Gå til innhold

IKM uke 50


bebisyk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cd 20 og ikke snurten av positiv test. Hvis ikke tesen i morgen er positiv velger jeg å tro at LH -toppen har vært veldig kort så jeg ikke fikk målt den. Har bare en test igjen så nå får det være nok testing ;-) Lykke til jenter, de fleste er vel i dpo-land nå og ventetiden kan begynne...

Når på dagen tester du etter El ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 2 dpo i dag, og fikk el mye seinere enn jeg hadde forventa. Derfor må jeg flytte IKM, og har ikke det før lørdag/søndag i IKM-uka vår.

 

Mandag 8. desember: romantique1984, Frk. Anea 1pp, LillePipp 2pp

Tirsdag 9. desember: Snøfin, Mari_83 (1pp etter ma)

Onsdag 10. desember: Attpåklatt2015 3pp, Peiskos 1pp

Torsdag 11. desember: Forsvarsfrue^^ 2pp, wiiga 7pp, Ceccan, Gammel dame

Fredag 12. desember: Zarina 3pp

Lørdag 13. desember: xtal

Søndag 14. desember: IreneUtålmodig 3pp, Bebisyk 3pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for at eggløsningen kom omsider, bebisyk! Lykke til :D

 

7 dpo her, ingen merkelige fornemmelser. Alt som vanlig. Jaja, får vente og se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Cd 20 og ikke snurten av positiv test. Hvis ikke tesen i morgen er positiv velger jeg å tro at LH -toppen har vært veldig kort så jeg ikke fikk målt den. Har bare en test igjen så nå får det være nok testing ;-) Lykke til jenter, de fleste er vel i dpo-land nå og ventetiden kan begynne...

Når på dagen tester du etter El ?

Jeg tester ca 16-17. Alltid ventet lenge etter siste dobesøk og lite drikke. Har testet både formiddag og vanlig tid noen dager også. Tok siste testen i dag, kjempesvindel strek, har hatt mye sterkere tidligere i uka. Velger å tro at EL var ca cd 16, da føltes det veldig hovent og ømt nedi der og gubben kommenterte at det føltes litt annerledes når vi koste oss ;-) Hvis jeg satser på det og at testene ikke har fanget opp LH-toppen, så er jeg 5 dpo i dag. Blir vel å kose oss et par ganger til denne uka før vi slapper av litt og venter på IKM datoen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 7 dpo idag.. Tror jeg vil ta en test på onsdag jeg.. :)

 

Dagene går jammen sakte når man venter! :)

Men guriland!! Jeg er jo 8dpo.. :) hehe, sus og svim..

 

Det står sikkert et sted her inne, men hvordan er det nå igjen: El test kan også være positiv ved graviditet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 2 dpo i dag, og fikk el mye seinere enn jeg hadde forventa. Derfor må jeg flytte IKM, og har ikke det før lørdag/søndag i IKM-uka vår.

 

Mandag 8. desember: romantique1984, Frk. Anea 1pp, LillePipp 2pp

 

Tirsdag 9. desember: Snøfin, Mari_83 (1pp etter ma)

 

Onsdag 10. desember: Attpåklatt2015 3pp, Peiskos 1pp

 

Torsdag 11. desember: Forsvarsfrue^^ 2pp, wiiga 7pp, Ceccan, Gammel dame

 

Fredag 12. desember: Zarina 3pp

 

Lørdag 13. desember: xtal

 

Søndag 14. desember: IreneUtålmodig 3pp, Bebisyk 3pp, Skunkenblomst 1pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Slenger meg på jeg også. 1 PP på oss.

 

EL testet i en uke før jeg endelig fikk positiv EL test på fredag til søndag. Regner med jeg hadde EL på søndag da EL testen ble negativ igjen på kvelden. VI har to gutter fra før og hvis det klaffer blir det en liten attpåklatt.

Jeg er 37 år og regner med at det kan ta litt tid..

IKM på søndag 14.

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Slenger meg på jeg også. 1 PP på oss.

 

EL testet i en uke før jeg endelig fikk positiv EL test på fredag til søndag. Regner med jeg hadde EL på søndag da EL testen ble negativ igjen på kvelden. VI har to gutter fra før og hvis det klaffer blir det en liten attpåklatt.

Jeg er 37 år og regner med at det kan ta litt tid..

IKM på søndag 14.

 

Lykke til alle sammen!

Takk, og lykke til til deg også, Skunkenblomst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk aldri positiv EL test, men så fant jeg ut for seint at jeg burde nok ha testet på formiddagen. Testet med en gang jeg sto opp.

Testene er blitt svakere igjen så antar at EL var på søndag, kanskje igår (men vil for all del ikke bytte ikm gruppe😜)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen er jeg 10 dpo, forventet ikm til søndag eller mandag..

 

Svir den første testen imorgen, noen erfaringer med å teste så tidlig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke når IKM er her. Vet ikke om jeg har hatt el en gang. Gikk tom for tester før jeg rakk å få posititv. Og har egentlig gått å venta på ømme nipler, for pleier å få det rett etter el, men har ikke fått det ennå. Noen som også har det? Pleier det å være forskjellig hver mnd?

 

Men satser uansett på at el var i helga og, da er jeg ca 3 dpo i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en siste donasjon nå i tilfelle EL var forsinka heh.

Ga opp å kjenne innvendig, syntes den forble like høyt oppe hele tiden.

Så jeg er kanskje alt fra 1 til 4 dpo nuh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg rekna rett så er jeg 4 Dpo. Å fy søren kor trekt DETTA går. Egget fester seg ikkje før om 2 dager, tenk at jeg teller på det og. Snakk om og vere på tryne når ein teller på alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test til morgen idag, negativ.. sånn "rfsu test tidlig" test.. :(

 

Håper enda, 10 dpo idag, forventet ikm søn/man.. Klarte ikke holde meg unna testing gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test til morgen idag, negativ.. sånn "rfsu test tidlig" test.. :(

 

Håper enda, 10 dpo idag, forventet ikm søn/man.. Klarte ikke holde meg unna testing gitt.

Vanskelig å holde seg borte fra testing ja... Men jeg fikk først positiv 12 dpo sist gang, og 11 dpo gangen før. Så ikke gi opp enda :)

 

Jeg er 8 dpo i dag. Testene ligger i badeskuffen og jeg skal ta første på fredag tenkte jeg, 10 dpo. Skal på julebord på lørdag og er 11 dpo da. Så håper på positiv før det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tok en test til morgen idag, negativ.. sånn "rfsu test tidlig" test.. :(

 

Håper enda, 10 dpo idag, forventet ikm søn/man.. Klarte ikke holde meg unna testing gitt.

Vanskelig å holde seg borte fra testing ja... Men jeg fikk først positiv 12 dpo sist gang, og 11 dpo gangen før. Så ikke gi opp enda :)

 

Jeg er 8 dpo i dag. Testene ligger i badeskuffen og jeg skal ta første på fredag tenkte jeg, 10 dpo. Skal på julebord på lørdag og er 11 dpo da. Så håper på positiv før det :)

Ja, jeg har ikke helt gitt opp altså, men må innrømme at jeg ble litt trist når den var helt blank i dag tidlig..

 

Testet du negativt på 10 dpo de to gangene, eller testet du først etter 11 og 12 dpo?

 

Blæh, var nesten sikker på at der var bebis på gang her. Veldig tidlig med symptomer, men de to gangene jeg har vært gravid (mistet nr 2 i okt, 16+4) så har jeg hatt mensmurringer, litt hovne og "kalde" pupper (hva skjer med det liksom???) og drømt veldig mye sprøe rare drømmer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynt med slim igjen, 1 uke etter at EL slimet begynte. vist det ikke er rester etter sengevalsen i går da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 8. desember: romantique1984, Frk. Anea 1pp, LillePipp 2pp, Fisken2012

 

Tirsdag 9. desember: Snøfin, Mari_83 (1pp etter ma)

 

Onsdag 10. desember: Attpåklatt2015 3pp, Peiskos 1pp

 

Torsdag 11. desember: Forsvarsfrue^^ 2pp, wiiga 7pp, Ceccan, Gammel dame

 

Fredag 12. desember: Zarina 3pp

 

Lørdag 13. desember: xtal

 

Søndag 14. desember: IreneUtålmodig 3pp, Bebisyk 3pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har ikm 8 desember, men skimtet en veldig svak strek på test i dag tidlig...tar en ny i morgen :)

Så spennende fisken2012! En strek er en strek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig spennende! Tenkte å ta en cb test i morgen. Jeg må bruke endel medisiner dette svangerskapet, så har startet i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...