Gå til innhold

IKM uke 8


Elise90

Anbefalte innlegg

Så kjedelig solan85. Tempen min er fortsatt ganske høy, så er spent på temp på morgendagen, krysser fingrene for at den ikke synker, siden ikm er til fredag. Negativ test igår på morgenen, og det ser litt dårlig ut, men klamrer til håpet. Har hatt mer øm venstre pupp enn til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke kommet meg med her tidligere, for jeg var så sikker på at det ikke ville skje noe denne mnd. Men har ikm i dag, og det er fortsatt ikke tegn på at tr kommer :) Var 100% sikker på at den skulle komme i går. Så nå er jeg superspent samtidig som jeg egentlig går å venter på tr... Veldig blandet følelse med andre ord. Vurderer å dra innom apoteket i dag for å kjøpe en test. Vet ikke om jeg klarer å vente på billigtestene min som forhåpentligvis kommer i morgen. 

 

Er forresten i 2 pp og har en gutt fra før på 3 år :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kommet meg med her tidligere, for jeg var så sikker på at det ikke ville skje noe denne mnd. Men har ikm i dag, og det er fortsatt ikke tegn på at tr kommer :) Var 100% sikker på at den skulle komme i går. Så nå er jeg superspent samtidig som jeg egentlig går å venter på tr... Veldig blandet følelse med andre ord. Vurderer å dra innom apoteket i dag for å kjøpe en test. Vet ikke om jeg klarer å vente på billigtestene min som forhåpentligvis kommer i morgen.

 

Er forresten i 2 pp og har en gutt fra før på 3 år :)

Samme her! Har følt at den skal komme i tre dager nå, men ingenting..

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet akkurat, og jammen var det en svak strek der. Tør ikke juble enda, og ser ann om streken er tydeligere i morgen. Kjenner meg egentlig mest nervøs ;/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet akkurat, og jammen var det en svak strek der. Tør ikke juble enda, og ser ann om streken er tydeligere i morgen. Kjenner meg egentlig mest nervøs ;/

OjOj!! spennende! :) masse lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig solan85. Tempen min er fortsatt ganske høy, så er spent på temp på morgendagen, krysser fingrene for at den ikke synker, siden ikm er til fredag. Negativ test igår på morgenen, og det ser litt dårlig ut, men klamrer til håpet. Har hatt mer øm venstre pupp enn til vanlig.

Ja, kjett.. Men var egentlig forberedt denne mnden. Ble allikevel mer skuffa enn jeg trodde, trodde jeg var forberedt "nok". Men,men.. Nytt håp neste pp😊

Satser og håper tempen holder seg, og gode nyheter for din del!!😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd, frkt_81, når venter du tr?
Tror kanskje likevel jeg ville testet en gang til, på morgenurin, for å være helt sikker :)
Noen flere som har testet de siste par dagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikm på onsdag men ingen mens enda. Har ekstremt ømme pupper og føler at mensen kommer hvert øyeblikk. Sånn har jeg følt det i 7 dager nå. Negativ Clearblue digital på morgenen i dag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på mine billigtester også :) tror de kommer idag. De er mer sensitive enn cb så håper på å få to streker i kveld eller i morgen om ikke tr kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikm idag, men er fortsatt tidlig på dagen. Krysser fingrene for at Tr ikke kommer. Får se om den kommer innen søndag før jeg tar test. Har vært testoman i mange prøveperioder nå, så nå skal jeg vente litt. (Til imorgen, hehe. Tok test for to dager siden som var negativ). Lirer litt på om jeg har lengre lutefase enn jeg har trodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært knallfornøyd med billigtestene :) Fikk positiv test kjempetidlig sist jeg var gravid. Mye tidligere enn med cb.

Ja helt enig :-) håper de ligger i postkassa når jeg kommer hjem fra jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tusen takk ;)

Har du testet flere ganger Muff?

 

Testet til morgen i dag, og etter min bedømming så er streken sterkere/tydeligere i dag.. Så foreløpig lover det godt. Dette er min 5 PP og jeg har heletiden trodd at den dagen streken blir tydelig, så kom jeg til å bli hoppende glad.. Men jeg er rett og slett døds nervøs i kroppen.. Håper bare den blir sittende ;) Hvordan ser listen ut her nå? Skjønt det er endel som har fått TR, og endel som fortsatt har mulighet, men har mistet litt oversikten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tusen takk ;)

Har du testet flere ganger Muff?

 

Testet til morgen i dag, og etter min bedømming så er streken sterkere/tydeligere i dag.. Så foreløpig lover det godt. Dette er min 5 PP og jeg har heletiden trodd at den dagen streken blir tydelig, så kom jeg til å bli hoppende glad.. Men jeg er rett og slett døds nervøs i kroppen.. Håper bare den blir sittende ;) Hvordan ser listen ut her nå? Skjønt det er endel som har fått TR, og endel som fortsatt har mulighet, men har mistet litt oversikten ;)

 

Jeg har også mistet oversikten. IKM i morgen. Kjennes ut som mensen er på vei, så har ikke så store forhåpninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg 15 dpo i dag. Tester negativt 12 dpo, og får vanligvis mens 17 dpo, men begynte å spotte i dag :/ i tillegg kommer det blank væske ut av nipplene mine, og det har aldri skjedd før. Så er spent og litt forvirra her. Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigtestene lå i postkassen når jeg kom hjem. Klarte ikke å vente til i morgen, så kjørte på med en test i ettermiddag. Hvitt igjen... Ingen tr enda, så blir ny test i morgen tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte meg en test på apoteket i stad, siden billig testene ikke kom i posten. den het valunio tidlig graviditetstest. aldri hørt om den før, men håper det er to streker i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du ikke tørr og hoppe av glede muff. Det er jo liksågreit og holde roen og vente til ikm. I mange dagene igjen. Jeg har også ikm på søndag. Tester aldri jeg, så får bare vente og se. Men har ikke troa. Tror jeg har akkurat de samme symptomene som alltid før heksa kommer!

Ha en fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny negativ test nå på mårran. Nå skjønner jeg ingenting. Ikke antydning tel hverken tr eller positiv strek. Nå begynner jeg plutselig å tenke at jeg er syk, og at det feiler meg noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så kjedelig solan85. Tempen min er fortsatt ganske høy, så er spent på temp på morgendagen, krysser fingrene for at den ikke synker, siden ikm er til fredag. Negativ test igår på morgenen, og det ser litt dårlig ut, men klamrer til håpet. Har hatt mer øm venstre pupp enn til vanlig.

Ja, kjett.. Men var egentlig forberedt denne mnden. Ble allikevel mer skuffa enn jeg trodde, trodde jeg var forberedt "nok". Men,men.. Nytt håp neste pp

Satser og håper tempen holder seg, og gode nyheter for din del!!

 

Fikk TR idag :( ARG! 

Tempen sank litt idag morges, og fikk TR noen timer etterpå. Møkk.

Forbereder meg på pp8 jeg også, men er så lei av at det ikke klaffer. Lei av å ha PMS.

Har funnet ut at ikke har jeg lang syklus (32/33 dager) men også lengre lutefase.... 

Hvorfor skal det være så vanskelig :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...