Gå til innhold

September Jenter


Snowflake_83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan gikk det på UL mam&mam?

Det gikk bare fint, alt bra med begge to.

Legen så hematomet som gir meg blødninger også, ikke farlig, men ville ikke si at det var optimalt heller... Men jeg er strålende fornøyd med at alt er bra med begge to der inne 💜💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan gikk det på UL mam&mam?

Det gikk bare fint, alt bra med begge to.

Legen så hematomet som gir meg blødninger også, ikke farlig, men ville ikke si at det var optimalt heller... Men jeg er strålende fornøyd med at alt er bra med begge to der inne 💜💜

Så bra😊 Godt å høre at de to små har det fint der inne og håper at dere også slapper litt mer av nå. Skal du på flere ul for oppfølging?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hvordan gikk det på UL mam&mam?

Det gikk bare fint, alt bra med begge to.

Legen så hematomet som gir meg blødninger også, ikke farlig, men ville ikke si at det var optimalt heller... Men jeg er strålende fornøyd med at alt er bra med begge to der inne 💜💜

Så bra😊 Godt å høre at de to små har det fint der inne og håper at dere også slapper litt mer av nå. Skal du på flere ul for oppfølging?

Nå skal jeg ikke før i januar, det blir ordinær ul da :) blir spennende å høre om de finner kjønn 👍

 

Lurer veldig på hvordan det går med hun som også skulle ha tvillinger innpå her jeg...

 

Hva med deg? Er du langt på vei nå og hvordan står det til med blødningene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hvordan gikk det på UL mam&mam?

Det gikk bare fint, alt bra med begge to.

Legen så hematomet som gir meg blødninger også, ikke farlig, men ville ikke si at det var optimalt heller... Men jeg er strålende fornøyd med at alt er bra med begge to der inne 💜💜

Så bra😊 Godt å høre at de to små har det fint der inne og håper at dere også slapper litt mer av nå. Skal du på flere ul for oppfølging?
Nå skal jeg ikke før i januar, det blir ordinær ul da :) blir spennende å høre om de finner kjønn 👍

 

Lurer veldig på hvordan det går med hun som også skulle ha tvillinger innpå her jeg...

 

Hva med deg? Er du langt på vei nå og hvordan står det til med blødningene dine?

Jeg blør mer eller mindre nesten daglig. Det er ikke noe gøy, selv om jeg har fått bekreftet på UL to ganger at alt er bra, er det likevel litt bekymring siden det ikke gir seg! Jeg skal på nok en UL i neste uke for oppfølging, så jeg krysser alt for at det fortsatt står bra til med den lille😊

 

Jeg er 16 uker på vei i morgen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hvordan gikk det på UL mam&mam?

Det gikk bare fint, alt bra med begge to.

Legen så hematomet som gir meg blødninger også, ikke farlig, men ville ikke si at det var optimalt heller... Men jeg er strålende fornøyd med at alt er bra med begge to der inne 💜💜

Så bra😊 Godt å høre at de to små har det fint der inne og håper at dere også slapper litt mer av nå. Skal du på flere ul for oppfølging?
Nå skal jeg ikke før i januar, det blir ordinær ul da :) blir spennende å høre om de finner kjønn 👍

 

Lurer veldig på hvordan det går med hun som også skulle ha tvillinger innpå her jeg...

 

Hva med deg? Er du langt på vei nå og hvordan står det til med blødningene dine?

Jeg blør mer eller mindre nesten daglig. Det er ikke noe gøy, selv om jeg har fått bekreftet på UL to ganger at alt er bra, er det likevel litt bekymring siden det ikke gir seg! Jeg skal på nok en UL i neste uke for oppfølging, så jeg krysser alt for at det fortsatt står bra til med den lille😊

 

Jeg er 16 uker på vei i morgen😊

Det gjør det heeeelt sikkert :) idag tør jeg kanskje nesten si at det har roet seg hos meg, jeg har ikke blødd frisk blod på lenge, men hatt brun utflod i varierende grad siden da... Men godt å få bekreftet at alt er greit på ul flere ganger, så slipper man å bli gal liksom... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nu e d lenge siden æ har vært her inne.. Gla for at d går bra her inne. Babyen min har d bra, vært allerede på 3 ul og den ordinære e på torsdag. Så blir godt passa på. "Krangler" litt med lokale sykehus som vil sende mæ 100 mil av gårde til en annen sykehus for å føde. Dem fant ut at d blir risiko fødsel som dem ikke har beredskap til her. Blir dyrt for mannen får jo ikke betalt reisen.. Sliter med bekkenløsning allerede og mange andre plager i tillegg.. Men e gla for alt babyen måtte ha gjennomgått allerede at h*n har overlevd og hopper og spretter i magen ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu e d lenge siden æ har vært her inne.. Gla for at d går bra her inne. Babyen min har d bra, vært allerede på 3 ul og den ordinære e på torsdag. Så blir godt passa på. "Krangler" litt med lokale sykehus som vil sende mæ 100 mil av gårde til en annen sykehus for å føde. Dem fant ut at d blir risiko fødsel som dem ikke har beredskap til her. Blir dyrt for mannen får jo ikke betalt reisen.. Sliter med bekkenløsning allerede og mange andre plager i tillegg.. Men e gla for alt babyen måtte ha gjennomgått allerede at h*n har overlevd og hopper og spretter i magen ☺

Så koselig å hør fra dæ!! Å så godt å les at det går bra med dæ og din lille spire i magen :) det e vel flere av oss her inne som har hatt diverse plager, men det kan vel virk som det begynne å stabiliser sæ, ihvertfall for min del, blødningen e helt stoppa

 

Kor dem vil send dæ hen? Te Bodø? Kan æ spør koffør dem regne det som risikofødsel?

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tromsø. Æ har en viss blødningsfare, som fastlegen ikke ser som aktuelt i min tilfelle da. Men mannen min har hjerteklaffefeil, så dem e vel mest bekymra for babyen.. Men endelig avgjørelse e ikke tatt enda selv om fastlegen har fått 2 brev fra gyn at d blir Tromsø..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tromsø. Æ har en viss blødningsfare, som fastlegen ikke ser som aktuelt i min tilfelle da. Men mannen min har hjerteklaffefeil, så dem e vel mest bekymra for babyen.. Men endelig avgjørelse e ikke tatt enda selv om fastlegen har fått 2 brev fra gyn at d blir Tromsø..

Skjønne den e litt kjip da :/ men dem vil vel bare vær førevar tenker æ :)

 

Det va kortvarig glede å ikke ha blødning, tilbake idag, kjenne æ e skikkelig lei av å ha det sånn... Blæ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tromsø. Æ har en viss blødningsfare, som fastlegen ikke ser som aktuelt i min tilfelle da. Men mannen min har hjerteklaffefeil, så dem e vel mest bekymra for babyen.. Men endelig avgjørelse e ikke tatt enda selv om fastlegen har fått 2 brev fra gyn at d blir Tromsø..

Skjønne den e litt kjip da :/ men dem vil vel bare vær førevar tenker æ :)

 

Det va kortvarig glede å ikke ha blødning, tilbake idag, kjenne æ e skikkelig lei av å ha det sånn... Blæ!!

Ja vet d.. Men d kan plutselig bli en mnd i Tromsø.. Må jo reise i god tid før termin og hvis d plutselig går overtid.. Men men, får se ka dem finn ut..

D må være stressende å ha blødning.. Men d e jo noen som har blødning gjennom hele svangerskapet.. Æ stressa litt å ikke ha gravid symptomer, kjentes ikke ut som æ var gravid i d hele tatt. Men prøvde å stole på at siden æ ikke blør og har sterke magesmerta at den fortsatt e der.. Nu har æ jo bekkenløsning så ingen tvil der.. Lurer på kor mye verre den kan bli..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tromsø. Æ har en viss blødningsfare, som fastlegen ikke ser som aktuelt i min tilfelle da. Men mannen min har hjerteklaffefeil, så dem e vel mest bekymra for babyen.. Men endelig avgjørelse e ikke tatt enda selv om fastlegen har fått 2 brev fra gyn at d blir Tromsø..

Skjønne den e litt kjip da :/ men dem vil vel bare vær førevar tenker æ :)

 

Det va kortvarig glede å ikke ha blødning, tilbake idag, kjenne æ e skikkelig lei av å ha det sånn... Blæ!!

Ja vet d.. Men d kan plutselig bli en mnd i Tromsø.. Må jo reise i god tid før termin og hvis d plutselig går overtid.. Men men, får se ka dem finn ut..

D må være stressende å ha blødning.. Men d e jo noen som har blødning gjennom hele svangerskapet.. Æ stressa litt å ikke ha gravid symptomer, kjentes ikke ut som æ var gravid i d hele tatt. Men prøvde å stole på at siden æ ikke blør og har sterke magesmerta at den fortsatt e der.. Nu har æ jo bekkenløsning så ingen tvil der.. Lurer på kor mye verre den kan bli..

Stakkars dæ som har bekkenløsningn da, håpa æ slepp det....

Ellers vet æ at det ikke e nå farlig, men æ bli så bekymra og nedstemt likevel, plages veldig med migrene oppi alt så e litt sliten kan du si... Men sånn e det vel bare...

 

Skjønne godt det bli kjedelig om dåkker må vær en mnd i Tromsø :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Tromsø. Æ har en viss blødningsfare, som fastlegen ikke ser som aktuelt i min tilfelle da. Men mannen min har hjerteklaffefeil, så dem e vel mest bekymra for babyen.. Men endelig avgjørelse e ikke tatt enda selv om fastlegen har fått 2 brev fra gyn at d blir Tromsø..

Skjønne den e litt kjip da :/ men dem vil vel bare vær førevar tenker æ :)

 

Det va kortvarig glede å ikke ha blødning, tilbake idag, kjenne æ e skikkelig lei av å ha det sånn... Blæ!!

Ja vet d.. Men d kan plutselig bli en mnd i Tromsø.. Må jo reise i god tid før termin og hvis d plutselig går overtid.. Men men, får se ka dem finn ut..

D må være stressende å ha blødning.. Men d e jo noen som har blødning gjennom hele svangerskapet.. Æ stressa litt å ikke ha gravid symptomer, kjentes ikke ut som æ var gravid i d hele tatt. Men prøvde å stole på at siden æ ikke blør og har sterke magesmerta at den fortsatt e der.. Nu har æ jo bekkenløsning så ingen tvil der.. Lurer på kor mye verre den kan bli..

Stakkars dæ som har bekkenløsningn da, håpa æ slepp det....

Ellers vet æ at det ikke e nå farlig, men æ bli så bekymra og nedstemt likevel, plages veldig med migrene oppi alt så e litt sliten kan du si... Men sånn e det vel bare...

 

Skjønne godt det bli kjedelig om dåkker må vær en mnd i Tromsø :/

Ja kjenner til med hodepine, har slette med d og.. Kiropraktor har klart å holde hodepine nesten i sjakk og pinex forte har gjort resten levelig.. Æ gleda mæ tidligere med at d sies at graviditet gjør at man er friskere, I min tilfelle så synes æ alle sykdomman har vært verre enn før..

Men vi ska nok holde ut 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

Tromsø. Æ har en viss blødningsfare, som fastlegen ikke ser som aktuelt i min tilfelle da. Men mannen min har hjerteklaffefeil, så dem e vel mest bekymra for babyen.. Men endelig avgjørelse e ikke tatt enda selv om fastlegen har fått 2 brev fra gyn at d blir Tromsø..

Skjønne den e litt kjip da :/ men dem vil vel bare vær førevar tenker æ :)

 

Det va kortvarig glede å ikke ha blødning, tilbake idag, kjenne æ e skikkelig lei av å ha det sånn... Blæ!!

Ja vet d.. Men d kan plutselig bli en mnd i Tromsø.. Må jo reise i god tid før termin og hvis d plutselig går overtid.. Men men, får se ka dem finn ut..

D må være stressende å ha blødning.. Men d e jo noen som har blødning gjennom hele svangerskapet.. Æ stressa litt å ikke ha gravid symptomer, kjentes ikke ut som æ var gravid i d hele tatt. Men prøvde å stole på at siden æ ikke blør og har sterke magesmerta at den fortsatt e der.. Nu har æ jo bekkenløsning så ingen tvil der.. Lurer på kor mye verre den kan bli..

Stakkars dæ som har bekkenløsningn da, håpa æ slepp det....

Ellers vet æ at det ikke e nå farlig, men æ bli så bekymra og nedstemt likevel, plages veldig med migrene oppi alt så e litt sliten kan du si... Men sånn e det vel bare...

 

Skjønne godt det bli kjedelig om dåkker må vær en mnd i Tromsø :/

Ja kjenner til med hodepine, har slette med d og.. Kiropraktor har klart å holde hodepine nesten i sjakk og pinex forte har gjort resten levelig.. Æ gleda mæ tidligere med at d sies at graviditet gjør at man er friskere, I min tilfelle så synes æ alle sykdomman har vært verre enn før..

Men vi ska nok holde ut 😉

Syns også alt har blitt verre, æ må ta forebyggende medisin mot migrena nu, samt paralgin forte som ikke hjelp i det hele tatt... Har petidin, som e et a preparat (narkotika) som æ må ta om ingenting anna hjelp :/ lika det ikke.

 

Brun utflod e ikke farlig da, det har æ hele tia :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en blødning i uke 12 som varte noen dager. Så var det opphold i to uker før jeg igjen fikk blødninger som har gått over i brun utflod. Dette har vart i over tre uker i strekk, men er avtagende nå. Vært på ul og hos fastlegen min og lege på St. Olav. Alt står bra til med den lille i magen, de fant ikke ut hvorfor jeg har blødd, men legen på St. Olav tror at jeg ikke skal opplevde mer blødninger nå. Satser på at hun har rett.

 

Har snakket med mange som har hatt helt ufarlige blødninger gjennom svangerskapet, men man blir jo litt stresset av det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos fastlegen idag. Eneste ho fant galt var soppinfeksjon. Så satser på at d var bare d. Har ordinær ul på torsdag så får nu bekrefta at alt e i orden. Så bra at d går bedre med dåkker og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet i dag med blod på låret 😳. Skal på KK nå og få det sjekket....

Hvordan gikk det?

 

 

Anonymous poster hash: dcf7a...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en veldig lett blødende livmormunn, så dette må jeg bare bli vant til . Men alt er ok!

Huff a meg, det er helt forferdelig å oppleve disse blødningene... Jeg går liksom bare å venter på neste... Men så bra at det var "bare" det da... Håper du slipper så mange omganger med blødning ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei

Hvordan går det med dere?

Her er alt bra for tiden. Både blødninger og kvalme ga seg rundt uke 16. En lettelse må jeg si. I romjula merket jeg de første forsiktige spark❤️ Nå er det fullt liv mange ganger om dagen.

Har kommet til uke 23 i dag og nedtellingen fortsetter. Fire mnd igjen synes jeg høres mye ut, men det går vel fort nok😊

Har ikke skaffet noe utstyr ennå, men har begynt å kikke. Blir litt forvirret, er jo så mye å velge mellom😏

Håper det går bra med dere andre! Hadde vært gøy å få en liten oppdatering😊

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...