Gå til innhold

IKM uke 8


Elise90

Anbefalte innlegg

 

 

Johooooo :)

 

Positiv el test nå, den var Velkommen! !

 

Ikm mandag 16.02 på samboerens 30 års dag, d hadde blitt den beste gaven!!! :)

testet du negativt på el i morres?

Svak test i går efta, positiv i efta :)

 

Du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Johooooo :)

 

Positiv el test nå, den var Velkommen! !

 

Ikm mandag 16.02 på samboerens 30 års dag, d hadde blitt den beste gaven!!! :)

Så bra!! Da satser vi på verdens beste gave til samboern i år😉

Jeg angrer mer og mer på at jeg hverken har tempa eller kjøpt el-tester😝 men lagt inn aksjer siden lørdag.. I dag var det direkte smertefullt under sengehyggen.. Kjentes ut som han traff borti noe for hver bevegelse. Var som stikk i magen. Har hatt følelsen av det samme tidligere, men ikke at det har vært så vondt. Kan det være pga EL, som jo skal være rundt disse dager i følge mine beregninger? Har som tidligere nevnt aldri hatt noe særlig symptomer på EL, så dette er litt nytt for meg.. Men håper det var kun i kveld, hvis ikke blir det trått med prøvinga denne uka😕

Endret av Solan85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Johooooo :)

 

Positiv el test nå, den var Velkommen! !

 

Ikm mandag 16.02 på samboerens 30 års dag, d hadde blitt den beste gaven!!! :)

Så bra!! Da satser vi på verdens beste gave til samboern i år😉

Jeg angrer mer og mer på at jeg hverken har tempa eller kjøpt el-tester😝 men lagt inn aksjer siden lørdag.. I dag var det direkte smertefullt under sengehyggen.. Kjentes ut som han traff borti noe for hver bevegelse. Var som stikk i magen. Har hatt følelsen av det samme tidligere, men ikke at det har vært så vondt. Kan det være pga EL, som jo skal være rundt disse dager i følge mine beregninger? Har som tidligere nevnt aldri hatt noe særlig symptomer på EL, så dette er litt nytt for meg.. Men håper det var kun i kveld, hvis ikke blir det trått med prøvinga denne uka😕

Ja, vi satser på det :)

 

Sånn vondt som du beskriver under humpinga opplever jeg innimellom også, akkurat som om jeg bare hopper tilbake når det skjer!! For d er vondt! ;( i tillegg hender det at jeg er litt kvalm om kvelden rundt el...blææ ikke npk med å gå kvalm i 8 mnd liksom ;(

Men akkurat nå ber jeg til gud om å få denne kvalmen ;) vi er jo rare å da!! :)

Hehehe :) lykke til solan, spennende nå...bare ca 2 uker å vente på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. Da håper jeg hvertfall at det er pga EL (evnt snart EL) da skal jeg tåle det noen dager!! 😉

Hehe.. Ja, merkelig hva man går og håper på å få😉 alt man ellers vil unngå er liksom helt greit hvis det dukker opp nå! Blir spennende framover nå ja😄 bare å krysse alt vi har, bortsett fra bena.. 🙈😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. Da håper jeg hvertfall at det er pga EL (evnt snart EL) da skal jeg tåle det noen dager!! 😉

Hehe.. Ja, merkelig hva man går og håper på å få😉 alt man ellers vil unngå er liksom helt greit hvis det dukker opp nå! Blir spennende framover nå ja😄 bare å krysse alt vi har, bortsett fra bena.. 🙈😊

Jeg får veldig vondt under sex en stund før jeg har EL 🙊 i dag har jeg vondt i korsryggen og endel smerter i magen/lårene, så her tror jeg nok EL er på tur snart! Egentlig ikke ventet før om 4 dager, men skal ikke klage hvis EL kommer før. Sykluslengde på 35 dager er jeg ikke så stor fan av så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Åh.. Da håper jeg hvertfall at det er pga EL (evnt snart EL) da skal jeg tåle det noen dager!! 😉

Hehe.. Ja, merkelig hva man går og håper på å få😉 alt man ellers vil unngå er liksom helt greit hvis det dukker opp nå! Blir spennende framover nå ja😄 bare å krysse alt vi har, bortsett fra bena.. 🙈😊

Jeg får veldig vondt under sex en stund før jeg har EL 🙊 i dag har jeg vondt i korsryggen og endel smerter i magen/lårene, så her tror jeg nok EL er på tur snart! Egentlig ikke ventet før om 4 dager, men skal ikke klage hvis EL kommer før. Sykluslengde på 35 dager er jeg ikke så stor fan av så!
Så gøy!! Misforstå meg rett.. Hehe.. Men aldri merket på kroppen når det nærmer seg EL, så jeg har mange mnder vært redd for at jeg ikke har hatt det! Testa med billigstrimler lenge, men syns de var vanskelig å tyde.. Fikk første 😊 på CB i november..men har hatt vondt i korsryggen de siste dagene og!😉 har bare tenkt at det er fordi jeg har sittet så mye stille på jobb på grunn av skrivearbeid siste uka! Men er stikk/murringer det og. Da velger jeg å håpe og tro at det er EL, og at den kom/kommer ca på forventet tidspunkt igjen😄👍

 

Og så bra hvis det kommer før hos deg ja!!😉 Disse lange syklusene er ikke noe ålreit nei..

Endret av Solan85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Åh.. Da håper jeg hvertfall at det er pga EL (evnt snart EL) da skal jeg tåle det noen dager!! 😉

Hehe.. Ja, merkelig hva man går og håper på å få😉 alt man ellers vil unngå er liksom helt greit hvis det dukker opp nå! Blir spennende framover nå ja😄 bare å krysse alt vi har, bortsett fra bena.. 🙈😊

Jeg får veldig vondt under sex en stund før jeg har EL 🙊 i dag har jeg vondt i korsryggen og endel smerter i magen/lårene, så her tror jeg nok EL er på tur snart! Egentlig ikke ventet før om 4 dager, men skal ikke klage hvis EL kommer før. Sykluslengde på 35 dager er jeg ikke så stor fan av så!
Så gøy!! Misforstå meg rett.. Hehe.. Men aldri merket på kroppen når det nærmer seg EL, så jeg har mange mnder vært redd for at jeg ikke har hatt det! Testa med billigstrimler lenge, men syns de var vanskelig å tyde.. Fikk første 😊 på CB i november..men har hatt vondt i korsryggen de siste dagene og!😉 har bare tenkt at det er fordi jeg har sittet så mye stille på jobb på grunn av skrivearbeid siste uka! Men er stikk/murringer det og. Da velger jeg å håpe og tro at det er EL, og at den kom/kommer ca på forventet tidspunkt igjen😄👍

 

Og så bra hvis det kommer før hos deg ja!!😉 Disse lange syklusene er ikke noe ålreit nei..

Forhåpentligvis kommer EL snart for oss alle!

Her steig tempen på nytt i dag, så får se om den holder seg oppe 🙊 irriterende at eggene aldri vil slippe altså!!

Men håper på EL snart... Vil i dpo-land ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Befinner meg i dpo land, og føler som vanlig masse symptomer. 

Er om i nedre del av magen, litt små ømmebryster ( hvis jeg kjenner etter) 

Er bare 3 dpo så skjønner jo at dette er fullstendig urealistisk av meg,skulle trodd man hadde lært etter 11 pp :P

Lenge leve optimisten :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm for meg blir 16.02 som forventet, positiv el test i går og svakere i dag!!

Jippi, endelig i dpo :)

 

..selv om det er den tregeste perioden! ! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener dere med uke 8??? Jeg vet at ikm = ikke kommede mens. Men uke 8?

Sorry for teit spørsmål hehe🙈

Uke 8 er kalenderuke 8. Altså vi som håper mensen ikke kommer i kalender uke 8! 😊👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener dere med uke 8??? Jeg vet at ikm = ikke kommede mens. Men uke 8?

Sorry for teit spørsmål hehe🙈

Uke 8 er kalenderuke 8. Altså vi som håper mensen ikke kommer i kalender uke 8! 😊👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dagen kommet for uttak av kobberspiralen.

Hadde max på CL-DIG EL-test i går kveld.

Er nok litt vel optistisk å tro det skal klaffe da.Menmen man må ha håpe oppe til IKM   :Nikke:  :Nikke:

Endret av attpåklattnr2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver ikke så hardt denne pp, men går jo inn i pp21 for det ;) Vi forlovet oss i helga, så det er nok å tenke på uansett nå :) <3

har ikm søndag 22. 

Så slenger meg med her :)

 

Har 2 el igjen før vi skal på time hos gyn.poliklinikk. Blir spennende! Jeg håper det ikke går så langt at vi må ha lap. det høres ikke ut som en behagelig opplevelse !

 

Mandag 16.02: MissMj, 2guttaboys

Tirsdag 17.02: Solan85, zarina, millepersille
Onsdag 18.02:
Torsdag 19.02:attpåklattnr2
Fredag 20.02:
Lørdag 21.02:Anonymsuperbruker , Hønemor ___
Søndag 22.02: Mingemaura, Femina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det ikm uke 12 på meg.

Legen fikk ikke ut spiralen i dag så jeg må ta den ut på sykehuset.

Så da er det bare å smøre seg meg tålmodighet til EL 5 mars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 16.02: MissMj, 2guttaboys

Tirsdag 17.02: Solan85, zarina, millepersille
Onsdag 18.02:
Torsdag 19.02:
Fredag 20.02:
Lørdag 21.02:Anonymsuperbruker , Hønemor ___
Søndag 22.02: Mingemaura, Femina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 16.02: MissMj, 2guttaboys

Tirsdag 17.02: Solan85, zarina, millepersille
Onsdag 18.02:
Torsdag 19.02:
Fredag 20.02:
Lørdag 21.02:Anonymsuperbruker , Hønemor ___ Keisermamma1 
Søndag 22.02: Mingemaura, Femina

Endret av keisermamma1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missmj; prøv å vent til 10-12 dpo hvis du klarer 🙊 jeg er akkurat som deg når det kommer til testing... Hahah.

 

I dag steig tempen min ganske så høyt, kraftige murringer i kroppen og vondt i mage/lår/korsrygg så ser ut som EL er nå straks!

Ikke noe slim enda, men det kommer vel! Nå er det bare å håpe at tempen holder seg høy så jeg kanskje får en ekte EL 💖 det hadde ihvertfall fått syklusen min mer på plass!! Krysser fingrene 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missmj; prøv å vent til 10-12 dpo hvis du klarer 🙊 jeg er akkurat som deg når det kommer til testing... Hahah.

 

I dag steig tempen min ganske så høyt, kraftige murringer i kroppen og vondt i mage/lår/korsrygg så ser ut som EL er nå straks!

Ikke noe slim enda, men det kommer vel! Nå er det bare å håpe at tempen holder seg høy så jeg kanskje får en ekte EL 💖 det hadde ihvertfall fått syklusen min mer på plass!! Krysser fingrene 👌

Jeg skal prøve å vente litt til! Men det er vanskelig! Jeg tror ikke jeg er gravid- har ingen feeling på det, men! Får bare vente og se an :) lykke til til deg! Håper EL melder seg som du håper 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper jeg virkelig at vi ikke har bommet på EL.. Lagt inn aksjer fra lør-onsdag. Men i går kveld fikk jeg litt elslim på papiret da jeg var på do (har aldri veldig mye). Har ikke tempet, men følte meg varm i går. Problemet er bare at vi la ikke inn aksjer i går, da jeg vart dårlig. Og i dag har han reist på guttetur da jeg kommer hjem fra jobb.. Fader hvis vi har klart å bomme nå altså!! Kjenner jeg blir helt stressa🙈😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende onsdagen holder da 🙊

Vi fikk lagt inn aksjer i går, men nå ligger 3-åringen med spysjuka så snart blir vel jeg også smittet... Blir ikke mye babylaging her hjemme da isåfall 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...