Gå til innhold

Junibarn 2015


FrøkenMaya

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil også være her! Har fått sterkere streker disse dagene og kan vel anse meg som gravid da ja ;) termin er etter menstermin 29 juni, på selveste bursdagen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Ul igår, 7+5 og så TO bankende hjerter!!!

DOBBELT HURRA :D !! Så herlig <3

I knoooow :) helt rart!!! Da ble vi de hærlige vinnere av to små hjerter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 20.juni. Har en fra før på 2,5år. Men mistet i uke 9 før han kom, og pussig nok så er det det jeg tenker på nå. Ikke at det gikk bra sist gang. Er 5+4 nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 5. juni! :) Første gang jeg er gravid og har vært dårlig siden uke 4. Kvalme, tretthet og litt svimmel - ellers så er alt greit. Dette er stas <3 Vi gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!! Kan komme inn hit! Har termin 26.juni, er 4+4 :-) Er så glad for dette etter jeg mistet i 2. trimester i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 6+0 i dag og fikk tatt en ny HCG-prøve. Venter spent på svar om det er stigning. Litt vel spennende for tiden! Tok en prøve på onsdag, da var HCG-nivået på 382. Aner ikke om det er normalt, men håper på stigning i alle fall :) 

Gleder meg til tidlig UL jeg også. Venter på brev i posten. Klarer liksom ikke slappe helt av før jeg har fått bekreftet at det er liv der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, det fylles jo bare opp her på juni gruppa. Så herlig  :babysmokk:

Gratulerer alle sammen!!

 

mam&mam: Dobbel lykke! Gratulerer med to babyer!!

 

Var hos legen idag og der var det en liten blobb med hjerteaktivitet. Jippi  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, det fylles jo bare opp her på juni gruppa. Så herlig :babysmokk:

Gratulerer alle sammen!!

 

mam&mam: Dobbel lykke! Gratulerer med to babyer!!

 

Var hos legen idag og der var det en liten blobb med hjerteaktivitet. Jippi :D

Tusen takk og gratulerer selv, dette blir spennnde tider :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Jeg er 8+4 med termin ca 31/5 eller 2/6, legene er litt usikker.. Så gøy med så mange gravide i junigruppen :) gratulerer alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere enn meg som begynner å få mage? Er vel ikke ordentlig gravid mage men oppblåst hele tiden og spesielt på ettermiddagen/kvelden så den ser/er veldig stor. Sliter faktisk med å "skjule" magen for den strutter så på ettermiddagen 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 uke i morgen. Merker det ja at om kvelden så buler magen litt ut faktisk. Men på morgenen er den ganske normal.. :) har en app som sier at uke 7 så er livmoren på størrelse med en appelsin :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha du er 8 nesten 9 og jeg er 5 +3 og tom. Jeg har mage...Dvs..oppblåst:) blæ!!! Her går det i luftige topper med luftige jakker over....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå, har på en tynn slags tunika- tettsittende. Ser nå at det vises på meg.. Men men, det er koselig å se❤️ Gleder meg til jul, da kan jeg vise stolt frem en liten mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...