Gå til innhold

Junibarn 2015


FrøkenMaya

Anbefalte innlegg

Hei, damer :-) Jeg hører også til her. Termin 2. juni, er da 5 uker på vei. Fant det ut for to dager siden :-) 
Har tre svangerskap bak meg (MA, embryo sluttet å utvikle seg i uke 4, men fant det ikke ut før uke 18 ! i 2009 og enda en MA/BO i uke 10, i 2011). Andre, tredje og dette svangerskapet er funnet sted pga Pergotime.
Har ei herlig datter på halvannet fra før. 

Krysser fingrene for at dette går bra! Men kjenner jeg er engstelig, for jeg merker så lite til det (enda)... Tenkte å be legen om tidlig UL da, pga tidligere MA, og det at jeg har gått på Pergotime (risiko for flerlinger). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker også at jeg hører til her :-) Har ei jente født oktober 2012, og testet positivt for en uke siden. Siste mens var 24 august, så forventet termin er vel 3.juni?

 

Dette blir spennende! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker også at jeg hører til her :-) Har ei jente født oktober 2012, og testet positivt for en uke siden. Siste mens var 24 august, så forventet termin er vel 3.juni?

 

Dette blir spennende! :-)

Gratulerer med positiv test:D Jeg har også forventet termin 3 juni:D Ja blir spennende fremover, kjekt å se at så mange har testet positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil og gratulere alle i juni- gruppa :). Når det gjelder symptomer har jeg til nå hatt endel mensmurringer og veldig ømme pupper. Kan ikke huske de var så ømme sist jeg var gravid. Tok forresten en CB digital i dag for å se det sort på hvitt at jeg er gravid, og der stod det gravid 2-3 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, damer :-) Jeg hører også til her. Termin 2. juni, er da 5 uker på vei. Fant det ut for to dager siden :-) 

Har tre svangerskap bak meg (MA, embryo sluttet å utvikle seg i uke 4, men fant det ikke ut før uke 18 ! i 2009 og enda en MA/BO i uke 10, i 2011). Andre, tredje og dette svangerskapet er funnet sted pga Pergotime.

Har ei herlig datter på halvannet fra før. 

 

Krysser fingrene for at dette går bra! Men kjenner jeg er engstelig, for jeg merker så lite til det (enda)... Tenkte å be legen om tidlig UL da, pga tidligere MA, og det at jeg har gått på Pergotime (risiko for flerlinger). 

Gratulerer tulla´spira=sant<3 :)

 

Jeg skal også på tidlig ul 22. oktober når jeg er 7+4 for å sjekke om det er tvillinger :)  Får god oppfølgning av gynekologen :) spira er et resultat av dobbel pergokur og jeg kjenner jeg er litt nerøs for tvillinger, siden dette er nr. 3.. :) men uansett, tvillinger er velkommen de også <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei, damer :-) Jeg hører også til her. Termin 2. juni, er da 5 uker på vei. Fant det ut for to dager siden :-) 

Har tre svangerskap bak meg (MA, embryo sluttet å utvikle seg i uke 4, men fant det ikke ut før uke 18 ! i 2009 og enda en MA/BO i uke 10, i 2011). Andre, tredje og dette svangerskapet er funnet sted pga Pergotime.

Har ei herlig datter på halvannet fra før. 

 

Krysser fingrene for at dette går bra! Men kjenner jeg er engstelig, for jeg merker så lite til det (enda)... Tenkte å be legen om tidlig UL da, pga tidligere MA, og det at jeg har gått på Pergotime (risiko for flerlinger). 

Gratulerer tulla´spira=sant<3 :)

 

Jeg skal også på tidlig ul 22. oktober når jeg er 7+4 for å sjekke om det er tvillinger :)  Får god oppfølgning av gynekologen :) spira er et resultat av dobbel pergokur og jeg kjenner jeg er litt nerøs for tvillinger, siden dette er nr. 3.. :) men uansett, tvillinger er velkommen de også <3

 

Gratulerer til deg også og lykke til på tidlig ul :-) Spennende å se om det er flere inni der da. Jeg hadde også dobbel pergo, så sjansene for flerlinger er absolutt der! Jeg håper selvsagt på en, men kjenner jeg blitt litt i ekstase om det er to også, hehe. Jeg sliter så med å bli gravid, så om vi ønsker en tredjemann etterhvert (samboer vil bare ha to), så hadde vi ikke trengt å tenke mer på den saken ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sniker meg inn her, med stadige positive tester i bagasjen  :fnise:

 

Dette er en liten "eskimo" som har klamret seg fast (ihvertfall foreløpig;) - er et FRYS/TIN forsøk på Riksen. Hadde en MA oppdaget i uke 9 i juni, og har ei datter på 3,5 fra før (også ICSI-forsøk). har hatt 4 ICSI forsøk, 5 FRYS og 6 runder med dobbel pergo tilsammen de siste 6 årene - 1 barn, 1 MA, 3 SA og resten negativt.

 

 

Foreløpig beregning av termin blir ca 3 juni  :rolleyes:   skal ha UL 20/10 - en dato jeg ser frem til - tør ikke helt å tro på at vi skal lykkes før jeg har sett hjerteaktivitet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle juni-damer!

 

Vågar meg inn her eg og. 4+6 i dag, ifølge terminkalkulatorar har eg termin 5.juni. Klarar liksom ikkje å tru heilt på dette! Vi har prøvd i eit år no, og eg stressa veldig i starten. Tempa og brukte fertilitetsmonitor. Hadde ingen eggløysning nokon av månedane, og hadde i tillegg veldig kort, uregelmessig syklus. Pga leddgikt måtte eg slutte med ein del medisinar då vi ønska å bli gravide. Legane mente det var den dårlige forma mi som gjorde at kroppen ikkje ville bli gravid. Eg ga opp i sommer, og hadde til og med fått time til utredning i oktober. Så plutselig følte eg at noko var på gang, og no er eg her. Verdens beste følelse!, <3

 

Eg er 33 år, gift, ingen egne barn fra før, men ei bonusdatter på 8.

 

No kryssar eg alt eg har for at spiren held seg der inne, og at eg får vere med på denne reisa sammen med dåkke! Gratulerer til alle vordande mødre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle juni-damer!

 

Vågar meg inn her eg og. 4+6 i dag, ifølge terminkalkulatorar har eg termin 5.juni. Klarar liksom ikkje å tru heilt på dette! Vi har prøvd i eit år no, og eg stressa veldig i starten. Tempa og brukte fertilitetsmonitor. Hadde ingen eggløysning nokon av månedane, og hadde i tillegg veldig kort, uregelmessig syklus. Pga leddgikt måtte eg slutte med ein del medisinar då vi ønska å bli gravide. Legane mente det var den dårlige forma mi som gjorde at kroppen ikkje ville bli gravid. Eg ga opp i sommer, og hadde til og med fått time til utredning i oktober. Så plutselig følte eg at noko var på gang, og no er eg her. Verdens beste følelse!, <3

 

Eg er 33 år, gift, ingen egne barn fra før, men ei bonusdatter på 8.

 

No kryssar eg alt eg har for at spiren held seg der inne, og at eg får vere med på denne reisa sammen med dåkke! Gratulerer til alle vordande mødre :)

Velkommen hit, og gratulerer så mye med graviditeten!! Håper virkelig at den lille spiren klamrer seg fast hos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!
jeg har fått time hos jordmor 09.10, første gange jeg er gravid så dette blir spennende :-)  Er det vanlig og ha med mannen og ha skjer på denne kontrollen?
Har fått time hos legen i november (tipper jeg er rundt 11 uker på vei da, veldig usikker på dette pga syklus som har vært helt på styr).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle som har kommet hit i det siste :D

 

Rosa sukkerspinn: Det er nok like vanlig å ta med mannen sin på første kontroll som det er å ikke ta han med. 

Jeg tok ikke med mannen min på annet enn den kontrollen hvor vi hørte hjertelyd første gangen og ultralydene med førstemann, og kommer til å gjøre det samme med andremann. 

 

Jeg husker ikke helt hva de gjorde på første kontroll, men mener å huske at vi fyllte ut endel papirer. Fant ut hvilket sykehus jeg skulle føde på, hun kjente litt på magen min, tok blodprøve og urinprøve. Jeg bor ikke i Norge så det kan hende at din første kontroll vil være annerledes enn min :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Peppapi, gleder meg hvertfall så blir spennende :-)) Får høre med han hva han vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :) Termin 12 .juni hvis alt ender godt ;) 4+4 så det er en lang vei å gå...

 

Kanskje jeg også skal kjøpe en sånn cb-digital med ukesindikator? Kan man stole på de med tanke på hvor langt man er på vei?

 

Vet jo første dag i siste mens og gjennomsnittlig sykluslengde men vet jo ikke når befruktningen fant sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Foreløpig termin 14 juni. Hvis alt går som det skal og lille spire klamrer seg fast :-)

 

Jeg har også vurdert sånn ukeindikatortest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Termin 12 .juni hvis alt ender godt ;) 4+4 så det er en lang vei å gå...

 

Kanskje jeg også skal kjøpe en sånn cb-digital med ukesindikator? Kan man stole på de med tanke på hvor langt man er på vei?

 

Vet jo første dag i siste mens og gjennomsnittlig sykluslengde men vet jo ikke når befruktningen fant sted :)

Hei!

 

Gratulerer med positiv test:)

 

Jeg testet med Clearblue digital. Fikk disse resultatene:

 

12 DPO: Gravid 1-2 uker

14 DPO/4+0: Gravid 2-3 uker

21 DPO/5+0: Gravid 3+

 

Jeg synes disse testene er de beste, for da slipper jeg å tyde streker:) Lykke til:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei :) Termin 12 .juni hvis alt ender godt ;) 4+4 så det er en lang vei å gå...

 

Kanskje jeg også skal kjøpe en sånn cb-digital med ukesindikator? Kan man stole på de med tanke på hvor langt man er på vei?

 

Vet jo første dag i siste mens og gjennomsnittlig sykluslengde men vet jo ikke når befruktningen fant sted :)

Hei!

 

Gratulerer med positiv test:)

 

Jeg testet med Clearblue digital. Fikk disse resultatene:

 

12 DPO: Gravid 1-2 uker

14 DPO/4+0: Gravid 2-3 uker

21 DPO/5+0: Gravid 3+

 

Jeg synes disse testene er de beste, for da slipper jeg å tyde streker:) Lykke til:D

 

 

Takk! Og gratulerer med positiv test selv! :D

 

I følge din forskning så virker jo testene til å være ganske så nøyaktig. Skal investere i enn sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen Dr Mcstuffins :)

 

Jeg har en clearblue digital med ukeindikator jeg skal ta jeg og, selv om det egentlig ikke er nødvendig, så er det jo litt gøy å se, og siden det er nr. 3 i magen blir det ikke akutelt å spare den testen heller ;) er 5+1 idag og idag står det på babyverden sin app; idag begynner det lille hjerte å slå :)

 

Helt utrolig at det skjer så tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen Dr Mcstuffins :)

 

Jeg har en clearblue digital med ukeindikator jeg skal ta jeg og, selv om det egentlig ikke er nødvendig, så er det jo litt gøy å se, og siden det er nr. 3 i magen blir det ikke akutelt å spare den testen heller ;) er 5+1 idag og idag står det på babyverden sin app; idag begynner det lille hjerte å slå :)

 

Helt utrolig at det skjer så tidlig :)

 

Jeg har også sistemann i magen så det er ikke noe å spare på nei :)

 

Ja, kjemperart at en så liten ert har fått et hjerte allerede!! Har ikke turt å liste meg inn på 1.trimester før i dag, men jeg er jo bare 4+4 da. Er jo bare noen dager siden egg og sædcelle traff hverandre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med :-) Positiv test på dagen i dag. Fullstendig overraskelse for oss begge, men jeg er helt i hundre. Sambo er litt betenkt akkurat nå, men det går seg til :-) Jeg har to barn fra før på åtte og snart elleve. Sambo har tre fra før. De er alle eldre enn mine, så her snakker vi skikkelig attpåklatt ;-) Jeg håper dette går bra, eneste sjanse for P bli trebarnsmor som jeg har ønsket i mange år. Gleder meg til å følge dere alle :-) Hvor gamle er dere? Jeg er 34.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg fant ut i dag at jeg er gravid, etter og ha slitt med småkvalme og mensmurringer uten noen mens den siste uka. Så tok en test og er vist 4-5 uker på vei i følge testen. Så hvis dette går veien har jeg termin den 14 juni :laugh: 

Endret av Bien86, med to prinsesser
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 😊

Jeg er ganske sikker på at jeg skal inn hit nå, endelig!! Har ikke turt å ta test enda, for jeg er så redd for enda en skuffelse... Men må sitter jeg her da, etter over en uke med veldig kranglete mage, kvalme og ømme bryster. Det svir nesten i dem, og de er store i utgangspunktet, men nå velter de godt over kanten av BHen... Hehe mens er da selvfølgelig også uteblitt!

Om jeg ikke er superhypokonder skal jeg være 4+3 i dag, med termin 14.06.15😍

Ble gravid i juni i 2013, men det viste seg at jeg var gravid utenfor livmoren så vi måtte avslutte i august samme år. Vi har prøvd siden, foreløpig bare skuffende resultater. Men nå, nå tror og håper jeg det store endelig har skjedd!

Har en morgendate på badet med min kjære i morgen, så nå krysser vi det som krysses kan👌

Gratulerer til alle dere andre heldige!☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere som har kommet hit idag <3 :)

 

Flott at vi blir flere! :)

 

Jeg er 5+3 idag og føler tida snegler seg avgårde, men får vel ta det med ro så lenge puppene er ømme og mensen fremdeles holder seg langt pokker i vold :) hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...