Gå til innhold

Junibarn 2015


FrøkenMaya

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Positiv test i går, og foreløpig termin 19. Juni! :) Mistet i SA i april, så dette er litt skummelt!:/

 

Mista i sa i slutten av mars så jeg er litt tilbakeholden, liksom litt forberedt på det verste. Men håper selvfølgelig på det beste :) Har selv termin 12.juni.

 

Gratulerer så masse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen og gratulerer så masse!

Jeg hadde SA for ca 4mnd siden men nå er jeg gravid igjen. Er ca 5uker på vei:) Er litt urolig men gleder meg til utviklingen:) Var hos legen idg og ser ut som jeg har termin ca 17-18 juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen og gratulerer så masse!

Jeg hadde SA for ca 4mnd siden men nå er jeg gravid igjen. Er ca 5uker på vei:) Er litt urolig men gleder meg til utviklingen:) Var hos legen idg og ser ut som jeg har termin ca 17-18 juni :)

Gratulerer så masse med ny graviditet!! Fantastisk at du er blitt gravid igjen etter SA, håper du klarer å glede deg over dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har termin midten i juni! Er 5+1 i morgen Symptom hos meg rett etter eggløsning var en del smerter i eggstokkene, svimmelhet og ømme brystvorter. Så forsvant symptomene da det nærmet seg mer og mer IKM. Da var det trøtthet. Etter positiv test og nå har jeg av og til stikninger på høyre side, tisse ofte, blir fort sulten igjen, romling i magen og kjenner nå at jeg blir bare mer og mer kvalm etter måltid osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Hadde en SA i august etter nesten 2års prøving, så det var veeeldig skuffende... Nå denne gangen har jeg hatt spotting og en kraftig blødning så legen henviste meg til en tidlig UL. Den var jeg på i dag, ca 6+6/7 uker og vi kunne se og så vidt høre et lite bankende hjerte. 💛

Det var deilig å få det bekreftet!! 😍 så termin er ca 3.juni.2015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, da slenger jeg meg inn her også! Testet positivt i går, og har foreløpig termin 16.juni :) Håper og tror på at jeg får følge denne tråden frem til da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott det kommer flere inn hit da  :)

For første gang har ikke jeg termin i slutten av en måned og er dermed sikret å ikke være kortest i en termingruppe  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også har bestilt time med jordmor, fordi jeg lurer på så mye:) skal dit neste uke! Da er jeg 6 uker på vei. Når du bestilte tidlig ultralyd, er det gjennom lege eller kan man bare bestille selv på medi3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en kjempeoverraskende positiv test i går, har jeg tatt digital og er ca 4+5 på vei. I går var vi helt over oss selv, men i dag prøver jeg å roe ned. Er selvfølgelig utrolig glad, men prøver å skru ned forventningene litt inntil det har gått lenger tid. Er så mye å tenke på da! Er min første..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+2 i dag jeg også :) har egentlig fått "forbud" for internett i en periode fordi sambo mener jeg bekymrer meg unødig mye :P Men klarer jo selvfølgelig ikke å la det være. Skal teste HCG-nivået i dag og mandag. Håper virkelig på stigning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, ja bekymringene er tilstede. Men prøver å tenke at d går nok bra:) skal snakke med jordmor om 1 uke å bare ha samtale, men ikke lege før uke 10. Føler det er så lenge til. Hos jordmor på helsestasjon, kan de der da ta noen undersøkelser så tidlig? Da er jeg i uke 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samtale med jordmor på fredag (7+6), og hadde legetime forrige uke. Neste torsdag skal jeg på tidlig ul :-D Bare en uke til! 

Velkommen og gratulerer dere nye som er kommet. Her krysser vi alt som er å krysse for at det skal gå bra for oss alle :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...