Gå til innhold

IKM uke 52


Mumua

Anbefalte innlegg

 

Gratulerer så mye til dere som har testet positivt !! Hurra :) for en julegave!

 

Jeg har ikm idag og mensen kom som bestilt kl 07 idag.

 

I det minste er den stabil.

 

En litt rar julaften iår, skulle egentlig vært halveis med tvillinger, men istede sitter jeg her uten engang en ny spire i magen.

Så synd det ikke klaffet denne perioden, jeg hadde virkelig troen på deg. Samtidig veldig positivt at du fikk el på egenhånd:) Krysser fingre for at kroppen din nå er i rute igjen:)

 

Håper du hadde en fin julefeiring, tross omstendighetene. Ønsker deg alt godt :)

 

Så skjønn du er som tenker på meg :) og gratulerer nok en gang med graviditeten! Det er så fortjent <3

 

Ja det ble en kjempenedtur og det kom noen tårer når ungene var i seng på kvelden :( Er så ufattelig lei hele prosjekt baby at jeg har lyst til å bare droppe det, men nytter jo ikke det heller.

 

Krysser fingrene for at kroppen vil fortsette å slippe egg fremover nå og at 2015 blir vårt lykkeår <3 Skal uansett ta en dobbel pergokur i april/mai hvis det ikke har bosatt seg en spire før den tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt murringer i mage her 2 dager før ikm. . Tenker tr kommer lurende i morgen kveld jeg :(

Men vi håper jo :) lyyykke til frøkner!!

Samme som her, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet i dag til kjempe smerter :( og som jeg fryktet testen i dag var blendahvit :( hadde litt smerter i går, var kjempe sliten og hadde hodepine så fryktet dette når jeg la meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet i dag til kjempe smerter :( og som jeg fryktet testen i dag var blendahvit :( hadde litt smerter i går, var kjempe sliten og hadde hodepine så fryktet dette når jeg la meg..

Så utrolig kjipt. Man blir jo så spent og håper det har gått veien. Føler med deg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Våknet i dag til kjempe smerter :( og som jeg fryktet testen i dag var blendahvit :( hadde litt smerter i går, var kjempe sliten og hadde hodepine så fryktet dette når jeg la meg..

Så utrolig kjipt. Man blir jo så spent og håper det har gått veien. Føler med deg.
Takk. Har super vondt i magen. Har bare blødd litt i do i ste men testen sier sitt. Bare og vente på resten og ny pp. Måtte si det til mannen men han er på jobb. Så ble over sms noe jeg ikke ville egentlig men kan ikke ringe så da bare ble det sånn... :-( Endret av skogfrua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser det ble en ultrasvak strek på billigetesten, men den "ordentlige" testen er helt hvit. Jaja, ingenting er sikkert før mensen kommer eller ikke kommer. Men det ser ikke lovende ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet i dag til kjempe smerter :( og som jeg fryktet testen i dag var blendahvit :( hadde litt smerter i går, var kjempe sliten og hadde hodepine så fryktet dette når jeg la meg..

Åneiii :-( huff så trist. Føler med deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Våknet i dag til kjempe smerter :( og som jeg fryktet testen i dag var blendahvit :( hadde litt smerter i går, var kjempe sliten og hadde hodepine så fryktet dette når jeg la meg..

Åneiii :-( huff så trist. Føler med deg ❤️

Takk <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Våknet i dag til kjempe smerter :( og som jeg fryktet testen i dag var blendahvit :( hadde litt smerter i går, var kjempe sliten og hadde hodepine så fryktet dette når jeg la meg..

Så utrolig kjipt. Man blir jo så spent og håper det har gått veien. Føler med deg.
Takk. Har super vondt i magen. Har bare blødd litt i do i ste men testen sier sitt. Bare og vente på resten og ny pp. Måtte si det til mannen men han er på jobb. Så ble over sms noe jeg ikke ville egentlig men kan ikke ringe så da bare ble det sånn... :-(

Huff så trist, skogfrua! Varme klemmer til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet i dag til kjempe smerter :( og som jeg fryktet testen i dag var blendahvit :( hadde litt smerter i går, var kjempe sliten og hadde hodepine så fryktet dette når jeg la meg..

Uff, så utrolig trist :( Så uheldige vi har vært i denne gruppa, flere med positive tester som etterhvert har blitt negative. Kjempeleit. Sender deg en stor klem  :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Våknet i dag til kjempe smerter :( og som jeg fryktet testen i dag var blendahvit :( hadde litt smerter i går, var kjempe sliten og hadde hodepine så fryktet dette når jeg la meg..

Så utrolig kjipt. Man blir jo så spent og håper det har gått veien. Føler med deg.Takk. Har super vondt i magen. Har bare blødd litt i do i ste men testen sier sitt. Bare og vente på resten og ny pp. Måtte si det til mannen men han er på jobb. Så ble over sms noe jeg ikke ville egentlig men kan ikke ringe så da bare ble det sånn... :-(

 

Så utrolig trist :(:( <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Våknet i dag til kjempe smerter :( og som jeg fryktet testen i dag var blendahvit :( hadde litt smerter i går, var kjempe sliten og hadde hodepine så fryktet dette når jeg la meg..

Uff, så utrolig trist :( Så uheldige vi har vært i denne gruppa, flere med positive tester som etterhvert har blitt negative. Kjempeleit. Sender deg en stor klem :klem:

Dette har vært en skikkelig dritt ikm gruppe,hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjipt med negative tester !! :(

Her er ikm i morgen så har ennå noen timer å være spent ;)

Lykke til i neste PP for dere som har fått mens! Det skjer i år damer ;) babystøv***************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tok jeg en BT test som ble veldig svak positiv, litt raskere enn i går, men forsatt veldig svak. Etter å ha jaktet i flere butikker fikk jeg endelig tak i en rsfu test, håpet den ville gi meg et bedre svar men neida veldig svak positiv der også. De er så svake at kamerat på mobilen greier ikke å fange det opp skikkelig, men både jeg og samboer ser de godt. Kjøpte 2 tester så får bare drikke brus frem til jeg tester igjen tirsdag-onsdag. Kom mye blankt slim når jeg var på toaletter 11-12 tiden, sammen med pitte litt blod
Veldig kjedelig med små blødning, og svakt positive tester, vet ikke om vi skal bli glade, håpe, eller forvente at det ikke blir til noe.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig synd at spirene lar vente på seg for denne IKM -gruppa:( Hadde virkelig håpet at vi hele gjengen kunne flytte over i samme termingruppe.

 

Et lite app tips for svake tester - pregnancy test checker, får frem kontrastene og dermed også strekene fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ingenting nytt heller, tror jeg kan ha tatt feil av eggløsning tross alt. Ingen tr i sikte i alle fall. Tempen er så utydelig syns jeg, så ikke godt å si om det har vært noen el i det hele tatt... :-/

 

Lei avslutning på ikm-gruppa dette, virkelig trist med dere som først fikk positiv :-( snart nytt år og nye muligheter ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

finner ikke appen på samsung :(

Ikke jeg heller på Xperia :(

Så dumt da, finnes tydeligvis kun for iPhone da:( Kanskje det finnes lignende program på android? Den kjekkeste funksjonen etter min mening var 'invert'- ser ut som et røntgen bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ny Bt test i dag, den ble litt sterkere, men mobilkameraet er veldig dårlig så det er vanskelig å få det like sterkt på bildet. Har nå lagt inn bildet på galleriet mitt av testen fra i går og i dag fra bt , den som ikke har tørket skikkelig (øverst på bildet, nederst på ringen) er fra i dag. Blødningen har avtatt en del og virker som om den forsvinner helt, selv med litt sterkere test er det vanskelig å forstå om dette er en spire, kjemisk eller sa. Hadde jo en sa i september, men da fikk jeg negativ test 2 dager etter positiv test.
Vi prøver å håpe på det beste, men forberede oss på det verste. 

Vil dere se og komme med tanker, erfaringer ? :) setter veldig pris på det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare nevne at jeg ikke har hatt noe smerter, pleier å ha veldig kraftige mens smerter men det har vært utrolig milde mer slik som jeg har mellom el og tr. Ved sa`en hadde jeg kraftige menssmerter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...