Gå til innhold

IKM uke 52


Mumua

Anbefalte innlegg

Tok ny Bt test i dag, den ble litt sterkere, men mobilkameraet er veldig dårlig så det er vanskelig å få det like sterkt på bildet. Har nå lagt inn bildet på galleriet mitt av testen fra i går og i dag fra bt , den som ikke har tørket skikkelig (øverst på bildet, nederst på ringen) er fra i dag. Blødningen har avtatt en del og virker som om den forsvinner helt, selv med litt sterkere test er det vanskelig å forstå om dette er en spire, kjemisk eller sa. Hadde jo en sa i september, men da fikk jeg negativ test 2 dager etter positiv test.

Vi prøver å håpe på det beste, men forberede oss på det verste.

 

Vil dere se og komme med tanker, erfaringer ? :) setter veldig pris på det :D

Jeg synes dagens er betraktelig sterkere enn gårsdagens:) kommer de innen fristen? Kanskje du skulle tatt en digital om en til to dager? Mine første streker var ganske svake, men fikk likevel positiv digital. Jeg håper det er en spire som klamrer seg fast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Tok ny Bt test i dag, den ble litt sterkere, men mobilkameraet er veldig dårlig så det er vanskelig å få det like sterkt på bildet. Har nå lagt inn bildet på galleriet mitt av testen fra i går og i dag fra bt , den som ikke har tørket skikkelig (øverst på bildet, nederst på ringen) er fra i dag. Blødningen har avtatt en del og virker som om den forsvinner helt, selv med litt sterkere test er det vanskelig å forstå om dette er en spire, kjemisk eller sa. Hadde jo en sa i september, men da fikk jeg negativ test 2 dager etter positiv test.

Vi prøver å håpe på det beste, men forberede oss på det verste.

 

Vil dere se og komme med tanker, erfaringer ? :) setter veldig pris på det :D

Jeg synes dagens er betraktelig sterkere enn gårsdagens:) kommer de innen fristen? Kanskje du skulle tatt en digital om en til to dager? Mine første streker var ganske svake, men fikk likevel positiv digital. Jeg håper det er en spire som klamrer seg fast :)

 

så bra :D gårsdagens er sterkere enn den fra torsdag også, så om de er sa eller kjemisk burde de vell vært blanke nå å ikke sterkere (håper jeg værtfall).

Jeg har 1 bt igjen, en rsfu og skal få tak i en digital, tenker å ta bt i morgen, rsfu tirsdag og digital på nyttår. Tror jeg blir for stresset om jeg ikke sjekker hver dag, er alt for redd for at det ikke skal være noe eller at det forsvinner

 

Tusen takk :) det håper virkelig vi også <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Notabella :) Jeg ser strekene dine tydelig nok :) Hvor mange dpo er du?

Gratulerer så mye, håper det går veien og at di mindre blødningene er ubetydelige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Bellanie :)  Jeg er litt usikker  på eggløsning  denne måneden,  men har regnt 25 som 12 dpo(tr har dukket opp 12 dpo de siste syklusene) ,  så15 dpo i dag  om det stemmer  at el var når jeg trodde blødningen startet 13 dpo når jeg sto opp. 

har vart like lenge som en normal  mens ca 2 døgn (vanlig  2-3) men har vært mindre,  selv om vanlig  mens for meg er veldig  sparsom med mye smerter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tok ny Bt test i dag, den ble litt sterkere, men mobilkameraet er veldig dårlig så det er vanskelig å få det like sterkt på bildet. Har nå lagt inn bildet på galleriet mitt av testen fra i går og i dag fra bt , den som ikke har tørket skikkelig (øverst på bildet, nederst på ringen) er fra i dag. Blødningen har avtatt en del og virker som om den forsvinner helt, selv med litt sterkere test er det vanskelig å forstå om dette er en spire, kjemisk eller sa. Hadde jo en sa i september, men da fikk jeg negativ test 2 dager etter positiv test.

Vi prøver å håpe på det beste, men forberede oss på det verste.

 

Vil dere se og komme med tanker, erfaringer ? :) setter veldig pris på det :D

Jeg synes dagens er betraktelig sterkere enn gårsdagens:) kommer de innen fristen? Kanskje du skulle tatt en digital om en til to dager? Mine første streker var ganske svake, men fikk likevel positiv digital. Jeg håper det er en spire som klamrer seg fast :)

 

Så spennende Notabella!! Krysser fingrene her for at dette går hele veien. Det er jo helt klart en strek der, håååper den blir sterkere og sterkere i dagene som kommer. Følger spent med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det fortsatt intet nytt, litt murringer, men ellers ingen tegn til tr. tenker å ta en test i morgen, men har ikke store forhåpningene. Dette som har skjedd de tidligere syklusene og, at jeg har trodd jeg var over ikm, men så har det vist seg å bare være en lang syklus... dag 35 idag :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødningen har stoppet så får håpe den holder seg borte. Tok en bt test i morges som var litt sterkere enn i går, tok også en cb kryss test i ettermiddag, streken kom fort men synes den er svak. Håper ikke testene plutselig blir negative, blødningen skremmer meg veldig da eneste erfaringen jeg har er en sa, men da fikk jeg negativ test med en gang blødningen kom. 
Jeg tester nok i morgen og onsdag, vi skal ha stort nyttårs selskap/ party så jeg må vite sikkert om jeg skal avstå fra alkohol.

Trodde cb kryss ville være sterkere 16 dpo, da det står på pakken at mitt kryss er typ før ikm kryss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på dag 37 idag og fortsatt ikke noe tr. Har hatt mye vondt siden lillejulaften så det føles som om tr kommer når som helst, men idag har smertene gitt seg så nå er alt på det vanlige. Tenker å teste igjen imårra hvis ikke tr kommer før da, selv om jeg ikke tror jeg er gravid i det hele tatt. Når det er så mange dager over så føler jeg at jeg må teste likevel, iallefall før jeg tar meg ett glass vin på nyttårsaften. Har bare en test igjen, så etter den skal jeg ikke kjøpe flere før jeg faktisk tror jeg er gravid. 

 

Gratulerer til de som har fått den etterlengtede streken :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødningen har stoppet så får håpe den holder seg borte. Tok en bt test i morges som var litt sterkere enn i går, tok også en cb kryss test i ettermiddag, streken kom fort men synes den er svak. Håper ikke testene plutselig blir negative, blødningen skremmer meg veldig da eneste erfaringen jeg har er en sa, men da fikk jeg negativ test med en gang blødningen kom. 

Jeg tester nok i morgen og onsdag, vi skal ha stort nyttårs selskap/ party så jeg må vite sikkert om jeg skal avstå fra alkohol.

 

Trodde cb kryss ville være sterkere 16 dpo, da det står på pakken at mitt kryss er typ før ikm kryss

 

Jeg har ikke mye erfaring med å se på tester, men den er litt svak ja. Men, strek er strek, sannsynligvis blir den sterkere og sterkere :D Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betydelig sterkere strek i dag på rsfu testen, for 2 dager siden var den en skyggestrek med litt farge, ganske tynn og skrøpelig, men i dag er den fin tykk og rosa :D. Nå slapper vi av og prøver å la oss føle gleden :)
Testene hadde nok ikke blitt sterkere om blødningen var en abort, så nå kan jeg endelig si jeg er GRAVID ! :D 

Håper spiren klorer seg fast og vokser seg stor og sterk <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Betydelig sterkere strek i dag på rsfu testen, for 2 dager siden var den en skyggestrek med litt farge, ganske tynn og skrøpelig, men i dag er den fin tykk og rosa :D. Nå slapper vi av og prøver å la oss føle gleden :).

Testene hadde nok ikke blitt sterkere om blødningen var en abort, så nå kan jeg endelig si jeg er GRAVID ! :D

 

Håper spiren klorer seg fast og vokser seg stor og sterk <3

Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer notabella :)

Her er ingen tr så vet ikke hva som er skjedd :)? Men tydelig at syklus ikke er normal ennå. Tester på ny i morgen. Da er det dag 33!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er et par år siden jeg var her inne, for har nå ei datter på snart 2, men er inne i 3.prøveperiode for å gi henne et søsken... Et jo litt redd det er for seint siden jeg er så gammel (fyller 40 i disse dager). Men iallefall ; jeg skulle hatt TR senest igår egentlig... Men siden det var nyttårsaften igår og fri idag har jeg ikke fått kjøpt test ennå. Er ganske spent på morgendagen 😱 Av symptomer har jeg kun stikking i brystene, nesten så de svir liksom. Jaja... Morgendagen vil vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...