Gå til innhold

IKM uke 50


bebisyk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

 

Da ble det ny pp gitt regner med IKM er lørdag 13 des. Er bare 4 pp men er jammen utålmodig. Denne mnd skal jeg bruke EL tester for første gangen.

Da forventer du EL ca 29.11? Når tenkte du å begynne å teste for EL da?
Ifølge en eggløsningsapp sier den 29.11 mens en annen sier 30.11. Jeg tipper jeg starter etter helgen med å teste. Vet ikke når det er lurt å starte med å teste?
Det er det jeg også er usikker på.. Tror jeg har EL på tirsdag, får begynne å teste på torsdag.. Det var 10 tester i pakken, så det bør jo holde..

 

Hvis det blir noen tester igjen, rosa CB tester, kan jeg eventuelt bruke disse neste periode? Noen som vet? Så lenge jeg kun bruker én måler..?

Endret av Peiskos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi Zarina, nesten en uke før forventet el? :) så fint at du testet da, så du ikke "gikk glipp" av den :) happy humping ;)

Slurpå: Jeg testet negativ hcg hos legen 14 dager etter at vi måtte avbryte svangerskapet.. Var da 16+4, hvis det har noe sammenheng med hvor lenge det sitter i..

Ja merkelige greier den syklusen altså! Men testet igjen nå i kveld med ny test og nå er det blinkende smilefjes, så vet ikke helt hva jeg skal tro jeg gitt. Blinkefjes passer bedre inn i både syklusen og i ukens program, så satser på at vi har noen flere dager å prøve på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Da ble det ny pp gitt regner med IKM er lørdag 13 des. Er bare 4 pp men er jammen utålmodig. Denne mnd skal jeg bruke EL tester for første gangen.

Da forventer du EL ca 29.11? Når tenkte du å begynne å teste for EL da?
Ifølge en eggløsningsapp sier den 29.11 mens en annen sier 30.11. Jeg tipper jeg starter etter helgen med å teste. Vet ikke når det er lurt å starte med å teste?
Det er det jeg også er usikker på.. Tror jeg har EL på tirsdag, får begynne å teste på torsdag.. Det var 10 tester i pakken, så det bør jo holde..

 

Hvis det blir noen tester igjen, rosa CB tester, kan jeg eventuelt bruke disse neste periode? Noen som vet? Så lenge jeg kun bruker én måler..?

Du kan bruke den neste mnd ja :) Jeg har også den, og det blir tredje mnd jeg bruker den samme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Da ble det ny pp gitt regner med IKM er lørdag 13 des. Er bare 4 pp men er jammen utålmodig. Denne mnd skal jeg bruke EL tester for første gangen.

Da forventer du EL ca 29.11? Når tenkte du å begynne å teste for EL da?
Ifølge en eggløsningsapp sier den 29.11 mens en annen sier 30.11. Jeg tipper jeg starter etter helgen med å teste. Vet ikke når det er lurt å starte med å teste?
Det er det jeg også er usikker på.. Tror jeg har EL på tirsdag, får begynne å teste på torsdag.. Det var 10 tester i pakken, så det bør jo holde..

 

Hvis det blir noen tester igjen, rosa CB tester, kan jeg eventuelt bruke disse neste periode? Noen som vet? Så lenge jeg kun bruker én måler..?

Du kan bruke den neste mnd ja :) Jeg har også den, og det blir tredje mnd jeg bruker den samme ;)

Dere som er litt mer erfaren med å teste etter EL; hvor mange dager før forventet EL starter dere å teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Da ble det ny pp gitt regner med IKM er lørdag 13 des. Er bare 4 pp men er jammen utålmodig. Denne mnd skal jeg bruke EL tester for første gangen.

Da forventer du EL ca 29.11? Når tenkte du å begynne å teste for EL da?
Ifølge en eggløsningsapp sier den 29.11 mens en annen sier 30.11. Jeg tipper jeg starter etter helgen med å teste. Vet ikke når det er lurt å starte med å teste?
Det er det jeg også er usikker på.. Tror jeg har EL på tirsdag, får begynne å teste på torsdag.. Det var 10 tester i pakken, så det bør jo holde..

 

Hvis det blir noen tester igjen, rosa CB tester, kan jeg eventuelt bruke disse neste periode? Noen som vet? Så lenge jeg kun bruker én måler..?

Du kan bruke den neste mnd ja :) Jeg har også den, og det blir tredje mnd jeg bruker den samme ;)

Så bra, kjekt å vite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xtal: Jeg pleier å begynne testingen ca 1 uke før forventet El. Min El har kommet mellom dag 12 og dag 14, så er i utgangspunktet litt tidlig å teste en uke før, men vil være sikker på å ikke gå glipp av den :) Denne syklusen er litt på tur virker det som, for nå kom El på dag 9...så kjekt å begynne tidlig synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, er sikker på at vi ikke kommer til å treffe el denne mnd :-( Er så lei av at det aldri skal gå.

 

Skjønner at samboer vil jobbe borte, for han tjener masse, og plutselig er det ikke mere bortejobb. Han vil bruke muligheten når han har den. Men skulle ønske han kunne være hjemme bare den uka!:-( Han kan velge selv.

 

Er så lei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, er sikker på at vi ikke kommer til å treffe el denne mnd :-( Er så lei av at det aldri skal gå.

 

Skjønner at samboer vil jobbe borte, for han tjener masse, og plutselig er det ikke mere bortejobb. Han vil bruke muligheten når han har den. Men skulle ønske han kunne være hjemme bare den uka!:-( Han kan velge selv.

 

Er så lei..

Skjønner hva du mener.. Her er samboeren borte 4 dager rundt forventet el ;)

 

Vår første pp etter at vi mistet, men jeg gleder meg sånn til å få en ny liten spire i magen <3

 

Klaffer det ikke nå så får vi "kose oss litt ekstra" i førjulstiden med god vin, deilige oster og alt annet vi etterhvert må holde oss unna ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, er sikker på at vi ikke kommer til å treffe el denne mnd :-( Er så lei av at det aldri skal gå.

 

Skjønner at samboer vil jobbe borte, for han tjener masse, og plutselig er det ikke mere bortejobb. Han vil bruke muligheten når han har den. Men skulle ønske han kunne være hjemme bare den uka!:-( Han kan velge selv.

 

Er så lei..

Hmm.. Utrolig kjedelig! Du får nesten bare besøke ham én natt eller to...😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at du mistet frk.anea :-/ Håper det klaffer fort igjen. Vet det er mulig å treffe uansett, men av erfaring, så gjør det ikke det. Min er også borte 4 dager. Mandag-torsdag, el er mest sansynlig på torsdag. Og da er der forseint :-(

 

Jeg jobber selv, og han er på andre siden av landet, så får ikke besøkt han :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i gang med testing, tom rund sirkel i dag.. Tester med dobbel indikator, venter EL på tirsdag, så etter mine beregninger bør det begynne å blinke på lørdag..? Monitoren viser fortsatt "høy"..

 

Noen flere som har begynt testingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i gang med testing, tom rund sirkel i dag.. Tester med dobbel indikator, venter EL på tirsdag, så etter mine beregninger bør det begynne å blinke på lørdag..? Monitoren viser fortsatt "høy"..

Noen flere som har begynt testingen?

Jeg har opplevd å ha blinkefjes i 7 dager før testen viser stort smilefjes, men også at den ikke viser blinkefjes før positivt utfall... det vanlige er vel at det er to dager med blinkefjes før to dager med stort smilefjes hvis jeg har forstått pakningsvedlegget rett :)

 

Lykke til med ny test i morgen! Er kjedelig å vente på el, men kan jo kose seg mens man venter også da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dager??! Trodde ikke det var mulig, men hva vet jeg, jeg har ikke prøvd dette før.. Vi har en gutt på 10 mnd som ble unnfanget uten at det var helt planlagt.. Derfor er jeg veldig spent nå når vi prøver så iherdig!

Endret av Peiskos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dagen etter mensen, og jeg har begynt å føle svierier allerede. Bare innbilning? Eller bør vi begynne å hoppe I høyet allerede....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dager??! Trodde ikke det var mulig, men hva vet jeg, jeg har ikke prøvd dette før.. Vi har en gutt på 10 mnd som ble unnfanget uten at det var helt planlagt.. Derfor er jeg veldig spent nå når vi prøver så iherdig!

Hehe, trodde ikke det var mulig jeg heller. Men den måler jo stigning i østrogen når det er blinkefjes, så var nok en syklus med myyye østrogen i kroppen ;) stort smilefjes kom jo så klart bare i to dager som det skal...

 

Spennende med ny prøverunde da, Peiskos, og kos med to tette! Vi prøver på første. Mannen er veldig utålmodig og skille helst sett at alt gikk på første forsøk. Jeg er ikke så stressa på det foreløpig, men vil jo gjerne ha full klaff nå. Siste pp på oss på noen mnd siden vi er avhengige av bhg-plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dagen etter mensen, og jeg har begynt å føle svierier allerede. Bare innbilning? Eller bør vi begynne å hoppe I høyet allerede....

Hopp i høyet ;) Bedre å begynne for tidlig enn for sent. Her kom el nesten en uke før tiden denne gangen, så alt er mulig! Jeg var knapt ferdig med mensen før el kom. Har aldri kommet så tidlig før, men den syklusen er søren meg ikke lett å forstå seg på noen ganger altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 dagen etter mensen, og jeg har begynt å føle svierier allerede. Bare innbilning? Eller bør vi begynne å hoppe I høyet allerede....

Hopp i høyet ;) Bedre å begynne for tidlig enn for sent. Her kom el nesten en uke før tiden denne gangen, så alt er mulig! Jeg var knapt ferdig med mensen før el kom. Har aldri kommet så tidlig før, men den syklusen er søren meg ikke lett å forstå seg på noen ganger altså!

Enig med denne! Ville hatt sex ihvertfall annenhver dag nå, for å være på den sikre siden. Surt å gå glipp av EL, og måtte vente en hel mnd igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok!

Nå var det blinkende smilefjes på EL- test. På monitor fortsatt kun "høy". Vi hadde sex i går. Ville dere fortsatt i kveld, eller ventet til i morgen? Angrer litt på at vi la inn aksjer i går, og ikke ventet til i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...