Gå til innhold

IKM uke 52


Mumua

Anbefalte innlegg

Fant ikke noe gruppe for denne uka så da lagde jeg en :)

 

Håper dette blir uka fylt med positive tester, det ønsker jeg meg til jul!

 

Har ikm på julaften :)

 

Lykke til alle sammen :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oversikt ikm: 

 

Mandag 22\12:

 

Tirsdag 23\12: 

 

Onsdag 24\12: Mumua (pp4)

 

Torsdag 25\12:

 

Fredag 26\12: 

 

Lørdag 27\12:

 

Søndag 28\12: 

Endret av Mumua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 22\12:

 

Tirsdag 23\12: 

 

Onsdag 24\12: Mumua (pp4)

 

Torsdag 25\12:

 

Fredag 26\12: 

 

Lørdag 27\12:

 

Søndag 28\12: Jenta30

 

 

Jeg prøver å joine her. Fikk første "mensen" idag etter utskraping av tvillingene jeg mistet i MA i uke 7+4 den 21. oktober. Sliter med at jeg ikke har egne eggløsninger, og graviditeten var et resultat av dobbel pergo, men det er lov å håpe på et lite førjulsmirakel! :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 22\12:

 

Tirsdag 23\12: 

 

Onsdag 24\12: Mumua (pp4)

 

Torsdag 25\12:

 

Fredag 26\12: 

 

Lørdag 27\12:

 

Søndag 28\12: Jenta30

 

 

Jeg prøver å joine her. Fikk første "mensen" idag etter utskraping av tvillingene jeg mistet i MA i uke 7+4 den 21. oktober. Sliter med at jeg ikke har egne eggløsninger, og graviditeten var et resultat av dobbel pergo, men det er lov å håpe på et lite førjulsmirakel! :) <3

Uff, det var leit å høre. Jula er vel til for mirakler så man skal aldri si aldri :) Man bruker jo også være ekstra fruktbar etter en MA\SA så vi kan håpe spiren sitter igjen med en gang :) <3 Så bra at det finnes løsninger når kroppen ikke vil fungere som den skal selv, jeg har troen på at du får en spire igjen når du først har klart det en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 22\12: Duo-yoghurt (9 pp etter ma)

 

Tirsdag 23\12: 

 

Onsdag 24\12: Mumua (pp4)

 

Torsdag 25\12:

 

Fredag 26\12: 

 

Lørdag 27\12:

 

Søndag 28\12: Jenta30

 

 

Tusler inn hit jeg da, ettersom tr bestemte seg for å dukke opp litt uventet halvannen dag for tidlig!! Dritt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mandag 22\12:

 

Tirsdag 23\12: 

 

Onsdag 24\12: Mumua (pp4)

 

Torsdag 25\12:

 

Fredag 26\12: 

 

Lørdag 27\12:

 

Søndag 28\12: Jenta30

 

 

Jeg prøver å joine her. Fikk første "mensen" idag etter utskraping av tvillingene jeg mistet i MA i uke 7+4 den 21. oktober. Sliter med at jeg ikke har egne eggløsninger, og graviditeten var et resultat av dobbel pergo, men det er lov å håpe på et lite førjulsmirakel! :) <3

Uff, det var leit å høre. Jula er vel til for mirakler så man skal aldri si aldri :) Man bruker jo også være ekstra fruktbar etter en MA\SA så vi kan håpe spiren sitter igjen med en gang :) <3 Så bra at det finnes løsninger når kroppen ikke vil fungere som den skal selv, jeg har troen på at du får en spire igjen når du først har klart det en gang :)

 

Ja vi krysser alt vi har utenom beina og satser på et lite førjulsmirakel :) Har planer om å stresse minst mulig i desember ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen damer!

 

Våknet opp til dalende temp, negativ test og tante rød straks deretter (perfekt lørdag eller hva? :s). Etter å ha furtet litt, er jeg nå klar for en ny prøveperiode. Så da joiner jeg gjerne denne gjengen :)

 

Krysser fingre for at vi får en veldig hyggelig avslutning på julefeiringen, og starter året med en liten spire i magen :)

 

God lørdag til dere alle!

 

 

Mandag 22\12: Duo-yoghurt (9 pp etter ma)

 

Tirsdag 23\12: 

 

Onsdag 24\12: Mumua (pp4)

 

Torsdag 25\12:

 

Fredag 26\12: 

 

Lørdag 27\12: Augustfrua (2pp etter MA)

 

Søndag 28\12: Jenta30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen damer!

 

Våknet opp til dalende temp, negativ test og tante rød straks deretter (perfekt lørdag eller hva? :s). Etter å ha furtet litt, er jeg nå klar for en ny prøveperiode. Så da joiner jeg gjerne denne gjengen :)

 

Krysser fingre for at vi får en veldig hyggelig avslutning på julefeiringen, og starter året med en liten spire i magen :)

 

God lørdag til dere alle!

 

 

Mandag 22\12: Duo-yoghurt (9 pp etter ma)

Tirsdag 23\12:

Onsdag 24\12: Mumua (pp4)

Torsdag 25\12:

Fredag 26\12:

Lørdag 27\12: Augustfrua (2pp etter MA) skogfrua 4pp

Søndag 28\12: Jenta30

Så var det vel på tide å bytte ikm gruppe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oversikt ikm:

 

Mandag 22\12:2guttaboys

 

Tirsdag 23\12:

 

Onsdag 24\12: Mumua (pp4)

 

Torsdag 25\12:

 

Fredag 26\12:

 

Lørdag 27\12:

 

Søndag 28\12:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

God morgen damer!

 

Våknet opp til dalende temp, negativ test og tante rød straks deretter (perfekt lørdag eller hva? :s). Etter å ha furtet litt, er jeg nå klar for en ny prøveperiode. Så da joiner jeg gjerne denne gjengen :)

 

Krysser fingre for at vi får en veldig hyggelig avslutning på julefeiringen, og starter året med en liten spire i magen :)

 

God lørdag til dere alle!

 

 

Mandag 22\12: Duo-yoghurt (9 pp etter ma) 2guttaboys

Tirsdag 23\12:

Onsdag 24\12: Mumua (pp4)

Torsdag 25\12:

Fredag 26\12:

Lørdag 27\12: Augustfrua (2pp etter MA) skogfrua 4pp

Søndag 28\12: Jenta30

Så var det vel på tide å bytte ikm gruppe...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 22\12: Duo-yoghurt (9 pp etter ma)


 


Tirsdag 23\12: 


 


Onsdag 24\12: Mumua (pp4)


 


Torsdag 25\12:


 


Fredag 26\12: 


 


Lørdag 27\12: Augustfrua (2pp etter MA)


 


Søndag 28\12: Jenta30, Vinterblomst 


 


 


 


Lykke til alle sammen :)


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi i gang med prøvinga igjen, dag 12 i syklusen idag og jeg kom akkurat hjem etter en uke på besøk hos familien. Begynte å kjenne så smått el-smerter mens jeg satt på flyet idag så satser på at el kommer i løpet av helga :) Har slappet mye mer av denne gangen, ikke noe el-testing foreløpig og har bare fokusert på å slappe av og tenke på alt annet enn babylaging (noe som er klin umulig egentlig) :P Har tatt bidronninggele fra dag 1-11 i syklusen, det gjør sikkert ingen forskjell, men tenker at det skader ikke å prøve. Hadde tenkt å drikke grapefruktjuice og siden jeg har hørt det skal gjøre deg mer fruktbar, men det smakte så utrolig j...... at det tror jeg bare jeg dropper :D

 

Hvordan går det med dere andre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende Mumua:) Skjer ikke stort her heller denne uka - dag 7 i dag. Begynner med el-testing rett over helgen tenker jeg :) planla også å prøve meg på grapefruktjuice, men fant ikke i butikken. Høres ut som det kanskje var like greit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Mumua:) Skjer ikke stort her heller denne uka - dag 7 i dag. Begynner med el-testing rett over helgen tenker jeg :) planla også å prøve meg på grapefruktjuice, men fant ikke i butikken. Høres ut som det kanskje var like greit ;)

Jeg kjøpte på meny iallefall :) Kan jo være noe galt med den jeg kjøpte, men den smakte virkelig fryktelig :P 

Jeg tenker å begynne å teste etter el imårra, bare for å være sikker på at vi treffer. Men de siste to gangene har jeg hatt veldig vondt under el, så hvis det fortsetter så trenger jeg egentlig ikke teste for å vite når det er. Satser på ivrig aksjelegging den neste uken og at det sitter en spire tilslutt. 2014 har vært ett knall år så hadde jo vært helt topp å avsluttet med ett ekstra familiemedlem på vei..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se om jeg ikke tar turen innom meny i løpet av helgen :) I går sniffet jeg baby til den store gullmedaljen;) haha - skal visstnok hjelpe på fertiliteten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi i gang med sengegalloppen. Forrige syklus hadde jeg el på dag 14 - er på dag 10 i dag og plutselig fikk jeg el-slim. Tok en el test når jeg kom hjem -negativ. Skjønner fint lite, men tempen vil jo gi svaret etter hvert. Hoppet nå til køys for sikkerhets skyld - vil nødlg gå glipp av el. Hvordan går det med dere andre? Funnet/på sporet av el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :)

Monitoren min hoppet opp til høy idag, og billigtesten er positiv faktisk. 

Blir spennende å se om monitoren makser de nærmeste dagene! Krysser fingrene :)

Jeg er forresten på syklusdag 15 :) og skal ha antatt EL mellom 10-14 des :)

 

Lykke til med sengegaloppen. Tjohei :) hehe!

Endret av Jenta30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine el-tester blir sterkere og sterkere, sist syklus hadde jeg el på dag 16, så hvis det forsetter så er el imårra. Vi har lagt inn aksjer siden fredag, fortsetter hver dag til el er godt overstått. Er så fryktelig utålmodig! Verste er at ikm er på julaften, det kommer til å bli beinhardt om det ikke blir noe spire denne pp heller. Men får bare prøve å være positiv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :) håper det klaffer for oss alle denne pp :) IKM julaften er nervepirrende ja - ser den. Her IKM rett før nyttår, men som den testetøsen jeg har vist meg å være fyrer jeg vel gjerne av en test allerede julaften selv ;) skal prøve å holde meg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kjære har jeg el i dag?? Første gang jeg tester....

Får ikke sett bildet :( - står at ikke har tilgang.

Samme får jeg på mobilen..... Vet ikke om noen annen måte å gjøre det på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...