Gå til innhold

September Jenter


Snowflake_83

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært til kontroll, må gå på Gonal og Oralgrutan (eller hva det nå heter) frem tom torsdag. Ny UL på fredag. Forventet uttak på mandag....Syns dette går fort......:) Kjempe skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 egg ut. Nu er d å vente til onsdag for å vite kor mange som ble befrukta. Nu er d tid for kliss.. Blah..

Gratulerer med bra fangst :-) det blir en spennende morgendag...og helt frem til onsdag :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir innsett på meg i morgen. De ringte meg igjen senere i dag og fortalte at de hadde tint embryoet i dag, og at det så veldig fint ut  :rolleyes:

 

Håper at alle gode ting er fire, da dette blir mitt fjerne forsøk :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir innsett på meg i morgen. De ringte meg igjen senere i dag og fortalte at de hadde tint embryoet i dag, og at det så veldig fint ut  :rolleyes:

 

Håper at alle gode ting er fire, da dette blir mitt fjerne forsøk :pls:

Krysser fingrene for deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vil tro du hadde hatt det tilgode da ja, blir jo avbrutt så ;) dere får prøve en runde i sengehalmen, kanskje det hjelper :)

 

Jeg tar ikke vitamin d, men noe som heter vitex, skulle visst være veldig bra i følge akudama mi tar også fructus femina, folat og tran, satser på suksess!! Ska ha en hel hær av støttebehandling etterpå, gruer meg nesten litt til det... Får skikkelig migrene av all progesteronen...

Når startet du opp med Fructus Femina? Jeg tok det sist gang etter innsett...

 

I følge akupunkturdama, som jeg visstnok har latt all min lit til, skulle jeg starte med det før, en ukes tid sa hun ,så tar 10 dråper 10 ganger om dagen jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært til kontroll, må gå på Gonal og Oralgrutan (eller hva det nå heter) frem tom torsdag. Ny UL på fredag. Forventet uttak på mandag....Syns dette går fort...... :) Kjempe skummelt!

Oii så spennende. Akkurat likt som meg da!! ny ul fredag og forventet uttak mandag 08.09. Masse lykke til, til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har også jeg vært på ul, som forventet masse folikler, masse små og noen store, akkurat som før.

Skal justere opp menopurdosen og ellers fortsette som før, ny ul fredag og forhåpentligvis uttak mandag om en uke :)

 

Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da har jeg vært til kontroll, må gå på Gonal og Oralgrutan (eller hva det nå heter) frem tom torsdag. Ny UL på fredag. Forventet uttak på mandag....Syns dette går fort...... :) Kjempe skummelt!

Oii så spennende. Akkurat likt som meg da!! ny ul fredag og forventet uttak mandag 08.09. Masse lykke til, til deg :)

 

Takk i lige måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg og flere på listen her skal ha innsetting siste uken i september, så blir test dato'n for oss i oktober. Betyr det at vi egentlig hører til i Oktober klubben? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg og flere på listen her skal ha innsetting siste uken i september, så blir test dato'n for oss i oktober. Betyr det at vi egentlig hører til i Oktober klubben? :)

Godt spørsmål...det vet jeg faktisk ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Siden jeg og flere på listen her skal ha innsetting siste uken i september, så blir test dato'n for oss i oktober. Betyr det at vi egentlig hører til i Oktober klubben? :)

Godt spørsmål...det vet jeg faktisk ikke..

Det har pleid å vært slik at september jentene betyr at de i den gruppen har uttak i september. Har man uttak og innsett i slutten av september tester man i oktober men man hører fortsatt til september gruppen. Den testlisten man lager skal inneholde september datoene, og oktober datoene t.o.m ca 14 oktober (slik at de som har innsett siste dag i september kan sette inn sin testdato) 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som ble tint i går hadde delt seg perfekt til i dag, og dermed er jeg blitt ruger på et åttedelt embryo :-) Er veldig glad for det, men nå begynner de dumme 14 dagene hvor man håper, har troen for så å miste all tro for så igjen å håpe....og sånn går de dagene :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som ble tint i går hadde delt seg perfekt til i dag, og dermed er jeg blitt ruger på et åttedelt embryo :-) Er veldig glad for det, men nå begynner de dumme 14 dagene hvor man håper, har troen for så å miste all tro for så igjen å håpe....og sånn går de dagene :-s

Åhhh!! Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med fastlegen min nå, han gir meg sykemelding, istedet for Hausken. Vil ikke at arbgiver skal vite hvorfor jeg er sykemeldt. Så jeg skal innom han etter timen på Hausken på fredag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med fastlegen min nå, han gir meg sykemelding, istedet for Hausken. Vil ikke at arbgiver skal vite hvorfor jeg er sykemeldt. Så jeg skal innom han etter timen på Hausken på fredag

 

Lurt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjertesmil: Testliste Septemberjenter :hjertesmil:  :pls:  :duskedame:  :kvalm:     :strix:  :kline:  :babysmokk:  :babyjente:   :danse:  :roser:

 

September:

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

Oktober:

01.

02.

03.

04.

05.

06.

07.

08.

09.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som ble tint i går hadde delt seg perfekt til i dag, og dermed er jeg blitt ruger på et åttedelt embryo :-) Er veldig glad for det, men nå begynner de dumme 14 dagene hvor man håper, har troen for så å miste all tro for så igjen å håpe....og sånn går de dagene :-s

Det er jo helt perfekt!!! gratulerer med innsett & enjoy ruginga :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og et par spørsmål  til....legen sa at vi har ca 30% sjanse for å lykkes, men gjelder ikke dette de som har problemer? Jeg er helt frisk, to barn fra før og han har "super" sperm som legen sa (noe han minner meg på om flere ganger for dagen  :fnise: ). Jeg blir veldig lett gravid naturlig....Skulle jo to at det var litt større sjanse for oss å lykke med ett forsøk?

 

Vi er nemlig så veldig usikker på om vi skal betale for ett forsøk, og fryse ned resten hvis det er noe å fryse ned, eller å betale 56000kr for tre forsøk, for å så "tape" 26000kr hvis det skulle klaffe med en gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er på første forsøk nå..

Går på Synarela og skal begynne på Menopure på fredag!

 

Blir utrolig spennende :-)

Eneste jeg "bekymrer" meg for nå er at jeg skal være alene på jobb i 2 uker pga ferieavvikling.

Ingen vikarer tilgjengelig og jeg jobber i butikk som må åpnes hver dag.

Håper vi får gjort så mye som mulig før jeg blir alene her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å virke veldig blond her nå, men skal vi skrive opp hvilken dato vi skal teste og hva resultatet ble på lisen over?? :huh:

du skriver inn testdatoen du får fra klinikken👍
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her inne som har erfaring med uttak og innsett av blastocyster? Når vet man om det blir innsett av 3 dagers embryo eller blastocyst? Blir det på en måte å sitte på vent, og så ringer dem når innsett skal skje? Har vanligvis hatt uttak på en mandag og innsett på onsdag, altså på 3.dagen.... Men nå skal dem gjerne prøve med blastocyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...