Gå til innhold

IKM uke 50


bebisyk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok!

Nå var det blinkende smilefjes på EL- test. På monitor fortsatt kun "høy". Vi hadde sex i går. Ville dere fortsatt i kveld, eller ventet til i morgen? Angrer litt på at vi la inn aksjer i går, og ikke ventet til i dag....

Kjør på sier nå jeg ;) Har man lyst, har man lov! Hvis lysten er der hadde jeg lagt inn både i dag og i morgen, men hvis dere føler at det blir mye stress og mas rundt det ville jeg ventet til i morgen for å være nærmere El :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny test, nytt blinkende 😊. Monitor fortsatt kun på "høy". Litt aksjelegging senere i dag tenker jeg..

 

Noen flere som tester etter EL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal begynne og teste i morgon. Veit ikkje om hcg nivået kan ha forskyvd eggløsninger ? Venter EL fre eller lørdag. Men vil teste litt før i tilfelle no som skulle skje. Kroppen er rar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært gravid og mistet? Lurt å sette igang testing ja, er så kjedelig å gå glipp av en EL. Håper du får positiv test om noen dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg testet etter el i helga uten noe hell. Trodde jeg skulle få positiv test på lørdag eller søndag, slik at det ble inseminasjon og reise på søndag eller mandag. Vet ikke hvorfor det ikke har kommet enda. Er nå (mandag) på dag 16 i syklusen. Nå er det i seng, så håper jeg på to like sterke streker når jeg våkner :) håper all har hatt ei fin helg, og at det er mye babylaging som foregår om dagen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, spennende å se i morgen tidlig om det blir to streker, bebisyk! Jeg tester selv, så følger med på det som skjer her!

Meen, hakket mer spennende hos deg som må planlegge litt mer, enn hos meg som "kun" trenger å få mannen til å prestere på kommando 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å teste etter el litt tidlig, var så redd for å "gå glipp" av den :) Fikk nesten to like streker på fredag ettermiddag, lørdag (ettermiddag) var de helt like. Hadde sex på torsdag, og idag (søndag). Hadde egentlig håpet vi fikk det til hver dag denne helgen, men full fart hele helgen gjorde det litt vanskelig. Håper runden idag gjorde susen :) Forventet ikke el før begynnelsen av denne uken, så jeg er glad den kom før mannen hadde reist.. Kryss fingrene for meg jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre! Dere traff fint med sex'en når det først kun skulle bli et par ganger.

 

Her er det fortsatt blinkende 😊, 3. dagen med det. På fertilitetsmonitoren er det enda kun "høy". Vi hadde sex i går, så venter med ny runde til i morgen.

 

I går hadde jeg i tillegg EL- slim som strakk seg veldig på papiret så jeg. Vet dere ca når EL finner sted da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg også startet å teste etter EL, men forventer den ikke før på lør/søn, men vil jo heller ikke gå glipp av den. Dessverre reiser sambo bort på fre- søn så har lite håp denne pp. Han var borte forrige også og jeg er borte neste pp:( Så krysser fingrene for at EL er tidlig denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg også startet å teste etter EL, men forventer den ikke før på lør/søn, men vil jo heller ikke gå glipp av den. Dessverre reiser sambo bort på fre- søn så har lite håp denne pp. Han var borte forrige også og jeg er borte neste pp:( Så krysser fingrene for at EL er tidlig denne gangen.

Hvis dere har sex tirsdag, fredag og når han kommer hjem igjen på mandag(?), så kan dere jo fint treffe, selv om EL er i helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her har jeg også startet å teste etter EL, men forventer den ikke før på lør/søn, men vil jo heller ikke gå glipp av den. Dessverre reiser sambo bort på fre- søn så har lite håp denne pp. Han var borte forrige også og jeg er borte neste pp:( Så krysser fingrene for at EL er tidlig denne gangen.

Hvis dere har sex tirsdag, fredag og når han kommer hjem igjen på mandag(?), så kan dere jo fint treffe, selv om EL er i helgen!

Det har jeg bevis på. Fikk min dose fredags morgon og POSETIV El test lørdags kveld og negativ søndag. Gubben kom heim igjen mandag og ikkje lakt meir aksjer inn. Fikk posetiv G test 8 Dpo til 16 dpo men det enda i kjemisk. Så det er håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Her har jeg også startet å teste etter EL, men forventer den ikke før på lør/søn, men vil jo heller ikke gå glipp av den. Dessverre reiser sambo bort på fre- søn så har lite håp denne pp. Han var borte forrige også og jeg er borte neste pp:( Så krysser fingrene for at EL er tidlig denne gangen.

Hvis dere har sex tirsdag, fredag og når han kommer hjem igjen på mandag(?), så kan dere jo fint treffe, selv om EL er i helgen!
Det har jeg bevis på. Fikk min dose fredags morgon og POSETIV El test lørdags kveld og negativ søndag. Gubben kom heim igjen mandag og ikkje lakt meir aksjer inn. Fikk posetiv G test 8 Dpo til 16 dpo men det enda i kjemisk. Så det er håp.
Jeg ser jeg skrev tirsdag, skulle selvfølgelig stå torsdag!

Ja, jeg har troen på at dette kan gå!

 

Kjemisk ja, så trist. Uff, jeg vet at jeg ikke bør teste med GT for tidlig, men klarer nok ikke å la være.. Mistenker at skuffelsen blir ekstra stor når jeg først har sett en positiv test, for så å begynne å blø. Burde heller bare vente på menstruasjon.. Men men, vi får se...

Endret av Peiskos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjerne slenge meg med her, selv om jeg  ikke helt har oversikt over når IKM blir enda, men det skal ihvertfall være riktig uke..

Jeg har hatt uttak av egg i dag, nok til et helt fotball-lag i følge legen (også jeg som ikke liker fortball!), og forhåpentligvis blir det et eller to riktig fine som kan settes tilbake om et par dager... (krysser fingre og tær for oss alle!) :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Her har jeg også startet å teste etter EL, men forventer den ikke før på lør/søn, men vil jo heller ikke gå glipp av den. Dessverre reiser sambo bort på fre- søn så har lite håp denne pp. Han var borte forrige også og jeg er borte neste pp:( Så krysser fingrene for at EL er tidlig denne gangen.

Hvis dere har sex tirsdag, fredag og når han kommer hjem igjen på mandag(?), så kan dere jo fint treffe, selv om EL er i helgen!
Det har jeg bevis på. Fikk min dose fredags morgon og POSETIV El test lørdags kveld og negativ søndag. Gubben kom heim igjen mandag og ikkje lakt meir aksjer inn. Fikk posetiv G test 8 Dpo til 16 dpo men det enda i kjemisk. Så det er håp.
Jeg ser jeg skrev tirsdag, skulle selvfølgelig stå torsdag!

Ja, jeg har troen på at dette kan gå!

 

Kjemisk ja, så trist. Uff, jeg vet at jeg ikke bør teste med GT for tidlig, men klarer nok ikke å la være.. Mistenker at skuffelsen blir ekstra stor når jeg først har sett en positiv test, for så å begynne å blø. Burde heller bare vente på menstruasjon.. Men men, vi får se...

Vi får legge inn aksjer på onsdag og torsdagen, han reiser avgårde halv 8 på fredagsmorgen, så tvile på at det blir sengekos da:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frustrert! Forventet EL i morgen og testene viser knapt nok antydning til strek! Ikke rart at det ikke har klaffet hvis EL har vært mye senere enn jeg har trodd ;-) Tester etter jobb, ca 3 timer siden siste gang jeg tisset og lite drikke. Tafset på tappen nå i kveld og endelig (!!!) litt EL-slim! Hurra!! Kanskje testen blir positiv snart? Happy humping damer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frustrert! Forventet EL i morgen og testene viser knapt nok antydning til strek! Ikke rart at det ikke har klaffet hvis EL har vært mye senere enn jeg har trodd ;-) Tester etter jobb, ca 3 timer siden siste gang jeg tisset og lite drikke. Tafset på tappen nå i kveld og endelig (!!!) litt EL-slim! Hurra!! Kanskje testen blir positiv snart? Happy humping damer :-)

Så bra at du får kontroll på EL da, da er det jo håp for å få en fulltreffer denne perioden!

 

Vi har bestemt oss for å vente med sex til i morgen, tror jeg skal ha eggløsning da. Spennende tider i møte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere! Jeg henger litt her inne også, siden eggløsningen kom litt senere enn antatt. Jeg er 1 dpo nå :) Har liten tro på denne prøveperioden, siden mannen var bortreist i helga. Derfor fikk vi lagt inn aksjer bare på torsdag kveld, og så på mandag kveld. Positiv el-test på søndag, negativ mandag kveld, tempen steg i dag (tirsdag). Egget har vel antageligvis sluppet en gang mellom mandag morgen og i dag, da. Krysser fingrene! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere! Jeg henger litt her inne også, siden eggløsningen kom litt senere enn antatt. Jeg er 1 dpo nå :) Har liten tro på denne prøveperioden, siden mannen var bortreist i helga. Derfor fikk vi lagt inn aksjer bare på torsdag kveld, og så på mandag kveld. Positiv el-test på søndag, negativ mandag kveld, tempen steg i dag (tirsdag). Egget har vel antageligvis sluppet en gang mellom mandag morgen og i dag, da. Krysser fingrene! ;)

Er det ikke slik at egget kan leve i opptil 2 døgn etter eggløsning, slik at dere bør legge inn noen aksjer i kveld også? Da har dere jo fått lagt inn greit med aksjer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det saker og ting. Vi hadde egentlig tenkt å ta en pause fra sex'en i går. Men, jeg så plutselig at det var rosa på toalettpapiret i går, og jeg har lest at det muligens betyr at man er ekstra fruktbar da. Så da var det bare å humpe i vei! I morges var det fast smilefjes på eggløsningtesten, så det betyr vel at eggløsning har vært, eller er rett rundt hjørnet? Monitor viser fortsatt kun høy, men siden det er første syklusregistrering, så har jeg ikke troen på at det blir noe maksimal resultat der..

 

Jeg kunne tenkt meg sex i kveld også, men tror ikke jeg får mannen med på det. Får prøve å få ham med på en runde i morgen tidlig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, Peiskos :) Jeg har lest at egget lever i 12-24 t, men jeg vet jo ikke nøyaktig når det slapp. Kanskje vi skal prøve en runde til for sikkerhets skyld. Får se hva vi orker når jeg kommer hjem etter en laaang skoledag i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det saker og ting. Vi hadde egentlig tenkt å ta en pause fra sex'en i går. Men, jeg så plutselig at det var rosa på toalettpapiret i går, og jeg har lest at det muligens betyr at man er ekstra fruktbar da. Så da var det bare å humpe i vei! I morges var det fast smilefjes på eggløsningtesten, så det betyr vel at eggløsning har vært, eller er rett rundt hjørnet? Monitor viser fortsatt kun høy, men siden det er første syklusregistrering, så har jeg ikke troen på at det blir noe maksimal resultat der..

Jeg kunne tenkt meg sex i kveld også, men tror ikke jeg får mannen med på det. Får prøve å få ham med på en runde i morgen tidlig

Da er El rett rundt hjørnet for deg :) smilefjeset står i to døgn, dagen før El og dagen du har El... Så bra dere fikk lagt inn noen aksjer i går da, da er dere jo godt i rute! Endret av Zarina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, Peiskos :) Jeg har lest at egget lever i 12-24 t, men jeg vet jo ikke nøyaktig når det slapp. Kanskje vi skal prøve en runde til for sikkerhets skyld. Får se hva vi orker når jeg kommer hjem etter en laaang skoledag i kveld ;)

 

Fint å ha deg i samme IKM-gruppe igjen, LillePipp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne slenge meg med her, selv om jeg  ikke helt har oversikt over når IKM blir enda, men det skal ihvertfall være riktig uke..

Jeg har hatt uttak av egg i dag, nok til et helt fotball-lag i følge legen (også jeg som ikke liker fortball!), og forhåpentligvis blir det et eller to riktig fine som kan settes tilbake om et par dager... (krysser fingre og tær for oss alle!) :duskedame:

 

Så spennende Gammel Dame :)

Er det ditt første egguttak eller har du hatt flere? Hvis ikke jeg blir gravid på denne inseminasjonsrunden, så må nok jeg også over på egguttak og ivf tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester fortsatt etter EL. I går kveld og i morges var testen nesten helt positiv, men ikke helt. Når jeg testet for snart en time siden, så var test nummer to svakere igjen. Jeg er på dag 17 i syklusen min nå, og begynner å bekymre meg for om EL kanskje ikke kommer denne måneden, eller i alle fall om EL-testen kanskje ikke blir positiv denne måneden. 

Jeg må jo reise for å bli inseminert, og kan ikke gjøre det før jeg er sikker på at testen er helt positiv. 
Hadde regnet meg til at testen skulle vise to like sterke streker allerede på søndag, men foreløpig er det ingenting. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...