Gå til innhold

IKM uke 52


Mumua

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye til dere som har testet positivt !! Hurra :) for en julegave!

 

Jeg har ikm idag og mensen kom som bestilt kl 07 idag. 

 

I det minste er den stabil.

 

En litt rar julaften iår, skulle egentlig vært halveis med tvillinger, men istede sitter jeg her uten engang en ny spire i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skjelver jeg her, men jeg sitter altså med en positiv digital test i hånden - gravid 1-2!!!! Tok en billigtest hvor det sannelig kom en svak strek innen fristen, tok en til - samme der. Så da kjørte jeg på med en digital - og sannelig!! Og jeg hadde virkelig ikke troa denne mnd!

Gratulerer 🎊 😄 selv tør jeg ikke stole helt på testen min så tør ikke juble helt enda... Endret av skogfrua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen :) bare 11 dpo så håper det holder hele veien nå. Håper flere av dere slår følge, om ikke denne pp så rett på nyåret:)

 

Jeg krysser fingre, Skogfrua. Ser veldig lovende ut, men skjønner du prøver å holde jubelen tilbake - har litt vondt for å tro min egen test selv om den er digital.

 

Løpe ut å kjøpe en digital?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen :) bare 11 dpo så håper det holder hele veien nå. Håper flere av dere slår følge, om ikke denne pp så rett på nyåret:)

 

Jeg krysser fingre, Skogfrua. Ser veldig lovende ut, men skjønner du prøver å holde jubelen tilbake - har litt vondt for å tro min egen test selv om den er digital.

 

Løpe ut å kjøpe en digital?

Skulle så gjerne gjort det men har ikke bil (siden mannen er på jobb. Og langt til åpen butikk 😔 men fant to clear blue tester 👍😄 tok en nå og kan se en super svak strek det og. Etter 3 min 😄 så får se om jeg tar den andre i morgen eller 2 dag 😄

Krysser såå fingrene for deg og Augustfrua dette skal gå.

Jeg er mellom 12-14 dpo kommer ann på yvem app 😜 de er ikke enige denne mnd ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjelver jeg her, men jeg sitter altså med en positiv digital test i hånden - gravid 1-2!!!! Tok en billigtest hvor det sannelig kom en svak strek innen fristen, tok en til - samme der. Så da kjørte jeg på med en digital - og sannelig!! Og jeg hadde virkelig ikke troa denne mnd!

Wow, så utrolig herlig!! Gratulerer så mye, dette fortjente du virkelig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Den var da synlig:):):):) gud for en flott julegave :):)

Gratulerer <3

Må si jeg ikke klarer å tro på det helt men lyst til å grine nå...

Tvi tvi, håper det er en spire som klamrer seg fast :D gratulerer så mye og lykke til ❤️ Så koselig 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye til dere som har testet positivt !! Hurra :) for en julegave!

 

Jeg har ikm idag og mensen kom som bestilt kl 07 idag.

 

I det minste er den stabil.

 

En litt rar julaften iår, skulle egentlig vært halveis med tvillinger, men istede sitter jeg her uten engang en ny spire i magen.

Utrolig trist at du mistet tvillingene.. Men din tur kommer, det er helt sikkert!! Trøst deg med det ❤️ Juleklem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager til IKM, og jeg har ikke engang en test i huset... får se om jeg får kjøpt en på lørdag. Gratulerer til dere som har fått positiv test. Lykke til neste år til dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange av dere bruker fertilitetsmonitor? Jeg vurderer å kjøpe nå i januar men det er så dyrt så vil gjerne høre hvilke erfaringer folk har først. En ting er monitoren, men teststripsene koster jo masse og, så jeg lurer på hvor mange teststrips man bruker pr mnd og hvor dyrt det egentlig blir..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny test i dag og litt sterkere strek :) mannen vil at jeg skal vente til søndag med neste test men vet ikke om jeg klarer. Tror at jeg i dag skal tørre og si: jeg er gravid :-D selv om jeg ikke har det bekreftet fra lege eller et klart og stort + fra clearblue test enda. <3 2015 blir et topp år <3 så om alt stemmer så er jeg 4u1d på vei

Endret av skogfrua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Ny test i dag og litt sterkere strek :) mannen vil at jeg skal vente til søndag med neste test men vet ikke om jeg klarer. Tror at jeg i dag skal tørre og si: jeg er gravid :-D selv om jeg ikke har det bekreftet fra lege eller et klart og stort + fra clearblue test enda. <3 2015 blir et topp år <3 så om alt stemmer så er jeg 4u1d på vei

Så koselig altså :)<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ny test i dag og litt sterkere strek :) mannen vil at jeg skal vente til søndag med neste test men vet ikke om jeg klarer. Tror at jeg i dag skal tørre og si: jeg er gravid :-D selv om jeg ikke har det bekreftet fra lege eller et klart og stort + fra clearblue test enda. <3 2015 blir et topp år <3 så om alt stemmer så er jeg 4u1d på vei

Så koselig altså :)<3
Takk :-D måtte jo prøve en av gravid appene :) og ifølge siste mens som legene og bruker er jeg 4+1 med termin 3 sep.:-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlige mensmurringer her nå, så regner ikke med at det blir noe denne mnd... får ev. se om det ikke kommer mens på søndag/mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange av dere bruker fertilitetsmonitor? Jeg vurderer å kjøpe nå i januar men det er så dyrt så vil gjerne høre hvilke erfaringer folk har først. En ting er monitoren, men teststripsene koster jo masse og, så jeg lurer på hvor mange teststrips man bruker pr mnd og hvor dyrt det egentlig blir..:)

Jeg har 'kun' brukt el tester (billigtester)og temping - fungert fint for meg sammen med FF- appen, men ser ut til at jg har ganske stabile sykluser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny test i dag og litt sterkere strek :) mannen vil at jeg skal vente til søndag med neste test men vet ikke om jeg klarer. Tror at jeg i dag skal tørre og si: jeg er gravid :-D selv om jeg ikke har det bekreftet fra lege eller et klart og stort + fra clearblue test enda. <3 2015 blir et topp år <3 så om alt stemmer så er jeg 4u1d på vei

Så artig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvor mange av dere bruker fertilitetsmonitor? Jeg vurderer å kjøpe nå i januar men det er så dyrt så vil gjerne høre hvilke erfaringer folk har først. En ting er monitoren, men teststripsene koster jo masse og, så jeg lurer på hvor mange teststrips man bruker pr mnd og hvor dyrt det egentlig blir.. :)

Jeg har 'kun' brukt el tester (billigtester)og temping - fungert fint for meg sammen med FF- appen, men ser ut til at jg har ganske stabile sykluser.

 

Jeg har også brukt billigtester (strimler), temping nytter ikke for meg for jeg har så dårlig hukommelse og står opp til ulik tid hver dag. Har kjøpt meg en fertilitetsmonitor nå som jeg skal prøve ut. Man skal begynne å bruke den på første syklusdag, så jeg må nok vente til slutten av januar før jeg får satt igang siden ikm er idag og monitoren kommer neste uke. Har stabile sykluser jeg også nå, men den ble litt teit denne mnd pga bidronninggele..:) Tror det blir lettere med monitor så jeg slipper å tyde strimlene, denne mnd fikk jeg sterk strek to ganger i løpet av syklusen så jeg ble ikke klok på når el var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa til megselv og mannen at nå søker jeg hjelp hos legen. Måtte vente 3 uker på time pga jula og da satt spira gitt. Håper det klaffer for dere snart også Mumua og prøver1984 og selvfølgelig at min spire klamrer seg fast. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, håper også den sitter snart. Fikk litt falske forhåpninger med den positive testen denne mnd, men ikm er idag og selv om ikke tr er kommet så kjenner jeg godt den er på vei. Har kjøpt meg f.monitor nå som kommer i posten så da får jeg se om det kan være til hjelp. I januar skal jeg droppe all testing etter el og ha fokus på å gå ned i vekt istedet. Om spiren lar vente på seg så kan jeg like godt bruke tiden på å blir kvitt noen overflødige kilo :) Tenkt meg en tur til legen utpå nyåret og skal be henne sjekke litt ekstra i forhold til at vi prøver å bli gravid med det samme jeg er der - jeg er så redd for å ha pcos. 

 

Kjempeglad på dine vegne og satser på at spiren din sitter hele veien, tenk så fantastisk 2015 kan bli :) 

 

Lykke til med alt dere også prøver1984, håper testene er knallfine og at spiren limer seg fast innen kort tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringer nok legen på mandag kl 0900 for og få bekreftet med blodprøver. Kommer ikke til og si noe til noen før jeg har vert der :-) ja prøver1984 da sitter den forhåpentligvis i neste pp :)

Det og sette fokus på noe annet å kan hjelpe Mumua :) lykke til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa til megselv og mannen at nå søker jeg hjelp hos legen. Måtte vente 3 uker på time pga jula og da satt spira gitt. Håper det klaffer for dere snart også Mumua og prøver1984 og selvfølgelig at min spire klamrer seg fast. <3

Hehe... så det hjelper å true med legen? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...