Gå til innhold

IKM uke 52


Mumua

Anbefalte innlegg

Gjest prøver1984

Jeg er i dpo-land nå, men vet ikke helt hvor langt.Tror det er 2-3 dpo nå om el var på torsdag slik jeg tror. Men denne måneden har vært helt håpløs med tanke på el-testing og syklus så jeg aner egentlig ikke. Skal iallefall ikke ta bidronninggele mer, for det ødela hele syklusen denne mnd. Har null tro på denne runden så det blir tidligst testing på julaften, med mindre jeg føler på meg at det er noe på gang, noe jeg tviler på. Jaja, snart jul om ikke annet! :)

jeg skal heller ikke ta bidronninggele noe mer. kødda til hele syklusen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter,


Jeg skriver meg inn her og satser på at vi alle får den fineste julegaven på jord.


Hadde el på torsdag, og går inn i det langsomme dpo land. Fint at desember er en travel måned, så kan vi la tankene handle om litt annet enn nedtelling til IKM :)


 


Mandag 22\12: Duo-yoghurt (9 pp etter ma)


 


Tirsdag 23\12: 


 


Onsdag 24\12: Mumua (pp4)


 


Torsdag 25\12:


 


Fredag 26\12: 


 


Lørdag 27\12: Augustfrua (2pp etter MA)


 


Søndag 28\12: Jenta30, Vinterblomst, Maammaa (4pp) 


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Mandag 22\12: Duo-yoghurt (9 pp etter ma)


 


Tirsdag 23\12: 


 


Onsdag 24\12: Mumua (pp4), Prøver1984 (pp4)


 


Torsdag 25\12:


 


Fredag 26\12: 


 


Lørdag 27\12: Augustfrua (2pp etter MA)


 


Søndag 28\12: Jenta30, Vinterblomst, Maammaa (4pp)


Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er i dpo-land nå, men vet ikke helt hvor langt.Tror det er 2-3 dpo nå om el var på torsdag slik jeg tror. Men denne måneden har vært helt håpløs med tanke på el-testing og syklus så jeg aner egentlig ikke. Skal iallefall ikke ta bidronninggele mer, for det ødela hele syklusen denne mnd. Har null tro på denne runden så det blir tidligst testing på julaften, med mindre jeg føler på meg at det er noe på gang, noe jeg tviler på. Jaja, snart jul om ikke annet! :)

jeg skal heller ikke ta bidronninggele noe mer. kødda til hele syklusen...

 

Utrolig frustrerende..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

 

 

Jeg er i dpo-land nå, men vet ikke helt hvor langt.Tror det er 2-3 dpo nå om el var på torsdag slik jeg tror. Men denne måneden har vært helt håpløs med tanke på el-testing og syklus så jeg aner egentlig ikke. Skal iallefall ikke ta bidronninggele mer, for det ødela hele syklusen denne mnd. Har null tro på denne runden så det blir tidligst testing på julaften, med mindre jeg føler på meg at det er noe på gang, noe jeg tviler på. Jaja, snart jul om ikke annet! :)

jeg skal heller ikke ta bidronninggele noe mer. kødda til hele syklusen...

Utrolig frustrerende..!

Jepp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 22\12: Duo-yoghurt (9 pp etter ma)


 


Tirsdag 23\12: 


 


Onsdag 24\12: Mumua (pp4), Prøver1984 (pp4)


 


Torsdag 25\12:


 


Fredag 26\12: 


 


Lørdag 27\12: Augustfrua (2pp etter MA)


 


Søndag 28\12: Jenta30, Vinterblomst, Maammaa (4pp), Anonymsuperbruker


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Mandag 22\12: Duo-yoghurt (9 pp etter ma)

 

Tirsdag 23\12: 

 

Onsdag 24\12: Mumua (pp4), Prøver1984 (pp4)

 

Torsdag 25\12:

 

Fredag 26\12: 

 

Lørdag 27\12: Augustfrua (2pp etter MA)

 

Søndag 28\12: Jenta30, Vinterblomst, Maammaa (4pp), Anonymsuperbruker

 

Hehe... vi har "fri" på helligdagene, ser jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i dpo land :) 4 dager DPO og klar for en ny uke på jobb imorgen som jeg håper går brennkvikt!!Har jo kjempelyst til å teste til helgen igjen, kommer jo til å være 11 dpo søndag 21. desember ;) Flaks at det skjer mye rett før jul nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Mandag 22\12: Duo-yoghurt (9 pp etter ma)

 

Tirsdag 23\12: 

 

Onsdag 24\12: Mumua (pp4), Prøver1984 (pp4)

 

Torsdag 25\12:

 

Fredag 26\12: 

 

Lørdag 27\12: Augustfrua (2pp etter MA)

 

Søndag 28\12: Jenta30, Vinterblomst, Maammaa (4pp), Anonymsuperbruker

 

Hehe... vi har "fri" på helligdagene, ser jeg :D

 

haha ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Jeg er også i dpo land :) 4 dager DPO og klar for en ny uke på jobb imorgen som jeg håper går brennkvikt!!Har jo kjempelyst til å teste til helgen igjen, kommer jo til å være 11 dpo søndag 21. desember ;) Flaks at det skjer mye rett før jul nå :)

har så sykt mange tester jeg kan svi av jeg så aner ikke hvor lenge jeg klarer å holde meg hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei damer! Jeg har egentlig vært i IKM uke 1, men nå tror jeg ganske sikkert at EL har kommet og at jeg derfor havner i denne gruppa isteden :D Venter et par dager til med å skrive meg opp for å være sikker. Har nemlig begynt temping denne mnd, og tempen har vært jevnt høy de siste 3 dagene, så det ser sannelig ut som EL var torsdag. Er så utrolig letta og glad, var redd jeg ikke hadde noen EL i det hele tatt pga tidligere lange og uregelmessige sykluser.. :)

Velkommen hit :) temping er supert - er i min andre pp med temping og er virkelig nyttig :) - alltid godt å få bekreftet at kroppen gjør som den skal :) når tror du IKM er?

Takk :D ja, jeg er kjempeglad jeg begynte med det. Litt styr, men utrolig nyttig! FF tror IKM blir 2.juledag, men aner jo egentlig ikke hvor lang lutealfase jeg har :-) blir spennende! Veldig lyst å ta en test på julaften, Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent likt vi da, har IKM 3.juledag, litt avhengig av når el faktisk var:) - spørs om det ikke blir en test julaften på meg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er også i dpo land :) 4 dager DPO og klar for en ny uke på jobb imorgen som jeg håper går brennkvikt!!Har jo kjempelyst til å teste til helgen igjen, kommer jo til å være 11 dpo søndag 21. desember ;) Flaks at det skjer mye rett før jul nå :)

har så sykt mange tester jeg kan svi av jeg så aner ikke hvor lenge jeg klarer å holde meg hehe

 

Har ikke en eneste test i huset, men bør kanskje kjøpe en....??? Vel... enten får jeg mensen til nyttår, eller så får jeg vel kjøpe en 2. januar...?? Hehe... kommer til å dø av nysgjerrighet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

siden jeg har så mange tester og jeg er testetøs så lurer jeg på å svi av første test om 4 dagern hehe 8dpo..

 

fikk jo utslag 8,9 og 10 dpo i oktober når det endte med kjemisk i okt så :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 22\12: Duo-yoghurt (9 pp etter ma)

 

Tirsdag 23\12:

 

Onsdag 24\12: Mumua (pp4), Prøver1984 (pp4)

 

Torsdag 25\12:

 

Fredag 26\12:

 

Lørdag 27\12: Augustfrua (2pp etter MA), April15

 

Søndag 28\12: Jenta30, Vinterblomst, Maammaa (4pp), Anonymsuperbruker

Hiver meg med her. Ble inseminert lørdag 13. Håper det blir en liten blindpassasjer med på juleferie i år😊.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 22\12: Duo-yoghurt (9 pp etter ma)

Tirsdag 23\12:

Onsdag 24\12: Mumua (pp4), Prøver1984 (pp4)

Torsdag 25\12:

Fredag 26\12:Skogfrua ? 4pp

Lørdag 27\12: Augustfrua (2pp etter MA), April15

Søndag 28\12: Jenta30, Vinterblomst, Maammaa (4pp), Anonymsuperbruker                                

 

Blir ikke klok jeg.....
ihht FF så var EL den 12 ihht min kalender var EL den 13. men ihht EL-testing så var EL den 10.. så nå vet jeg ikke om IKM er 24-26 eller 27??? huff blir svimmel av detta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden jeg har så mange tester og jeg er testetøs så lurer jeg på å svi av første test om 4 dagern hehe 8dpo..

 

fikk jo utslag 8,9 og 10 dpo i oktober når det endte med kjemisk i okt så :P

Du kan jo svi av en kina-test :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 22\12: Duo-yoghurt (9 pp etter ma)

 

Tirsdag 23\12:

 

Onsdag 24\12: Mumua (pp4), Prøver1984 (pp4)

 

Torsdag 25\12:

 

Fredag 26\12:Skogfrua ? 4pp

 

Lørdag 27\12: Augustfrua (2pp etter MA), April15

 

Søndag 28\12: Jenta30, Vinterblomst, Maammaa (4pp), Anonymsuperbruker                                

 

Blir ikke klok jeg.....

ihht FF så var EL den 12 ihht min kalender var EL den 13. men ihht EL-testing så var EL den 10.. så nå vet jeg ikke om IKM er 24-26 eller 27??? huff blir svimmel av detta..

hvis du fikk positiv el-test den 10., så er det vel det som regnes....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

siden jeg har så mange tester og jeg er testetøs så lurer jeg på å svi av første test om 4 dagern hehe 8dpo..

 

fikk jo utslag 8,9 og 10 dpo i oktober når det endte med kjemisk i okt så :P

Du kan jo svi av en kina-test :D

Tror jeg må det hehe :P imorgen blir første dag uten temping i dpo-land.. Ble så stresset av tempen forrige pp så tror ikke jeg orker det denne gang..

 

Så får jeg bare håpe jeg ikke blir stresset av å IKKE tempe da 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Mandag 22\12: Duo-yoghurt (9 pp etter ma)

 

Tirsdag 23\12:

 

Onsdag 24\12: Mumua (pp4), Prøver1984 (pp4)

 

Torsdag 25\12:

 

Fredag 26\12:Skogfrua ? 4pp

 

Lørdag 27\12: Augustfrua (2pp etter MA), April15

 

Søndag 28\12: Jenta30, Vinterblomst, Maammaa (4pp), Anonymsuperbruker

 

Blir ikke klok jeg.....

ihht FF så var EL den 12 ihht min kalender var EL den 13. men ihht EL-testing så var EL den 10.. så nå vet jeg ikke om IKM er 24-26 eller 27??? huff blir svimmel av detta..

hvis du fikk positiv el-test den 10., så er det vel det som regnes....?

Det er det jeg ikke blir klok på da 😄 hehe men tester nok til fredagen også skal jeg jo til legen lillejulaften av alle dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings:) Da er jeg også offisielt i dpo-land, 3dpo ifølge FF. Føler selv el var litt tidligere (positiv test tidligere og negativ før FF mener el var) men får nå bare se hva som skjer fremover:)

 

Skjønner godt du vil roe ned tempingen prøver1984, kan være skikkelig stressende til tider. Forrige pp våknet jeg midt på natta, redd for å sove over tempeti - ble jo bare noe rot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...