Gå til innhold

IKM uke 50


bebisyk

Anbefalte innlegg

Ingen digital test nei. IKM bar litt usikker denne pp, testet etter EL men fikk aldri positiv test så tok det på andre tegn, kan derfor ha hatt EL senere enn jeg trodde. La inn datoene på en annen kalender og den sa ikm i morgen... blir sprø! Vil ha tydelig positiv test ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen digital test nei. IKM bar litt usikker denne pp, testet etter EL men fikk aldri positiv test så tok det på andre tegn, kan derfor ha hatt EL senere enn jeg trodde. La inn datoene på en annen kalender og den sa ikm i morgen... blir sprø! Vil ha tydelig positiv test ;-)

Jeg ser en strek :) Krysser fingra for deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :-) Håper alt jeg kan på sterkere test! Nå er jeg bare irritert på meg selv fordi jeg Google svak cb og fikk opp masse om falske positive tester :-( Hvorfor er jeg så dum?! Hehe... stikker og dras nedi på hver side så håper at det er noe som skjer og at jeg bare er mindre dpo enn jeg trodde først :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj og dobbel-æsj! Fikk litt lysebrun utflod i stad og nå kom det litt rødt når jeg var på do. Sett meg på ikke gravid, så  lusker jeg meg over i neste pp og neste IKM-gruppe :sukk:Gøy så lenge håpet var der, masse gratulasjoner til dere med positiv test og masse lykke til til dere som har fått negativ test :) Nå skal jeg deppe litt i kveld og så glede meg til en fin jul med gutta mine (og forhåpentligvis en produktiv en) :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fader samme her også:/ Kom litt brunaktig utflod istad, og tør nesten ikke gå på do igjen bare for å få bekreftelse på at TR er kommet. Og det to dager før...

Er rett å slett lei hele prøvingen (prøvd siden juli)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så leit  :cry: Nå har jeg bestillt en ny runde med el-tester og billigtester, så er alt klart til å teste når mensen gir seg. Fant aldri EL sist så denne pp skal jeg teste fra første dag mensen er borte. Kanskje vi bommer skikkeilig! Lykke til xtal, håper ikke jeg ser deg i neste ikm-gruppe, men at det bare er litt utflod for din del :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom det for fullt da jeg sto opp, jaja:/ Da blir det en mnd pause i prøvingen. Skal tilbringe julen på min hjemplass så får EL mens jeg er der (sambo er ikke med dit). Men blir å følge litt med på forum fordet:) Lykke til til dere andre👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har en baby med seg på jobb i det bygget som jeg jobber i. Den siste timen på jobb så har jeg hørt den både le og gråte, MYE. Folk må jo skjønne at de ikke kan ta babyer med seg på jobb, dagen før en stakkars prøver endelig skal ta graviditetstest. :P haha. Jeg klarer jo ikke konsentrere meg i det hele tatt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blendahvitt her hos oss i morges. Ikke noe gøy i det hele tatt.

Etter tredje inseminasjonsforsøk, bærer det til gyn til uka, for å sjekke om det er noe galt. Heldigvis har konsa mulighet til å bli med meg dit, i tilfelle det er dårlige nyheter. :( noen andre som tester i helga? Ha en god helg da alle <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...