Gå til innhold

September Jenter


Snowflake_83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja vi møttes kanskje i november i fjor da:)

Jeg var aktiv i nov 13, mars 14, juni 14 og nå for siste gang her i september :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var bare med fra sidelinjen ved 1. Ferskforsøk, så ble jeg januar jente - men eggene tålte ikke tininga. Så ble det apriljente av meg👍✌️ Startet nesten nøyaktig for ett år siden☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Gratulerer med ny jobb, så har dåkker en ting mindre å stresse med :) Positive tider har startet, så blir det nok positiv resultat på prøving.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk mam&mam! Gratulerer :duskedame:  :duskedame:  :roser: følelsen av å få tilsagn på en jobb, må være en av de beste som fins....Her venter jeg enda på TR, skulle startet med sprøyter i dag, så det blir gjerne utsatt med noen dager..jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vi får håpe på det :) alltid like stor tro på at det skal gå bra vettu, det må jo være positivt. For min del er rugetiden absolutt værst, får helt paranoia :/ så gruer meg til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg på her, trodde TR kom på mandag, så jeg begynte på Gonal i går, men spotter bare i dag :(. Så jeg prøver å få tak i sykepleieren på Hausken for å høre hva jeg skal gjøre....



Anonymous poster hash: ef883...01b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er ikke noe gøy når det blir sånn. På Medicus starter vi ikke med medisinene før første skikkelige blødningsdag, små spotting igår, full te idag og oppstart med medisiner i morgen for min del.

 

Har de ikke en slags "akutt" telefon du kan nå dem på? Håper det ordner seg 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder mæ, gruer mæ, e spent og alt d der idag.. Imorra reiser vi til Trondheim. Vi har had tåke hele dagen og ingen fly har landet. Håper d går over til imorgen. Imorra e d også "siste" dagen med sprøyter. Fredag ul og får vite ka som skjer fremover. Så nu blir d ei ukes "ferie". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder mæ, gruer mæ, e spent og alt d der idag.. Imorra reiser vi til Trondheim. Vi har had tåke hele dagen og ingen fly har landet. Håper d går over til imorgen. Imorra e d også "siste" dagen med sprøyter. Fredag ul og får vite ka som skjer fremover. Så nu blir d ei ukes "ferie". :)

Så spennanes,,Trondheim e byen sin det, regne med du hold te på st olavs?

 

Uttak over helga på dæ da sikkert?? Gurimalla ka spennanes!! Har dåkker hatt mange forsøk før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj...ingen TR i sikte, så da blir opplegget mitt utsatt med en uke :-(  Sprøytestart 03.09. og UL den 12.09. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har had et forsøk i mai, så d her e andre. :) planlagt uttak over helga ja :) Nu e d ikke lenge til. :) Snowflake, utrolig kjedelig å utsette. Akkurat som man ikke har venta lenge nok.. Men tiden flyr nok :) Selv om ventendes tid er lang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :) da e det bare å smør sæ med tålmodighet, ska ha ul mandag 01.09 æ da, mest sannsynlig uttak mandag uka etterpå. Virkelig spennende ja!!

 

Kor du bor sia du ska flyg?

Vi bli jo mest sannsynlig franske likt om det går te oss toan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :) da e det bare å smør sæ med tålmodighet, ska ha ul mandag 01.09 æ da, mest sannsynlig uttak mandag uka etterpå. Virkelig spennende ja!!

 

Kor du bor sia du ska flyg?

Vi bli jo mest sannsynlig franske likt om det går te oss toan :)

Jeg skal også på UL på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som jeg må over i oktober. Fikk papirene i dag og da er ikke ul før i okt. Jeg har regnet helt feil i fht sprayingen . Trodde jeg skulle spraye 2 uker før sprøytestart men det er visst 3😱

Lykke til alle her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :) da e det bare å smør sæ med tålmodighet, ska ha ul mandag 01.09 æ da, mest sannsynlig uttak mandag uka etterpå. Virkelig spennende ja!!

 

Kor du bor sia du ska flyg?

Vi bli jo mest sannsynlig franske likt om det går te oss toan :)

så kjekt at dere er så tett i løypa👍 ligger 2 uker etter jeg da, så da får dere bane vei for oss Septemberjenter👏👏
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Okei :) da e det bare å smør sæ med tålmodighet, ska ha ul mandag 01.09 æ da, mest sannsynlig uttak mandag uka etterpå. Virkelig spennende ja!!

Kor du bor sia du ska flyg?

Vi bli jo mest sannsynlig franske likt om det går te oss toan :)

 

Jeg skal også på UL på mandag :)

 

Så artig :) hvor holder du til da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som jeg må over i oktober. Fikk papirene i dag og da er ikke ul før i okt. Jeg har regnet helt feil i fht sprayingen . Trodde jeg skulle spraye 2 uker før sprøytestart men det er visst 3

Lykke til alle her :)

Tusen takk, og lykke til, til deg og der også :)

 

Kjipt å ha regnet feil, man blir jo så innstilt på alt som skal skje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Okei :) da e det bare å smør sæ med tålmodighet, ska ha ul mandag 01.09 æ da, mest sannsynlig uttak mandag uka etterpå. Virkelig spennende ja!!

Kor du bor sia du ska flyg?

Vi bli jo mest sannsynlig franske likt om det går te oss toan :)

 

Jeg skal også på UL på mandag :)

Så artig :) hvor holder du til da?

Bergen, klinikk Hausken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Okei :) da e det bare å smør sæ med tålmodighet, ska ha ul mandag 01.09 æ da, mest sannsynlig uttak mandag uka etterpå. Virkelig spennende ja!!

Kor du bor sia du ska flyg?

Vi bli jo mest sannsynlig franske likt om det går te oss toan :)

Jeg skal også på UL på mandag :)

Så artig :) hvor holder du til da?

Bergen, klinikk Hausken :)

Masse lykke til da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Okei :) da e det bare å smør sæ med tålmodighet, ska ha ul mandag 01.09 æ da, mest sannsynlig uttak mandag uka etterpå. Virkelig spennende ja!!

Kor du bor sia du ska flyg?

Vi bli jo mest sannsynlig franske likt om det går te oss toan :)

Jeg skal også på UL på mandag :)

Så artig :) hvor holder du til da?

Bergen, klinikk Hausken :)

Masse lykke til da :)

 

Til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...