Gå til innhold

IKM uke 50


bebisyk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slenger meg med her, pp3 og nå blir det testing etter EL for første gang :-)

Mandag 8. desember: romantique1984, Frk. Anea 1pp

Tirsdag 9. desember: Bebisyk 3pp, Snøfin

Onsdag 10. desember: Attpåklatt2015 3pp

Torsdag 11. desember: Forsvarsfrue^^ 2pp, wiiga 7pp

Fredag 12. desember: Zarina 3pp

Lørdag 13. desember:

Søndag 14. desember

Lykke til Attpåklatt 2015 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det positiv EL test og har kun lakt inn aksjer tirsdags kveld. Gubben kjem heim i morgon i 18 tiden. Hjelp kan det vere håp og legge inn aksjer i 18 tiden i morgon ? Det kom 2 dager fortidligt godt eg testa før tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligner veldig på mitt problem denne perioden, Slurpå. Aksjer torsdag kveld, positiv el-test søndag, første sjanse kl 20 mandag kveld. Det er ikke annet å gjøre enn å humpe i vei og håpe på det beste ;) Egget har jo ikke sluppet enda når testen viser positivt, så det kan absolutt være håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 8. desember: romantique1984, Frk. Anea 1pp, LillePipp 2pp

Tirsdag 9. desember: Bebisyk 3pp, Snøfin, Mari_83 (1pp etter ma)

Onsdag 10. desember: Attpåklatt2015 3pp, Peiskos 1pp

Torsdag 11. desember: Forsvarsfrue^^ 2pp, wiiga 7pp, Ceccan, Gammel dame

Fredag 12. desember: Zarina 3pp

Lørdag 13. desember: xtal

Søndag 14. desember: IreneUtålmodig 3pp

 

 

 

dpo, dpo, dpo, dpo... :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er for spesielt interesserte.. Jeg har notert med alt av tester, og når aksjer er lagt inn. Tenkte jeg like greit kunne legge det ut her også.

Endelig over på dpo (1)!! Har en veldig god følelse, og mannen er overbevist om at vi har lagd en liten baby..!!

Ellers velger jeg nå å avstå fra alkohol, og prøver å leve sunt. Var flink til å trene og spise riktig under forrige svangerskap, ønsker å kunne gjøre det under dette også.

Er det derimot slik at det tar lang tid før jeg evt blir gravid, så vet jeg at jeg kommer til å leve "som normalt" til evt positiv GT. Kan ikke leve under streng regime et par uker i måneden i lang, lang tid..

 

Her er mine test- resultater:

EL- test med dobbel indikator:

Dag 9- 10: Tom sirkel

Dag 11, 12 og 13: Blinkende 😊

Dag 14 og 15: Fast😊

 

Fertilitetsmonitor:

Dag 1- 6: Lav

Dag 7-14: Høy

Dag 15 og 16: Maks

 

Dag 12: EL- slim som strakk seg flere cm på toa- papir.

Dag 13: Rosa slim på toa- papiret

 

Hatt sex dag 10, 12, 13, 14 og 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :) Vært lite aktiv her denne runden, men skal være litt mer aktiv nå ;)

 

Jeg var sikker på at vi ikke kom til å treffe denne pp vi heller. Samboer var borte fra mandag til i dag, og forventa el ca onsdag/torsdag. Men testene har vært negative hele uka, tok siste i går(onsdag), men det var siste test jeg hadde. Tror den hadde vært positiv i dag hvis jeg hadde hatt flere tester. Men lar det være, samboer er hjemme, og vi skal kose oss masse i helga, og satser på at el er omtrent i morra istede. Er ikke ofte man blir glad for litt lengre syklus, men denne gangen var det veldig bra :D

 

Håper vi treffer og får verdens beste julegave <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som også er i dpo-land nå, hvordan "lever dere"? Er jo en del julebord osv om dagen.. :)

For meg er det ikke store endringer, Det har riktignok hendt at jeg har drukket på fester, men jeg er ikke sååå glad i alkohol (jeg er mer en pepsi max-jente, det er verre å kutte ut koffeinen ;) ), så som regel har jeg vært sjåfør. Dermed er det ingen som lurer nå heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv eggløsningstest på dag 20 i syklusen!!! Og så til de grader positiv test også! Nå blir det inseminering i morgen! Kryss fingre og tær for meg da, alle sammen! Nå er jeg såååå spent, og håper at alle gode ting er tre <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv eggløsningstest på dag 20 i syklusen!!! Og så til de grader positiv test også! Nå blir det inseminering i morgen! Kryss fingre og tær for meg da, alle sammen! Nå er jeg såååå spent, og håper at alle gode ting er tre <3

Å,så flott!! Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv eggløsningstest på dag 20 i syklusen!!! Og så til de grader positiv test også! Nå blir det inseminering i morgen! Kryss fingre og tær for meg da, alle sammen! Nå er jeg såååå spent, og håper at alle gode ting er tre <3

Så spennende! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nesten like sterk strek som testen i går men etter 6 timer var testen nesten usynlig. Kan det ha prøvd og nå toppen men ikkje klart det ? Reknar med at eg skulle ha El lørdag. Håper det for gubben kommer om 2 timer. Denne kroppen alså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD 18 og fortsatt ikke antydning til sterkere test :-( ganske mye el-slim i dag også og føles hoven innvendig (sorry detaljer). Kan strekke slimet lenger i dag, type nesten 10 cm. Håper jeg får positiv el-test i løpet av helga. For dere tror ikke jeg har misset toppen og at testene er negative nå fordi det er for sent? Ha ha, alt man begynner å tenke på når syklusen tuller litt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Slenger meg med her, pp3 og nå blir det testing etter EL for første gang :-)

Mandag 8. desember: romantique1984, Frk. Anea 1pp

Tirsdag 9. desember: Bebisyk 3pp, Snøfin

Onsdag 10. desember: Attpåklatt2015 3pp

Torsdag 11. desember: Forsvarsfrue^^ 2pp, wiiga 7pp

Fredag 12. desember: Zarina 3pp

Lørdag 13. desember:

Søndag 14. desember

Lykke til Attpåklatt 2015 ;)

Tusen takk Sabina og gjengen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 18 og fortsatt ikke antydning til sterkere test :-( ganske mye el-slim i dag også og føles hoven innvendig (sorry detaljer). Kan strekke slimet lenger i dag, type nesten 10 cm. Håper jeg får positiv el-test i løpet av helga. For dere tror ikke jeg har misset toppen og at testene er negative nå fordi det er for sent? Ha ha, alt man begynner å tenke på når syklusen tuller litt ;-)

Trodde EL kom et par dager etter at du kan strekke slimet flere cm..?

Hos meg kunne jeg strekke slimet på dag 12, positiv EL- test dag 14-15...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

CD 18 og fortsatt ikke antydning til sterkere test :-( ganske mye el-slim i dag også og føles hoven innvendig (sorry detaljer). Kan strekke slimet lenger i dag, type nesten 10 cm. Håper jeg får positiv el-test i løpet av helga. For dere tror ikke jeg har misset toppen og at testene er negative nå fordi det er for sent? Ha ha, alt man begynner å tenke på når syklusen tuller litt ;-)

Trodde EL kom et par dager etter at du kan strekke slimet flere cm..?

Hos meg kunne jeg strekke slimet på dag 12, positiv EL- test dag 14-15...

Hm, det trodde jeg også men kan jo strekke slimet hver dag jeg har det, men strekkes lenger i dag :-) Håper EL kommer snart, vil ikke bytte IKM gruppe! Satser på en produktiv helg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fekk jeg ekte posetiv El test i dag og aksjer på plass i går. Så da skal jeg ha (ikkje) ikm søndag 14 des.

 

Det blir posetiv i dag Attpåklatt2015 og Peiskos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

CD 18 og fortsatt ikke antydning til sterkere test :-( ganske mye el-slim i dag også og føles hoven innvendig (sorry detaljer). Kan strekke slimet lenger i dag, type nesten 10 cm. Håper jeg får positiv el-test i løpet av helga. For dere tror ikke jeg har misset toppen og at testene er negative nå fordi det er for sent? Ha ha, alt man begynner å tenke på når syklusen tuller litt ;-)

Trodde EL kom et par dager etter at du kan strekke slimet flere cm..?

Hos meg kunne jeg strekke slimet på dag 12, positiv EL- test dag 14-15...

Fikk el slim seint tirsdag kveld og posetiv test i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fekk jeg ekte posetiv El test i dag og aksjer på plass i går. Så da skal jeg ha (ikkje) ikm søndag 14 des.

Det blir posetiv i dag Attpåklatt2015 og Peiskos.

Så bra! Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fekk jeg ekte posetiv El test i dag og aksjer på plass i går. Så da skal jeg ha (ikkje) ikm søndag 14 des.

 

Det blir posetiv i dag Attpåklatt2015 og Peiskos.

Krysser fingre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å sjekke livmortappen denne EL perioden.

3 dager siden så begynte El smerter og litt slim,tappen var litt høyere enn midten og føltes nesten ut som en grop? Torsdag føltes det veldig langt opp og sentrert, fredag og i dag har den Vært nesten på toppen og helt inntil veggen så jeg ikke kjenner gropa lenger (tør ikke å tafse inni der) El smerter og litt slim hver dag. Noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å sjekke livmortappen denne EL perioden.

3 dager siden så begynte El smerter og litt slim,tappen var litt høyere enn midten og føltes nesten ut som en grop? Torsdag føltes det veldig langt opp og sentrert, fredag og i dag har den Vært nesten på toppen og helt inntil veggen så jeg ikke kjenner gropa lenger (tør ikke å tafse inni der) El smerter og litt slim hver dag. Noen som kjenner seg igjen?

Jeg har prøvd å sjekke livmortappen igjennom noen sykluser, men finner ingen sammenheng i det hele tatt. Lever sitt eget liv føles det ut som :P helt uforståelig for meg. Håper du finner ut av det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dar er El testen på retur og aksjer på plass. Synest det er DETTA som er strevet med heile prøvinga. Det er ein lettelse når aksjer er på plass og positive el tester er i boks. Eller er det berre eg som stresser med detta ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cd 20 og ikke snurten av positiv test. Hvis ikke tesen i morgen er positiv velger jeg å tro at LH -toppen har vært veldig kort så jeg ikke fikk målt den. Har bare en test igjen så nå får det være nok testing ;-) Lykke til jenter, de fleste er vel i dpo-land nå og ventetiden kan begynne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...