Gå til innhold

IKM uke 52


Mumua

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prøver1984

Prøveren; hvor er du hen i løypa? Hvor mange dpo? :D Noen feeling?

Nå er jeg 7dpo alt og verste er at dpo-land denne på har gått fort!

Har tilogmed lagt vekk tempen de siste to morgenene for å stresse ned ;)

Er på dag 5 med crinone og ingen foreløpige symptomer faktisk..

 

Enn du da :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har babyplan digitalt termomenter fra billigtester.no :) Superfornøyd!

 

Har faktisk 2 samme, trodde jeg glemte det ene i syden i sommer, og neste gang jeg tok frem kofferten ramlet det ut ;)

 

2 desimaler og veldig enkelt å bruke :) Jeg bruker i tillegg en app hvor jeg kan legge inn temp som lager chart og graf for meg. Superkjekt. Er en stund siden jeg har giddi å tempa siden jeg ikke har hatt eggløsning av meg selv på flere år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Prøveren; hvor er du hen i løypa? Hvor mange dpo? :D Noen feeling?

Nå er jeg 7dpo alt og verste er at dpo-land denne på har gått fort!

Har tilogmed lagt vekk tempen de siste to morgenene for å stresse ned ;)

Er på dag 5 med crinone og ingen foreløpige symptomer faktisk..

 

Enn du da :)?

 

ah, så pass allerede :) Så gøy, håper du har et flott resultat i magen. Hva er crinone?

Jeg er på cd 12 i dag, så ca minst 8 dager igjen til, tar det knusende med ro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Crinone er progesteron tilskudd :)

Min el denne pp ble forskjøvet med fra cd14 til cd18 den pga bidronninggele så aldri mer hehe

 

Du har sen el du og ja.. Er no herk.. Hehe.. Du kan iallefall kose deg masse i jula da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelpes..Jeg må bare innrømme noe..På mårran idag tok jeg en g-test, selv om jeg vet det er alt alt alt ALT for tidlig. Men siden jeg ikke vet når el var og jeg hadde masse tester så tenkte jeg bare skitt au. Den var negativ så jeg bare kastet den. Nå ikveld, bare for morro skyld plukket jeg den opp fra søpla bare for å ta en kikk til. Der var det 2 streker!!! Og streken vises såklart knapt, men både jeg og samboeren ser at den er en rosa strek der. Nå har jeg mest lyst til å grine...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

hjelpes..Jeg må bare innrømme noe..På mårran idag tok jeg en g-test, selv om jeg vet det er alt alt alt ALT for tidlig. Men siden jeg ikke vet når el var og jeg hadde masse tester så tenkte jeg bare skitt au. Den var negativ så jeg bare kastet den. Nå ikveld, bare for morro skyld plukket jeg den opp fra søpla bare for å ta en kikk til. Der var det 2 streker!!! Og streken vises såklart knapt, men både jeg og samboeren ser at den er en rosa strek der. Nå har jeg mest lyst til å grine...!

Oi, så spennende :):):) Hvor mange dpo er du?:)

Tenk for en flott for-start på uka vår :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hjelpes..Jeg må bare innrømme noe..På mårran idag tok jeg en g-test, selv om jeg vet det er alt alt alt ALT for tidlig. Men siden jeg ikke vet når el var og jeg hadde masse tester så tenkte jeg bare skitt au. Den var negativ så jeg bare kastet den. Nå ikveld, bare for morro skyld plukket jeg den opp fra søpla bare for å ta en kikk til. Der var det 2 streker!!! Og streken vises såklart knapt, men både jeg og samboeren ser at den er en rosa strek der. Nå har jeg mest lyst til å grine...!

Oi, så spennende :) :) :) Hvor mange dpo er du? :)

Tenk for en flott for-start på uka vår :) :)

 

Det er det jeg ikke vet helt, jeg hadde enten el 7 eller 11 des. Testen var sterkest 11des så det er det jeg liksom har tenkt har vært el. Men da er det jo sinnsykt å kunne skimte en strek allerede idag. Tørr ikke juble enda, men det blir vel en del testing de neste dagene..:) Er livredd nå for at det ikke er noe, men det er en strek der så det må være lov å håpe litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En strek er en strek så skal bli spennende å følge med på deg fremover :)

Ja, jeg håper det :) Jeg tok jo bidronninggele denne runden, så litt festlig om det har gjort susen. Du tok vel også det denne runden, så kanskje det skjer noe magi hos deg og? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok også en test idag til morgenen. 8 dpo. Alt for tidlig, jeg vet...

 

men det er en ultrasvak strek på den, neeeesten usynlig strek :) Blir ekstremt spennende å teste imorgen. Tidligste jeg har fått positiv test før er 9 dpo med jenta mi og 10 dpo med gutten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok også en test idag til morgenen. 8 dpo. Alt for tidlig, jeg vet...

 

men det er en ultrasvak strek på den, neeeesten usynlig strek :) Blir ekstremt spennende å teste imorgen. Tidligste jeg har fått positiv test før er 9 dpo med jenta mi og 10 dpo med gutten min.

Åå, så spennende :) krysser alt jeg har for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja veldig :) bare dumt jeg er tom for billigtest -strimler... har bare billig-test stav igjen. Krysser alt jeg har nå for en strek imorgen tidlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow så spennende dere! jeg tør ikke teste før uti neste uke, Hehe... blir spennende å høre hva som skjer, tvi tvi :)

Lykkeønskninger sendes deres vei!

Endret av Evaly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Da har testetøsa meg begynt å teste også.. 8dpo og blendahvit hehe.. Fikk svak svak pos i okt når det endte med kjemisk men Da brukte jeg jobben sine gamle tester som er hakket bedre enn bt og ebay testene..

 

Tok tempen idag og den har gått fra 36.28 til 36.61 men tempene mine denne pp kan bli noe høyere pga crinone meeeen det er fin temp foreløpig iallefall :)

Nå skal hjeg ikke tempe før mandag igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ny test inatt, den ble negativ. Enten er det altfor tidlig, noe som ville vært helt naturlig eller så var det "falsk alarm" igår. Klarer ikke helt å bli skuffet, for jeg tenker at det kan være at urinen ikke var konsentrert nok. Nå skal jeg se om jeg klarer å la være å teste mer før på søndag. Prøver å holde motet oppe ved å tenke at om spiren ikke sitter denne mnd heller så får jeg bare drikke god rødvin i jula, spise medium rå biff og kanskje ta meg en velfortjent fest i romjula. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen har vært passe høy de siste dagene, så da beholder jeg troen på at el var 11.des og at ikm blir 26.des :D

 

Stikker en tur på hytta nå for å lade opp til jula, blir veeeldig spennende å se hva som har skjedd her over helga :D masse lykke til jenter, krysser fingre for flere rosa streker, høye temper og ingen tanter i vente :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Jeg tok ny test inatt, den ble negativ. Enten er det altfor tidlig, noe som ville vært helt naturlig eller så var det "falsk alarm" igår. Klarer ikke helt å bli skuffet, for jeg tenker at det kan være at urinen ikke var konsentrert nok. Nå skal jeg se om jeg klarer å la være å teste mer før på søndag. Prøver å holde motet oppe ved å tenke at om spiren ikke sitter denne mnd heller så får jeg bare drikke god rødvin i jula, spise medium rå biff og kanskje ta meg en velfortjent fest i romjula. :)

hehe sånn tenker jeg også... dersom det ikke sitter en liten spire nå så er vel eneste positive med det at man kan kose seg med masse spekemat, rødvin og kos i jula :P

 

men ikke ta sorgene på forskudd enda mumua, er fortsatt noen dager til ikm :)

jeg skal ikke tempe før mandag igjen jeg, så skal nyte helgen til det fulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Tempen har vært passe høy de siste dagene, så da beholder jeg troen på at el var 11.des og at ikm blir 26.des :D

 

Stikker en tur på hytta nå for å lade opp til jula, blir veeeldig spennende å se hva som har skjedd her over helga :D masse lykke til jenter, krysser fingre for flere rosa streker, høye temper og ingen tanter i vente :D

kos deg på hyttetur :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tok ny test inatt, den ble negativ. Enten er det altfor tidlig, noe som ville vært helt naturlig eller så var det "falsk alarm" igår. Klarer ikke helt å bli skuffet, for jeg tenker at det kan være at urinen ikke var konsentrert nok. Nå skal jeg se om jeg klarer å la være å teste mer før på søndag. Prøver å holde motet oppe ved å tenke at om spiren ikke sitter denne mnd heller så får jeg bare drikke god rødvin i jula, spise medium rå biff og kanskje ta meg en velfortjent fest i romjula. :)

hehe sånn tenker jeg også... dersom det ikke sitter en liten spire nå så er vel eneste positive med det at man kan kose seg med masse spekemat, rødvin og kos i jula :P

 

men ikke ta sorgene på forskudd enda mumua, er fortsatt noen dager til ikm :)

jeg skal ikke tempe før mandag igjen jeg, så skal nyte helgen til det fulle :)

 

Neida, ingen sorger her så langt! Er lenge til ikm enda, så det er fortsatt muligheter :) 

 

Vi fikk tilsendt en flaske med ekslusiv  rødvin fra Portugal fra familien til mannen her om dagen som jeg sikler litt etter, så tenker at det får være trøsten om det ikke går. Og har en finfin indrefilet i kjøleskapet som også frister veldig, så det er nok av ting å glede seg til likevel. Kos deg masse i helgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet idag og, men det var en annen type test, og den er ikke blendahvit, men ikke like tydelig som billigtesten igår. Tar ingen sorger på forskudd men heller ingen gleder 😊 blir veldig spennende å se om dette går veien 😊❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dpo 6, stikkninger i nedre del magen + murringer, veldig vondt i korsryggen, tørr ikke å håpe men har mer håp nå en tidligere værtfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

På 3 dpo merket jeg skikkelig et hugg i nedre del av magen og venstre side i lysken og hadde jo temp fall den dagen så kanskje det var lille spire som gravde seg ned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy og lese om dere som har testet :) testet selv i dag men blenda hvitt her... mulig litt tidlig og har hatt utrolig vondt i korsryggen denne gangen i dpo land.
skal på julebord i dag så tar en øl til maten.... har ikke trua denne gangen, med tanke på at jeg ikke ble enig ed ff eller el tester om når el hvar :P har bare lagt inn to aksjer denne pp også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...