Gå til innhold

IKM uke 8


Elise90

Anbefalte innlegg

Kan jo hende onsdagen holder da 🙊

Vi fikk lagt inn aksjer i går, men nå ligger 3-åringen med spysjuka så snart blir vel jeg også smittet... Blir ikke mye babylaging her hjemme da isåfall 😩

Jeg håper virkelig det!!

Får håpe du slipper unna da! Er da jaggu typisk at man skal få slikt unødvendig drit akkurat de få dagene man ikke kan/vil.. Ikke at spysjuka er velkommen ellers heller da, men.. 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei flotte damer! Jeg hører til i gruppa her. Dette er vår fjerde prøveperiode, etter at vi hadde et lite prøveopphold i romjula/nyåret.Denne uka var vi til vårt fjerde inseminasjonsforsøk, så nå krysser vi alt vi har på en positiv graviditetstest og uteblitt tr i uke 8 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flotte damer! Jeg hører til i gruppa her. Dette er vår fjerde prøveperiode, etter at vi hadde et lite prøveopphold i romjula/nyåret.Denne uka var vi til vårt fjerde inseminasjonsforsøk, så nå krysser vi alt vi har på en positiv graviditetstest og uteblitt tr i uke 8 :)

Velkommen! Den her gruppa har 100% positive graviditetstester i uke 8, så her var du heldig ;-) (håper vi ihvertfall!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei flotte damer! Jeg hører til i gruppa her. Dette er vår fjerde prøveperiode, etter at vi hadde et lite prøveopphold i romjula/nyåret.Denne uka var vi til vårt fjerde inseminasjonsforsøk, så nå krysser vi alt vi har på en positiv graviditetstest og uteblitt tr i uke 8 :)

Velkommen! Den her gruppa har 100% positive graviditetstester i uke 8, så her var du heldig ;-) (håper vi ihvertfall!)

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet! Etter et år uten eggløsning og mens tror jeg søren meg jeg hadde eggløsning nå tirsdag eller onsdag😄 så da bli ikm for meg 19.februar! Wiiih!! Håper at det stemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet! Etter et år uten eggløsning og mens tror jeg søren meg jeg hadde eggløsning nå tirsdag eller onsdag😄 så da bli ikm for meg 19.februar! Wiiih!! Håper at det stemmer!

Ååh, så spennende! Lykke til, og håper spiren sitter ❤️

 

Her kom det magiske krysset på ff i dag som sier at jeg faktisk er 3 dpo i dag! (Tror ikke helt dette stemmer pga litt dumme tempinger av meg, så tror jeg er 1 dpo)

Men ENDELIG har jeg kortet ned syklusen min fra 35 dager til 28-30 ❤️ er sååå lykkelig akkurat nå.

 

Så da har jeg en ny IKM dato som ca blir den 20 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke testet. Pleier å kjenne på kroppen når jeg tror jeg har el. og det pleier å være sånn ca. på samme dag som eggløsningskalkulatorer på nett vil at jeg skal ha el :D Etter kalenderen skal jeg ha el i morgen, men tror jeg hadde i går... Blir spennende fram til ikm 21. februar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Herlighet! Etter et år uten eggløsning og mens tror jeg søren meg jeg hadde eggløsning nå tirsdag eller onsdag😄 så da bli ikm for meg 19.februar! Wiiih!! Håper at det stemmer!

Ååh, så spennende! Lykke til, og håper spiren sitter ❤️

 

Her kom det magiske krysset på ff i dag som sier at jeg faktisk er 3 dpo i dag! (Tror ikke helt dette stemmer pga litt dumme tempinger av meg, så tror jeg er 1 dpo)

Men ENDELIG har jeg kortet ned syklusen min fra 35 dager til 28-30 ❤️ er sååå lykkelig akkurat nå.

 

Så da har jeg en ny IKM dato som ca blir den 20 💖

Takk😄 så herlig! Da har vi jo ca samme IKM dato:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Veldig! Dagene går fryktelig sakte ja.. Selvom jeg ikke har trua denne mnden, så er jo det lille håpet der.. Skulle gjerne skrudd tida fram😉

 

Hadde forøvrig merkelig utflod i dag.. Helt blank, men med hvite "flak".. Ingen lukt, ikke svie eller kløe. (Beklager detaljene) men hva kan det være? Aldri hatt sånn utflod før, som jeg har fått med meg hvertfall😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tida går jo alltid helt vanvittig sakte i denne to uker lange venteperioden. Jeg tester ikke før etter IKM heller, siden stesønnen min har bursdag på IKM-dagen. Har ikke lyst til å gå rundt å være dårlig humør på bursdagen hans på grunn av en negativ test :/
Noen som jukser litt, og begynner å tyvstarte testinga snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er nok helst det! Er vel bare at man legger merke til ALT i denne prøvetiden😉 hehe..

Jeg skal prøve å vente til ikmdagen, siden jeg ikke har trua nå.. Men har tester liggende, så vi får sjå da vettu.. 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir å tjuvteste! :) Hahah, jeg har ikke tålmodighet til å vente, og vil heller få en negativ test tidlig enn å gå lenge, kjenne på symptomene og håpe på poisitv på IKM dagen. 
Jeg blir nok å ta min første test i helgen for å prøve å se :) Kjenner ingen "symptomer" enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt ømme brystvorter siden dagen etter eggløsning, men er ganske sikker på at dette er eggløsningsrelatert og at det ikke har noe med graviditet å gjøre:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 dager til IKM, så det er bare å smøre seg med tålmodighet... Godt å høre at det ikke bare er her tida går sakte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9 dpo idag og testet i dag tidlig 🙊 den var negativ 😒 som forventet siden det er alt for tidlig! Håper på positiv test, men frykter negativ! 😫😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9 dpo idag og testet i dag tidlig den var negativ som forventet siden det er alt for tidlig! Håper på positiv test, men frykter negativ!

Når er IKM for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Veldig! Dagene går fryktelig sakte ja.. Selvom jeg ikke har trua denne mnden, så er jo det lille håpet der.. Skulle gjerne skrudd tida fram

 

Hadde forøvrig merkelig utflod i dag.. Helt blank, men med hvite "flak".. Ingen lukt, ikke svie eller kløe. (Beklager detaljene) men hva kan det være? Aldri hatt sånn utflod før, som jeg har fått med meg hvertfall

Jeg oppdaget akkurat at jeg har hatt brunaktig utflod. Jeg pleier aldri å ha det... hmmmmmmm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i dag 7dpo og har fortsatt sykt ømme brystvorter! I tillegg sliter jeg sykt med å sove. Jeg tror jeg har sovet sånn 3-4 timer på to døgn nå..flere som har det sånn? Eller har opplevd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg er 9 dpo idag og testet i dag tidlig den var negativ som forventet siden det er alt for tidlig! Håper på positiv test, men frykter negativ!

Når er IKM for deg?

Den er nok til lørdag. Så EL har vært litt tidligere denne mnd. Var sikker på at ikm skulle være til mandag :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det, jenter? :)

Noen som har begynt å merke noen symptomer enda? :)

 

Her merker jeg absolutt ingenting! Ikke et eneste symptom uansett hvor mye jeg prøver å kjenne etter... Normalt er jeg nesten sikker på at jeg er gravid - men nå føles jeg bare helt normal. Kjedelig i dpo-land denne gangen 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen symptomer her heller.. Eneste er at jeg syns det smaker rart av alt jeg spiser.. Men kun 5 dpo i dag, så er nok ikke det som er grunnen😁

 

Jeg går i grunn og venter på neste pp føler jeg, har dårlig magefølelse og alt føles normalt her og.. 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...