Gå til innhold

September Jenter


Snowflake_83

Anbefalte innlegg

Da har jeg og mannen fått se ett bankende :hjertesmil: ..med likehøy puls som meg :duskedame::duskedame: det var helt vilt..

Hurra!!! Så utrolig kjekt 🎈🎊🎉🎂💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gullebolle

 

Gratulerer så masse snowflake og alle dere andre som har blitt gravide:) Fantastisk! Lykke til videre i svangerskapene, så ses vi forhåpentligvis inne på 1. trimester om 2-3 uker:)

Hei Gullebolle :-) tusen takk for gratulasjonen!!  hvordan går det med deg & innsett av eskimo :kalle: gleder meg til å se deg om 2-3 uker da :strix: krysser fingre for at Eskimo blir sommerbarn :danse:

 

Hei snowflake, dessverre gikk det ikke helt som planlagt. De ville visst jeg skulle ha folikkelvekst på femar, noe jeg ikke fikk. Ganske på trynet for det kunne de sagt var meningen når de satte meg på ny medisin, for jeg vet jo veldig godt at jeg ikke modner egg av en liten dose femar. Så selv om slimhinnen var fin, så ble forsøket avbrutt. Vel vel, får gå på med nytt mot neste syklus:) Har jo ventet så lenge nå, så en måned til skal jeg alltids klare. 

 

Åssen går det med deg og lille spire da? Er formen fin? Så utrolig glad på dine vegne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hvordan går det med deg mam&mam? Hvordan er formen din, merker du noe til at det er twins? :rolleyes:  Jeg skal på UL i morgen kl.07.45 og er superspent. Stusser litt på hvor langt på vei jeg er, for etter mine beregninger vil jeg være 7+3 i morgen (da har jeg regnet med innsettdato av blastocyst), men iflg Haugesund har dem gitt meg 6+5 i morgen. Og da lurer jeg på om dem kan se ett hjerte i det hele tatt?! hVor tidlig var du? og hvordan regna du deg frem?

 

Er i FB gruppa oxo, men føler ikke for å fortelle hele IVF historien der - siden vi ikke vil dele det med alle vi kjenner. :lur:

 

Gratulerer så mye med bankende hjerte på UL<3:) Jeg ser også at du sliter litt med beregning i forhold til termin... Når hadde du uttak? Lurer litt på hvordan Haugesund regner hvor langt man er på vei? Jeg blir ikke klok på min egen beregning skjønner du... Begge knøttene i magen måler 5 dager mindre enn hva jeg beregnet med terminkalkulator på nettet.

 

Takk skal du ha :jepp: jeg hadde uttak 18.09.2014 og innsett den 23.09.2015 (5 dagers embryo). Så jeg prøvde meg på en slik terminkalkulator og la inn at jeg hadde innsett av 5 dagers egg - da fikk jeg opp 11.06.2014 som termin, mens Haugesund har gitt meg 15.06.2014.

 

http://www.ivfconnections.com/forums/content.php/749-IVF-Due-Date-Calculator-by-Date-of-Transfer-Retrieval-Ovulation-or-Insemination

 

USA har en annen "offisiell" lengde på svangerskapet enn Norge, så det er nok der forskjellen i termin ligger :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei

Er spent på hvordan det går med dere? Hvor langt har dere kommet nå? Hvordan er formen? Har dere vært på flere UL?

 

Jeg nærmer meg 12 uker og begynner å tro at dette skal gå bra😊 Jeg har vært, og er fortsatt mye kvalm, trøtt og sliten. Jeg jobber fullt, men det har vært dårlig med trening på meg disse ukene. Har sovnet på sofaen både før og etter middag, noe jeg aldri har gjort tidligere😴😴

 

Nå ser jeg frem til UL om ei uke😊

 

Hyggelig om dere andre skriver litt om hvordan det går med dere😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Er spent på hvordan det går med dere? Hvor langt har dere kommet nå? Hvordan er formen? Har dere vært på flere UL?

 

Jeg nærmer meg 12 uker og begynner å tro at dette skal gå bra😊 Jeg har vært, og er fortsatt mye kvalm, trøtt og sliten. Jeg jobber fullt, men det har vært dårlig med trening på meg disse ukene. Har sovnet på sofaen både før og etter middag, noe jeg aldri har gjort tidligere😴😴

 

Nå ser jeg frem til UL om ei uke😊

 

Hyggelig om dere andre skriver litt om hvordan det går med dere😊

Hei, så artig å høre fra deg :) og så flott at det går bra!!! Det er så fint å høre!!

 

Her går det også bare fint, begge to har det visstnok bare bra der inne. Jeg er 11 uker i morgen og må si jeg gleder meg til å komme over i 2 trimester.

 

Jeg har hatt noen blødninger, som var kjempeskummelt, men har fått kommet inn til ul og de små har det bra. Det er visstnok en morkake som ligger litt langt ned og i tillegg vokser hvor blodårer sprekker og en blødning oppstår kanskje brått... Skikkelig ekkelt, men det er kortvarig og kun blod, håper jeg slipper mange fler sånne runder, man blir jo litt gal 😳

 

Ellers er jeg i fin form synes nå jeg, hører jo om folk som er rådårlige hele tiden.

 

Jeg er trøtt og kvalm til tider, litt vondt rygg og full av hormoner 😂 plages fortsatt med migrene, det er noe dritt.. Men sånn er det :)

 

Gleder meg skikkelig til ul igjen, og ikke minst hvilke kjønn de er der inne :)

 

Håper alle har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hormonell og deppa....liker ikke kroppen min, liker ikke ungene og liker ikke kjærsten...vil bare være i fred. Alt og alle irriterer meg. Trenger alenetid!!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulte med to små

Jeg er 11+4 og formen er i grunn veldig bra. Har vært kvalm, uggen og kastet opp av og til og er trøtt, men syns det er bagateller ;)

Jeg har ei datter på 16 mnd som jeg løper etter, bærer og løfter rundt når det trengs så det gjør til at jeg holder meg gående og har dermed ikke lagt på meg enda. Bra er det for jeg har en del kilo fra før.

Ellers har jeg perioder hvor jeg er gretten og bare vil sove, men stort sett kan jeg ikke klage.

Gleder meg til å runde 12 uker og gleder meg over å kunne få lov å gå gravid  :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hormonell og deppa....liker ikke kroppen min, liker ikke ungene og liker ikke kjærsten...vil bare være i fred. Alt og alle irriterer meg. Trenger alenetid!!!!!

Huff, føler med deg 💜 hvor langt er du nå?

 

Det er lov med alenetid da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er hormonell og deppa....liker ikke kroppen min, liker ikke ungene og liker ikke kjærsten...vil bare være i fred. Alt og alle irriterer meg. Trenger alenetid!!!!!

Huff, føler med deg 💜 hvor langt er du nå?

 

Det er lov med alenetid da!!

Jeg er 10+3....dette er virkelig ikke noe kjekt ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg er hormonell og deppa....liker ikke kroppen min, liker ikke ungene og liker ikke kjærsten...vil bare være i fred. Alt og alle irriterer meg. Trenger alenetid!!!!!

Huff, føler med deg 💜 hvor langt er du nå?

 

Det er lov med alenetid da!!

Jeg er 10+3....dette er virkelig ikke noe kjekt ;(

Nei det kan jeg jo forstå! Det er sikkert kaos av hormoner som gjør det :( håper det går seg til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg er hormonell og deppa....liker ikke kroppen min, liker ikke ungene og liker ikke kjærsten...vil bare være i fred. Alt og alle irriterer meg. Trenger alenetid!!!!!

Huff, føler med deg 💜 hvor langt er du nå?

 

Det er lov med alenetid da!!

Jeg er 10+3....dette er virkelig ikke noe kjekt ;(

Det blir verdt det, Daquiry:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer mæ uke 12. Hadde ul på mandag. Sprelte som bare d allerede. Fortsatt ingen kvalme men trøtt hele tiden.. Ble 100% sykemeldt igår, faren min døde forleden dag. Så her ble æ sengeliggende, legen min ble bekymret.. Så dagan går til å prøve å kontrollere tankan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer mæ uke 12. Hadde ul på mandag. Sprelte som bare d allerede. Fortsatt ingen kvalme men trøtt hele tiden.. Ble 100% sykemeldt igår, faren min døde forleden dag. Så her ble æ sengeliggende, legen min ble bekymret.. Så dagan går til å prøve å kontrollere tankan..

Kondolere så mye te dæ og dine 💜
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hei

Er spent på hvordan det går med dere? Hvor langt har dere kommet nå? Hvordan er formen? Har dere vært på flere UL?

 

Jeg nærmer meg 12 uker og begynner å tro at dette skal gå bra😊 Jeg har vært, og er fortsatt mye kvalm, trøtt og sliten. Jeg jobber fullt, men det har vært dårlig med trening på meg disse ukene. Har sovnet på sofaen både før og etter middag, noe jeg aldri har gjort tidligere😴😴

 

Nå ser jeg frem til UL om ei uke😊

 

Hyggelig om dere andre skriver litt om hvordan det går med dere😊

Hei, så artig å høre fra deg :) og så flott at det går bra!!! Det er så fint å høre!!

 

Her går det også bare fint, begge to har det visstnok bare bra der inne. Jeg er 11 uker i morgen og må si jeg gleder meg til å komme over i 2 trimester.

 

Jeg har hatt noen blødninger, som var kjempeskummelt, men har fått kommet inn til ul og de små har det bra. Det er visstnok en morkake som ligger litt langt ned og i tillegg vokser hvor blodårer sprekker og en blødning oppstår kanskje brått... Skikkelig ekkelt, men det er kortvarig og kun blod, håper jeg slipper mange fler sånne runder, man blir jo litt gal 😳

 

Ellers er jeg i fin form synes nå jeg, hører jo om folk som er rådårlige hele tiden.

 

Jeg er trøtt og kvalm til tider, litt vondt rygg og full av hormoner 😂 plages fortsatt med migrene, det er noe dritt.. Men sånn er det :)

 

Gleder meg skikkelig til ul igjen, og ikke minst hvilke kjønn de er der inne :)

 

Håper alle har det bra :)

Hei igjen

Så bra å høre at det går fint med deg. Jeg hadde fått helt hetta av blødninger, så godt å høre at det ikke var noe galt😊

 

Det er deilig å ha kommet seg til uke 12, men jeg venter fortsatt på at formen skal bli bedre. Jeg skal ikke klage for det er absolutt verd det, men skulle gjerne hatt litt mer energi.

 

Lykke til videre😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer mæ uke 12. Hadde ul på mandag. Sprelte som bare d allerede. Fortsatt ingen kvalme men trøtt hele tiden.. Ble 100% sykemeldt igår, faren min døde forleden dag. Så her ble æ sengeliggende, legen min ble bekymret.. Så dagan går til å prøve å kontrollere tankan..

Så trist å lese om faren din! Kondolerer så mye. Men også fint å lese om ul og sprelling😊 Håper at det hår bra med deg og at du klarer å glede deg over den lille selv i sorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter, dette er jammen meg ikke lett...det går bedre nå, og krysser fingrene for at det bare blir bedre og bedre fremover.

Så bra at det går bedre med deg! Når den lille kommer er alt dette glemt og det er så verdt det😊 Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig lettet og glad nå😊

 

Har passert 12 uker, men har hatt noen nervepirrende dager med blødninger. Var på ul i dag, hvor det kunne konstateres at alt var bra med den lille, var aktiv som bare det, alt så bra ut og hjertet slo som det skulle😊 Puster lettet ut etter noen dager i helspenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig lettet og glad nå😊

 

Har passert 12 uker, men har hatt noen nervepirrende dager med blødninger. Var på ul i dag, hvor det kunne konstateres at alt var bra med den lille, var aktiv som bare det, alt så bra ut og hjertet slo som det skulle😊 Puster lettet ut etter noen dager i helspenn.

Åh stakkars deg, føler med deg. Er selv plaget med blødninger og har hatt tre runder, siste idag 😳 kunne de si noe om

hvorfor du hadde blødning da?

 

Glad for at alt stod bra til hos deg også 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg så heldig å ha kommet meg over til 12 uker!! Burde vært overlykkelig, men klarer ikke helt å slappe av med tanke på gårsdagens blødning, som fortsatt holder på. Selv om jeg så at alt stod bra til og fikk høre at jeg hadde et hematom som nok ville tømme seg, greier jeg ikke å slappe av helt enda...

 

Blod er liksom blod 😭

 

Uansett, hurra for 12 uker 👏👏 håper det blir mange fler!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rett bak dere, er 12 uker på tirsdag....skal på min første svangerskapskontroll da. Har nesten ingen symptomer lenger, så det skal bli godt å få bekreftet at det er liv i leiren :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rett bak dere, er 12 uker på tirsdag....skal på min første svangerskapskontroll da. Har nesten ingen symptomer lenger, så det skal bli godt å få bekreftet at det er liv i leiren :-)

Å det går helt sikkert bra skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Utrolig lettet og glad nå😊

 

Har passert 12 uker, men har hatt noen nervepirrende dager med blødninger. Var på ul i dag, hvor det kunne konstateres at alt var bra med den lille, var aktiv som bare det, alt så bra ut og hjertet slo som det skulle😊 Puster lettet ut etter noen dager i helspenn.

Åh stakkars deg, føler med deg. Er selv plaget med blødninger og har hatt tre runder, siste idag 😳 kunne de si noe om

hvorfor du hadde blødning da?

 

Glad for at alt stod bra til hos deg også 💜

Nei, de kunne ikke se hvor blødninger kom fra, eller hvorfor jeg hadde blødd, og som dama sa så var det veldig vanlig. Kunne skyldes tynne slimhinner, sprukket blodkar osv.

 

Jeg tror jeg skal gå til innkjøp av en doppler slik at jeg kan høre hjerteslag selv når jeg blir for usikker.

 

Håper at alt går bra med deg! De sa det til meg i går at det er veldig store sjanser for at det gjør det når vi har kommet så langt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Utrolig lettet og glad nå😊

 

Har passert 12 uker, men har hatt noen nervepirrende dager med blødninger. Var på ul i dag, hvor det kunne konstateres at alt var bra med den lille, var aktiv som bare det, alt så bra ut og hjertet slo som det skulle😊 Puster lettet ut etter noen dager i helspenn.

Åh stakkars deg, føler med deg. Er selv plaget med blødninger og har hatt tre runder, siste idag 😳 kunne de si noe om

hvorfor du hadde blødning da?

 

Glad for at alt stod bra til hos deg også 💜

Nei, de kunne ikke se hvor blødninger kom fra, eller hvorfor jeg hadde blødd, og som dama sa så var det veldig vanlig. Kunne skyldes tynne slimhinner, sprukket blodkar osv.

 

Jeg tror jeg skal gå til innkjøp av en doppler slik at jeg kan høre hjerteslag selv når jeg blir for usikker.

 

Håper at alt går bra med deg! De sa det til meg i går at det er veldig store sjanser for at det gjør det når vi har kommet så langt😊

Vi har doppler heldigvis :) må vel ta den i bruk snart! Har blødningen stoppet hos deg? Jeg har fortsatt litt, håper det gir seg snart 👏 klarer ikke gå sånn her resten av svangerskapet ihvertfall...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...