Gå til innhold

IKM uke 8


Elise90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøver å holde tunga beint:)

 

Mandag 16.02: 2guttaboys

Tirsdag 17.02: Solan85, zarina

Onsdag 18.02: First00

Torsdag 19.02: Sage90

Fredag 20.02: Mingemaura, millepersille, Bebisyk, Lilly88

Lørdag 21.02: Anonymsuperbruker , Hønemor, Drømmeren fra nord, Mamma&skatt

Søndag 22.02: Femina, Muff

 

Hvor mange tester kommer dere til å brenne av denne uka??? Jeg har 5 tester liggende...skal se det nok blir det dobbelte!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede brent av to tester jeg :D hahah
Blendahvite begge to, selv om IKM ikke er før på fredag. Tror heller jeg venter med neste testene til fredag for å se om tempen min synker eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester i utgangspunktet bare med en. Så hvis tr likevel uteblir på tross av en eventuell negativ test, så får jeg vel investere i en til. Og hvis den blir positiv, så må jeg kjøre en digital også, bare for å se at det står gravid der :P

Foreløpig er det ikke mye til symptomer her. Har hatt vondt i puppene siden en ukes tid etter eggløsning. Det har jeg alltid. Bare at nå kom det faktisk et par-tre dager før det vanligvis pleier å komme, men kjennes helt likt ut som vanlig.

Nå begynner kramper i magen å komme, som vanlig noen dager før tr. 

Ellers har jeg vært ganske oppblåst i magen etter el, og det pleier jeg egentlig nesten aldri å være. Jeg er veldig spent nå, men har ikke veldig høye forhåpninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haff.. Da har jeg begynt å spotte. Bare å vente på TR og lade opp til ny pp da..

Det var synd, Solan85. Men er du sikker på at det er helt over og ut denne pp da? Har du testet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Haff.. Da har jeg begynt å spotte. Bare å vente på TR og lade opp til ny pp da..

Det var synd, Solan85. Men er du sikker på at det er helt over og ut denne pp da? Har du testet?

Svei av en test i går som var blendahvit.. Hvis EL var forsinka, som jeg tror, skal vel ikke ikm være før på torsdag. I utgangspunktet var ikm i dag, så med spotting i dag tror jeg kanskje det er over og ut ja. Da var nok ikke EL da jeg trodde allikevel. Men tar en ny test på torsdag dersom tanta ikke har dukket opp da😊 og neste pp går jeg for el-tester igjen altså😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy macaroni!! Har brent av to strimler nå, for jeg tror ikke mine egne øyne. Selv på ettermiddagsurin (kom noen billig tester i posten i dag...don't judge me) kan jeg skimte en tydelig strek. Er det for tidlig å glede seg????:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy millepersille :)

Gratulerer! !!

 

Ikm i går, negativ gt i dag :(

Da kommer nok tr straks!

 

Lykke til alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy, millepersille! Tok en test istad jeg også, men ikke gravid her :( Har en del pms, som ømme pupper og litt vondt i korsryggen. Ikke ulikt de andre prøveperiodene, og tror kanskje det blir mensen i løpet av morgendagen, evnt innen fredag ihvertfall.. Har du merker noen symptomer millepersille?

Så kjipt solan85, forbereder meg til pp 8 jeg også, begynner å bli så lei. Prøver dere på deres første dere også? Vurderer å ta kontakt med legen neste måned og få sjekka at jeg ikke har tette eggledere eller produserer for små egg. For er ganske sikker på at jeg har eggløsning, får både eggløsningslim, hopp i temp og positiv eggløsningstest. Pluss at jeg merker det godt på kroppen når det er rundt eggløsningstida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å holde tunga beint:)

 

Mandag 16.02: 2guttaboys

Tirsdag 17.02: Solan85, zarina

Onsdag 18.02: First00

Torsdag 19.02: Sage90

Fredag 20.02: Mingemaura, millepersille, Bebisyk, Lilly88

Lørdag 21.02: Anonymsuperbruker , Hønemor, Drømmeren fra nord, Mamma&skatt

Søndag 22.02: Femina, Muff

 

Hvor mange tester kommer dere til å brenne av denne uka??? Jeg har 5 tester liggende...skal se det nok blir det dobbelte! ;)

Jeg har bare 1 test, så må nok vente til lørdag/søndag.... kjennes forsåvidt ut som mensen er på vei.... pleier ikke merke noe såpass tidlig... hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy macaroni!! Har brent av to strimler nå, for jeg tror ikke mine egne øyne. Selv på ettermiddagsurin (kom noen billig tester i posten i dag...don't judge me) kan jeg skimte en tydelig strek. Er det for tidlig å glede seg???? :)

ohhhh!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy, millepersille! Tok en test istad jeg også, men ikke gravid her :( Har en del pms, som ømme pupper og litt vondt i korsryggen. Ikke ulikt de andre prøveperiodene, og tror kanskje det blir mensen i løpet av morgendagen, evnt innen fredag ihvertfall.. Har du merker noen symptomer millepersille?

Så kjipt solan85, forbereder meg til pp 8 jeg også, begynner å bli så lei. Prøver dere på deres første dere også? Vurderer å ta kontakt med legen neste måned og få sjekka at jeg ikke har tette eggledere eller produserer for små egg. For er ganske sikker på at jeg har eggløsning, får både eggløsningslim, hopp i temp og positiv eggløsningstest. Pluss at jeg merker det godt på kroppen når det er rundt eggløsningstida...

Ja, vår første også. Hadde håpa det skulle gå litt fortere enn det har gjort ja, men prøver å smøre meg med tålmodighet.. Har jo ikke gått 1 år enda. Men legen min har sagt hu vil henvise meg nå snart, pga forskjellige ting som gjør at jeg kan ha vanskelig for å bli gravid. Jeg merker ikke noe særlig til EL, men har hatt positive prøver et par mnder nå. Ikke testet denne mnden da.. Men hadde vært greit å få sjekka kjenner jeg, så kanskje man kan legge bort litt stress og bekymringer😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kom tr hos meg i dag. Blir en mnd pause på oss nå og håper på at det klaffer syklusen etter :) kjenner det skal bli litt deilig å ikke stresse med prøving en liten stund... lykke til dere som fortsatt venter og gratulerer til dere som har fått positiv test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke å holde meg i går, og testet blendahvitt 12 dpo :( ikke noe gøy! Etter fire inseminasjoner i Danmark. Vet jo at testen fortsatt kan bli positiv, men føler at tr også er på vei. Nå får vi se når lommeboka tillater nye forsøk for oss. For det er ikke akkurat billig. Håper på bedre lykke for resten av dere <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.. Hvor ble det av babystøvet denne mnden??

Jeg har ikke spottet noe mer siden i går.. Ny test i morgen hvis det ikke blir noe mer! Mulig jeg er litt vel opptatt av vekta mi, men blir redd for at det er den som har gjort syklusen litt ustabil de siste mndene.. 😕 skal til legen til uka uansett, så ber nok om henvisning til gynekolog da. Alt detta stresset og bekymringene hjelper vel hvertfall ikke på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy, millepersille! Tok en test istad jeg også, men ikke gravid her :( Har en del pms, som ømme pupper og litt vondt i korsryggen. Ikke ulikt de andre prøveperiodene, og tror kanskje det blir mensen i løpet av morgendagen, evnt innen fredag ihvertfall.. Har du merker noen symptomer millepersille?

Så kjipt solan85, forbereder meg til pp 8 jeg også, begynner å bli så lei. Prøver dere på deres første dere også? Vurderer å ta kontakt med legen neste måned og få sjekka at jeg ikke har tette eggledere eller produserer for små egg. For er ganske sikker på at jeg har eggløsning, får både eggløsningslim, hopp i temp og positiv eggløsningstest. Pluss at jeg merker det godt på kroppen når det er rundt eggløsningstida...

Ja, jeg har hatt en del symptom... men helt andre symtomer enn med første mann :) Har vært utrolig trøtt på kveldene, følt meg småkvalm flere ganger for dag, må opp å tisse om natten, i tillegg til menssmurringer (i mangelen på et bedre uttrykk). Men istedefor den vanlige "ising" nedover lårene-følelsen, så har jeg gått å kjent på litt bekken/ligamentsmerter. Har spesielt kjent det i korsryggen :) Så det blir spennende å se hvordan det utvikler seg!!    

Hvordan går det med deg, merket noe mer av symptomene??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom TR snikende to dager før tiden :( skikkelig kjipt...

Uff!! Så leit, Mingemaura :( ..kjenner følelsen! Hang in there, og masse lykke til neste pp :) Snart smeller det :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Her kom TR snikende to dager før tiden :( skikkelig kjipt...

Uff!! Så leit, Mingemaura :( ..kjenner følelsen! Hang in there, og masse lykke til neste pp :) Snart smeller det :tommelopp:

Krysser fingrene!! :-) har troa på neste pp!! Lykke til videre i 1 trimester <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk negativ test 12 dpo, nå er jeg 14 dpo. har som regel 17 dager lang lutealfase. 
Skulle egentlig teste i dag, men verdens fineste bonusgutt har bursdag, så da venter jeg med testinga til i morgen eller lørdag :)
Mista egentlig trua etter den negative testen, men fortsatt er det noe som ikke er helt som det pleier i dagene før tr, uten at jeg heeeelt kan sette fingeren på hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom tanta på besøk.. 😕 Så da får jeg hoppe videre til ikm uke 12, og krysse alt jeg har for pp 8.. Stusselig😁 lykke til til alle dere hvor håpet fortsatt ikke er ute!! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...