Gå til innhold

September Jenter


Snowflake_83

Anbefalte innlegg

Oxynorm er ganske sterk smertestillende, så det blir du nok :) det er ikke så vondt, og uansett så er det ikke vondt hele tiden heller :) masse masse lykke til!!

 

Jeg har fått en postafen, 1g paracet og en OxyNorm. Håper jeg blir helt slått ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, det va stas!! :)

 

Fikk telefon idag, og 8 va fint befrukta 👍juhuu!! Bare å håp at minst 3 e med te i mårra :)

Så bra at alt gikk bra i dag mam&mam :) Nu venter vi spent på innsett og rugetiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det va stas!! :)

 

Fikk telefon idag, og 8 va fint befrukta 👍juhuu!! Bare å håp at minst 3 e med te i mårra :)

 

Så bra at alt gikk bra i dag mam&mam :) Nu venter vi spent på innsett og rugetiden.

Grattis!! Jeg venter på å komme inn nå, er helt susen av morfinen, men tror ikke jeg kommer til å sovne 😔😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til!!! Har ikke sovna før igår jeg altså :P spennende!!!

 

 

Jepp, det va stas!! :)

 

Fikk telefon idag, og 8 va fint befrukta 👍juhuu!! Bare å håp at minst 3 e med te i mårra :)

 

Så bra at alt gikk bra i dag mam&mam :) Nu venter vi spent på innsett og rugetiden.

Grattis!! Jeg venter på å komme inn nå, er helt susen av morfinen, men tror ikke jeg kommer til å sovne 😔😔
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imorgen skal jeg bort på klinikken for UL og sprøytestart. Men nå er jeg redd det ikke blir noen sprøytestart likevel. Jeg fikk min vanlige mensen 23 August og da fikk jeg beskjed begynne på sprayen. Da forsvant mensen igjen med en gang. Så en uke etter altså 1 september, så fikk jeg nok en mensen som varte i 4-5 dager. Snakket med klinikken når jeg fikk siste mens og de sa jeg skulle fortsette som vanlig. Må man ha mensen på sprøytestart? Redd alt blir utsatt her nå jeg. Noen som vet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det va stas!! :)

 

Fikk telefon idag, og 8 va fint befrukta juhuu!! Bare å håp at minst 3 e med te i mårra :)

Så bra at alt gikk bra i dag mam&mam :) Nu venter vi spent på innsett og rugetiden.

 

Dette lover jo kjempebra mam&mam :duskedame: nå kan du senke skuldrene litt til morradagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen skal jeg bort på klinikken for UL og sprøytestart. Men nå er jeg redd det ikke blir noen sprøytestart likevel. Jeg fikk min vanlige mensen 23 August og da fikk jeg beskjed begynne på sprayen. Da forsvant mensen igjen med en gang. Så en uke etter altså 1 september, så fikk jeg nok en mensen som varte i 4-5 dager. Snakket med klinikken når jeg fikk siste mens og de sa jeg skulle fortsette som vanlig. Må man ha mensen på sprøytestart? Redd alt blir utsatt her nå jeg. Noen som vet? :)

Nei, det er ikke nødvendig. Heller positivt 😊. Blir flere egg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 14 egg, 11 på høyre side og 3 på venstre. Legen var veldig fornøyd. Så nå skal jeg sove ut rusen på sofaen .

Juhuu, så bra!! Likt som meg jo!! Var det vondt eller gikk det greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk greit, var skikkelig vondt en gang på høyre siden...nå er jeg helt sinnsykt trøtt, så jeg skal sove noen timer, samt at jeg kjenner det godt i magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk greit, var skikkelig vondt en gang på høyre siden...nå er jeg helt sinnsykt trøtt, så jeg skal sove noen timer, samt at jeg kjenner det godt i magen...

så bra at det ikke var helt grusomt da :) jeg kjenner det idag også, så er vel bare å ta det med ro noen dager 👍
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det gikk greit, var skikkelig vondt en gang på høyre siden...nå er jeg helt sinnsykt trøtt, så jeg skal sove noen timer, samt at jeg kjenner det godt i magen...

så bra at det ikke var helt grusomt da :) jeg kjenner det idag også, så er vel bare å ta det med ro noen dager

Så mange egg dere fikk ut begge to!! Gode odds for å finne gullegget da håper dere fort finner formen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så kjekt å lese om dere rene historiene her:) ønsker dere alle lykke til denne måned og at det er fruktbarhetens måned:)

Nå er endelig mensen kommet her og skal på ul kontroll neste uke. Er i gang med fryseforsøk:) Er visst ganske mye aktivite nå i Haugesund så fikk nesten ikke begynne hvis jeg ikke hadde reservert. Men det gikk bra:) blir nok innsett om to uker ca:)godt å komme igang igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Det gikk greit, var skikkelig vondt en gang på høyre siden...nå er jeg helt sinnsykt trøtt, så jeg skal sove noen timer, samt at jeg kjenner det godt i magen...

så bra at det ikke var helt grusomt da :) jeg kjenner det idag også, så er vel bare å ta det med ro noen dager

Så mange egg dere fikk ut begge to!! Gode odds for å finne gullegget da håper dere fort finner formen igjen :)

Takk for det, håper det denne gangen, men fikk ut 15 sist, hvor det ikke gikk på verken fersk forsøk eller fryseforsøket... Så for min del må jeg bare krysse alt vi har for at det finnes et gullegg denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så kjekt å lese om dere rene historiene her:) ønsker dere alle lykke til denne måned og at det er fruktbarhetens måned:)

Nå er endelig mensen kommet her og skal på ul kontroll neste uke. Er i gang med fryseforsøk:) Er visst ganske mye aktivite nå i Haugesund så fikk nesten ikke begynne hvis jeg ikke hadde reservert. Men det gikk bra:) blir nok innsett om to uker ca:)godt å komme igang igjen:)

Masse lykke til med fryseforsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 14 egg, 11 på høyre side og 3 på venstre. Legen var veldig fornøyd. Så nå skal jeg sove ut rusen på sofaen 😊.

såååå mange egg, gratulerer✌️ Nå må de bare dele seg og bli til små embyroer..sånn at du får inn gullegget☀️ Var det i morgen innsett var planlagt? Lykke til😜
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsett på torsdag kl 11. Er veldig spent her i huset nå. Er fremdeles trøtt og har vondt i magen, så det blir en tidlig kveld i kveld. Takk for lykkeønskene, vi trenger dem 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fikk 14 egg, 11 på høyre side og 3 på venstre. Legen var veldig fornøyd. Så nå skal jeg sove ut rusen på sofaen .

såååå mange egg, gratulerer✌ Nå må de bare dele seg og bli til små embyroer..sånn at du får inn gullegget☀ Var det i morgen innsett var planlagt? Lykke til

Jepp, i morgen 1320 er det dags! Er så spent på hvor mange som er med videre håper vi får noen på frys også!! Jeg skal sette inn to så håpe det er to ingen. Første forsøket vi setter inn etter bare to dager på labben, ååååå som jeg håper det går nå ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsett på torsdag kl 11. Er veldig spent her i huset nå. Er fremdeles trøtt og har vondt i magen, så det blir en tidlig kveld i kveld. Takk for lykkeønskene, vi trenger dem

Det blir så spennende, får dere telefon om hvordan det har gått i morgen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Fikk 14 egg, 11 på høyre side og 3 på venstre. Legen var veldig fornøyd. Så nå skal jeg sove ut rusen på sofaen .

såååå mange egg, gratulerer✌ Nå må de bare dele seg og bli til små embyroer..sånn at du får inn gullegget☀ Var det i morgen innsett var planlagt? Lykke til
Jepp, i morgen 1320 er det dags! Er så spent på hvor mange som er med videre håper vi får noen på frys også!! Jeg skal sette inn to så håpe det er to ingen. Første forsøket vi setter inn etter bare to dager på labben, ååååå som jeg håper det går nå ❤

Krysser fingrene for deg!! 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Innsett på torsdag kl 11. Er veldig spent her i huset nå. Er fremdeles trøtt og har vondt i magen, så det blir en tidlig kveld i kveld. Takk for lykkeønskene, vi trenger dem

Det blir så spennende, får dere telefon om hvordan det har gått i morgen eller?

Ja, men jeg vet ikke når de ringer....håper vi får flere gode, så vi kan fryse noen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei uke siden innsett, og tida går så alt for sakte😳

Jeg føler meg trøttere enn vanlig, og har en god del stikkinger/murringer. Er ikke så ille om morgenen, men blir verre utover dagen. Vet ikke hva det betyr, men kan ikke huske at det var så ille de forrige gangene. Sikkert bare medisinene....

Har så lyst til å teste, men vet det er for tidlig ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...