Gå til innhold

IKM uke 50


bebisyk

Anbefalte innlegg

Da må jeg desverre melde meg ut av IKM uke 50 på grunn av at jeg nå har så mye regninger som har hopet seg opp som jeg må prioritere og betale. Og jeg må også ha penger til dyrlegen for å kunne hjelpe katten min :hjertesmil:

Satser på neste syklus etter denne som dag blir 3 januar i uke 1 (bursdagen min) Så da håper jeg på positiv graviditetstest i bursdagspresang til meg selv neste år :lillesky:

 

Har vært kjempekos å være her sammen med dere og jeg ønsker alle masse lykke til.

 

Babyglitter :strix: over alle fra romantique1984

Hvorfor kan dere ikke prøve fordet? Koster ikke noe å prøve da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Tok ein test i går kveld for moro og den slo ut med positiv. Men løpet er kjørt tørker lyse rosa på dopapiret for 2 gang i dag. Så tante rød er på vei

 

Så rart, Slurpå.

Det er ikke sånn at du bare spotter da, men at TR ikke er på vei?

Med positiv test så mange dager dpo, så ville jeg nok tatt enda en test, bare for å være sikker :) Lykke til!

Tok ein ny G test og nå er testen enda svakere. Så tante rød er på veg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da må jeg desverre melde meg ut av IKM uke 50 på grunn av at jeg nå har så mye regninger som har hopet seg opp som jeg må prioritere og betale. Og jeg må også ha penger til dyrlegen for å kunne hjelpe katten min :hjertesmil:

Satser på neste syklus etter denne som dag blir 3 januar i uke 1 (bursdagen min) Så da håper jeg på positiv graviditetstest i bursdagspresang til meg selv neste år :lillesky:

 

Har vært kjempekos å være her sammen med dere og jeg ønsker alle masse lykke til.

 

Babyglitter :strix: over alle fra romantique1984

Hvorfor kan dere ikke prøve fordet? Koster ikke noe å prøve da :)

Beklager, så nå at du/dere bruker donor. Da skjønner jeg at dere må vente! Håper det blir bedre neste pp!:) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal tante rød begynne for fult spotter og spotter. Detta blir ein lang periode med El testing. Ikm skulle jeg ha i dag el søndag men har spotta siden torsdags morgon. Har nok hatt mase HCG i meg denne mnd, kan vere at det er det som drar det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*hoppe inn for 3 gang*

Har sagt til nissen at jeg ønsker en positiv test istedenfor det armbåndet

Sa til gubben ønsker kul på magen. Ingen pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er også jeg i gang!

Min første pp, gått til innkjøp av CBFM, dag 6 i dag. Kjempespent! Forventer ikm tirsdag 09.12.14. Kunne noen satt meg inn der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 8. desember: romantique1984, Frk. Anea 1pp

 

Tirsdag 9. desember: Bebisyk 3pp, Snøfin , Peiskos 1pp

 

Onsdag 10. desember: Attpåklatt2015 3pp

 

Torsdag 11. desember: Forsvarsfrue^^ 2pp, wiiga 7pp

 

Fredag 12. desember: Zarina 3pp

 

Lørdag 13. desember:

 

Søndag 14. desember:IreneUtålmodig 3pp ,

Endret av IreneUtålmodig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det kanskje noen her inne som begynner å nærme seg eggløsning?
Planlegger folk å teste etter det, eller tar dere det litt som det kommer? :)

Jeg starter å teste omtrent på onsdag, men forventer ikke positiv test før på søndag, regner jeg med, slik at eggløsningen er på mandag :)

Håper alle har en finfin mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som sagt cbfm, forventer EL begynnelsen av neste uke. Kommer også til å teste etter EL fra og med fredag tenker jeg, men vanlig eggløsningstester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner sånn grovt ut når EL kommer, kjenner det på kroppen mtp svierier og litt el-slim.

 

Orker ikke drive med temp eller tester.... har en tendens til å bli fort stressa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester her også :) El ca torsdag neste uke. Samboer er borte fra mandag til torsdag, den uka. Så håper at el kan drøye et par dager. Har litt uregelmessig syklus, så er ikke umulig at det kan komme litt seinere. Begynner å teste onsdag neste uke tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar også el tester. Er bare på dag 7 idag, men er så redd for å "gå glipp" av EL at jeg tok første test i ettermiddag :) Negativt resultat selvsagt, forventer EL i begynnelsen av neste uke. Samboeren reiser bort den uken, så jeg krysser fingrene for at EL kanskje er på vårt lag og dukker opp litt tidligere :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar også el tester. Er bare på dag 7 idag, men er så redd for å "gå glipp" av EL at jeg tok første test i ettermiddag :) Negativt resultat selvsagt, forventer EL i begynnelsen av neste uke. Samboeren reiser bort den uken, så jeg krysser fingrene for at EL kanskje er på vårt lag og dukker opp litt tidligere :) :)

Bare å legge inn aksjer så sent som mulig før han reiser, så kan det jo muligens bli baby av det, selv om EL skulle komme noen få dager senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester her også. Begynte testingen i dag, er el på samme tid som sist så kommer el på søndag eller mandag. Begynner å teste tidlig så vi er sikker på å ikke gå glipp av el :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal teste for første gang denne pp, EL skal etter kalenderen være begynnelsen av neste uke, så starter nok å teste i slutten av uka. Mistenker at den kommer senere enn jeg tror egentlig. Følger med på om det kommer EL-slim så har jeg litt peiling ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, her kom el tidlig denne gangen! Positiv test i dag. Bruker cb el-tester med dobbel hormonindikator, men denne gangen gikk det rett fra negativ til positiv uten noe blinkefjes i mellom gitt! Så da får man prøve å legge inn noen aksjer når mannen kommer hjem i kveld og håpe på det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende når EL er i gang. Da skjer det endelig noe.

 

Her gikk fertilitetsmonitoren fra lav i går til høy i dag. Første gang jeg bruker den, så mistenker den holder seg på høy i mange dager, om den i det hele tatt når max denne syklusen. Begynner å teste med EL tester på fredag tenker jeg. Venter EL på tirsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi Zarina, nesten en uke før forventet el? :) så fint at du testet da, så du ikke "gikk glipp" av den :) happy humping ;)

 

Slurpå: Jeg testet negativ hcg hos legen 14 dager etter at vi måtte avbryte svangerskapet.. Var da 16+4, hvis det har noe sammenheng med hvor lenge det sitter i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det ny pp gitt regner med IKM er lørdag 13 des. Er bare 4 pp men er jammen utålmodig. Denne mnd skal jeg bruke EL tester for første gangen.

Da forventer du EL ca 29.11? Når tenkte du å begynne å teste for EL da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da ble det ny pp gitt regner med IKM er lørdag 13 des. Er bare 4 pp men er jammen utålmodig. Denne mnd skal jeg bruke EL tester for første gangen.

Da forventer du EL ca 29.11? Når tenkte du å begynne å teste for EL da?

Ifølge en eggløsningsapp sier den 29.11 mens en annen sier 30.11. Jeg tipper jeg starter etter helgen med å teste. Vet ikke når det er lurt å starte med å teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...