Gå til innhold

IKM uke 8


Elise90

Anbefalte innlegg

Dårlig magefølelse her også, alt føles så notmalt!? Ikke ømme bryster heller...det pleier jeg stort sett å få mellom el og ikm. Nei, kjedelig er det! Men men... ;) fikk kink i ryggen under fjøsstellet på morgenen også,

Synes egentlig litt synd på meg selv akkurat nå!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er og usikker på hva jeg skal gjøre neste pp hvis det ikke klaffer nå.. Har alltid sagt jeg ikke vil ha desemberbarn. Er det selv, og i familien vår har ikke folk planlagt så godt, så vi er 10 stk som har bursdag i desember😝 men usikker nå på om jeg klarer å "skippe" en pp altså.. Nedtur å innse at det ikke blir noen baby i hus i løpet av 2015 i tilfelle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen synptomer her heller 😞 er 11 dpo idag! Men jeg har dårlig magefølelse jeg også og venter - som det blir sagt av andre her også - på neste pp! 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frister lite med desemberbarn for meg også, men tenker jeg at jeg absolutt ikke vil vente uansett siden spira ikke helt vil sitte uansett :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror ikke jeg klarer det heller altså.. Og tenker det samme som deg, kjenner jeg begynner å bli litt motløs. Irriterer meg grønn av det, for vet så godt at mange må prøve mye lenger enn vi har gjort. Og at 7 mnd er langt innafor normal ventetid. Men for hver mnd som går, så tenker jeg mer og mer at det er noe med meg som ikke stemmer! Spesielt tenker jeg mye på vekta,selvom 4 leger nå har sagt at jeg ikke skal bekymre meg så mye for den så lenge jeg har regelmessig mens og EL.. Men ikke lett😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner ingen symptomer her. Og etter tre mislykkede insemineringer i Danmark, så må jeg ærlig innrømme at jeg ikke tør å håpe så veldig hardt på at det skal gå vår vei denne gangen heller. Men krysser fingrene for alle oss her inne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, begynte nettopp å spotte! 3 dager til ikm!! Hva betyr det? Et tegn på at tr er på vei? 😫

3 dager? Har du IKM i uke 7? :o

Huff, kanskje EL kom for tidlig? :( har du stabile sykluser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, som den testetøsa jeg er så endte jeg opp med å svi av en test i mårrest! 😂 hahah. Selvfølgelig negativ, så må bare smøre meg med tålmodighet fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Faen, begynte nettopp å spotte! 3 dager til ikm!! Hva betyr det? Et tegn på at tr er på vei? 😫

3 dager? Har du IKM i uke 7? :o

Huff, kanskje EL kom for tidlig? :( har du stabile sykluser?

Har visst egentlig ikm uke 7 da, ja! Men jeg har alltid hatt sykluser på 30 dager, noe som ville gjort at ikm var mandag neste uke, men EL kom nok litt tidligere, så syklusen min er denne mnd 28 dager! Går på pergo, så er nok derfor! Håper ikke jeg blir kastet ut av gruppen av den grunn 😜 blir nok med til neste ikm-gruppe uansett, for testen var snøhvit idag tidlig 😫😭 og jeg spotter fortsatt! 😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er mer enn velkommen til å bli her <3

Håper spottingen bare tuller, sånn at du får en positiv test etterhvert!

Ja, åh, det hadde vært noen👏😁 men jeg tør ikke håpe på det, for det har jo ikke gått veien de siste mnd heller 😫😫 å, hvorfor skal det være så vanskelig og bli gravid?? 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner akkurat hva du mener. Går ikke så lett her heller, men er ikke noe annet enn å håpe, krysse fingre og satse på det beste :) 
Les litt om "babyklister". Jeg har kjøpt meg det, så håper det blir å hjelpe i tiden fremover! :) 

De fleste som får IVF i Danmark får babyklister, for å øke sjansen til at egget skal feste seg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner akkurat hva du mener. Går ikke så lett her heller, men er ikke noe annet enn å håpe, krysse fingre og satse på det beste :)

Les litt om "babyklister". Jeg har kjøpt meg det, så håper det blir å hjelpe i tiden fremover! :)

 

De fleste som får IVF i Danmark får babyklister, for å øke sjansen til at egget skal feste seg :)

Jeg setter også min lit til babyklisteret altså!! Men skal vel være litt av et vidundermiddel dersom det hjelper når jeg tror vi bomma på EL nå.. 😂 men krysser og håper alt jeg har på at aksjer dagene i forveien betaler seg!! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte dere det ? Og hvor lang tid tok det før dete mottok det? (Hvis dere bestilte på nett?) 😁👏 er jo verdt et forsøk hvertfall 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bestilt fra HelseHelse.dk

Tok kanskje 4-5 dager å få det, men jeg bor høyt i nord så tar gjerne lenger tid da! :) absolutt verdt et forsøk!

 

Her har jeg fått noen vonde 'sommerfugl' følelser i magen i dag. Enten et tegn på mensen (mest sannsynlig) eller kanskje et lite symptom? Kiler fælt i magen, men på en god måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bestilt fra HelseHelse.dk

Tok kanskje 4-5 dager å få det, men jeg bor høyt i nord så tar gjerne lenger tid da! :) absolutt verdt et forsøk!

 

Her har jeg fått noen vonde 'sommerfugl' følelser i magen i dag. Enten et tegn på mensen (mest sannsynlig) eller kanskje et lite symptom? Kiler fælt i magen, men på en god måte.

Takk for svar! 👏 avsolutt verdt ett forsøk ja! 😊👍 åjåjåj, så spennende! Håper virkelig det er ett symptom og ikke mensen! Lykke til 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det står jo at klisteret skal brukes fra man er blitt gravid.. Skal dere bruke det fra rundt EL i håp om at egget skal sette seg fast, slik at man blir gravid? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette sto om babyklister hos leverandøren;

Dosering:
Som abort forebyggende middel indtages Fructus femina comp 10 dråber 3 x dagligt i lidt vand før maden. Man starter med indtagelsen så snart graviditet er konstateret og fortsætter så langt i graviditeten som kvinden føler sig tryg ved. Hvis en kvinde tidligere har aborteret sent i graviditeten, kan midlet indtages så længe kvinden ønsker, dog minimum til og med 1. trimester.

Endret av attpåklattnr2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan brukes for å minske abortfaren også! :) egget 'fester' seg bedre. Men anbefaler virkelig å ta 3x10 dråper (jeg tar bare 2x15) hver dag frem til neste mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er bestilt fra HelseHelse.dk

Tok kanskje 4-5 dager å få det, men jeg bor høyt i nord så tar gjerne lenger tid da! :) absolutt verdt et forsøk!

Her har jeg fått noen vonde 'sommerfugl' følelser i magen i dag. Enten et tegn på mensen (mest sannsynlig) eller kanskje et lite symptom? Kiler fælt i magen, men på en god måte.

Takk for svar! avsolutt verdt ett forsøk ja! åjåjåj, så spennende! Håper virkelig det er ett symptom og ikke mensen! Lykke til

Måtte du fortolle det ? Og totalprisen vart ?

 

Anonymous poster hash: ec324...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...