Gå til innhold

September Jenter


Snowflake_83

Anbefalte innlegg

Henger meg på Evelinda😝 tvitvi for i morra mam&mam✋👏👍🍼🍼

Tusen takk alle sammen, ikke rukket å tenkt så mye på det, men nå er vi på vei til trondheim og Medicus 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da så vi to små blinkende hjerter idag helt crazy!!

Wæææææ...fy f.  Fantastisk mam&mam, helt sinnsykt :duskedame:  :duskedame::roser:  :hjertesmil:  :pls: ohh, blir så glad på dine vegne!!!! Tenker meg at du har mange tanker i hodet nå!!  OMG :babysmokk:  :babyjente:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da så vi to små blinkende hjerter idag 💜💜 helt crazy!!

Ojoj, så utrolig bra😊 Crazy, men GOD følelse også. Septemberjentene er jammen i siget😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer mam&mam💕 Tenk kor alt ordnet sæ i kort tid. Det går virkelig bra med september jentene 😊 Må være sola som var susen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Da så vi to små blinkende hjerter idag helt crazy!!

Wæææææ...fy f. Fantastisk mam&mam, helt sinnsykt :duskedame::duskedame::roser::hjertesmil::pls: ohh, blir så glad på dine vegne!!!! Tenker meg at du har mange tanker i hodet nå!! OMG :babysmokk::babyjente:

Vi hadde jo en anelse om at det kunne skje siden det ble satt inn to,men helt sykt å se at det er noe der inne liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Da så vi to små blinkende hjerter idag helt crazy!!

Wæææææ...fy f. Fantastisk mam&mam, helt sinnsykt :duskedame::duskedame::roser::hjertesmil::pls: ohh, blir så glad på dine vegne!!!! Tenker meg at du har mange tanker i hodet nå!! OMG :babysmokk::babyjente:
Vi hadde jo en anelse om at det kunne skje siden det ble satt inn to,men helt sykt å se at det er noe der inne liksom...

Haha, jo klart det.. Men sjansene er jo ikke sååå store for flerlinger😜 dette er jo Jackpot❤️ Jeg lurer på hva jeg har;) jeg prøver å unngå tanken "tenk hvis tenk hvis" , da slipper jeg å bli "skuffet" (misforstå meg rett!) hvis det "bare" er en😝🍼🍼☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Da så vi to små blinkende hjerter idag helt crazy!!

Wæææææ...fy f. Fantastisk mam&mam, helt sinnsykt :duskedame::duskedame::roser::hjertesmil::pls: ohh, blir så glad på dine vegne!!!! Tenker meg at du har mange tanker i hodet nå!! OMG :babysmokk::babyjente:
Vi hadde jo en anelse om at det kunne skje siden det ble satt inn to,men helt sykt å se at det er noe der inne liksom...
Haha, jo klart det.. Men sjansene er jo ikke sååå store for flerlinger😜 dette er jo Jackpot❤️ Jeg lurer på hva jeg har;) jeg prøver å unngå tanken "tenk hvis tenk hvis" , da slipper jeg å bli "skuffet" (misforstå meg rett!) hvis det "bare" er en😝🍼🍼☀️

Jaaa enn om du å har to der inne???

Når ska du på ul da??? Wæææ!! Det er helt rart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Da så vi to små blinkende hjerter idag helt crazy!!

Wæææææ...fy f. Fantastisk mam&mam, helt sinnsykt :duskedame::duskedame::roser::hjertesmil::pls: ohh, blir så glad på dine vegne!!!! Tenker meg at du har mange tanker i hodet nå!! OMG :babysmokk::babyjente:

Vi hadde jo en anelse om at det kunne skje siden det ble satt inn to,men helt sykt å se at det er noe der inne liksom...

Så utrolig gøy!!! Gratulere er så mye 😊😊👏😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Da så vi to små blinkende hjerter idag helt crazy!!

Wæææææ...fy f. Fantastisk mam&mam, helt sinnsykt :duskedame::duskedame::roser::hjertesmil::pls: ohh, blir så glad på dine vegne!!!! Tenker meg at du har mange tanker i hodet nå!! OMG :babysmokk::babyjente:

Vi hadde jo en anelse om at det kunne skje siden det ble satt inn to,men helt sykt å se at det er noe der inne liksom...
Så utrolig gøy!!! Gratulere er så mye 😊😊👏😊😊

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg mam&mam? Hvordan er formen din, merker du noe til at det er twins? :rolleyes:  Jeg skal på UL i morgen kl.07.45 og er superspent. Stusser litt på hvor langt på vei jeg er, for etter mine beregninger vil jeg være 7+3 i morgen (da har jeg regnet med innsettdato av blastocyst), men iflg Haugesund har dem gitt meg 6+5 i morgen. Og da lurer jeg på om dem kan se ett hjerte i det hele tatt?! hVor tidlig var du? og hvordan regna du deg frem?

 

Er i FB gruppa oxo, men føler ikke for å fortelle hele IVF historien der - siden vi ikke vil dele det med alle vi kjenner. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke lykke til snowflake_83 :) blir spennende å høre oppdatering fra deg :)

 

Jeg har vært på ny ultralyd i dag og sett god vekst fra sist uke. Alt fortsatt bra, noe som er nydelig :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke lykke til snowflake_83 :) blir spennende å høre oppdatering fra deg :)

 

Jeg har vært på ny ultralyd i dag og sett god vekst fra sist uke. Alt fortsatt bra, noe som er nydelig :) :)

Gode nyheter Evelinda :-) vi liker positiv utvikling :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg mam&mam? Hvordan er formen din, merker du noe til at det er twins? :rolleyes: Jeg skal på UL i morgen kl.07.45 og er superspent. Stusser litt på hvor langt på vei jeg er, for etter mine beregninger vil jeg være 7+3 i morgen (da har jeg regnet med innsettdato av blastocyst), men iflg Haugesund har dem gitt meg 6+5 i morgen. Og da lurer jeg på om dem kan se ett hjerte i det hele tatt?! hVor tidlig var du? og hvordan regna du deg frem?

 

Er i FB gruppa oxo, men føler ikke for å fortelle hele IVF historien der - siden vi ikke vil dele det med alle vi kjenner. :lur:

Heia igjen, hihi!! Jeg var på tidlig ul 7+3 trodde jeg, men ble satt frem til 7+5, aner ikke hvordan denne regningen fungerer. Har brukt en sånn kallulator 😂

 

Er så glad på deres vegne altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Gratulerer så masse snowflake og alle dere andre som har blitt gravide:) Fantastisk! Lykke til videre i svangerskapene, så ses vi forhåpentligvis inne på 1. trimester om 2-3 uker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg mam&mam? Hvordan er formen din, merker du noe til at det er twins? :rolleyes:  Jeg skal på UL i morgen kl.07.45 og er superspent. Stusser litt på hvor langt på vei jeg er, for etter mine beregninger vil jeg være 7+3 i morgen (da har jeg regnet med innsettdato av blastocyst), men iflg Haugesund har dem gitt meg 6+5 i morgen. Og da lurer jeg på om dem kan se ett hjerte i det hele tatt?! hVor tidlig var du? og hvordan regna du deg frem?

 

Er i FB gruppa oxo, men føler ikke for å fortelle hele IVF historien der - siden vi ikke vil dele det med alle vi kjenner. :lur:

 

Gratulerer så mye med bankende hjerte på UL<3:) Jeg ser også at du sliter litt med beregning i forhold til termin... Når hadde du uttak? Lurer litt på hvordan Haugesund regner hvor langt man er på vei? Jeg blir ikke klok på min egen beregning skjønner du... Begge knøttene i magen måler 5 dager mindre enn hva jeg beregnet med terminkalkulator på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da har jeg og mannen fått se ett bankende :hjertesmil: ..med likehøy puls som meg :duskedame: :duskedame: det var helt vilt..

Gratulerer!!!

 

Takk F*PCO :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse snowflake og alle dere andre som har blitt gravide:) Fantastisk! Lykke til videre i svangerskapene, så ses vi forhåpentligvis inne på 1. trimester om 2-3 uker:)

Hei Gullebolle :-) tusen takk for gratulasjonen!!  hvordan går det med deg & innsett av eskimo :kalle: gleder meg til å se deg om 2-3 uker da :strix: krysser fingre for at Eskimo blir sommerbarn :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Snowflake_83 :) fantastisk!!!! :)

Ja det er det det er :duskedame:  er fremdeles skeptisk, så håper at dette synker inn når jeg nærmer meg 12 ukers grensen :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan går det med deg mam&mam? Hvordan er formen din, merker du noe til at det er twins? :rolleyes:  Jeg skal på UL i morgen kl.07.45 og er superspent. Stusser litt på hvor langt på vei jeg er, for etter mine beregninger vil jeg være 7+3 i morgen (da har jeg regnet med innsettdato av blastocyst), men iflg Haugesund har dem gitt meg 6+5 i morgen. Og da lurer jeg på om dem kan se ett hjerte i det hele tatt?! hVor tidlig var du? og hvordan regna du deg frem?

 

Er i FB gruppa oxo, men føler ikke for å fortelle hele IVF historien der - siden vi ikke vil dele det med alle vi kjenner. :lur:

 

Gratulerer så mye med bankende hjerte på UL<3:) Jeg ser også at du sliter litt med beregning i forhold til termin... Når hadde du uttak? Lurer litt på hvordan Haugesund regner hvor langt man er på vei? Jeg blir ikke klok på min egen beregning skjønner du... Begge knøttene i magen måler 5 dager mindre enn hva jeg beregnet med terminkalkulator på nettet.

 

Takk skal du ha :jepp: jeg hadde uttak 18.09.2014 og innsett den 23.09.2015 (5 dagers embryo). Så jeg prøvde meg på en slik terminkalkulator og la inn at jeg hadde innsett av 5 dagers egg - da fikk jeg opp 11.06.2014 som termin, mens Haugesund har gitt meg 15.06.2014.

 

http://www.ivfconnections.com/forums/content.php/749-IVF-Due-Date-Calculator-by-Date-of-Transfer-Retrieval-Ovulation-or-Insemination

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 uker idag ❤️❤️ håper alt står bra til med de to små der inne. Jeg fikk ny termin da jeg var på klinikken og ble faktisk satt litt frem, blir spennende å se på neste ul.

 

Kanskjesnart86. Skal du på ul i uke 12?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...