Gå til innhold

September Jenter


Snowflake_83

Anbefalte innlegg

 

Håper det også, er mye å gå igjennom...nå har jeg så mye luft i magen at jeg nesten ikke klarer å gå

Så bra antall befruktelse!!! Dette blir bra!!! Blir en spennende dag i morgen igjen.

 

Jeg er herved ruger, på to stykk!!! 4 delte embryoer, som var kjempefine!! Wæææ!!!

 

Lykke til dere andre også :)

 

Ruger du på 2 stk - så fantastisk...det må jo være helt amazing, den følelsen :-) Hvor mange fikk du på frys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herre min hatt - jeg greide ikke holde meg lengre. Tok en test i dag tidlig, og den fikk en veldig veldig svak strek etter ca 3 min.  :duskedame: Min første positive test ever :duskedame:

Greier ikke ta helt av, men strek er jo strek. Nå kommer jeg sikkert til å teste hver dag frem til testdagen som er tirsdag :nigo:

Så spennende!!! Håper den fortsetter å bli supersterk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Håper det også, er mye å gå igjennom...nå har jeg så mye luft i magen at jeg nesten ikke klarer å gå

 

Så bra antall befruktelse!!! Dette blir bra!!! Blir en spennende dag i morgen igjen.

Jeg er herved ruger, på to stykk!!! 4 delte embryoer, som var kjempefine!! Wæææ!!!

Lykke til dere andre også :)

Ruger du på 2 stk - så fantastisk...det må jo være helt amazing, den følelsen :-) Hvor mange fikk du på frys?

Jepp, per definisjon, gravid med twins, hohoh!!!! Fikk 4 på frys, så dette var et knallbra forsøk, endelig liksom....

 

Hvor ligger du i løypa nå??

 

Jeg er ikke i noe god form :/ å vi er midt i flyttings, fra leilighet til hus, eller lille godset som vi liker å kalle det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Håper det også, er mye å gå igjennom...nå har jeg så mye luft i magen at jeg nesten ikke klarer å gå

Så bra antall befruktelse!!! Dette blir bra!!! Blir en spennende dag i morgen igjen.

Jeg er herved ruger, på to stykk!!! 4 delte embryoer, som var kjempefine!! Wæææ!!!

Lykke til dere andre også :)

Ruger du på 2 stk - så fantastisk...det må jo være helt amazing, den følelsen :-) Hvor mange fikk du på frys?

Jepp, per definisjon, gravid med twins, hohoh!!!! Fikk 4 på frys, så dette var et knallbra forsøk, endelig liksom....

 

Hvor ligger du i løypa nå??

 

Jeg er ikke i noe god form :/ å vi er midt i flyttings, fra leilighet til hus, eller lille godset som vi liker å kalle det ;)

 

Woop woop - tidenes beste uttak & innsett :tommelopp: da får du jo kids i fleng :fnise:

 

Jeg skal på UL i morgen tidlig, og mest sannsynlig uttak på mandag! Ringte nettopp til Haugesund og la inn en bestilling på Embryoglue - dersom dem har det på uttaksdagen...så det er notert i Journalen :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Håper det også, er mye å gå igjennom...nå har jeg så mye luft i magen at jeg nesten ikke klarer å gå

 

Så bra antall befruktelse!!! Dette blir bra!!! Blir en spennende dag i morgen igjen.

Jeg er herved ruger, på to stykk!!! 4 delte embryoer, som var kjempefine!! Wæææ!!!

Lykke til dere andre også :)

Ruger du på 2 stk - så fantastisk...det må jo være helt amazing, den følelsen :-) Hvor mange fikk du på frys?

Jepp, per definisjon, gravid med twins, hohoh!!!! Fikk 4 på frys, så dette var et knallbra forsøk, endelig liksom....

Hvor ligger du i løypa nå??

Jeg er ikke i noe god form :/ å vi er midt i flyttings, fra leilighet til hus, eller lille godset som vi liker å kalle det ;)

Woop woop - tidenes beste uttak & innsett :tommelopp: da får du jo kids i fleng :fnise:

 

Jeg skal på UL i morgen tidlig, og mest sannsynlig uttak på mandag! Ringte nettopp til Haugesund og la inn en bestilling på Embryoglue - dersom dem har det på uttaksdagen...så det er notert i Journalen :duskedame:

Haha, vi får se da :P men håper jo på en i det minste da ❤️

 

Spennende for deg også nå da!! Weeee!! Mn embryoglue? Ka e det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg også blitt en ruger :). Ett egg satt inn og 4 blir fryst ned i morgen. Nå ligger jeg med rumpa høyt og er full av Lutinus

Gratulerer og masse lykke til :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det også, er mye å gå igjennom...nå har jeg så mye luft i magen at jeg nesten ikke klarer å gå

 

Hei, var bare innom og snikleste litt, håper det går bra. Stå på jenter, dere er så tøffe som står han av! Heier på dere og krysser alt for mange fine babiser til våren!!

 

Daquiri, ville bare tipse deg om å drikke MYYYYE vann.

Jeg har ikke lest tilbake alle 15 sider her, men siden du skriver at du sliter med vondt i magen og veldig oppblåst + vanskelig å gå etter uttaket KAN det tyde på overstimulering. Jeg ble testet for det før uttaket og da så det ut til at det skulle gå bra og jeg fikk sette 2 eggløsningssprøyter. Men etter innsettingen viste det seg at jeg var overstimulert allikevel. (takk gud for at de oppdaget det etterpå, ellers så ville de kanskje avbrutt...). Jeg ble innlagt med væske i magen og lungene og alt for høy hemoglobin. Måtte ta blodfortynnende sprøyter hele 1. trimesteret (som om selve ivf-behandlingen ikke var nok stikking :huh: ). Det er ikke farlig for forsøket, resultatet her ble jo bra, er nå 19+3 på vei. Det er bare at det kan være farlig for deg. Det du kan gjøre er å drikke mye vann (vi snakker 2 eller 3 liter minst om dagen) og følge med om det blir bedre mtp oppblåsthet, vondt i magen, svimmel, tung pust osv de neste dagene. Ring legen om du ikke er sikker. Blir det bedre så er jo alt i orden!

 

Masse masse masse lykke til !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Håper det også, er mye å gå igjennom...nå har jeg så mye luft i magen at jeg nesten ikke klarer å gå

 

Hei, var bare innom og snikleste litt, håper det går bra. Stå på jenter, dere er så tøffe som står han av! Heier på dere og krysser alt for mange fine babiser til våren!!

 

Daquiri, ville bare tipse deg om å drikke MYYYYE vann.

Jeg har ikke lest tilbake alle 15 sider her, men siden du skriver at du sliter med vondt i magen og veldig oppblåst + vanskelig å gå etter uttaket KAN det tyde på overstimulering. Jeg ble testet for det før uttaket og da så det ut til at det skulle gå bra og jeg fikk sette 2 eggløsningssprøyter. Men etter innsettingen viste det seg at jeg var overstimulert allikevel. (takk gud for at de oppdaget det etterpå, ellers så ville de kanskje avbrutt...). Jeg ble innlagt med væske i magen og lungene og alt for høy hemoglobin. Måtte ta blodfortynnende sprøyter hele 1. trimesteret (som om selve ivf-behandlingen ikke var nok stikking :huh: ). Det er ikke farlig for forsøket, resultatet her ble jo bra, er nå 19+3 på vei. Det er bare at det kan være farlig for deg. Det du kan gjøre er å drikke mye vann (vi snakker 2 eller 3 liter minst om dagen) og følge med om det blir bedre mtp oppblåsthet, vondt i magen, svimmel, tung pust osv de neste dagene. Ring legen om du ikke er sikker. Blir det bedre så er jo alt i orden!

 

Masse masse masse lykke til !!!!

 

 

De bruker jo UL ved innsett, og da sjekker de om det er frittflytende væske i magen/bekkenhulen. Smerter fra oppblåsthet og verking etter innstikkene er ok og betyr ikke overstimuleringssyndrom. Overstimulering viser seg gjerne noen dager etter innsettet fordi HCG-sprøyten har aktivert eggposene og de produserer hormoner og kan føre til lekkasje av væske og saltstoffer fra blodbanen. Det kan også ses tidligere og senere. Hvis en blir gravid får en ny HCG-produksjon, og da kan eggposerestene hisse seg enda mer opp.

 

Anonymous poster hash: 2ad2b...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg også blitt en ruger :). Ett egg satt inn og 4 blir fryst ned i morgen. Nå ligger jeg med rumpa høyt og er full av Lutinus 😳😳

Gratulere sååå mye!! Nå skal vi ruge ivei 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holymoly Taralaili😃😱😱 sniker inn ett forsiktig hurrarop til deg, og regner med det er starten på noe fantastisk👍👍👏👏 måtte du bane vei for alle oss Septemberjenter😉☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg også blitt en ruger :). Ett egg satt inn og 4 blir fryst ned i morgen. Nå ligger jeg med rumpa høyt og er full av Lutinus 😳😳

haha eg ler meg ihel;) syns vi har en morsom tone her inne, og det er deilig.. Full av Lutinus ja.. Kos deg med rugingen, dette blir like spennende som en thriller👍☀️
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt Fostimon! Nettopp vært hos UL og det så ikke lovende ut.. Men legen gravde ikke, så håper hun tar feil.

Ikke gi opp. Jeg håper for din del at legen tar feil   :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fant 6 store eggposer og maaaaange små... Uff, nå sittr jeg og venter på avgjørelsen til Haugesund. Så får vi se hva det blir .. Allerede booka meg en akutt akupunkturtime til senere, for å booste eggposene 😜😱✌️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp fått telefon fra Haugesund.. Skrur opp dosen fra 150ie til 200ie frem til mandag, da ny UL 👍☀️ Livmorveggen var optimal da😜 bare ikke ta sorgene på forskudd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fant 6 store eggposer og maaaaange små... Uff, nå sittr jeg og venter på avgjørelsen til Haugesund. Så får vi se hva det blir .. Allerede booka meg en akutt akupunkturtime til senere, for å booste eggposene 😜😱✌️

Ååå det er så kjipt!! Hadde det sånn på to av mine forsøk, men endte opp i innsett begge gangene med stakkars ett og tre egg ut! Håper litt ekstra funker knall og at du får med de små 👌

 

Lykke til, det blir bra 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...