Gå til innhold

September Jenter


Snowflake_83

Anbefalte innlegg

Har også stikking. Som sagt ikke så mye på morgenen men mot kvelden. Hadde heller ikke d sist. Prøver å tenke positivt at d e feste smerte eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så spennanes!!! Får håp det e livmora og embryoet som driv å ordna sæ te der inne!! Æ kan ikke ta test sjøl denne gangen siden æ tar pregnyl infeksjoner som støttebehandling 😳 egentlig bare fint, for æ bli somregel den testetøsa etterhvert... Hehe... Greit å slepp det 👍 lykke lykke te, prøv å kos dåkker i rugetiden, sjøl om det nesten e umulig 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuuurimalla, Medicus ringte meg nå på mårran, jeg var overbevist om at de skulle ringe å si at ingen hadde klart seg, meeeeen hele 6 stk hadde delt seg helt fint og de ville bare dobbeltsjekke om jeg ville ha 2 eller 1 embryo satt inn!! Enn det da, ble frys og alt på meg nå da!! 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taralaili & Minsin1:  Det høres jo ganske så positivt ut for begge dere to...krysser fingrene for spirene deres og at dem klorer seg fast..og utløser den magiske testen :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for befrukta egg & overflod :duskedame::duskedame: det er jo helt sinnsykt :-) hva tar du da? 2 ell er 1 inn?

Litt vanskelig synes æ, hadde i utgangspunktet bestem to, men håpe nesten litt at legen si at det ikke lar sæ gjør... E liksom den tanken på at det gir oss litt ekstra sjangse, men også litt skummelt om det sku bli to 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Taralaili & Minsin1:  Det høres jo ganske så positivt ut for begge dere to...krysser fingrene for spirene deres og at dem klorer seg fast..og utløser den magiske testen :tommelopp:

Takk for det - håper det er riktig :pls: 

Jeg har fortsatt veldig troa på dette forsøket, men vet jo at kroppen kan spille oss et puss, så har i bakhodet at det kan bli negativt resultat igjen. Prøver å forberede meg på begge resultater, men det er helt umulig. Synes at hver negative test er verre enn den forrige. :cry:

Fortsatt 6 dager til test :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuuurimalla, Medicus ringte meg nå på mårran, jeg var overbevist om at de skulle ringe å si at ingen hadde klart seg, meeeeen hele 6 stk hadde delt seg helt fint og de ville bare dobbeltsjekke om jeg ville ha 2 eller 1 embryo satt inn!! Enn det da, ble frys og alt på meg nå da!!

WOW :tommelopp:

Lykke til med både valg og rugetid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

:hjertesmil:Testliste Septemberjenter :hjertesmil::pls::duskedame::kvalm::strix::kline::babysmokk::babyjente::danse::roser:

 

September:

12.

13.

14.

15.

16. TaraLaili

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23. Daquiry

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

Oktober:

01.

02.

03.

04.

05.

06.

07.

08.

09.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg akkurat kommet hjem fra Ivf klinikken. Sprayen har gjort jobben sin, så jeg er klar for sprøyte start. big_grin.gif Begynner på Puregon 200 IE ikveld. Gruer meg til å stikke i meg selv asså. :/ Kontroll neste fredag og forhåpentligvis egguthenting mandagen deretter. Blir så spennende fremover. :)

 

 

Jeg har av en eller annen merklig grunn fått gul bakgrunn som jeg ikke får bort igjen...hehe Hva er det denne sprayen gjør med meg..hehe ;)  :sprettoy: 

Endret av Bethlisa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det også, er mye å gå igjennom...nå har jeg så mye luft i magen at jeg nesten ikke klarer å gå 😳😳

Så bra antall befruktelse!!! Dette blir bra!!! Blir en spennende dag i morgen igjen.

 

Jeg er herved ruger, på to stykk!!! 4 delte embryoer, som var kjempefine!! Wæææ!!!

 

Lykke til dere andre også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Håper det også, er mye å gå igjennom...nå har jeg så mye luft i magen at jeg nesten ikke klarer å gå

Så bra antall befruktelse!!! Dette blir bra!!! Blir en spennende dag i morgen igjen.

 

Jeg er herved ruger, på to stykk!!! 4 delte embryoer, som var kjempefine!! Wæææ!!!

 

Lykke til dere andre også :)

 

Daquiry: Masse god bedring. Dette går nok veien skal du se. :)

 

mam&mam: Gratulerer som ruger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer mam&mam og daquiry! For en flott resultat. Der ser dåkker at d var ikke noe å bekymre sæ.Så snart e dåkker og rugere.. ;)

Æ ruga jo som en helt 😂😂💋💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Håper det også, er mye å gå igjennom...nå har jeg så mye luft i magen at jeg nesten ikke klarer å gå

Så bra antall befruktelse!!! Dette blir bra!!! Blir en spennende dag i morgen igjen.

Jeg er herved ruger, på to stykk!!! 4 delte embryoer, som var kjempefine!! Wæææ!!!

Lykke til dere andre også :)

Gratulerer!! Så spennende med to perfekte egg innabords :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang dag på jobb.. 😩 Så etterpå at du e jo ruger allerede man&mam.. Velkommen til klisse klubben.. Eller bruker du lutinus? Gleder mæ til søndag for d e siste dag med d..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang dag på jobb.. 😩 Så etterpå at du e jo ruger allerede man&mam.. Velkommen til klisse klubben.. Eller bruker du lutinus? Gleder mæ til søndag for d e siste dag med d..

Bruka lutinus, å det e altså nåkka av det hæsligste æ veit 😳 det ser jo ut som om ho slurva har sniffa kokain 😂😂😂😂 hahaha!!!! Gleda mæ veeeeldig te æ e ferdig med det æ å ja, eller har du crinone? 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre min hatt - jeg greide ikke holde meg lengre. Tok en test i dag tidlig, og den fikk en veldig veldig svak strek etter ca 3 min.  :duskedame: Min første positive test ever :duskedame:

Greier ikke ta helt av, men strek er jo strek. Nå kommer jeg sikkert til å teste hver dag frem til testdagen som er tirsdag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...