Gå til innhold

IKM uke 52


Mumua

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

Hehe ja det ser jeg kan bli tøft hehe gleder meg til og høre hvordan helgen har vert da.kanskje dere treffer blink om du orker , da kroppen egentlig er fokusert på noe annet.

Får ikke håpe de ikke setter for mye ab likegla sprøyta da så du skravler høl i hue på sjukepleierene takk forresten, hvor skal du opereres? Altså Sykehus?

Operasjonen er overstått og jeg kan bekrefte at jeg skravlet en hel del :fnise: Heldigvis fikk jeg såpass lite at jeg hadde noenlunde kontroll på hva jeg sa, selv om jeg kanskje delte litt mer enn planlagt rett etter operasjonen. Ble litt emosjonell underveis når bedøvelsen ikke virker bra nok og jeg fikk skikkelig vondt, og jeg prøvde å forklare at jeg var litt ekstra hormonell og tror kanskje jeg nevnte eggløsning og. Haha^^ De takler det heldigvis greit, lo å sa de hadde taushetsplikt så null stress :P Nå sitter jeg her med tamponger i nesa og synes synd på meg selv. Men skal tilbake å fjerne de imårra, så får bare tåle ha det litt fælt nå frem til da :)

Ble operert på Arendal sykehus, er bare 10 minutter fra der jeg bor så veldig kjekt sånn :)

Haha ja godt å høre alt alt er bra ja godt de har taushetsplikt hehe får håpe du får passende smertestillende og overlever litt hygge i helgen

Godt du ikke har lang avstand til sykehuset da .

Har god smertedekning, er blitt rå på dette selv etter mange år med sykdom og ulykker :) Men prøver å ta minst mulig så lenge det ikke blir for vondt, vil at kroppen skal være i tipptopp form for spire :) Har ikke særlig troa denne mnd, siden jeg ikke har funnet el, for alt jeg vet kan det allerede ha vært eller at jeg ikke har el denne mnd. Lå å grein igår kveld i fortvilelse, men det er bare hormoner som herjer vil jeg tro. Kommer en ny sjans i januar, så må bare tvinge meg til å være positiv. Høstbarn er topp det også :)
Ja hold motet oppe :) har ikke trua selv dene mnd selv om jeg håper. Men siden el har vert og ikke kommer på lørdag som jeg trodde. Vet jeg ikke hva jeg gjør ihht julebord den 19. Får vel ikke noe utslag på g-test da heller for er vel for tidlig. Men hadde bare tenkt å ta et glass eller to fot hyggens skyld....

 

vanskelig det der :\ jeg har ikke vært på julebord på mange år, så slipper det dilemmaet oppi alt dette.  Men ta en test for sikkerhets skyld og kjenn litt hva magefølelsen sier :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha, jeg må le! Her ligger jeg på sofaen med tamponger i nesa og smerter så det holder å så får jeg i tillegg positiv el-test nå når jeg gikk på do. Er det ikke typisk??! Samtidig begynte mannen å blø neseblod så nå ligger vi rett ut begge to. Blir gøy med aksjelegging ikveld....:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med ikm i romjula blir det vanskelig å ikke skal ta meg en øl eller akevitt ;)

El skal være lørdag men hatt el smerter igår og idag?!? Altså virker syklus ikke helt hundre ennå :)

Best of luck ya'll !

Endret av Vinterblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med ikm i romjula blir det vanskelig å ikke skal ta meg en øl eller akevitt ;)

El skal være lørdag men hatt el smerter igår og idag?!? Altså virker syklus ikke helt hundre ennå :)

Best of luck ya'll !

Samme som meg.. Men har hatt el ifølge eltest..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Ja, da havner jeg nok i denne ikm med altfor forsinket el, så da havner jeg på mandag 22 :)

Men er så gla el endelig er funnet og overstått så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg overlevde såvidt gårsdagen og fikk til og med til ett aksjeinnlegg på tampen. Idag er streken fortsatt sterk, men ikke positiv så jeg tenker vi bare må kjøre på en runde ikveld og. Håper inderlig på blendahvit el-test imårra for nå er jeg utslitt  :fnise:

 

Håper det går bra med dere andre og, noen som er over i Dpo-land nå?

 

Min ikm bli sannsynligvis flyttet til 26 siden el nok var igår, ganske forsinket. Er temmelig forvirret denne mnd ang el så aner ikke når jeg skal begynne å teste eller noe. Har ærlig talt ikke troa denne runden, men hvem vet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

Da kan jeg trygt kalle meg i dpo-land idag etter atter en ny temp som føyk i været :)

 

2dpo og imorgen er siste dag med tempen før jeg legger den bort denne pp. Orker ikke tempe i dpo-land, blir så stresset..

Og imorgen skal jeg også begynne med crinone :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikm den 26-27 men usikker på om den egentlig er før da jeg har hatt el tidligere enn antatt.

I dag våknet jeg med utrolige smerter i korsryggen, nesten litt stikkende og brennende følelse. Har aldri følt det før i dpo land....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Har ikm den 26-27 men usikker på om den egentlig er før da jeg har hatt el tidligere enn antatt.

I dag våknet jeg med utrolige smerter i korsryggen, nesten litt stikkende og brennende følelse. Har aldri følt det før i dpo land....

Oi så spennende da!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har ikm den 26-27 men usikker på om den egentlig er før da jeg har hatt el tidligere enn antatt.

I dag våknet jeg med utrolige smerter i korsryggen, nesten litt stikkende og brennende følelse. Har aldri følt det før i dpo land....

Oi så spennende da!:):)

Ja men så kom menssmertene nå :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Har ikm den 26-27 men usikker på om den egentlig er før da jeg har hatt el tidligere enn antatt.

I dag våknet jeg med utrolige smerter i korsryggen, nesten litt stikkende og brennende følelse. Har aldri følt det før i dpo land....

Oi så spennende da!:):)
Ja men så kom menssmertene nå :-(

Mener ikke murribger også et symptom da:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Har ikm den 26-27 men usikker på om den egentlig er før da jeg har hatt el tidligere enn antatt.

I dag våknet jeg med utrolige smerter i korsryggen, nesten litt stikkende og brennende følelse. Har aldri følt det før i dpo land....

Oi så spennende da!:):)
Ja men så kom menssmertene nå :-(
Mener ikke murribger også et symptom da:)?

På graviditet? Så raskt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Aner ikke jeg men er jo lov å håpe ;)

Jeg er skikkelig støl i magen idag, 2dpo 😂

Må være all den ekstra kosen de siste 5 dagene 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer! Jeg har egentlig vært i IKM uke 1, men nå tror jeg ganske sikkert at EL har kommet og at jeg derfor havner i denne gruppa isteden :D Venter et par dager til med å skrive meg opp for å være sikker. Har nemlig begynt temping denne mnd, og tempen har vært jevnt høy de siste 3 dagene, så det ser sannelig ut som EL var torsdag. Er så utrolig letta og glad, var redd jeg ikke hadde noen EL i det hele tatt pga tidligere lange og uregelmessige sykluser.. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Johoo. 3 dpo og min første crinone dose er tatt :) vi har lagt inn aksjer samme som i oktober da det klaffet så håper virkelig det går nå med hjelp fra crinone da det er mine korte lutefaser som ikke lar lille spire bli, tror jeg..

 

Da blir det crinone frem til uke 12 om vi får det til nå :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer! Jeg har egentlig vært i IKM uke 1, men nå tror jeg ganske sikkert at EL har kommet og at jeg derfor havner i denne gruppa isteden :D Venter et par dager til med å skrive meg opp for å være sikker. Har nemlig begynt temping denne mnd, og tempen har vært jevnt høy de siste 3 dagene, så det ser sannelig ut som EL var torsdag. Er så utrolig letta og glad, var redd jeg ikke hadde noen EL i det hele tatt pga tidligere lange og uregelmessige sykluser.. :)

Velkommen hit :) temping er supert - er i min andre pp med temping og er virkelig nyttig :) - alltid godt å få bekreftet at kroppen gjør som den skal :) når tror du IKM er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johoo. 3 dpo og min første crinone dose er tatt :) vi har lagt inn aksjer samme som i oktober da det klaffet så håper virkelig det går nå med hjelp fra crinone da det er mine korte lutefaser som ikke lar lille spire bli, tror jeg..

 

Da blir det crinone frem til uke 12 om vi får det til nå :):)

:) Så bra :) Når har du IKM? (Sikkert skrevet det tidligere - men sitter på mobil her). Hva er crinone? Kosttilskudd? Krysser fingre for lang lutealfase med en liten arving som resultat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

Johoo. 3 dpo og min første crinone dose er tatt :) vi har lagt inn aksjer samme som i oktober da det klaffet så håper virkelig det går nå med hjelp fra crinone da det er mine korte lutefaser som ikke lar lille spire bli, tror jeg..

 

Da blir det crinone frem til uke 12 om vi får det til nå :) :)

:) Så bra :) Når har du IKM? (Sikkert skrevet det tidligere - men sitter på mobil her). Hva er crinone? Kosttilskudd? Krysser fingre for lang lutealfase med en liten arving som resultat :)

 

hadde det ikke vært for temping hadde jeg ikke vist at el ble 5 dager forsinket så jeg er veldig gla for temping :)

jeg har da ny ikm på julaften :)

crinone er progesteronstøtte da jg har for korte lutealfaser til at en spire rekker å feste seg :) men det håper jeg endrer seg nå som jeg da får crinone :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Johoo. 3 dpo og min første crinone dose er tatt :) vi har lagt inn aksjer samme som i oktober da det klaffet så håper virkelig det går nå med hjelp fra crinone da det er mine korte lutefaser som ikke lar lille spire bli, tror jeg..

 

Da blir det crinone frem til uke 12 om vi får det til nå :) :)

:) Så bra :) Når har du IKM? (Sikkert skrevet det tidligere - men sitter på mobil her). Hva er crinone? Kosttilskudd? Krysser fingre for lang lutealfase med en liten arving som resultat :)

hadde det ikke vært for temping hadde jeg ikke vist at el ble 5 dager forsinket så jeg er veldig gla for temping :)

jeg har da ny ikm på julaften :)

crinone er progesteronstøtte da jg har for korte lutealfaser til at en spire rekker å feste seg :) men det håper jeg endrer seg nå som jeg da får crinone :)

Jeg krysser fingre for deg :) så spennende en jul dette blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i dpo-land nå, men vet ikke helt hvor langt.Tror det er 2-3 dpo nå om el var på torsdag slik jeg tror. Men denne måneden har vært helt håpløs med tanke på el-testing og syklus så jeg aner egentlig ikke. Skal iallefall ikke ta bidronninggele mer, for det ødela hele syklusen denne mnd. Har null tro på denne runden så det blir tidligst testing på julaften, med mindre jeg føler på meg at det er noe på gang, noe jeg tviler på. Jaja, snart jul om ikke annet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virkelig spennende :)

 

hvem andre er i dpo-land her jenter :)?

Jeg er fra 1 til 3 dpo - litt usikker når el var da jeg har hatt et par usikre temper pga reise og julebord. Satser på at FF bestemmer seg i løpet av noen dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...