Gå til innhold

September Jenter


Snowflake_83

Anbefalte innlegg

Hvor store burde foliklene være egentlig? Første ultralydundersøkelsen hadde jeg en som var på 12 mm og noen som var 10 og 11 mm... altså ingenting å skryte av som legen sa... Da hadde jeg tatt to menopursprøyter. Fikk beskjed om å ta to menopursprøyter til. Måtte inn på ultralydundersøkelse igjen to dager etterpå og da var foliklene ca om to mm større. Da fikk jeg beskjed om å ta 3 sprøyter til og siste dagen var det eggløsingssprøyta før jeg måtte på sykehuset i Oslo for å insemineres.

 

Jeg stusset veldig på at jeg ikke ble undersøkt noe mere. Og lurer på hvor store foliklene egentlig skal være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror og mener rundt 18 er bra... Men ved ivf tar de ut alle, så lenge de er rundt 10-11. De skal jo være modne for å kunne befruktes så... Jeg ska ha en dag til med menopur for å få med de siste som var på rundt 10 og 11 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok men er ikke det veldig rart at de ikke sjekket om foliklene var store nok før jeg ble inseminert?? De var jo ikke modne på begge ul undersøkelsene.... Eller vet de at de blir modne nok når jeg går på menopur tre dager til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det kan du si, men de skal ikke sjekke med no mer nå før uttak, siste ul idag og ikke alle var modne, skal sette en ekstra dose i morgen bare... Vil tro de har kontroll, men skjønner at det føles litt ukontrollert. Har aldri vært gjennom inseminasjon så vet ikke hvordan det gjøres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende daquiry!! Gleder meg også til å bli ferdig, er en karusellen dette, men gruer meg mest til etter evnt innsett :(

 

Her blir det uttak mandag og innsett onsdag neste uke 😳 grugleder meg, håper bare så uendelig at de får ut nok og at de er med videre og deler seg fint. Jeg hadde en hel haug med folikler, noen på 17 mm og flere som var rundt 10 og 14-15, fest altså!!

 

Er det noen andre som har brukt pregnyl som støttebehandling? Den skal isåfall jeg ha, og progynova Ooog lutinus, eklesten!! Blæ!!

hørtes ut som det partyet🍹🎶 i eggstokkene..hehe. Kjenner du at det presser på? Jeg følte meg så stappa sist gang og utrolig oppblåst. Du skal se at det får rette veien mam&mam, og at du kanskje i tillegg får non bonus egg på frys.👍☀️ Har ingen erfaring m pregnyl, kun lutinus klisset. Som er svært så uappetittlig, og nesten fungerer som ett prevensjonsmiddel i seg selv - ved å ta vekk tanken på sex.. Haha! Ekkle greier..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt stappa ja, oppblåst og uggen... Er jo relativt stor fare for at jeg blir overstimulert, var i grenseland sist og da tok de ut 15...

 

Lutinus er rett og slett det ekleste som finnes, jeg blir paranoid av det å, tror jo jeg blør hele dagen lang 😳

 

Satser på frys og alt som er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja de sier så.. Men kan ikke si at det har frista meg. Mannen min vet ikke hvordan d ser ut der nede i Lutinus perioden😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😳 skal begynne på dem på tirsdag, er de virkelig å ekle? Er det noen bivirkninger av dem? Har lest at man ikke skal ha sex en uke etter innsett, stemmer dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si d sånn så ha truseinnlegg til enhver tid. D var ingen begrensing for å ha sex men d frister ikke når man har en tablett inni der.. Æ har nu ikke noe særlig bivirkninger, alt e jo minimalt etter alle sprøyten og sprayen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bivirkninger: litt av hvert😝 føles ut som om jeg tisser på mg, mn da er det bare lutinusen som renner ut😜 får ømme og større bryster, oppblåst, litt kvalm og redd for at d lekker til enhver tid. Næsty greier den lutinusen. Fikk beskjed om å ikke ha sex de dørste dagene etter uttak, pga infeksjonsfare.😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt, men lurer på om han måtte holde seg en stund ja😉 3 dager tror jg d var snakk om, og det slet han med😜 haha.. Mannfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ikke begrenset oss frem til i dag, men nå skal vi la vær i 9 dager, blir vanskelig for han tenker jeg :)

du skal ha uttak i morra, sant ? 😉👍
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ler litt av innleggene deres, stakkars mannfolk :P 3 dagers avhold er jo ingenting 😂 her er det nulltoleranse på sånt ifht forsøk og ihvertfall etter innsett. Vi er jo to jenter da, så er ikke sååå ivrige som mannfolk er kanskje? Ikke vet jeg :P hadde vel ikke akkurat vært en drøm å vært oppi der når det er fult av lutinus uansety, fysj!! 🙊

 

Uttak i morgen her gitt, gruer meg ikke men er spent da... På hvor mange de får ut, håpe på kanskje 10 eller no... Og gjerne god kvalitet :P

 

Er forøvrig i skikkelig dårlig form, kvalm å ekkel, så gleder meg til å være ferdig med stilling å alt som hører med :) spennende på tirsdag til deg å daquiry :)

 

Ha en fin kveld da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha mam&mam, ja stakkars mannfolk - alt det DE må tåle...uffameg, stakkars oss jenter sier nå JEG :-)  ser godt at lutinus ikke er like tiltalende, og i hvertfall ikke når dere er to jenter :fnise:  nasty shit...

 

Skjønner godt at du er spent til morgendagen, hvordan har de andre uttakene vært hos deg? Antall egg? Ikke bra du er kvalm da, gjerne det er nervene som kicker inn? eller Lutinusen som snakker....

 

Ønsker dere to lykke til i morra :tommelopp:  kommer nok til å tenke på deg i morra...det er jo sykt spennende dette her :duskedame:

 

Ha en strålende kveld & få deg god søvn til morradagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sant, uaktuelt med noe action! Ikke starta på lutinus enda, tirsdag det, yey, cant wait :P not!!

 

Jeg har hatt litt trøblete uttak, eller, det har vært vanskelig å stimulere meg da, fikk ut 1 på første 😳 etter 20 dager med gonal f, 3 ut på andre og så plutselig 15 på siste... Har hatt innsett hver gang, et fryseforsøk som gikk til h i juni, skulle egentlig sette inn to da...

 

Regner med det er puregonen som gjør meg kvalm, helt ny for meg den så tror det...

 

Takk for lykkeønskninger, ligger nå sikkert der i halv ni.ni tiden 😳 er spent på hvor mange de finner 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...