Gå til innhold

September Jenter


Snowflake_83

Anbefalte innlegg

Kjenne æ e glad for at æ slepp spray, hørtes jo fælt ut med både hetetokter og hårtap taralill, Trondheim du også? Vi høre til på Medicus vi :)

Ja, Trondheim her også. St. Olav (foreløpig). Har igjen ett fersforsøk, og håper jo at vi skal klare det der, men må nok innrømme at jeg allerede har tenkt på Medicus, om vi ikke lykkes på St. Olav. Men skal lykkes nå, på dette fryseforsøket  :P

 

Har fått time til UL fredag 29. - litt godt å ha en plan nå etter en veldig planløs og laaaang sommerferie  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hiver meg med her jeg og blir fryseforsøk midt i september her. Venter mens innen en uke nå så spent på dette forsøket:) har ikke hatt forsøk siden februar pga det har ikke klaffet med alle fridager og sommerstengt:( pluss jeg måtte avbryte et så håper kroppen er klar nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Petra, og lykke til 👍 håper på full klaff for oss alle nå!!

 

Vi er forøvrig veldig fornøyde med Medicus :) profesjonelle og omtenksomme folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ har også fått kl ti.. Må dobbeltsjekke når æ kommer hjem fra ferie.. Men sist så var vi 3 stk som satt samtidig i Ul, uttak og innsett.. Så vi e vel de 2 av 3.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ikke ha uttak da jeg skal ha fryseforsøk i naturlig syklus. Kun sjekk om det er noen el på gang.

 

Ingen medisiner før innsett, og det er i grunn ganske deilig selv om jeg ikke hadde noe særlige bivirkninger av dem ved ferskforsøkene mine. Mye styr og tidspkt å forholde seg til😣

 

Spenningsmomentet for meg denne ganger er om noen overlever tining...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos mæ så kommer d an på ka Ul sir, kan hende at de finner ut å ta ut allerede den fredagen, men planlagt e å ta ut uke etter. Håper de tar ut den fredagen så hadde sluppet å være der så lenge.. Må jo bo på hotellet helt til innsett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

Sniker meg inn her jeg. Jeg starter på nesesprayen til tirsdag 26/8. Mitt første IVF forsøk. Har barn fra før, men jammen traff drømmemannen og giftet meg med han nå i Juli. Han har ikke barn fra før. Har sterilisert meg (noe jeg egentlig ikke ville) og har nå virkelig lyst på et kjærlighetsbarn med mannen min. :)  Blir en spennende periode det her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får hive meg på, jeg også da :)

 

Skal i gang med ferskforsøk nr 3. Har ikke fått egg på frys de andre gangene.

 

Starter på spray den 26. Skal ha både menopur og puregon. Ikke brukt puregon før, men har fått veldig lite bivirkninger av synarela og Menopur forrige gang, så jeg satser på at dette går veldig bra :)

 

Lykke til, alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da va time til akupunktur bestilt, bare å fyll opp pengeboka å kjør på 😳 flere som går te nå sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hiver meg med her jeg og blir fryseforsøk midt i september her. Venter mens innen en uke nå så spent på dette forsøket:) har ikke hatt forsøk siden februar pga det har ikke klaffet med alle fridager og sommerstengt:( pluss jeg måtte avbryte et så håper kroppen er klar nå :)

Hei Petra-prøvedokke, her møtes våre veier igjen...og denne gangen skal det klaffe hos oss. Håper du har hatt en fin vår & sommer , og er klar til å lykkes nå.. Veldig synd med sommerstengt, så her har det heller ikke skjedd noe siden april - så nå er jeg spent på hva høsten bringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får hive meg på, jeg også da :)

 

Skal i gang med ferskforsøk nr 3. Har ikke fått egg på frys de andre gangene.

 

Starter på spray den 26. Skal ha både menopur og puregon. Ikke brukt puregon før, men har fått veldig lite bivirkninger av synarela og Menopur forrige gang, så jeg satser på at dette går veldig bra :)

 

Lykke til, alle sammen :-

Heisann elibjo :-) så spennende...skal også over på 3.ferskforsøk, men denne gang med Fostimon og ikke puregon. Kan ikke huske at jeg hadde bivirkninger med den, så det går nok bra :-)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da va time til akupunktur bestilt, bare å fyll opp pengeboka å kjør på flere som går te nå sånt?

Jeg prøvde det sist ferskforsøk, da jeg generelt er veldig stressa gjennom jobben min og krevende tid på privaten (oppussing, salg og kjøp av eiendom)...og da klaffa det for meg :-)  så jeg startet opp igjen nå på tirsdag som var. Hvor ofte skal du ta det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjedelig å gå i butikkan for tida. Masse klær på tilbud men så tør man ikke kjøpe noe, i tilfelle man blir gravid. Vil ikke ha masse fint som æ ikke kan bruke. Prøver å se klær som går an å bruke også som gravid.. Har egentlig vært sån siden første forsøk i april. Vel blir jo billig d her da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da va time til akupunktur bestilt, bare å fyll opp pengeboka å kjør på flere som går te nå sånt?

 

Jeg prøvde det sist ferskforsøk, da jeg generelt er veldig stressa gjennom jobben min og krevende tid på privaten (oppussing, salg og kjøp av eiendom)...og da klaffa det for meg :-)  så jeg startet opp igjen nå på tirsdag som var. Hvor ofte skal du ta det?

Så bra, regne med det bli en gang i uka eller nå, starta før fryseforsøket, men det gikk jo te H så... Men prøve igjen nu, vet at ho vil ha mæ inn minst en gang i uka og på selve innsettelsdagen før innsett da. Håpe bare så inderlig det bli nå å sett inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg inn her :)

Starter på spray 6 september så mulig jeg ender opp i oktober til slutt:)

 

Dette blir mitt 3 .og siste ferskforsøk i det offentlige. Har bak meg 1 ma i uke 13 (1 .forsøk), et avbrutt forsøk pga ingen egg ved uttak , og et kjemisk (2 forsøk) .

Håper virkelig det klaffer nå på siste forsøk :)

 

Skal på maxdose puregon og menopur . Vårt problem er amh under 1 og lav sædkvalitet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg inn her :)

Starter på spray 6 september så mulig jeg ender opp i oktober til slutt:)

 

Dette blir mitt 3 .og siste ferskforsøk i det offentlige. Har bak meg 1 ma i uke 13 (1 .forsøk), et avbrutt forsøk pga ingen egg ved uttak , og et kjemisk (2 forsøk) .

Håper virkelig det klaffer nå på siste forsøk :)

 

Skal på maxdose puregon og menopur . Vårt problem er amh under 1 og lav sædkvalitet :)

Velkommen Heltefrøken :nigo: Alle gode ting er 3 - er det ikke det dem sier... Hvor hører du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hiver meg inn her :)

Starter på spray 6 september så mulig jeg ender opp i oktober til slutt:)

 

Dette blir mitt 3 .og siste ferskforsøk i det offentlige. Har bak meg 1 ma i uke 13 (1 .forsøk), et avbrutt forsøk pga ingen egg ved uttak , og et kjemisk (2 forsøk) .

Håper virkelig det klaffer nå på siste forsøk :)

 

Skal på maxdose puregon og menopur . Vårt problem er amh under 1 og lav sædkvalitet :)

Velkommen Heltefrøken :nigo: Alle gode ting er 3 - er det ikke det dem sier... Hvor hører du til?

 

Ja det har jeg også hørt😁😀👍

 

Hører til i Porsgrunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!! Dette blir en spennende tid, igjen!! Venter bare på tr jeg nå 😳

 

Satser på masse lykke for oss september damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å få flere inn hit. Man føler sæ litt mellom barken og ve'én her. Man e litt foran mange siden man har innsett i bynnelsen av september og langt etter til å være i august gruppa.. Her går dagan med sniffing og stikking. Ikke lenge til første ul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg noen fancy urter fra nåledama mi, vitex agnus et eller annet, skal visstnok være veldig bra for mye ifht syklus og ivf :) noen andre som har prøvd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...