Gå til innhold

Junibarn 2015

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Meg og!! Foreløpig termin 12 juni :)

3 svangerskap men ingen barn. Men nå skal det bli barn :D

Endret av Fisken123
Skrevet

Har vært på UL og sett et bankende hjerte i går :)

Skrevet

Jeg vil også være her! Har fått sterkere streker disse dagene og kan vel anse meg som gravid da ja ;) termin er etter menstermin 29 juni, på selveste bursdagen min :)

Skrevet

så herlig, gratulerer :)
Skrevet

Hvor langt er du på vei?:)

Skrevet (endret)

Ul igår, 7+5 og så TO bankende hjerter!!! 💜💜

Endret av mam&mam
Skrevet

Hvor langt er du på vei?:)
Jeg er 7+4 :)
Skrevet

Gratulerer til dere ❤ jeg håper jeg kan si det samme på tirsdag, da er jeg 7+4 og skal på tidlig ul jeg og ❤

Skrevet

Ul igår, 7+5 og så TO bankende hjerter!!!

DOBBELT HURRA :D !! Så herlig <3

Skrevet

Ul igår, 7+5 og så TO bankende hjerter!!!

DOBBELT HURRA :D !! Så herlig <3

I knoooow :) helt rart!!! Da ble vi de hærlige vinnere av to små hjerter!!

Skrevet

Jeg har termin 20.juni. Har en fra før på 2,5år. Men mistet i uke 9 før han kom, og pussig nok så er det det jeg tenker på nå. Ikke at det gikk bra sist gang. Er 5+4 nå!

Skrevet

Har termin 5. juni! :) Første gang jeg er gravid og har vært dårlig siden uke 4. Kvalme, tretthet og litt svimmel - ellers så er alt greit. Dette er stas <3 Vi gleder oss!

Skrevet

Hurra!! Kan komme inn hit! Har termin 26.juni, er 4+4 :-) Er så glad for dette etter jeg mistet i 2. trimester i sommer.

Skrevet

Melder meg inn her - termin 25 juni :) testet pos i dag!

Skrevet

Er 6+0 i dag og fikk tatt en ny HCG-prøve. Venter spent på svar om det er stigning. Litt vel spennende for tiden! Tok en prøve på onsdag, da var HCG-nivået på 382. Aner ikke om det er normalt, men håper på stigning i alle fall :) 

Gleder meg til tidlig UL jeg også. Venter på brev i posten. Klarer liksom ikke slappe helt av før jeg har fått bekreftet at det er liv der inne.

Skrevet

Næmmen, det fylles jo bare opp her på juni gruppa. Så herlig  :babysmokk:

Gratulerer alle sammen!!

mam&mam: Dobbel lykke! Gratulerer med to babyer!!

Var hos legen idag og der var det en liten blobb med hjerteaktivitet. Jippi  :D

Skrevet

Terminkalkulator viste 16/18.Juni hos meg. Er 5+6 i dag :D

Skrevet

Næmmen, det fylles jo bare opp her på juni gruppa. Så herlig :babysmokk:

Gratulerer alle sammen!!

mam&mam: Dobbel lykke! Gratulerer med to babyer!!

Var hos legen idag og der var det en liten blobb med hjerteaktivitet. Jippi :D

Tusen takk og gratulerer selv, dette blir spennnde tider :))

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg er 8+4 med termin ca 31/5 eller 2/6, legene er litt usikker.. Så gøy med så mange gravide i junigruppen :) gratulerer alle sammen :)

Skrevet

Er det flere enn meg som begynner å få mage? Er vel ikke ordentlig gravid mage men oppblåst hele tiden og spesielt på ettermiddagen/kvelden så den ser/er veldig stor. Sliter faktisk med å "skjule" magen for den strutter så på ettermiddagen 😜

Skrevet

Jeg er 7 uke i morgen. Merker det ja at om kvelden så buler magen litt ut faktisk. Men på morgenen er den ganske normal.. :) har en app som sier at uke 7 så er livmoren på størrelse med en appelsin :P

Skrevet

en appelsin ja.. Hehe. Må være en stor appelsin. :) Jeg er 8+4 i dag ca. 9 uker til onsdag.

Skrevet

Ha ha du er 8 nesten 9 og jeg er 5 +3 og tom. Jeg har mage...Dvs..oppblåst:) blæ!!! Her går det i luftige topper med luftige jakker over....

Skrevet

Ser nå, har på en tynn slags tunika- tettsittende. Ser nå at det vises på meg.. Men men, det er koselig å se❤️ Gleder meg til jul, da kan jeg vise stolt frem en liten mage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...