Gå til innhold

September Jenter


Snowflake_83

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

Okei :) da e det bare å smør sæ med tålmodighet, ska ha ul mandag 01.09 æ da, mest sannsynlig uttak mandag uka etterpå. Virkelig spennende ja!!

Kor du bor sia du ska flyg?

Vi bli jo mest sannsynlig franske likt om det går te oss toan :)

Jeg skal også på UL på mandag :)

Så artig :) hvor holder du til da?

Bergen, klinikk Hausken :)

Masse lykke til da :)

 

Til deg også :)

 

Lykke til - til alle dere :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har jeg fremdeles ikke sett snurten av TR, og kjenner heller ingenting på kroppen at den skal komme..det kjennes som regel godt hos meg. Merkelige greier dette her... på en måte vekker det ett ørlite håp, jeg hadde nemlig scratching og eggløsning, og samleie på rett tid...så det kan jo være mulig at det klaffa?! :fnise:  det hadde vært sykt det...men heller tvilsomt. Tok nemlig en test i dag og den negativ - 13DPO. mmmhhh...jeg har allerede kjøpt inn Fostimon til 3500 spenn, så den venter på å åpnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har æ vært i ul. Alt ser bra ut, masse gode egg på tur. Uttak på mandag og innsett onsdag. Kommer fra Finnmark så derfor fly.. Det blir 'ferie' her nede frem til torsdag :) Så artig at du er mange som er i bynnelsen av september :) Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har æ vært i ul. Alt ser bra ut, masse gode egg på tur. Uttak på mandag og innsett onsdag. Kommer fra Finnmark så derfor fly.. Det blir 'ferie' her nede frem til torsdag :) Så artig at du er mange som er i bynnelsen av september :) Lykke til alle sammen!

sååå spennende;) gratulerer med vel overstått UL... Du får nyte miniferien🌴✌️ Lykke til!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjipt snowflake83, har du prøvd akupunktur? Etter jeg starta med det kom liksom syklusen min spot on ved neste tr, digg etter å ha ventet endel på tr jeg også...

 

Det hadde jo vært utrolig gøy om dere hadde klart det selv 👍 billig er det å, hehe!

 

Jeg er spent på ul etter å ha brukt gonal f alle gangene før, spent å se om foliklene blir bedre og fler :)

 

Minsin, så BRA at alt så bra ut da!! Nå kan dere kose dere i bartebyen, i det nydelige været. Masse konserter i helgen også 👍

 

God helg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja d har vært fint vær her, har gått en god del og prøvd å få mest mulig d-vitamin underveis.. :) Forresten snowflake har selv en god måte å få tr igangsatt, litt sengaktivitet så kommer d. Virker hver gang hos oss.. ;) hvis ikke du er gravid da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mam&mam: går på akupunktur hver tirsdag nå;) men etter SA en i april har jeg hatt 30-31 dagers syklus mot de 28 jeg har oppgitt til Haugesund i utgangspunktet, så sånn sett er jeg ikke helt på avveie... Så jeg regnet nesten med litt forsinkelser ifht de datoene dem kom frem til. Men ja, naturlig hadde blitt mye billigere.. Og da hadde jeg gjerne hatt siste forsøket tilgode? Er det sånn det funker?

Ønsker alle Septemberjenter en fantastisk helg, og tvitvi til Minsin på mandag👏👏👍✌️☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja d har vært fint vær her, har gått en god del og prøvd å få mest mulig d-vitamin underveis.. :) Forresten snowflake har selv en god måte å få tr igangsatt, litt sengaktivitet så kommer d. Virker hver gang hos oss.. ;) hvis ikke du er gravid da..

det skal jeg alltid få overtalt mannen til;) btw D vitamin har jeg også hørt skal være bra for oss, så det inntas også☀️☀️
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro du hadde hatt det tilgode da ja, blir jo avbrutt så ;) dere får prøve en runde i sengehalmen, kanskje det hjelper :)

 

Jeg tar ikke vitamin d, men noe som heter vitex, skulle visst være veldig bra i følge akudama mi 👍 tar også fructus femina, folat og tran, satser på suksess!! Ska ha en hel hær av støttebehandling etterpå, gruer meg nesten litt til det... Får skikkelig migrene av all progesteronen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sant det, får håp sola har fått kommet godt nok te i sommer og ikke blitt blokkert av solkrem ;) får drikk melk med d vitamin i tillegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ul på fredag hvor alt så bra ut og positiv el-test på lørdag :-) Da er det bare å krysse fingre for at ett overlever tining slik at det blir innsett på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt på vei med menopur og orgalutran, starta også på progesteron idag, så e klar for ul i mårra. Håpa dem finn masse gode folikla

 

Uttak i mårra du minsin?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt på vei med menopur og orgalutran, starta også på progesteron idag, så e klar for ul i mårra. Håpa dem finn masse gode folikla

 

Uttak i mårra du minsin?? :)

lykke til i morgen mam&mam👍
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Godt på vei med menopur og orgalutran, starta også på progesteron idag, så e klar for ul i mårra. Håpa dem finn masse gode folikla

Uttak i mårra du minsin?? :)

lykke til i morgen mam&mam

Tusen takk!! Hvordan går det med deg snowflake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering herfra har hatt problemer å svare her inne så nå går det endelig:)

 

Så gøy havne i samme gruppe igjen Snowflake_83:) jeg venter og tr den er snart en uke forsinket:( har tatt en test men var negativ så ser ikke ut så vi har klart det selv:( har kjent på kroppen over en uke nå at tr skal komme men ser ikke noe til den... Humøret er ikke heller på topp er nok ganske sur og gretten til tider så syns synd på typen. Hormoner er jo helt på styr hehe.

 

Lykke til alle som er i gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering herfra har hatt problemer å svare her inne så nå går det endelig:)

 

Så gøy havne i samme gruppe igjen Snowflake_83:) jeg venter og tr den er snart en uke forsinket:( har tatt en test men var negativ så ser ikke ut så vi har klart det selv:( har kjent på kroppen over en uke nå at tr skal komme men ser ikke noe til den... Humøret er ikke heller på topp er nok ganske sur og gretten til tider så syns synd på typen. Hormoner er jo helt på styr hehe.

 

Lykke til alle som er i gang:)

Heisann Petra-prøvedokke - så hyggelig å havne sammen igjen :-) Her har også TR latt vente på seg, kom endelig på lørdag - slik at jeg får startet opp med Fostimon sprøyter nå på onsdag...en uke etter plan. Hormoner...ja...vet ikke helt hva jeg skal si...lurer bare på hvordan jeg blir når jeg først skal gå gravid i 9 mnd :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro du hadde hatt det tilgode da ja, blir jo avbrutt så ;) dere får prøve en runde i sengehalmen, kanskje det hjelper :)

 

Jeg tar ikke vitamin d, men noe som heter vitex, skulle visst være veldig bra i følge akudama mi tar også fructus femina, folat og tran, satser på suksess!! Ska ha en hel hær av støttebehandling etterpå, gruer meg nesten litt til det... Får skikkelig migrene av all progesteronen...

Når startet du opp med Fructus Femina? Jeg tok det sist gang etter innsett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering herfra: Fikk mensen på lørdag, og har fortsatt på Gonal og startet med Orgalrutan på lørdag. Men nå er mensen stoppet, og jeg har DE gravide puppene. Skal på UL i dag, så det blir spennende å se hva de sier. Tipper jeg må gå noen dager til på Gonal siden jeg begynte for tidlig. 

 

De kan jo ikke hente ut egg midt i mensen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tlf fra St. Olav nå. Blir innsett i morgen hvis det overlever tining. Vææh, var forberedt på en av blastocystene på torsdag jeg. Har liksom litt mer troa på de siden de har blitt dyrket i fem dager før de ble fryst.

 

Det som er positivt er at jeg kan få en "bonussjanse", dvs. overlever ikke det i morgen prøver de på nytt på torsdag med en blastocyst.

Endret av TaraLaili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...