Gå til innhold

IKM uke 52


Mumua

Anbefalte innlegg

Gjest prøver1984

nå kommer de par tre kvisene jeg pleier å få et par dager før tr så nå dukker a vel opp på julaften, istedet for å gi meg pos test... :(

 

men men, når a kommer så begynner også ny pp for oss hvor jeg skal ta blodprøver på dag3-5 og mannen skal levere sin prøve på riksen... så da blir det spennende å høre hva som kommer ut av det da ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leit å høre at testene ikke har vært positive dere.. Men, ingen tanter heller foreløpig, så skal aldri si aldri! Hvis ikke kan vi være nokså sikre på at 2015 blir vårt år. hvis vi følger statistikken blir jo nesten alle gravid innen 1 år, så da har vi nok enten spire eller baby neste jul :-)

 

Selv er jeg 11 dpo, og føler meg som dere: helt normal! Hehe.. Dessverre.. I morgen er mannens bursdag, men vi har bestemt å vente med å teste til julaften :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Leit å høre at testene ikke har vært positive dere.. Men, ingen tanter heller foreløpig, så skal aldri si aldri! Hvis ikke kan vi være nokså sikre på at 2015 blir vårt år. hvis vi følger statistikken blir jo nesten alle gravid innen 1 år, så da har vi nok enten spire eller baby neste jul :-)

 

Selv er jeg 11 dpo, og føler meg som dere: helt normal! Hehe.. Dessverre.. I morgen er mannens bursdag, men vi har bestemt å vente med å teste til julaften :)

Gratulerer med mannen imorgen og håper dere får en fiiin julepresang/bursdagsgave :)

 

Rart hvordan vi alle føler oss, normale 😂

 

Krysser fingrene for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Leit å høre at testene ikke har vært positive dere.. Men, ingen tanter heller foreløpig, så skal aldri si aldri! Hvis ikke kan vi være nokså sikre på at 2015 blir vårt år. hvis vi følger statistikken blir jo nesten alle gravid innen 1 år, så da har vi nok enten spire eller baby neste jul :-)

 

Selv er jeg 11 dpo, og føler meg som dere: helt normal! Hehe.. Dessverre.. I morgen er mannens bursdag, men vi har bestemt å vente med å teste til julaften :)

Gratulerer med mannen imorgen og håper dere får en fiiin julepresang/bursdagsgave :)

 

Rart hvordan vi alle føler oss, normale 😂

 

Krysser fingrene for oss :)

Du, det er faktisk kjemperart! Vanligvis har jo alle masse rare symptomer, men nå har ingen :P Hehe...

 

Fingrene er krysset for oss alle ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

Da sank tempen bittelitt som den pleier å gjøre dagen før tr dukker opp!

Selvsagt blendahvit test så idag gadd jeg ikke ta Crinone rett og slett.. Nå er jeg 99% sikker på temp fallet kommer imorgen og tr rett etter..

 

Jaja flott julegave :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i morgen og 13 dpo i dag. Har ikke testet i dag.

Bestemt meg for å vente å se om tanta dukker opp, hvis den ikke gjør det får jeg handle meg en test i romjula :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj så kjedelig prøver :( tempen her har også gått litt ned. Dette er første mnd jeg temper, men er i tillegg blitt oppblåst (ser litt gravid ut, haha) og det har jeg blitt de siste mnd før tr etter pilleslutt. Så ser an tempen i morgen, om den faller mye mer så gidder jeg ikke engang teste.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Æsj så kjedelig prøver :( tempen her har også gått litt ned. Dette er første mnd jeg temper, men er i tillegg blitt oppblåst (ser litt gravid ut, haha) og det har jeg blitt de siste mnd før tr etter pilleslutt. Så ser an tempen i morgen, om den faller mye mer så gidder jeg ikke engang teste.. :P

Jaja vi får hilse heksa not velkommen imorgen... Også på julaften da!!! Bah...

Skulle ønske min kjære og jeg begynte prøvingen før.. Visste ikke ting tok så tid :(

 

Men i januar skal vi jo igang med all utredning og prøver samt at jeg skal begynne på Grethe rode kurs for å gå ned i vekt.. Har vel 10 kg for mye så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Æsj så kjedelig prøver :( tempen her har også gått litt ned. Dette er første mnd jeg temper, men er i tillegg blitt oppblåst (ser litt gravid ut, haha) og det har jeg blitt de siste mnd før tr etter pilleslutt. Så ser an tempen i morgen, om den faller mye mer så gidder jeg ikke engang teste.. :P

Jaja vi får hilse heksa not velkommen imorgen... Også på julaften da!!! Bah...

Skulle ønske min kjære og jeg begynte prøvingen før.. Visste ikke ting tok så tid :(

 

Men i januar skal vi jo igang med all utredning og prøver samt at jeg skal begynne på Grethe rode kurs for å gå ned i vekt.. Har vel 10 kg for mye så..

 

Ja, typisk at hun kommer akkurat i jula eller!? :P Jeg regner med å gå noen dager med oppblåst bollemage før hun kommer, som om man ikke blir oppblåst nok av all maten, hehe.. 

 

Jeg skulle ønske jeg i alle fall sluttet på pilla mye før, så jeg ikke hadde vært redd for at det skulle fucke opp syklusen. Hva er grunnen til at dere har ventet, og hvor lenge har dere planlagt prøvingen? Og, hva er nå grunnen til at dere skal på utredning så tidlig? Vet du har forklart det på en annen tråd, men husker ikke helt hva det var.. Klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Vi valgte å vente til vi hadde kjøpt oss hus, også har jeg en historie med både ma med utskrapning samt 5 sa og vi mistet i uke 8 i 2012, kjemisk i okt i år samt at mannen har hatt testikkelkreft så han har bare en testikkel samt jeg har da hatt lutealfase på 10 dager..

Så jada hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi valgte å vente til vi hadde kjøpt oss hus, også har jeg en historie med både ma med utskrapning samt 5 sa og vi mistet i uke 8 i 2012, kjemisk i okt i år samt at mannen har hatt testikkelkreft så han har bare en testikkel samt jeg har da hatt lutealfase på 10 dager..

Så jada hehe..

 

Det var ikke lite heller da :( Da skjønner jeg deg veldig godt! Gurimalla så mye du har vært gjennom <3 Veldig bra at dere starter utredning nå i januar da, da får dere i alle fall profesjonell hjelp. Bare det blir sikkert en lettelse vil jeg tro? Og fantastisk bra at dere fortsatt "holder koken", det er nok veldig viktig. Slikt kan jo tære på forholdet, men også gjøre dere sterke sammen hvis dere takler det på riktig måte. Tenk så mye kjærlighet det lille nurket vil få når den endelig kommer :) 

 

Skal virkelig sende lykketanker til deg, nå syns jeg dere fortjener en spire som sitter om ikke lenge :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

så søt du, takk :)<3

 

ja, er veldig gla for at vi endelig får hjelp... :) var en lettelse og få vite at vi kan begynne utredning nå i januar... min kjære og jeg har igrunn vokst oss sterkere sammen denne perioden, og vi har støttet hverandre veldig mye når vi får nedturer på nedturer på nedturer... da det kan tære såpass på forholdet ja...

 

men vi har så mye kjærlighet å gi til lille spiren, bare den vil bosette seg snart :( <3

 

men vi får satse på at neste jul, sitter vi enten med en liten etterlengtet baby alle sammen her eller så håper jeg iallefall at jeg kan ha en kul på magen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veet hos legen i dag 😔 Hadde håpet legen testet o dah. Men det gjorde det gjorde hun ikke. Men blitt henvist vidre til utredning siden vi ikke har bli gravide.. Huff skummelt dette. Får vel ta en test i morgen for og bekrefte at tr kommer 1dag jul... 😜

Endret av skogfrua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veet hos legen i dag Hadde håpet legen testet o dah. Men det gjorde det gjorde hun ikke. Men blitt henvist vidre til utredning siden vi ikke har bli gravide.. Huff skummelt dette. Får vel ta en test i morgen for og bekrefte at tr kommer 1dag jul...

Uff, hvor lenge har dere prøvd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

God morgen damer :)

Ja, hva annet kan jeg si enn 10poeng til meg.. Tempen dalte bittelitt igår og stupte til CL idag så da er bindet på plass og tr dukker snart opp.. Men har hatt null og niks symptomer denne pp, så kom ikke som et stort sjokk igrunn.. Men har iallefall fått lutealfase på 13 dager takket være wild yam forrige pp og crinone denne pp.. :)

 

Så får ta fatt på januar med utredning og godt mot.. Blir en spennende start på 2015 i det minste da :)

 

Lykke til dere andre <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Veet hos legen i dag Hadde håpet legen testet o dah. Men det gjorde det gjorde hun ikke. Men blitt henvist vidre til utredning siden vi ikke har bli gravide.. Huff skummelt dette. Får vel ta en test i morgen for og bekrefte at tr kommer 1dag jul...

 

Uff, hvor lenge har dere prøvd?

I et år ca... Har jo ikm i morgen ihht FF men 3 juledag ihht min kalender.. Tok en g-test i dag, selv om jeg har mye tr smerter... Men ser jeg syner??? en svak strek?? Bilde på galleriet mitt. Den var blank etter to min, så glemte den litt. Før jeg gikk på badet igjen nå når mannen dro på jobb...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjelver jeg her, men jeg sitter altså med en positiv digital test i hånden - gravid 1-2!!!! Tok en billigtest hvor det sannelig kom en svak strek innen fristen, tok en til - samme der. Så da kjørte jeg på med en digital - og sannelig!! Og jeg hadde virkelig ikke troa denne mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjelver jeg her, men jeg sitter altså med en positiv digital test i hånden - gravid 1-2!!!! Tok en billigtest hvor det sannelig kom en svak strek innen fristen, tok en til - samme der. Så da kjørte jeg på med en digital - og sannelig!! Og jeg hadde virkelig ikke troa denne mnd!

Fantastisk!!! :D gratulerer så mye ❤️ 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen min sank ikke ytterligere, så tok en test. Negativ her, så håpet er nok ute for min del denne gang.. Nå håper jeg bare tr kommer til ikm den 26/12. Hvis den gjør det får jeg bekreftet eggløsning og får kortere syklus enn den forrige som var på grusomme 40 dager.. :P og da skal jeg være veldig fornøyd! :)

Lykke til jenter, håper det blir noen flere positive tester 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...