurer nå og ikke blitt gravid på noen av dem pausemnd nå! Men lykke til, håper virkelig dere får det til

Takk :) Det var oppmuntrende. et første altså :) Håper den sitter for oss begge snart <3

Håper den sitter for oss begge snart jeg og 👍 klaffer det etter mensen denne gangen blir det er novemberbarn! Det er det jeg har fra før 💙 november- og desemberbarn er bedre enn ingen barn 💙💙 jeg håper det klaffer, lykke til med pergo! Håper den virker like bra på deg som den gjorde på meg første runden 😊👍👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat registrert meg som bruker, og slenger meg på :) Er i 7.prøveperiode nå..

 

Mandag 16.02: 2guttaboys

Tirsdag 17.02: Solan85, zarina

Onsdag 18.02: First00

Torsdag 19.02: Sage90

Fredag 20.02: Mingemaura, millepersille, Bebisyk, Lilly88

Lørdag 21.02:Anonymsuperbruker , Hønemor

Søndag 22.02: Femina, Muff

 

Hvordan går det med dere, 2guttaboys, Solan85, zarina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat registrert meg som bruker, og slenger meg på :) Er i 7.prøveperiode nå..

Mandag 16.02: 2guttaboys

Tirsdag 17.02: Solan85, zarina

Onsdag 18.02: First00

Torsdag 19.02: Sage90

Fredag 20.02: Mingemaura, millepersille, Bebisyk, Lilly88

Lørdag 21.02:Anonymsuperbruker , Hønemor

Søndag 22.02: Femina, Muff

Hvordan går det med dere, 2guttaboys, Solan85, zarina?

Velkommen Lilly88😊 Tror vi bomma på EL denne mnden..:/ null symptomer, så går og venter på TR. Klamrer meg til det lille håpet, men forberedt på pp 8 ja.. 😁 hva med deg da? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat registrert meg som bruker, og slenger meg på :) Er i 7.prøveperiode nå..

Mandag 16.02: 2guttaboys

Tirsdag 17.02: Solan85, zarina

Onsdag 18.02: First00

Torsdag 19.02: Sage90

Fredag 20.02: Mingemaura, millepersille, Bebisyk, Lilly88

Lørdag 21.02:Anonymsuperbruker , Hønemor

Søndag 22.02: Femina, Muff

Hvordan går det med dere, 2guttaboys, Solan85, zarina?

Velkommen i gruppa :)

 

Har ingen spesielle symptomer annet enn litt kvalm i dag,og mens murring, men det kan like godt være tr!

Ikke sett noe til den i dag men kommer nok i morgen. Har ingen store håp denne pp.

Blir nok med i neste mnd ogdå :)

 

Du da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 16.02: 2guttaboys

Tirsdag 17.02: Solan85, zarina

Onsdag 18.02: First00

Torsdag 19.02: Sage90

Fredag 20.02: Mingemaura, millepersille, Bebisyk, Lilly88

Lørdag 21.02: Anonymsuperbruker , Hønemor, Drømmeren fra nord

Søndag 22.02: Femina, Muff

 

 

 

Lykke til alle sammen :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slenger meg på her :-)

 

Mandag 16.02: 2guttaboys

Tirsdag 17.02: Solan85, zarina

Onsdag 18.02: First00

Torsdag 19.02: Sage90

Fredag 20.02: Mingemaura, millepersille

Lørdag 21.02:Anonymsuperbruker , Hønemor,mamma&skatt

Søndag 22.02: Femina, Muff

Jeg også :) første pp i år. Har prøvd litt av og på siden april i fjor, og håper at nummer to har lyst til å komme snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...