Gå til innhold

IKM uke 8


Elise90

Anbefalte innlegg

KOmmer inn her jeg da.Er min 1 pp.

Tar ut kobberspiralen på torsdag 5 feb og skal etter mine beregninger ha EL samme dag.

Regner med at jeg ikke blir gravid første mnd,men da er jeg i gang :)

 

Mandag 16.02: MissMj, 2guttaboys
Tirsdag 17.02: Solan85, zarina 
Onsdag 18.02:
Torsdag 19.02:attpåklattnr2
Fredag 20.02:
Lørdag 21.02:Anonymsuperbruker , Hønemor ___
Søndag 22.02: Mingemaura 

Endret av attpåklattnr2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan ligger dere an, jenter? Er det tid for EL snart? 😊👍 her fikk jeg positiv EL-test både i går og idag, så her er det bare å legge inn aksjer hos mannen!! 😁👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ligger dere an, jenter? Er det tid for EL snart? her fikk jeg positiv EL-test både i går og idag, så her er det bare å legge inn aksjer hos mannen!!

sitter å venter på en clearblue advanced EL-test i posten.KJenner ikke noen eggeløsning på kroppen heller og jeg pleier å kjenne det ganske godt.skal etter beregning ha el det 5 feb,så får vel bare smøre seg med tålmodighet :);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ligger dere an, jenter? Er det tid for EL snart? 😊👍 her fikk jeg positiv EL-test både i går og idag, så her er det bare å legge inn aksjer hos mannen!! 😁👌

Jeg har ikke el-tester denne mnden, og merker aldri på kroppen når jeg har EL.. Lot være og kjøpe tester fordi jeg ville ha en mindre stressperiode nå, men tror kanskje det slo ut litt feil😝 men nå har mannen vært borte siden mandag, kommer hjem i kveld. Så legger uansett inn aksjer fra i kveld..😉 EL skal etter min beregning være på mandag eller tirsdag. Endret av Solan85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er såååå irritert altså!!

Tempøkning i dag med 0,5 - men skal jo ikke ha eggløsning før om nesten uke!! Er bare på CD10 i dag, og den er forventet mellom CD15 og 19 :(

Blir skikkelig gal av det her jeg. Jeg begynte på babyklister i går sånn at kanskje et egg faktisk vil feste seg til denne eggløsningen, men da funker det jo dritdårlig hvis EL kom i går?! Faenfaenfaen. Blir sååå sint :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Googlet litt nå.. Må man ha resept på det? Virket jo som noe som kan være verdt å prøve😊 har forhøyet risiko for sa pga en bindevevssykdom, så kan kanskje evnt få det på resept på det grunnlaget.. Eller er det ikke noe poeng å bruke det hvis man ikke har hatt sa tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte fra Helsehelse.dk :) betalte 240kroner for babyklister + frakt.

Jeg bruker det siden egg ikke vil feste seg. De bruker det i Danmark under IVF og det har funket for maaange.

Tar bare noen dager å få det i postkassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte fra Helsehelse.dk :) betalte 240kroner for babyklister + frakt.

Jeg bruker det siden egg ikke vil feste seg. De bruker det i Danmark under IVF og det har funket for maaange.

Tar bare noen dager å få det i postkassen.

Det tror jeg jammen meg jeg skal prøve!😊 har vel ingenting å tape på det.. Blir kanskje litt sent ute denne ppen, men da har jeg hvertfall til neste om det ikke klaffer denne gangen heller😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg bestilte fra Helsehelse.dk :) betalte 240kroner for babyklister + frakt.

Jeg bruker det siden egg ikke vil feste seg. De bruker det i Danmark under IVF og det har funket for maaange.

Tar bare noen dager å få det i postkassen.

Det tror jeg jammen meg jeg skal prøve!😊 har vel ingenting å tape på det.. Blir kanskje litt sent ute denne ppen, men da har jeg hvertfall til neste om det ikke klaffer denne gangen heller😉

Absolutt! :-D jeg har troa på den - men siden EL ikke gidder å samarbeide så får jeg vel heller håpe at det blir bedre neste pp :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre og tær for at du ikke er for sent ute!! Og så satser vi på full klaff med "klisteret"😉👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klisteret hørtes veldig smart ut! Det skal jeg prøve neste mnd hvis det ikke smeller denne mnd! 👌 negativ EL-test igjen nå på ettermiddagen og jeg merker at EL var idag! Aksjer, aksjer, aksjer 🙊👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klisteret hørtes veldig smart ut! Det skal jeg prøve neste mnd hvis det ikke smeller denne mnd! 👌 negativ EL-test igjen nå på ettermiddagen og jeg merker at EL var idag! Aksjer, aksjer, aksjer 🙊👌

Ja, jeg hev meg rundt og bestilte!! 😂👍 da har jeg hvertfall neste runde, hvis det ikke klaffer nå ja! Absolutt verdt et forsøk!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra! Tempen sank igjen i mårrest, så var ikke EL i går likavel ❤️

Ventet EL den 6.2 ifølge babycomp så krysser fingre og tær, så blir det spennende å se om den kommer da! Aksjer lagt inn både på fredag og i dag i tilfelle den kommer før. Så legger inn aksjer nå frem til jeg får EL igjen! ❤️ håper dette er måneden! Nå er jeg utålmodig.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Tempen sank igjen i mårrest, så var ikke EL i går likavel ❤️

Ventet EL den 6.2 ifølge babycomp så krysser fingre og tær, så blir det spennende å se om den kommer da! Aksjer lagt inn både på fredag og i dag i tilfelle den kommer før. Så legger inn aksjer nå frem til jeg får EL igjen! ❤️ håper dette er måneden! Nå er jeg utålmodig.... :P

Hurra!!!! 😄

Jeg har som tidligere nevnt ikke peiling denne mnden, så teller kun dager og håper EL kommer som den pleier! Legger inn aksjer hele uka (fra i går) og krysser alt jeg har!! Håper virkelig det er vår tur denne mnden❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hurra! Tempen sank igjen i mårrest, så var ikke EL i går likavel ❤️

Ventet EL den 6.2 ifølge babycomp så krysser fingre og tær, så blir det spennende å se om den kommer da! Aksjer lagt inn både på fredag og i dag i tilfelle den kommer før. Så legger inn aksjer nå frem til jeg får EL igjen! ❤️ håper dette er måneden! Nå er jeg utålmodig.... :P

Hurra!!!! 😄

Jeg har som tidligere nevnt ikke peiling denne mnden, så teller kun dager og håper EL kommer som den pleier! Legger inn aksjer hele uka (fra i går) og krysser alt jeg har!! Håper virkelig det er vår tur denne mnden❤️

Spennende!! Når tror du EL kommer? :D

Heldigvis ganske 'enkelt' å kjenne på meg når jeg får EL pga kraftige 'mens'smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker siden forrige syklus varte litt lenger enn vanlig.. Men ut i fra mine beregninger så er det 2-4 februar😊 jeg har nesten ingen symptomer, så kan bli spennende.. Hehe.. Og spennende å se om ikm flyttes denne mnden og, hatt to litt forvirrende sykluser nå! Nesten så jeg håper at EL ikke kommer før onsdag, kanskje jeg da rekker å få klisteret først😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!  :blomst:  sniker meg inn på listen her hos dere... Er inne i vår 9.pp, og håper alle gode ting er 9(?) :danse: Har komt meg på bena etter en skikkelig nedtur forrige pp, da tante :frustrert:  kom 10 dager før forventet dato (holy smokes, det var en kort syklus, dere!). Denne måneden bunkret jeg opp (igjen) med digitale tester av alskens sorter - og I DAG såg jeg et  :Nikke: på displayet - for første gang på 3 mnd!! :hoppe: Needless to say, things have been handled  :wink: 
 

Mandag 16.02: MissMj, 2guttaboys

Tirsdag 17.02: Solan85, zarina, millepersille
Onsdag 18.02:
Torsdag 19.02:attpåklattnr2
Fredag 20.02:
Lørdag 21.02:Anonymsuperbruker , Hønemor ___
Søndag 22.02: Mingemaura 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til deg, millepersille 😊👍 satser på at alle gode ting er 9 👏 lykke til, håper spiren sitter for alle oss her inne nå 😊😊👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til deg, millepersille satser på at alle gode ting er 9 lykke til, håper spiren sitter for alle oss her inne nå

 

Takk for det, MissMj - og i like måde! :)  Skal krysse fingrer og tær, og alt som er (...ikke alt...)  :fnise:  Ønsker alle en fin humpetid  :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter :)

 

Her er el litt seint ute igjen. Skulle hatt den i går eller i løpet av helga da, men fortsatt ikke positiv test!! Ser ut til at min syklus har blitt lenger, vanligvis 26 dager men forrige mnd var på 29 dager.. samma det bare el kommer :)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter :)

 

Her er el litt seint ute igjen. Skulle hatt den i går eller i løpet av helga da, men fortsatt ikke positiv test!! Ser ut til at min syklus har blitt lenger, vanligvis 26 dager men forrige mnd var på 29 dager.. samma det bare el kommer :)

Lykke til :)

Hei igjen! :)

Det var nok flaks, for da kom du over i ikmgruppa med 100% klaff denne pp'en!!👌😉 *optimistisk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei igjen jenter :)

 

Her er el litt seint ute igjen. Skulle hatt den i går eller i løpet av helga da, men fortsatt ikke positiv test!! Ser ut til at min syklus har blitt lenger, vanligvis 26 dager men forrige mnd var på 29 dager.. samma det bare el kommer :)

Lykke til :)

Hei igjen! :)

Det var nok flaks, for da kom du over i ikmgruppa med 100% klaff denne pp'en!!👌😉 *optimistisk*

Hoho :)

Jammen så godt å høre!! :)

Vi satser på full klaff for alle mann :)

Optimisme er fantastisk !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johooooo :)

 

Positiv el test nå, den var Velkommen! !

 

Ikm mandag 16.02 på samboerens 30 års dag, d hadde blitt den beste gaven!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johooooo :)

 

Positiv el test nå, den var Velkommen! !

 

Ikm mandag 16.02 på samboerens 30 års dag, d hadde blitt den beste gaven!!! :)

testet du negativt på el i morres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...