Gå til innhold

IKM uke 8


Elise90

Anbefalte innlegg

Har lang syklus og tanta på besøk nå. Så da oppretter jeg ikm uke 8.

Ikm 18. Februar.

Krysser fingrene for alle som havner her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :)

Mulig jeg havner her..skulle egentlig hvert med i uke 7, men ingen tr ennå så må bare vente.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 16.02: MissMj,

Tirsdag 17.02: Solan85

Onsdag 18.02:

Torsdag 19.02:

Fredag 20.02:

Lørdag 21.02:

Søndag 22.02:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hopper inn her jeg også, ikm 17.2!

 

Mandag 16.02: MissMj, 

Tirsdag 17.02: Solan85, zarina

Onsdag 18.02:

Torsdag 19.02:

Fredag 20.02:

Lørdag 21.02:

Søndag 22.02: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg inn her, fikk ENDELIG mensen nesten 1 uke forsinka så jeg legger IKM'en min på den 22 februar. Regner med den kommer mellom den 19 - 25 en plass hvis syklusen fortsetter sånn den har gjort :( 
Forventet eggløsning den 8 februar, men temper så får se når den kommer! 

Mandag 16.02: MissMj, 

Tirsdag 17.02: Solan85, zarina 
Onsdag 18.02:
Torsdag 19.02:
Fredag 20.02:
Lørdag 21.02:
Søndag 22.02: Mingemaura

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig Mingemaura!!😊 krysser på nytt alle fingre og tær for alle oss i denne gruppa.. Nå må det da snart være vår tur💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig Mingemaura!!😊 krysser på nytt alle fingre og tær for alle oss i denne gruppa.. Nå må det da snart være vår tur💞

Absolutt! Hadde mye babystøv i IKM uke 3 gruppa, så da får vi overføre det videre til denne! 👶💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer også fra ikm uke 3- gruppen! Så jeg krysser fingrene for alle oss med ikm uke 8! ✌️👌 happy humping alle sammen 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er tanta kranglete.. Fikk mensen 3 dager på overtid, på mandag. Sluttet å blø allerede på onsdag og ikke sett noe mer til a..før i dag. Trodde jeg hadde verdens korteste mens, har vanligvis besøk fra tors-tirsdag. Håper ikke dette tuller til syklusen denne mnden.. Lurer på hva som kan være grunnen.. 😤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange fra ikm gruppe 3 her nå ja! Hvis vi alle har med oss litt av babystøvet derfra må det jo love bra... 😉👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også fra IKM uke 3, men jeg må nok melde meg ut herfra også, jeg som starta denne IKM gruppa.. hm. dere fra IKM uke 3 husker sikkert jeg testet positivt IKM-dagen. Og deretter sterkere positivt etter tr var ferdig. Tester fortsatt like positivt, med bittelitt stigning for hver dag. Ble henvist til gyn pga tr og positive tester. Gyn så ingenting i livmoren annet enn tynne slimhinner. Jeg er nå redd for at jeg er gravid utenfor livmoren, og må derfor bare vente å se til jeg får svar fra gyn til uka. Er veldig redd nå kjenner jeg. Og det er nok ingen normal graviditet i alle fall, på grunn av de tynne slimhinnene. 

 

Lykke til alle dere andre <3 

Endret av Elise90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også fra IKM uke 3, men jeg må nok melde meg ut herfra også, jeg som starta denne IKM gruppa.. hm. dere fra IKM uke 3 husker sikkert jeg testet positivt IKM-dagen. Og deretter sterkere positivt etter tr var ferdig. Tester fortsatt like positivt, med bittelitt stigning for hver dag. Ble henvist til gyn pga tr og positive tester. Gyn så ingenting i livmoren annet enn tynne slimhinner. Jeg er nå redd for at jeg er gravid utenfor livmoren, og må derfor bare vente å se til jeg får svar fra gyn til uka. Er veldig redd nå kjenner jeg. Og det er nok ingen normal graviditet i alle fall, på grunn av de tynne slimhinnene.

 

Lykke til alle dere andre <3

Huff da 😕😞 men så bra du får sjekket det opp og nå er du i gode hender! 😊 Håper du finner ut av hva det er for noe og at det ikke er graviditet utenfor livmoren! Krysser fingrene for deg og håper du straks er tilbake i en ikm-gruppe igjen! Tvi tvi og lykke til! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg inn her, fikk ENDELIG mensen nesten 1 uke forsinka så jeg legger IKM'en min på den 22 februar. Regner med den kommer mellom den 19 - 25 en plass hvis syklusen fortsetter sånn den har gjort :( 

Forventet eggløsning den 8 februar, men temper så får se når den kommer! 

 

Mandag 16.02: MissMj, 

Tirsdag 17.02: Solan85, zarina 

Onsdag 18.02:

Torsdag 19.02:

Fredag 20.02:

Lørdag 21.02:Anonymsuperbruker

Søndag 22.02: Mingemaura

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm gruppe 3 medlemmene stiller i flertall ser jeg :) det må jo skje noen av oss også nå :)

 

Ikm 16.02 på meg, om noen kan sette meg inn?

Skal teste etter el denne pp, den kom nesten ei uke for seint i forrige pp :(

 

Lykke til alle sammen! ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 16.02: MissMj, 2guttaboys
Tirsdag 17.02: Solan85, zarina 
Onsdag 18.02:
Torsdag 19.02:
Fredag 20.02:
Lørdag 21.02:Anonymsuperbruker
Søndag 22.02: Mingemaura

 

Sånn! Krysser fingrene for at spiren sitter for flere av oss i denne gruppa <3 
Her har jeg ikke helt trua, siden sambo reiser VELDIG mye bort med jobben de neste ukene. Han kommer mest sannsynligvis bare hjem i helgene :( 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 16.02: MissMj, 2guttaboys

Tirsdag 17.02: Solan85, zarina 

Onsdag 18.02:

Torsdag 19.02:

Fredag 20.02:

Lørdag 21.02:Anonymsuperbruker

Søndag 22.02: Mingemaura

 

Sånn! Krysser fingrene for at spiren sitter for flere av oss i denne gruppa <3 

Her har jeg ikke helt trua, siden sambo reiser VELDIG mye bort med jobben de neste ukene. Han kommer mest sannsynligvis bare hjem i helgene :( 

 

Akkurat sånn er det her også :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 16.02: MissMj, 2guttaboys

Tirsdag 17.02: Solan85, zarina

Onsdag 18.02:

Torsdag 19.02:

Fredag 20.02:

Lørdag 21.02:Anonymsuperbruker , Hønemor ___

Søndag 22.02: Mingemaura

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mnden har (hadde) jeg bestemt meg for å ta alt "som det kommer".. Prøve og ikke stresse med prøvingen. Har ingen EL-tester, og skal ikke tempe.. Men nå kjennet jeg at det begynner å bli litt vanskelig😝 hvordan går det med dere andre? Testing, temping eller "bare" kos og kryssing av fingre?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solan, jeg temper men dropper testinga. 
Greit å vite når jeg kan forvente mensen etter eggløsning så. 
HÅPER på at jeg har EL til neste helg så jeg får lagt inn aksjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjenner jeg angrer litt på at jeg ikke har kjøpt tester nå. Vurderer å bestille, men får dem vel uansett ikke i tide hvis EL kommer når jeg tror.. På mandag el tirsdag til uka😊 mannen kommer hjem fra jobb på lørdag, så får bare legge inn aksjer hele uka.. Så er det bare å håpe😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...