sitronpus Skrevet 16. november 2014 #101 Del Skrevet 16. november 2014 Hm, i følge diverse apper og kalkulatorer er jeg visst inni min fruktbare periode allerede! Er på 10 DPO i dag, men glemte å teste i går. Vanskelig å si med det slimet da, men i går hadde jeg veldig mye av den riktige typen en av gangene jeg tørket meg på do. Imidlertid ikke noe særlig utover dagen. Pleier det ikke være et par dager med eggehvite, da?La uansett inn aksjer i går kveld, såeh.... *krysse fingrene*Min beste venninne hadde EL for 14 dager siden og der traff de på første forsøk, så hadde vært ekstra gøy å treffe altså! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144179731-ikm-uke-49/page/5/#findComment-146810090 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reese Skrevet 16. november 2014 Forfatter #102 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg forvirrer meg selv.. Jeg vet hvordan en positiv strimmel ser ut. Jeg vet også hvordan en negativ strimmel ser ut. Jeg vet også at en stimmel kan se negativ ut, men faktisk være positiv. Arrgh, den er negativ, jeg er bare på dag 13, og kan aldri tenke meg at jeg skulle få el på dag 14-15!?! Eller kansje, hva vet vel vi om hva disse kroppene våre driver med. Tingen er at testen var "nesten" positiv i går kveld, og samme resultat i dag, faktisk med fin tykk strek. En slik har jeg ikke sett før Streken er jo knall lilla nå som den har tørket, og er lik i styrke som fra sist pp. Det var bare at streken ble så sakte sterk. Ikke sånn med en gang som i sist pp. Så dermed blir jeg jo litt forvirra. At på til fikk jeg slim i går.. 0,1 grads tempfall i dag.. Så er det denne mannen min da. Han jobber jo stort sett hele døgnet (føles sånn), jeg er trøtt å lei av å være hjemme alene. Jeg kjenner frustrasjonen min sitter på utsiden av og til fordi jeg aldri vet når han jobber sent eller kommer hjem tidlig. Vi krangler svært lite og er verdens beste venner, men gud dem mannfolka kan skape hodebry av og til.. En sånn kjappis ble det i går da Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144179731-ikm-uke-49/page/5/#findComment-146810200 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prøver1984 Skrevet 16. november 2014 #103 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg forvirrer meg selv.. Jeg vet hvordan en positiv strimmel ser ut. Jeg vet også hvordan en negativ strimmel ser ut. Jeg vet også at en stimmel kan se negativ ut, men faktisk være positiv. Arrgh, den er negativ, jeg er bare på dag 13, og kan aldri tenke meg at jeg skulle få el på dag 14-15!?! Eller kansje, hva vet vel vi om hva disse kroppene våre driver med. Tingen er at testen var "nesten" positiv i går kveld, og samme resultat i dag, faktisk med fin tykk strek. En slik har jeg ikke sett før Streken er jo knall lilla nå som den har tørket, og er lik i styrke som fra sist pp. Det var bare at streken ble så sakte sterk. Ikke sånn med en gang som i sist pp. Så dermed blir jeg jo litt forvirra. At på til fikk jeg slim i går.. 0,1 grads tempfall i dag.. Så er det denne mannen min da. Han jobber jo stort sett hele døgnet (føles sånn), jeg er trøtt å lei av å være hjemme alene. Jeg kjenner frustrasjonen min sitter på utsiden av og til fordi jeg aldri vet når han jobber sent eller kommer hjem tidlig. Vi krangler svært lite og er verdens beste venner, men gud dem mannfolka kan skape hodebry av og til.. En sånn kjappis ble det i går da Heier masse på deg snuppa 👍 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144179731-ikm-uke-49/page/5/#findComment-146810251 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reese Skrevet 16. november 2014 Forfatter #104 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg forvirrer meg selv.. Jeg vet hvordan en positiv strimmel ser ut. Jeg vet også hvordan en negativ strimmel ser ut. Jeg vet også at en stimmel kan se negativ ut, men faktisk være positiv. Arrgh, den er negativ, jeg er bare på dag 13, og kan aldri tenke meg at jeg skulle få el på dag 14-15!?! Eller kansje, hva vet vel vi om hva disse kroppene våre driver med. Tingen er at testen var "nesten" positiv i går kveld, og samme resultat i dag, faktisk med fin tykk strek. En slik har jeg ikke sett før Streken er jo knall lilla nå som den har tørket, og er lik i styrke som fra sist pp. Det var bare at streken ble så sakte sterk. Ikke sånn med en gang som i sist pp. Så dermed blir jeg jo litt forvirra. At på til fikk jeg slim i går.. 0,1 grads tempfall i dag.. Så er det denne mannen min da. Han jobber jo stort sett hele døgnet (føles sånn), jeg er trøtt å lei av å være hjemme alene. Jeg kjenner frustrasjonen min sitter på utsiden av og til fordi jeg aldri vet når han jobber sent eller kommer hjem tidlig. Vi krangler svært lite og er verdens beste venner, men gud dem mannfolka kan skape hodebry av og til.. En sånn kjappis ble det i går da Heier masse på deg snuppa Jeg heier på deg også Håper du får positiv test nå slik at du kan drite i hele utredninga Når skal du teste?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144179731-ikm-uke-49/page/5/#findComment-146810256 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 16. november 2014 #105 Del Skrevet 16. november 2014 Du får teste igjen i kveld pluss kjøre kjappis Min var litt svakere i dag. Tempen er fortsatt vanskelig å skjønne seg på. Den ligger midt på treet liksom. Hadde litt stikninger i går kveld. Mulig el var da. El kom så tidlig at jeg nesten tenker at egget ikke slipper og så blir det el senere i syklusen. Selv om jeg har hatt en LH-topp, så betyr det jo ikke at egget slipper. Bare jeg ikke får el når jeg skal reise bort. Da er det uansett problematisk med tanke på bhg-start. Heldigvis tenker jeg lite på hele prosjekt baby i løpet av dagen. Kan jo bli sprø av å prøve å skjønne noe av disse syklusene Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144179731-ikm-uke-49/page/5/#findComment-146810258 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reese Skrevet 16. november 2014 Forfatter #106 Del Skrevet 16. november 2014 Du får teste igjen i kveld pluss kjøre kjappis Min var litt svakere i dag. Tempen er fortsatt vanskelig å skjønne seg på. Den ligger midt på treet liksom. Hadde litt stikninger i går kveld. Mulig el var da. El kom så tidlig at jeg nesten tenker at egget ikke slipper og så blir det el senere i syklusen. Selv om jeg har hatt en LH-topp, så betyr det jo ikke at egget slipper. Bare jeg ikke får el når jeg skal reise bort. Da er det uansett problematisk med tanke på bhg-start. Heldigvis tenker jeg lite på hele prosjekt baby i løpet av dagen. Kan jo bli sprø av å prøve å skjønne noe av disse syklusene Den kjappisen er neimen ikke enkel å få til gitt Han er jo sååå sliten vet du Og jeg irriterer meg grønn. Baby vil han ha, (han er ivertfall enig) men jeg må da forstå at han er sliten.. Menn altså, ikke bare bare å gjøre seg til for ham altså. Hva mener du med tempen din? Har den ikke gått opp enda? Kansje egget ikke er sluppet og du må vente noen dager til Om el blir litt forsinket så gjør vel ikke det noe mtp barnehagen vel? termin vil vel uansett falle før 20 august? Jeg synes også det er herlig å ikke stresse slik denne mnd. Nå er jo vi enig om å drite i bhg fristen, og jeg kjenenr at jeg ikke orker å presse på. Desperasjonen om å bli raskt gravid igjen etter MAèn har gitt seg, og det er jeg ufattelig glad for Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144179731-ikm-uke-49/page/5/#findComment-146810298 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 16. november 2014 #107 Del Skrevet 16. november 2014 Du får teste igjen i kveld pluss kjøre kjappis Min var litt svakere i dag. Tempen er fortsatt vanskelig å skjønne seg på. Den ligger midt på treet liksom. Hadde litt stikninger i går kveld. Mulig el var da. El kom så tidlig at jeg nesten tenker at egget ikke slipper og så blir det el senere i syklusen. Selv om jeg har hatt en LH-topp, så betyr det jo ikke at egget slipper. Bare jeg ikke får el når jeg skal reise bort. Da er det uansett problematisk med tanke på bhg-start. Heldigvis tenker jeg lite på hele prosjekt baby i løpet av dagen. Kan jo bli sprø av å prøve å skjønne noe av disse syklusene Den kjappisen er neimen ikke enkel å få til gitt Han er jo sååå sliten vet du Og jeg irriterer meg grønn. Baby vil han ha, (han er ivertfall enig) men jeg må da forstå at han er sliten.. Menn altså, ikke bare bare å gjøre seg til for ham altså. Hva mener du med tempen din? Har den ikke gått opp enda? Kansje egget ikke er sluppet og du må vente noen dager til Om el blir litt forsinket så gjør vel ikke det noe mtp barnehagen vel? termin vil vel uansett falle før 20 august? Jeg synes også det er herlig å ikke stresse slik denne mnd. Nå er jo vi enig om å drite i bhg fristen, og jeg kjenenr at jeg ikke orker å presse på. Desperasjonen om å bli raskt gravid igjen etter MAèn har gitt seg, og det er jeg ufattelig glad for Mannfolk liker jo sex, men når det blir krav om mye på en gang, så kommer det jo fram at de hadde aldri orket det så ofte som de lar oss tro Tempen har aldri falt skikkelig siden forrige syklus. Foran sist el falt tempen til 36,3. Nå har laveste vært 36,9. Ligger fra 36,9 til 37,3. Ikke noe klar stigning. Jeg fører ikke noe skjema og bruker ikke noe app. Jallaopplegg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144179731-ikm-uke-49/page/5/#findComment-146810321 Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillePipp Skrevet 16. november 2014 #108 Del Skrevet 16. november 2014 Eggløsningstesten var veeeldig svak i dag også, men så er jeg jo tross alt bare på syklusdag nr 9 Tar oss en runde i kveld uansett - bare for kosens skyld Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144179731-ikm-uke-49/page/5/#findComment-146810832 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reese Skrevet 16. november 2014 Forfatter #109 Del Skrevet 16. november 2014 Nå er testen min nesten blenda hvit jo.. Merkelige saker. Kan kansje hende det samme som sist. Da hadde jeg sterke streker lenge etter mensen får så å bli svakere, nesten hvite før dem ble sterkere igjen. Men om det skulle være slik denna mnd også så havner el på rundt dag 20 igjen... Å så lange sykluser vil jeg ikke ha, vil tilbake tilbake til 28-30 dagers. Jeg vet ikke om jeg innbiller meg det, men den der lumske lysten er til stede. Som regel sliter jeg med å bli våt nedentil (henger vel litt sammen med at jeg har en utålmodig mann), men ikke i dag gitt. Det skal jo være et godt tegn. Håper jeg slipper el smertene denne gang da Hadde vært herlig om jeg var ferdig med el allerede Ønskedrøm Jeg skriver dagbok her jeg ser det ut til.. beklager alle tankene mine som luftes Noen andre som har tegn på at el nærmer seg? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144179731-ikm-uke-49/page/5/#findComment-146810848 Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillePipp Skrevet 16. november 2014 #110 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg vil gjerne lese dagboka di, Bellanie, så skriv i vei! Jeg håper det var tidligtidlig eggløsning, og at du ikke er på vei mot lang syklus. Det er skikkelig kjedelig. Bedre å få mange forsøk over en kortere periode om man ikke skal lykkes med én gang Blir spennende å følge med videre, da! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144179731-ikm-uke-49/page/5/#findComment-146810873 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 16. november 2014 #111 Del Skrevet 16. november 2014 Koselig å lese i dagboka di, Bellanie Krysser fingrene for at el er over for oss begge Tror jeg må teste litt innimellom framover for sikkerhets skyld. Håper tempen din gjør et hopp snart, slik at du får en pekepinn på om el har vært. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144179731-ikm-uke-49/page/5/#findComment-146810925 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermammasnart Skrevet 16. november 2014 #112 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg liker også å lese dagboka du, Bellanie😊 Jeg orker ikke teste etter EL denne måneden, og orker heller ikke å tempe. Er blitt litt mye i de siste syklusene, så lar bare alt gå sin gang denne måneden. Pluss at mannen min er ekstremt kåt for tiden😛 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144179731-ikm-uke-49/page/5/#findComment-146811679 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utålmodigemeg Skrevet 16. november 2014 #113 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg synes og det er kjempe koseligt å lese om dere andre Man er jo litt opphengt for tiden, så kjekt å se andre som og er det Jeg tror jeg allerede er over EL nå. Er på CD 13. Hadde "menssmerter" 2 dager i strekk. CD 10 og 11. Jeg hadde også skikkelig seigt slim, den ene dagen med blodspor i og den andre med "rosa" slim. CD 12 hadde jeg temp økning, og smertene og slimet forsvant. Ingen utflod overhode CD 13, skulle måle tempen, men den var tom for strøm??????? AKKURAT når jeg trengte den som mest!! I dag er og brystene ømme. Hørtes ikke DETTE ut som en eggløsning da dere?? Har lagt inn haugevis med aksjer. Mennen var klar i dag og, men velger å vente til i morgen, å ha sex annehver dag resten av denne uka. sånn i tilfelle Optimist Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144179731-ikm-uke-49/page/5/#findComment-146811682 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moooor86 Skrevet 17. november 2014 #114 Del Skrevet 17. november 2014 Siden det er første pp for meg har jeg ikke så mange erfaringer å bidra med selv enda, men synes det er spennende å lese om dere andre. Her blir el testene stadig sterkere. I går hadde teststreken en smal stripe som var like sterk som kontrollstreken, er den positiv da? Eller må strekene være like tykke? Positiv eller ikke, humpingen er vi i allefall godt i gang med da jeg observert det jeg oppfatter som el slim i noen dager allerede. Hopper på den stakkars mannen og tvinger ham nesten i seng :-p Lærer å kjenne kroppen på en helt ny måte jeg nå, med all denne testingen, observasjonene og kjenning på endringersom kan, eller ikke kan være symptomer på el. Og nå går jeg vel straks inn i en tid der alt kommer til å bli tolket som gravidsymtomer :-p Spennende, spennende! Har det egentlig ikke travelt, men hadde jo vært utrolig gøy å kunne bruke julaften til å fortelle mor og far at de mest sannsynlig skal bli besteforeldre i august, selv om det fortsatt vil være litt tidlig på det tidspunktet... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144179731-ikm-uke-49/page/5/#findComment-146811837 Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillePipp Skrevet 17. november 2014 #115 Del Skrevet 17. november 2014 Det høres definitivt ut som eggløsning, Utålmodigemeg! Gratulerer Noe må vi da kunne gratulerer for allerede uansett - eggløsning er jo første steget til å bli gravid Jeg håper og håper at eggløsningen skynder seg å komme de nærmeste dagene for min del også! Spennende med første prøveperiode, SnartMor?86. Jeg har ingen erfaring med el-tester selv, siden det er første gangen jeg bruker dem, men uansett er det ingenting i veien med å humpe for sikkerhets skyld - og du er ikke den ene som "tvinger" mannen ned, for å si det sånn Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144179731-ikm-uke-49/page/5/#findComment-146811975 Del på andre sider Flere delingsvalg…
CurlySue Skrevet 17. november 2014 #116 Del Skrevet 17. november 2014 Da har jeg endelig sluttet å blø! Blødde i 12 dager (hvis man teller med spottingen før TR kom). Det var lenge.. Tipper jeg har EL til helgen, men skal som sagt ikke teste. Sattser på sex annenhver dag fra nå til neste IKM. Kjenner jeg er litt motløs.. Kanskje fordi jeg har blødd i 12 dager og tenker at jeg sikkert ikke blir gravid denne mnd heller. Men jeg har fin sexlyst, og vil jo veldig gjerne bli gravid, så vet ikke hva jeg syter etter.. Typisk blåmandag kanskje? 😊 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144179731-ikm-uke-49/page/5/#findComment-146812219 Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillePipp Skrevet 17. november 2014 #117 Del Skrevet 17. november 2014 Huff, jeg skjønner at du er lei av å ha blødd så lenge, CurlySue. Det var ikke noe moro! Det er lov å klage litt. Kanskje motet stiger etterhvert Klemmer til deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144179731-ikm-uke-49/page/5/#findComment-146812376 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utålmodigemeg Skrevet 17. november 2014 #118 Del Skrevet 17. november 2014 Dette med mensen. NÅR starter egentlig den?? Hadde to dager med mild spotting før jeg virkelig begynte å blø. Ville dere da regnet mensen fra når spottingen begynte, eller fra selve blødningen? Fikk eggløsningen 2 dager "før" tiden . Men regner jeg med de to dagene med spotting, så kom den på dag 14, som jo normalt sett sånn ca er gjenomsnittlig eggløsningsdag. Tar jeg med spottingen, hadde jeg hele 9 dager med blødning denne syklusen. Lengeeee (Tror jeg la på meg en kilo!!!!) Ellers er jeg på dag 14 nå (fra blødningen startet ordentlig). Har ømme bryster (ikke mye), total mangel på utflod, å den syke libidoen er begynt å falme. Ganske sikker på at jeg er inne i DPO land nå. Men fortsetter med sexen 1 uke til (siden jeg forrige mnd fikk eggløsning 1 uke etter planen) Fryktelig spennende tider. Skal teste meg 1 desember om ikke mensen er kommet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144179731-ikm-uke-49/page/5/#findComment-146812447 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reese Skrevet 17. november 2014 Forfatter #119 Del Skrevet 17. november 2014 Så bra noen av oss har fått eggløsning allerede Selv synes jeg alltid dagene rett før el er lit slitsomme, og jeg tror jeg hadde stresset enda mer om jeg ikke hadde litt kontroll Det er jo litt spennende og da, jeg våkner hver morgen og det første jeg gjør er å kjøre et termometer oppi dåsa Deretter går jeg ut på bade, tisser i en kopp og ser på fage nyanser på en tynn liten papirlapp, sammenligner med gårsdagens, venter til den har tørket og gjentar prossesen Og i dag tror jeg faktisk den er positiv og Jeg håper det, den er jo kjempe sterk. Og vet dere hva, jeg skrev i går om en liten tempdipp på 0,1 grad. Den kan umulig ha hatt noe å si for min tempdipp i dag var på hele 0,5 grader Så enten er eggløsningen her eller så var ingen av mine termometere (ja, jeg bruker to, da jeg er redd et batteri skal gå ) edru, da jeg helst ill se at den halve graden skulle opp og ikke ned Jeg har aldri opplevd en slik stor dipp før el før, så håper at den stige rett til værs i morgen igjen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144179731-ikm-uke-49/page/5/#findComment-146812455 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reese Skrevet 17. november 2014 Forfatter #120 Del Skrevet 17. november 2014 Dette med mensen. NÅR starter egentlig den?? Hadde to dager med mild spotting før jeg virkelig begynte å blø. Ville dere da regnet mensen fra når spottingen begynte, eller fra selve blødningen? Fikk eggløsningen 2 dager "før" tiden . Men regner jeg med de to dagene med spotting, så kom den på dag 14, som jo normalt sett sånn ca er gjenomsnittlig eggløsningsdag. Tar jeg med spottingen, hadde jeg hele 9 dager med blødning denne syklusen. Lengeeee (Tror jeg la på meg en kilo!!!!) Ellers er jeg på dag 14 nå (fra blødningen startet ordentlig). Har ømme bryster (ikke mye), total mangel på utflod, å den syke libidoen er begynt å falme. Ganske sikker på at jeg er inne i DPO land nå. Men fortsetter med sexen 1 uke til (siden jeg forrige mnd fikk eggløsning 1 uke etter planen) Fryktelig spennende tider. Skal teste meg 1 desember om ikke mensen er kommet. Regn mensen fra den dagen ble friskt blod Så spennedene om du er i dpo land allerede. Jeg vil bli med, men ser ut som vi andre må vente noen dager Herlig med tidlig el, men som du selv sier, ikke ta det for gitt. Men du har jo hatt temp økning og da er det jo ganske sikkert Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144179731-ikm-uke-49/page/5/#findComment-146812473 Del på andre sider Flere delingsvalg…
CurlySue Skrevet 17. november 2014 #121 Del Skrevet 17. november 2014 Takk LillePipp ❤️ Klem til deg også, du er så snill og god! 😊 Utålmodigemeg: Jeg regnet ikke med de 3 dagene med spotting før TR kom for fult på 4. dagen. Da fikk jeg helt jævlige menssmerter og masse blod. Men vi er jo så forskjellige så neimen ikke lett å si. Siden du fikk EL den 14. når du regner med spottingen, ville nok jeg regnet spottingen som en del av TR 😊 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144179731-ikm-uke-49/page/5/#findComment-146812482 Del på andre sider Flere delingsvalg…
notabella Skrevet 17. november 2014 #122 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Tante rød kom 4 dager før tiden den 7.11, har hatt El smerter i helgen o slim, tok en test i går kveld som jeg tror er positiv ?skal ta en ny i ettermiddag/kveld Fint om dere vil se på el testen min å si om den er positiv eller ikke ? Endret 17. november 2014 av notabella Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144179731-ikm-uke-49/page/5/#findComment-146812666 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 17. november 2014 #123 Del Skrevet 17. november 2014 Her spottes det i dag. Brunt gøsj. Regnet med det stammer fra eggløsningen. Hadde lavere temp i dag enn i går. Gidder ikke teste mer, da testen i går var svakere enn tidligere. Jeg hadde kjempefall i temp forrige syklus, Bellanie. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144179731-ikm-uke-49/page/5/#findComment-146812667 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reese Skrevet 17. november 2014 Forfatter #124 Del Skrevet 17. november 2014 Tante rød kom 4 dager før tiden den 7.11, har hatt El smerter i helgen o slim, tok en test i går kveld som jeg tror er positiv ? skal ta en ny i ettermiddag/kveld Fint om dere vil se på el testen min å si om den er positiv eller ikke ? Jeg fant ikke noe bilde som var lastet opp i dag? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144179731-ikm-uke-49/page/5/#findComment-146812689 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reese Skrevet 17. november 2014 Forfatter #125 Del Skrevet 17. november 2014 Her spottes det i dag. Brunt gøsj. Regnet med det stammer fra eggløsningen. Hadde lavere temp i dag enn i går. Gidder ikke teste mer, da testen i går var svakere enn tidligere. Jeg hadde kjempefall i temp forrige syklus, Bellanie. Kan bli ganske tullete av denne testinga Men positivt at du spotter litt da pleier jo alltid være et godt tegn Her har jeg straks brukt opp alle el testene denne pp (21 stk) Blir jo ikke klok på disse strekene. Men jeg håper jo jeg skal få se som er like positiv som sist pp. Da var det ikke litt tvil engang Satser på at den store tempdippen har noe den skulle ha sagt, jeg ble jo helt slått ut, og lys våken når jeg så de talla Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144179731-ikm-uke-49/page/5/#findComment-146812703 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå