Gå til innhold

IKM uke 50


bebisyk

Anbefalte innlegg

Jeg er ny her, og tror jeg hører til i denne uken. :) Ganske sikker på at jeg hadde el onsdag den 26. pga el-smerter og mye slim, selv om jeg ikke testet.

 

Selv om det er tidlig (7 dpo i dag?), så synes jeg at jeg har kjent en del symptomer...veldig ømme brystvorter og litt selve puppene (stikking bl.a), "rar" følelse der nede, lett halsbrann innimellom og sliten. Fikk plutselig veldig mye hvit utflod på mandag, noe som er veldig uvanlig for meg. Er også mye svimmel, og fikk noe som minnet om hold midt i magen da jeg gikk fra bussen i kveld. Tør ikke å håpe så mye, kan jo være mange andre grunner til symptomene, men hadde vært så gøy hvis det klaffet! Hva tror dere, alt for tidlig med symptomer?

 

Klarer nok ikke vente lenger enn til lørdag med å teste. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 dpo på meg og negativ test. Har lang lutealfase (17-19 dager) så må nok vente en liten stund til på tr. Har jo så klart et liiite håp frem til mensen kommer, men troa er ikke helt til stede. Jaja, bedre lykke neste mnd :) Vi skulle egentlig ta en pause hvis ikke det var en liten spire på gang nå, men mannen er fryktelig utålmodig, så vi har bestemt oss for å blåse i barnehage-timing og fortsette prøvingen :)

 

Grattis med to streker Fisken2012! Krysser fingrene for at det blir mange flere positive tester i dagene fremover :)

 

Jeg opplevde det samme som deg i går IreneUtålmodig. I går fikk jeg pluteselig masse slim, ikke seigt som el-slim, men mye mer enn jeg hadde rundt el (sorry for ekle detaljer). Ikke var det rester etter sengevals heller... I dag er det helt borte igjen... Ikke lett å forstå seg på den kroppen altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom plutselig slim i dag, kjøpte el tester på apoteket, og jammen kom det smil! En uke seinere enn forventa. Men da vet jeg det hvertfall :) Melder meg ut her og inn i 51 i stede! Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom plutselig slim i dag, kjøpte el tester på apoteket, og jammen kom det smil! En uke seinere enn forventa. Men da vet jeg det hvertfall :) Melder meg ut her og inn i 51 i stede! Lykke til :D

Hurra for el! Godt å få bekreftet tenker jeg, blir jo så mye lettere å forstå denna kroppen da :) lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kom plutselig slim i dag, kjøpte el tester på apoteket, og jammen kom det smil! En uke seinere enn forventa. Men da vet jeg det hvertfall :) Melder meg ut her og inn i 51 i stede! Lykke til :D

Hurra for el! Godt å få bekreftet tenker jeg, blir jo så mye lettere å forstå denna kroppen da :) lykke til :)

Takk for det 😊 Ja, selvom den er sein og det blir lang syklus, så er deg godt å vite at den er her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7dpo..men ingen tegn.. :unsure:  tviler på at det skjer noe denne pp heller.. sukk.. hadde jo liksom vært en flott julegave da :smilorange:  men ikke for sent enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig! Det er ingenting annet jeg vil ha til jul i år, enn en positiv test. Helst ti dager før jul vil jeg ha den :)
Jeg er fem dpo i dag. Ingen tegn her i det hele tatt. Synes tida går ganske sakte, men ikke så sakte som den har gjort i de første to prøveperiodene. Hva gjør dere jenter for å få tida til å gå i løpet av de to venteukene våre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Det er ingenting annet jeg vil ha til jul i år, enn en positiv test. Helst ti dager før jul vil jeg ha den :)

Jeg er fem dpo i dag. Ingen tegn her i det hele tatt. Synes tida går ganske sakte, men ikke så sakte som den har gjort i de første to prøveperiodene. Hva gjør dere jenter for å få tida til å gå i løpet av de to venteukene våre? :)

jeg prøver å bare leve ett normalt liv så godt jeg kan. Ha noe å gjøre så tiden går :) men ikke lett hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo og fikk besøk i dag av bestevenninna mi som skal være her i helga. Prøver å ta en test i morgen tidlig tenker jeg, venninna mi har bringt meg lykke på det feltet to ganger tidligere så satser på det virker denne gangen også ;-) De to forrige gangene jeg var gravid var ho der eller på tlf da jeg testet positiv så i morgen har jeg trua! God helg damer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo og fikk besøk i dag av bestevenninna mi som skal være her i helga. Prøver å ta en test i morgen tidlig tenker jeg, venninna mi har bringt meg lykke på det feltet to ganger tidligere så satser på det virker denne gangen også ;-) De to forrige gangene jeg var gravid var ho der eller på tlf da jeg testet positiv så i morgen har jeg trua! God helg damer :-)

Å,kan du ikke sende henne til meg etterpå :) trenger gode vibber jeg også :) lykke til, hold oss oppdatert da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror bestevenninna til attpåklatt må dra på Norgesturné til oss hele gjengen :D haha. Lykke til! Jeg satser på å holde meg fra å teste til IKM. Jeg klarte det forrige pp, og håper jeg klarer det nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg 7 dpo og klarte jeg og holde meg. NEI måtte teste og der kom noe. Ligge bilde på galleriet.

Syns jeg kan skimte en strek der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du testet attpåklatt?? :) :)

Venter til i morgen, måtte opp tidlig i dag pga våken unge og da glemte jeg å teste :-p Får huske på det i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da er jeg 7 dpo og klarte jeg og holde meg. NEI måtte teste og der kom noe. Ligge bilde på galleriet.

Syns jeg kan skimte en strek der :-)

Krysse finger og tær at det blir sterkere.

 

Håper vennina di har med lykke til deg. Krysser fingrer og tær at det blir 2 streker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Hæ??? Kødder du? Der er det jo en strek!!! :)))) på 7 dpo??? Nei så moro :)

Spent på morgendagens :);) for du tar ny imorgen? Hehe :) Krysser alt unntatt beina (har el i disse dager 😂) for at streken blir tydeligere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, slurpå, jeg syns også jeg ser en svak strek! Så spennende!! :)

 

Ja, attpåklatt, jeg var så spent på å høre om testen din idag :)

 

Selv venter jeg mens på mandag, har testet negativt siden ons. (ja..hver dag..klarer ikke la være!) Siden dagens test også var blank så takket jeg ja til et glass vin på lutefisklag hos svigers, og sitter nå med snus under leppa og koser meg serier på netflix.

 

Håper dere har en fin helg alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en test (strimmel) på fredag selv om jeg visste at det var for tidlig, og den var så klart negativ. Tok en rfsu-test i dag tidlig, og den var jammen meg positiv!!! Litt svakere enn kontrollstreken, men helt klart positiv. Tok også en cb digital jeg hadde liggende, og den viste "gravid 1-2". Er vel rundt 10 dpo. Kan nesten ikke tro det! Selv om jeg følte det veldig på meg pga. forskjellige tegn. :) :) :)

 

Selv om jeg bare så vidt rakk å være innom her, var det veldig koselig å følge med på det dere har skrevet. Lykke til, dere som fortsatt venter! Og gratulerer til dere andre med positiv! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Jeg tok en test (strimmel) på fredag selv om jeg visste at det var for tidlig, og den var så klart negativ. Tok en rfsu-test i dag tidlig, og den var jammen meg positiv!!! Litt svakere enn kontrollstreken, men helt klart positiv. Tok også en cb digital jeg hadde liggende, og den viste "gravid 1-2". Er vel rundt 10 dpo. Kan nesten ikke tro det! Selv om jeg følte det veldig på meg pga. forskjellige tegn. :) :) :)

 

Selv om jeg bare så vidt rakk å være innom her, var det veldig koselig å følge med på det dere har skrevet. Lykke til, dere som fortsatt venter! Og gratulerer til dere andre med positiv! <3

Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fader også nå igjen?? skal ikke ha TR før onsdag..men nå kom det noen ferske blodspor..helt uten noe forsvarsel som jeg bruker å ha.. ingen sånne direkte pms plager. bare var litt grinete i går..  4 dager før tiden.. hmm.. så da er det bare å måtte satse på ny runde i slutten av desember tipper jeg.. :unsure:  lurer fælt på om det er noe galt med meg eller han? nå har jo jeg en datter på 8år..så har jo fått før da..  sukk.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 3 X 12 timers natt helg. Vart oppringt i 15 tiden og måtte barre komme på arbeid. Fikk jo ca 7 timers søvn for jeg måtte på jobb igjen. Så da har jeg 14 timer natt i natt. Så fikk jo ikkje testa. Men har dårlig filing. Vondt i korsryggen og mens smerte, har mista troa på POSETIV G test. Blir vel kjemisk igjen.

 

Miimi Gratulerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Miimi!

 

Her har jeg også testet i dag og heeeelt negativ test, he he... Er maks 11 dpo (fant jo aldri EL med tester) så helt ok, har ingen store forhåpninger denne pp. Veldig koselig med besøk i helgen selv om det ikke blir turné på venninna mi ;-) Jeg fikk kost masse med babymagen og hørt på når bebisen turna rundt inni der, fantastisk gøy! Har enda mer lyst på en liten huleboer nå, så håper på en produktiv jul hvis testen fortsatt er negativ til uka :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...