Gå til innhold

IKM uke 50


bebisyk

Anbefalte innlegg

Gratulerer Miimi!

 

Her har jeg også testet i dag og heeeelt negativ test, he he... Er maks 11 dpo (fant jo aldri EL med tester) så helt ok, har ingen store forhåpninger denne pp. Veldig koselig med besøk i helgen selv om det ikke blir turné på venninna mi ;-) Jeg fikk kost masse med babymagen og hørt på når bebisen turna rundt inni der, fantastisk gøy! Har enda mer lyst på en liten huleboer nå, så håper på en produktiv jul hvis testen fortsatt er negativ til uka :-)

Koselig med besøk allikevel, selvom det ikke førte til positiv test :) men, 11dpo er jo fortsatt tidlig, håper du får positiv test i løpet av uken :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper alle har hatt ei fin helg. :) her kjenner jeg dessverre ømme pupper melde seg. Kommer alltid 8-9 dpo for å vise at tr er på vei. 8 dpo her i dag. Har nok mista trua litt. Alt føles liksom bare helt som det pleier. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nett kommen heim frå 14 timer skift. Stup trøtt og årkar ikkje og teste.

 

No er det veka vår og la det hagle med positive tester.

 

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, da var tanta på plass hos meg.. :( nå vet jeg hvertfall at kroppen er igang etter at vi mistet, så neste pp blir det ingen testing etter verken el eller tidlig g test. Bare masse kos og forhåpentligvis litt senkende skuldre i forhold til hele prøvingen. Håper det kommer masse positive tester for dere andre her inne denne uken :) tvi tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, da var tanta på plass hos meg.. :( nå vet jeg hvertfall at kroppen er igang etter at vi mistet, så neste pp blir det ingen testing etter verken el eller tidlig g test. Bare masse kos og forhåpentligvis litt senkende skuldre i forhold til hele prøvingen. Håper det kommer masse positive tester for dere andre her inne denne uken :) tvi tvi!

Kjipe greier Anea :( Jeg fikk også mensen i går.. Men som du sier, vi er i rute :) Du går inn i pp 2 nå eller?

Jeg etterlyser Mari? hvordan gikk det med henne. Hadde jo vært litt kjekt om en av oss fikk positiv ivertfall.

Om ikke så slår vi følge inn i neste pp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve mnd første gtest i morgen, har time hos kiropraktor i morgen.

Hørte det ikke er så bra å knekke ve korsryggen, men det spiller kanskje ingen rolle vist jeg er kun 3 uker på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Jah, da var tanta på plass hos meg.. :( nå vet jeg hvertfall at kroppen er igang etter at vi mistet, så neste pp blir det ingen testing etter verken el eller tidlig g test. Bare masse kos og forhåpentligvis litt senkende skuldre i forhold til hele prøvingen. Håper det kommer masse positive tester for dere andre her inne denne uken :) tvi tvi!

Kjipe greier Anea :( Jeg fikk også mensen i går.. Men som du sier, vi er i rute :) Du går inn i pp 2 nå eller?

Jeg etterlyser Mari? hvordan gikk det med henne. Hadde jo vært litt kjekt om en av oss fikk positiv ivertfall.

Om ikke så slår vi følge inn i neste pp :)

Jepp, går inn i 2 pp nå.. neste ikm blir da 5 januar, presis 28 dagers syklus. Skal som sagt prøve å roe ned litt på hele prosjektet, kroppen trenger nok litt ro hvis det skal klaffe :)

 

Ja, mari, ikke så lenge siden hun skrev her et sted etter en liten pause fra forumet.. Håper det klaffer for oss alle på nyåret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg testet og den er blitt nesten som skygge strek så det er kjemisk igjen. Klarer ikkje og fange det opp på bilde. Er 9 Dpo og da skulle den blitt sterkere. Da får eg vente på tante rød igjen.

 

Bedre lykke neste mnd får jeg håpe.

 

Håper det kommer fleir positive tester her. Tvi tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd Slurpå :( håper det kommer mange positive tester, til så mange som mulig her inne. Noen flere som har testet i dag, eller skal teste i morgen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. jeg blir helt sprø ut av dette hehe.. kom en dråpe blod på lørdagen.. thats it.. ellers kom det litt brunt på papiret i morgest,ikke noe mer nei... :huh:  er denne tr som prøver å erte meg igjen?? :P  har ikke ikm før onsdag.. men jeg begynner jo å håpe når den tuller sånn..men jeg hadde ømme pupper helt til i går.. det er borte.. så forventer at tr er på vei :unsure:  uansett så er vi i gang med undersøkelser hos IVF på sykehuset-så håååper det gir noen svar etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag 9 DPO kom det et svaaakt kryss på CB testen.. Den var negativ i går. 

 

Hjelp.. :P Dette blir spennende.. Håper spiren klorer seg fast. Har hatt 2 SA tidligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk heldigvis bra hos kiropraktoren, den knekkinga påvirker vist ikke embryoet.

 

Måtte prøve en test (7-10 dpo) men negativ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei damer. IKM i dag og tok cb plus i kveld. Ser negativ ut men syns jeg kan skimte en skygge hvis jeg ser veldig hardt på testen ;-) Noen som har fått det før? Mannen min sa at det kunne ligne på at man skimter der det skal være strek hvis dere skjønner... Merkelige greier. Tar en test i morgen tidlig hvis ikke tanta har kommet til da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer. IKM i dag og tok cb plus i kveld. Ser negativ ut men syns jeg kan skimte en skygge hvis jeg ser veldig hardt på testen ;-) Noen som har fått det før? Mannen min sa at det kunne ligne på at man skimter der det skal være strek hvis dere skjønner... Merkelige greier. Tar en test i morgen tidlig hvis ikke tanta har kommet til da :-)

Synd hvis den er negativ attpåklatt :(

Hvordan så testen ut i dag tidlig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ute for denne gang, testet negativt i dag, og nå ser det ut til at TR kommer for fullt. Lykke til alle sammen!

Det var synd gammel dame :( Takk for lykkeønskninger, og masse lykke til til deg i neste pp. Og god jul, må man vel kunne si da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å svi av første test i morgen - IKM på lørdag. Har faktisk vært avslappet under denne PP, har ikke hatt lyst å teste denne uken, slik som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ligger vi likt i løypa, Xtal. Jeg har også IKM på lørdag. :) Og jeg tror egentlig jeg venter med å teste til da, slik at jeg slipper å kjøre på jobb, litt småtrist etter en negativ test, slik jeg føler på meg at kommer.

Så deilig å være avslappet under ventetida da. Jeg var egentlig også det under den første uka, men de siste dagene så har jeg havnet helt i babybobla igjen. Klarer nesten ikke tenke på noe annet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker disse ikm gruppene, er like spennende hver uke å følge med på hvem og hvor mange som tester positivt.

Heier på deg bebisyk. Nå må det være din tur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei damer. IKM i dag og tok cb plus i kveld. Ser negativ ut men syns jeg kan skimte en skygge hvis jeg ser veldig hardt på testen ;-) Noen som har fått det før? Mannen min sa at det kunne ligne på at man skimter der det skal være strek hvis dere skjønner... Merkelige greier. Tar en test i morgen tidlig hvis ikke tanta har kommet til da :-)

Synd hvis den er negativ attpåklatt :(

Hvordan så testen ut i dag tidlig? :)

I dag tidlig syns jeg at jeg så en svak svak strek, tok bilde og beskjærte. Da syns jeg streken kom mye tydeligere frem. Har ikke helt trua enda... Hva syns dere?

post-861826-417051_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, Attpåklatt :o Er ikke det en antydning til en strek da? :o
Kanskje litt svak til at IKM var i går? Likevel veldig spennende?
Du har ikke en digital test du kan prøve da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker disse ikm gruppene, er like spennende hver uke å følge med på hvem og hvor mange som tester positivt.

Heier på deg bebisyk. Nå må det være din tur :D

Tuuuusen takk, Bellania :) Jeg er enig med deg, både i at gruppene er fantastiske, og at det burde være min tur nå :P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...