Gå til innhold

IKM uke 8


Elise90

Anbefalte innlegg

 

 

 

Så kjedelig solan85. Tempen min er fortsatt ganske høy, så er spent på temp på morgendagen, krysser fingrene for at den ikke synker, siden ikm er til fredag. Negativ test igår på morgenen, og det ser litt dårlig ut, men klamrer til håpet. Har hatt mer øm venstre pupp enn til vanlig.

Ja, kjett.. Men var egentlig forberedt denne mnden. Ble allikevel mer skuffa enn jeg trodde, trodde jeg var forberedt "nok". Men,men.. Nytt håp neste pp

Satser og håper tempen holder seg, og gode nyheter for din del!!

Fikk TR idag :( ARG!

Tempen sank litt idag morges, og fikk TR noen timer etterpå. Møkk.

Forbereder meg på pp8 jeg også, men er så lei av at det ikke klaffer. Lei av å ha PMS.

Har funnet ut at ikke har jeg lang syklus (32/33 dager) men også lengre lutefase....

Hvorfor skal det være så vanskelig :(

Så kjett.. Mange negative tester her nå😕 Er litt motløs nå selv, men vi får håpe alt vi har på neste pp.. Kommer du over i ikm 12, eller blir det 13 på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært så "datoforvirret" denne måneden fordi jeg brukte en sånn el-kalkulator på nett. Fant akkurat ut at jeg er på dag 29 i dag. Har stort sett alltid 28 dagers sykluser. En sjelden gang 29. Men kjennes ut som mensen er rett rundt hjørnet, så har ingen store forventninger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å lure på om jeg har hatt EL mye seinere enn antatt. Jeg testet ikke positivt på EL tester dagene før, så her klamrer jeg meg fortsatt til håpet om at jeg kan få positiv test i løpet av noen dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet på morgenenurin både fredag og lørdag, men begge negative.. Har enda samme murringene som jeg har hatt i 2 uker, og jeg har skjeldent til aldri symptomer før en vanlig mens.. Ikm skal høre til å være lørdag, ikke søndag som jeg først tenkt.

forstår meg ikke på kroppen, er lei av at det ikke klaffer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet på morgenenurin både fredag og lørdag, men begge negative.. Har enda samme murringene som jeg har hatt i 2 uker, og jeg har skjeldent til aldri symptomer før en vanlig mens.. Ikm skal høre til å være lørdag, ikke søndag som jeg først tenkt.

forstår meg ikke på kroppen, er lei av at det ikke klaffer...

Usj, så synd!! Kjett når kroppen og testene ikke samsvarer😠

Hvor lenge har dere prøvd? Kjenner jeg er inne i litt negativ tankegang om dagen, uansett hvor mye jeg forsøker å overbevise meg om at vi ikke har prøvd så lenge enda.. Men tærer på, enten jeg vil eller ikke😕 fryktelig dumt og vanskelig.. Hjelper vel ikke på at man begynner å stresse heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet på nytt på morgenurin i dag. Fortsatt negativ... Er altså 4 dager over ikm og fortsatt ikkje spor av hverken tr eller positiv test :( Jeg blir gal!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet på nytt på morgenurin i dag. Fortsatt negativ... Er altså 4 dager over ikm og fortsatt ikkje spor av hverken tr eller positiv test :( Jeg blir gal!!!

Frustrerende!!! Du har ikke hatt EL senere enn du tror da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Testet på morgenenurin både fredag og lørdag, men begge negative.. Har enda samme murringene som jeg har hatt i 2 uker, og jeg har skjeldent til aldri symptomer før en vanlig mens.. Ikm skal høre til å være lørdag, ikke søndag som jeg først tenkt.

forstår meg ikke på kroppen, er lei av at det ikke klaffer...

Usj, så synd!! Kjett når kroppen og testene ikke samsvarer😠

Hvor lenge har dere prøvd? Kjenner jeg er inne i litt negativ tankegang om dagen, uansett hvor mye jeg forsøker å overbevise meg om at vi ikke har prøvd så lenge enda.. Men tærer på, enten jeg vil eller ikke😕 fryktelig dumt og vanskelig.. Hjelper vel ikke på at man begynner å stresse heller..

Ja, det er nettopp det , det tærer uansett om man vil eller ei.. Vi har prøvd av og på siden april i fjor. Hadde en lang pause siden oktober, så dette var første pp i år . Håper det klaffer for oss snart. Hvor lenge har dere prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom tr for noen timer siden. Så da er vel alt håp ute. Negativ test på onsdag, fredag og i går lørdag. Dette på tross av at jeg av en eller annen merkelig grunn fortsatt får væske ut fra begge brystvorter. Sorry for tmi. :/ kjipt. Vi må nesten se an når vi har råd til å prøve igjen, for vi må nå over på hormoninjeksjoner og eggløsningssprøyte før flere inseminasjoner, så blir dessverre ikke med videre i ikm uke 12 eller 13 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bebisyk: så synd :( kjedelig at det skal være så vanskelig. Kan jeg spørre hvorfor du må ha eggløsningssprøyte? Var det fordi du ikke hadde eggløsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Testet på morgenenurin både fredag og lørdag, men begge negative.. Har enda samme murringene som jeg har hatt i 2 uker, og jeg har skjeldent til aldri symptomer før en vanlig mens.. Ikm skal høre til å være lørdag, ikke søndag som jeg først tenkt.

forstår meg ikke på kroppen, er lei av at det ikke klaffer...

Usj, så synd!! Kjett når kroppen og testene ikke samsvarer😠

Hvor lenge har dere prøvd? Kjenner jeg er inne i litt negativ tankegang om dagen, uansett hvor mye jeg forsøker å overbevise meg om at vi ikke har prøvd så lenge enda.. Men tærer på, enten jeg vil eller ikke😕 fryktelig dumt og vanskelig.. Hjelper vel ikke på at man begynner å stresse heller..

Ja, det er nettopp det , det tærer uansett om man vil eller ei.. Vi har prøvd av og på siden april i fjor. Hadde en lang pause siden oktober, så dette var første pp i år . Håper det klaffer for oss snart. Hvor lenge har dere prøvd?

Ah.. Vi går inn i pp 8 nå. Har vurdert en pausemnd nå selv, men tror ikke jeg klarer det.. Det må da snart bli vår tur også!? Får satse på mer babystøv i ikm uke 12😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig å høre om disse hvite testene ! Selv så tok jeg en test på onsdag ( tidlig , men klarte ikke å vente mer) det står jo på cb at en kan teste 4 dager før mens . Den var negativ ... Så hadde jeg ikm igår . Fortsatt ingen mens men har bare ikke trua på at jeg er gravid da den var negativ om onsdagen ! Fortsatt ingen mens her ...

Men forrige gang gikk jeg 14 dager over . Vet ikke hvorfor ! Har aldri hatt ustabil syklus ...

Så jeg vet ikke om jeg gidder å kjøpe en test en gang ... Blir jo litt lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går fortsatt og venter på TR som skulle vært her for tre-fire dager siden. Tok en test på IKM-dagen, men den var helt hvit :/ Blir nok en ny test i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg Hønemor. Kjenner jeg også begynne å bli lei av å teste både det ene og andre.... Tidligere har jeg fått positiv test veldig tidlig, så jeg blir så sinnsykt utålmodig når det nå er hvitt etter hvitt :( Har ikke hatt spor ett tr i dag heller, så her er det vel bare å smøre seg med tålmodighet å vente på enten tr eller positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bebisyk: så synd :( kjedelig at det skal være så vanskelig. Kan jeg spørre hvorfor du må ha eggløsningssprøyte? Var det fordi du ikke hadde eggløsning?

Takk, Lilly88. Nei, det er egentlig for å time eggløsninga best mulig mot inseminasjonen. Når man har tatt sprøyta skjer el etter ganske nøyaktig 36 timer. Frem til nå har vi inseminert i naturlig syklus og gamblet på at vi har truffet el, og kun testet med el-tester. Når vi da skal reise fra nord-norge til københavn, og både egg og sædceller kun lever maxet døgn, så er det ikke så lett å få det til å klaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir faktisk småsprø. . Testene blir ikke noe sterkere. Ingen har blitt negative, men heller ikke sterkere. Og jeg er fortsatt småkvalm

Hmm... Merkelig. Når hadde du ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spør meg hvordan jeg fikk det til, men jeg greide å bruke den ene testen jeg hadde i hus feil :D Våknet rundt 4 i natt og måtte på do... så tenkte jeg skulle ta testen da... I ørska prøvde jeg å finne bruksanvisningen for å finne ut hvor mange sekunder det var man måtte tisse på den... og glemte helt å ta av "hetta".... Erre muli??? Hehe... den slo ut på "feil" selvfølgelig... Etter en stund fikk jeg en svak strek til, men regner ikke med at testen ble riktig. For strek nr. 2 som kom er vel den som viser at den virker...? Jaja... kjøper ny test i morgen :D Ingen mens enda og IKM var på fredag!!!!! Merker jeg er litt nervøs, ja. Murrer og kjennes ut som mensen skal komme hvert øyeblikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Så kjedelig solan85. Tempen min er fortsatt ganske høy, så er spent på temp på morgendagen, krysser fingrene for at den ikke synker, siden ikm er til fredag. Negativ test igår på morgenen, og det ser litt dårlig ut, men klamrer til håpet. Har hatt mer øm venstre pupp enn til vanlig.

Ja, kjett.. Men var egentlig forberedt denne mnden. Ble allikevel mer skuffa enn jeg trodde, trodde jeg var forberedt "nok". Men,men.. Nytt håp neste pp

Satser og håper tempen holder seg, og gode nyheter for din del!!

Fikk TR idag :( ARG!

Tempen sank litt idag morges, og fikk TR noen timer etterpå. Møkk.

Forbereder meg på pp8 jeg også, men er så lei av at det ikke klaffer. Lei av å ha PMS.

Har funnet ut at ikke har jeg lang syklus (32/33 dager) men også lengre lutefase....

Hvorfor skal det være så vanskelig :(

Så kjett.. Mange negative tester her nå Er litt motløs nå selv, men vi får håpe alt vi har på neste pp.. Kommer du over i ikm 12, eller blir det 13 på deg?

 

Blir nok uke 13 på meg. :S Vi får krysse fingrene. Har tenkt å bestille legetime, men som du skrev, det har ikke gått 1 år enda. Fått snakket med en bekjent, og personen trygga meg i at jeg burde slappe av og vente til det har gått ett år. For med ekskjæresten prøvde de i to år, og det viste seg at hun hadde en cyste. Like før hun skulle innkalles for å operere den bort, så klaffet det.

Vi får håpe at det klaffer neste måned, for selv om det føles lenge ut mens man er oppi det, så er det tross alt "normalt" å ha prøvd i ett år eller to. GAH, bare kjett med ventetida! 

Man hører jo hele tida om folk som det klaffer for med en gang, eller "jeg er gravid, vi prøvde ikke en gang".. Menmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tegn til TR her enda.. Ikm idag. Har hatt antydning til murring idag så jeg antar el var en dag forsinket og at hun er på plass i morgen!

Så utrolig kjedelig med så lite positive tester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var tr kommet :( Kasta bort en test på mårran.... Var så trøtt at jeg tenkte ikke på å sjekke om tr var kommet før jeg testa meg... Så da er det videre til neste ikm tråd. Hva nå enn den blir. Aner jo ikke hvor lang syklusen min egentlig er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser desverre ut til at det gikk rett vest med meg også 😢 Gikk fra tydelige streker, til svakere de siste to dagene, og i dag ser det ut til at tr kom 😢 Skal prøve å ta lærdom om at neste PP så skal jeg ikke teste før ikm. Blir bare sliten av sånne opp og nedturer. Håper noen hr kommet godt ut av denne gruppa ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Så kjedelig solan85. Tempen min er fortsatt ganske høy, så er spent på temp på morgendagen, krysser fingrene for at den ikke synker, siden ikm er til fredag. Negativ test igår på morgenen, og det ser litt dårlig ut, men klamrer til håpet. Har hatt mer øm venstre pupp enn til vanlig.

Ja, kjett.. Men var egentlig forberedt denne mnden. Ble allikevel mer skuffa enn jeg trodde, trodde jeg var forberedt "nok". Men,men.. Nytt håp neste pp

Satser og håper tempen holder seg, og gode nyheter for din del!!

Fikk TR idag :( ARG!

Tempen sank litt idag morges, og fikk TR noen timer etterpå. Møkk.

Forbereder meg på pp8 jeg også, men er så lei av at det ikke klaffer. Lei av å ha PMS.

Har funnet ut at ikke har jeg lang syklus (32/33 dager) men også lengre lutefase....

Hvorfor skal det være så vanskelig :(

Så kjett.. Mange negative tester her nå Er litt motløs nå selv, men vi får håpe alt vi har på neste pp.. Kommer du over i ikm 12, eller blir det 13 på deg?

Blir nok uke 13 på meg. :S Vi får krysse fingrene. Har tenkt å bestille legetime, men som du skrev, det har ikke gått 1 år enda. Fått snakket med en bekjent, og personen trygga meg i at jeg burde slappe av og vente til det har gått ett år. For med ekskjæresten prøvde de i to år, og det viste seg at hun hadde en cyste. Like før hun skulle innkalles for å operere den bort, så klaffet det.

Vi får håpe at det klaffer neste måned, for selv om det føles lenge ut mens man er oppi det, så er det tross alt "normalt" å ha prøvd i ett år eller to. GAH, bare kjett med ventetida!

Man hører jo hele tida om folk som det klaffer for med en gang, eller "jeg er gravid, vi prøvde ikke en gang".. Menmen.

Nei, er noe med det.. Føler "alle" rundt meg blir gravide om dagen. Er en ny status om graviditet på facebook hver dag om dagen føler jeg.. Men prøver å tenke at jeg vet jo ikke hvor lenge de har prøvd heller.. Men 7 stk (!!) bare de 2 siste ukene tærer på altså😕 1-2 år er jo helt normalt som du sier, men når det tilsynelatende går så lett for mange andre kommer tankene om at det er noe som ikke stemmer.. Men som du sier, tror det viktigste er å være litt avslappet til hele prøvinga.. Selvom det virkelig ikke er lett! Har alltid sagt jeg ikke vil ha desemberbarn, men nå håper jeg at det går troll i ord og at det er det som faktisk skjer.. 😉 hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...